geen idee nog niet geweest vandaag.quote:
Owjee ik verzaak wel als 1 van de rebellenquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tot morgenochtend wel ja.. zonder streams geen comment op streams lijkt me logisch....
quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tot morgenochtend wel ja.. zonder streams geen comment op streams lijkt me logisch....
.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja weet je het boeit me niet. Doe maar doe maar vaak. Soms zijn er leuke gesprekken hier.
Uhh hoezo ?quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Owjee ik verzaak wel als 1 van de rebellen
Nee hoor, zeg maar wat je op je hart hebtquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:01 schreef Majoraan het volgende:
[..]
.
Zijn newby's hier ook al niet welkom, of zijn er ook stricte regels waar je het hier over moet hebben
Word je niet moe van jezelf met je gifjes.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
probeer met een gifje de boel eens aan te wakkeren daar!
De gifjes gate is gewoon hilarischquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Word je niet moe van jezelf met je gifjes.
Ook zo'n vermoeide huisvrouw die leuk denkt te doen. Ga eens uit je luie bank drolquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:01 schreef Majoraan het volgende:
[..]
.
Zijn newby's hier ook al niet welkom, of zijn er ook stricte regels waar je het hier over moet hebben
Het is Utopia SC..... Dus zou het Logisch zijn dat het over Utopia gaat.... Echter praktisch alles is hier toegestaan (binnen de grenzen van de algemene forum regels uiteraard) ...quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:01 schreef Majoraan het volgende:
[..]
.
Laat maar Soury heeft haar al weggepestquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:05 schreef Inodder het volgende:
[..]
Het is Utopia SC..... Dus zou het Logisch zijn dat het over Utopia gaat.... Echter praktisch alles is hier toegestaan (binnen de grenzen van de algemene forum regels uiteraard) ...![]()
En als antwoord op het eerste deel van je vraag:
Beter wat een aanwinstquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Laat maar Soury heeft haar al weggepest
oooeeeh een Isa fan?! Vertelquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:06 schreef isax het volgende:
[..]
om te trooste heb ik beeldige plaatjes van isabella in haar topic gezet
Je loopt hier gewoon een beetje mensen uit te kafferen, ik vind het genieten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook zo'n vermoeide huisvrouw die leuk denkt te doen. Ga eens uit je luie bank drol
Toch wel voorgoed he?quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Laat maar Soury heeft haar al weggepest
Jou ken ik al een beetjequote:Op donderdag 27 maart 2014 01:07 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je loopt hier gewoon een beetje mensen uit te kafferen, ik vind het genieten.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor, zeg maar wat je op je hart hebt
hihi, Jekyll and Hidequote:Op donderdag 27 maart 2014 01:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook zo'n vermoeide huisvrouw die leuk denkt te doen. Ga eens uit je luie bank drol
Ik vind het ook geinig.... maar tegenwoordig met die nieuwequote:Op donderdag 27 maart 2014 01:07 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je loopt hier gewoon een beetje mensen uit te kafferen, ik vind het genieten.
ik heb der kroeg opgezocht, la bastille, waar ze altijd over praat. en daar stonden isa fotos op zoals wij der kennen haha ik heb gelachen.quote:
Ik vind Soury onmisbaar. Eén van de drijvers van Utopia.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:12 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik vind het ook geinig.... maar tegenwoordig met die nieuwetere zieltjes hier moet je nog oppassen ook... Gewoon lekker elkaar afkatten moet kunnen op zijn tijd...
Ik zou niet durfen, krijg ik een kut hont gifje om mijn orenquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Gelukkig wel, anders was ik vast ook aan de beurt gekomen.
lol ik beschouw het als zwarte komediequote:Op donderdag 27 maart 2014 01:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja, ze is hilarisch met haar onelinersquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik vind Soury onmisbaar. Eén van de drijvers van Utopia.
Ja zo ben ik dan ook wel weer. Maar jouw reacties op andere users vind ik vaak onbetaalbaar.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou niet durfen, krijg ik een kut hont gifje om mijn oren
Zoiets ja. Moet kunnen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol ik beschouw het als zwarte komedie
Ik zou een goeie beurt eigenlijk niet eens zo erg vinden momenteelquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je bent de sarcastische PI vergeten!quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik vind Soury onmisbaar. Eén van de drijvers van Utopia.
Dat is zo, we gingen van een leuk gesprek over op katten. En dan bedoel ik katten hier in de sc. Geen gesprek meer mogelijk, Doe vooral wat je leuk vind.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja zo ben ik dan ook wel weer. Maar jouw reacties op andere users vind ik vaak onbetaalbaar.
Heb gehoord dat je dan een debiel bent, dus lijkt me beter van niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:15 schreef Inodder het volgende:
[..]
Je bent de sarcastische PI vergeten!
niet zo triest he?quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou niet durfen, krijg ik een kut hont gifje om mijn oren
PI is juist om je post de juiste lading te geven.... Debiel ben je dus als je een vaste PI neemtquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heb gehoord dat je dan een debiel bent, dus lijkt me beter van niet.
Eigenlijk is dat gifje ook triest. Die kat is not amusedquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is zo, we gingen van een leuk gesprek over op katten. En dan bedoel ik katten hier in de sc. Geen gesprek meer mogelijk, Doe vooral wat je leuk vind.
Waar staat gif eigenlijk voor?quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat gifje ook triest. Die kat is not amused
KLOPTquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:18 schreef Inodder het volgende:
[..]
PI is juist om je post de juiste lading te geven.... Debiel ben je dus als je een vaste PI neemt
Vind ik een beetje overbodig, gebruiken jullie de PI maar.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:18 schreef Inodder het volgende:
[..]
PI is juist om je post de juiste lading te geven.... Debiel ben je dus als je een vaste PI neemt
kom op we willen hier niet teveel inburgeren, anders zitten we hier over 5 jaar nogquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:18 schreef Inodder het volgende:
[..]
Komt vast wel goed.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
kom op we willen hier niet teveel inburgeren, anders zitten we hier over 5 jaar nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |