Het kan allemaal.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
haha full movie gif? zonder pauze knop?
neuh hoor...quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Moeten we dat persoonlijk opvatten, of?
en je was een newbie!quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:22 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik ben nu eenmaal een oude garde, dus iets meer gelijk
Dat komt omdat je met Frensie zat te vozen, iederen denkt already taken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
eindelijk eens wat meer leven in de SC, mede dankzij mijis het nog niet goed....
ohhhhh the Godfather, best movie ever!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hier de godfather 2 full movie gifkijkt lekker!
[ afbeelding ]
I am Enzo, the Baker!quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:30 schreef Majoraan het volgende:
[..]
ohhhhh the Godfather, best movie ever!!!!!!!!!!
Ja nee dan neem ik toch liever een .mkv'tje.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hier de godfather 2 full movie gifkijkt lekker!
[ afbeelding ]
Frank Pentangeliquote:
Waarom moet je altijd die gif gebruiken. Daar heb ik vroeger jarenlang nachtmerries van gehad.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:39 schreef Joezi het volgende:
Ik ben er klaar mee! Toedels![]()
[ afbeelding ]
wacht nog even pleasequote:Op donderdag 27 maart 2014 02:44 schreef Joezi het volgende:
oehh sorry dat ik jullie bang heb gemaakt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |