Ik snap niet dat sommige echt een dag daar naar loeren. Maar ja, ik doe dat ook wel eens en dan ziek ik lekker meequote:Op donderdag 27 maart 2014 00:26 schreef Joezi het volgende:
[..]en dan ook nog kostbare tijd aan ons Utopia......... kan een oude garde lid me dat eens uitleggen? Hoe ontstaat zoiets.. hoe ben ik hier verzeild geraakt??
Oh hoezo ?quote:
of ik voor de katten of de honden benquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:31 schreef Baconbus het volgende:
Zijn we hier van de katten of van de honden?
100% honden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:31 schreef Baconbus het volgende:
Zijn we hier van de katten of van de honden?
Kijk maar in mijn foboquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:34 schreef Majoraan het volgende:
[..]
100% honden.
Maar ja, ik ben een newby, dus het zal wel weer katten zijn, want ik zie veel katten.
Dan is deze speciaal voor jou.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:34 schreef Majoraan het volgende:
[..]
100% honden.
Maar ja, ik ben een newby, dus het zal wel weer katten zijn, want ik zie veel katten.
sommige episodes vorderen een beetje traag... Engelse serie, moet je van houden. Mijns inziens wel de moeite waard.quote:
Dak u wel, heeft u misschien ook nog de Billyhond in de aanbiedingquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dan is deze speciaal voor jou.![]()
[ afbeelding ]
Nu ga je te verquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:35 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Dak u wel, heeft u misschien ook nog de Billyhond in de aanbieding
Een Bull terrier. Domme leekquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol een pitbull ook nog? Aah vandaar de strijd met poez
Uiteraardquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:35 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Dak u wel, heeft u misschien ook nog de Billyhond in de aanbieding
quote:
inderdaad nooit een hond gehad, vroeger 3 buiten katten die ik als kindje wel leuk vond.. zou nu geen van beiden in huis willen hebben.quote:
Ik ben nu ook dier loos hoor. Ik twijfel wel eens.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
inderdaad nooit een hond gehad, vroeger 3 buiten katten die ik als kindje wel leuk vond.. zou nu geen van beiden in huis willen hebben.
Huh?quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:40 schreef Majoraan het volgende:
1 hond, 3 katten... en twee wil je niet in huis hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |