Hahaquote:
Mijn koeienstaartbouillon staat nog steeds te trekken, ruikt heerlijkquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:37 schreef Inodder het volgende:
[..]
nee ontzettend gorde verbrande smaak zodra de suiker begint te walmen. Om te carameliseren zonder verbranden moet de temperatuur lager, en dan poppen de korrels niet.
Klinkt goed.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:39 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Mijn koeienstaartbouillon staat nog steeds te trekken, ruikt heerlijk
Het gekke is als ik naar de bios ga vind ik het smerig stinkenquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:39 schreef Joezi het volgende:
Oei zal ik hier nou eerlijk bekennen dat ik weinig popcorn eet? nee.. dat zou raar zijn
Moet dat niet anders om zijnquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:41 schreef isax het volgende:
ik ga nog maar eens roken. kan niet slapen, het is nog te druk buiten
op woensdagnacht? in welk centrum woon jij dan?quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:41 schreef isax het volgende:
oeeiii zo ver ben ik gelukkig nog niet SC-en in bedquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:42 schreef Peunage het volgende:
Ik lig toch al in bed, kan ik net zo goed gaan schlapfen.
Kan gezellig zijnquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
oeeiii zo ver ben ik gelukkig nog niet SC-en in bed
Ik heb vorige maand zo'n e-sigaret gekocht als alternatief.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:41 schreef isax het volgende:
hmmm ook aan zitten denken om te stoppen inderdaad..quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:45 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik heb vorige maand zo'n e-sigaret gekocht als alternatief.
Maar dat is het echt niet. Ik denk wel dat het een steun kan zijn als je wil stoppen.
Maar het vervangt echt niet het relaxte gevoel van he, even een sigaretje.
Je moet op een knop drukken, maakt borrelend geluid, en dan kun je een hijs nemen.
Sucks
Easy, als charlotte het niet kan, kunnen wij het ook nietquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmmm ook aan zitten denken om te stoppen inderdaad..
Zo blij kijkt hij nietquote:
Wel als hij met mij alleen is, liefde van de man gaat door de maag.quote:
Nah komt wel goedquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
aah gaat het niet zo goed tussen jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |