Dat waarderen de dames idd welquote:Op donderdag 27 maart 2014 02:04 schreef Inodder het volgende:
[..]
Gelukkig sta ik zelf mijn mannetje nog wel in de keuken....![]()
En ik kan je vertellen dat veel dames het waarderen als je voor ze kookt
Ik hou je niet tegen, jongûh.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:07 schreef Inodder het volgende:
Heb ineens zin in een biertje![]()
maar het is pas donderdag![]()
Mag jij alleen weekends drinken? Hier in Helmond is het elke dag feest jonguhquote:Op donderdag 27 maart 2014 02:07 schreef Inodder het volgende:
Heb ineens zin in een biertje![]()
maar het is pas donderdag![]()
Yup... mag er graag meer dan 1 drinkenquote:Op donderdag 27 maart 2014 02:10 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Mag jij alleen weekends drinken? Hier in Helmond is het elke dag feest jonguh
Lange gifs zijn de shit.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
whahaha vliegtuigcrap, maar langste gifje ever? hoe lang kunnen die krengen wel niet
hmm sjekkiequote:Op donderdag 27 maart 2014 02:15 schreef Majoraan het volgende:
wat een sloooooow slowchat is dit. Ik ben naar de wc geweest, mijn handen gewassen met Dettol, heb de deksel van mijn pan gelicht om die heerlijk geur te snuiven, sjekkie gerold, cola-bb ingeschonken.... en nog geen nieuwe post, of het moet al zijn in de tussentijd dat ik type en dat gaat niet zo snel , want dyslectisch
Helaas jonguh, die moet aan de lader. Ooit.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmm sjekkiebegin jij maar weer aan de e-sigaret!
Dat dacht ik net ook toen ik in de keuken kwam...quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:15 schreef Majoraan het volgende:
wat een sloooooow slowchat is dit. Ik ben naar de wc geweest, mijn handen gewassen met Dettol, heb de deksel van mijn pan gelicht om die heerlijk geur te snuiven, sjekkie gerold, cola-bb ingeschonken.... en nog geen nieuwe post, of het moet al zijn in de tussentijd dat ik type en dat gaat niet zo snel , want dyslectisch
en ik ben u voor joequote:Op donderdag 27 maart 2014 02:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmm sjekkiebegin jij maar weer aan de e-sigaret!
Moeten we dat persoonlijk opvatten, of?quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:20 schreef Inodder het volgende:
Mja... Ik vind de gesprekken een beetje saai vanavond...
Ik ben nu eenmaal een oude garde, dus iets meer gelijkquote:Op donderdag 27 maart 2014 02:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
ik zeg vrijwel nooit U, iedereen is gelijk
haha full movie gif? zonder pauze knop?quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:17 schreef Baconbus het volgende:
Zit iemand op Spiderman 2 te wachten?
Het kan allemaal.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
haha full movie gif? zonder pauze knop?
neuh hoor...quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Moeten we dat persoonlijk opvatten, of?
en je was een newbie!quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:22 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik ben nu eenmaal een oude garde, dus iets meer gelijk
Dat komt omdat je met Frensie zat te vozen, iederen denkt already taken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
eindelijk eens wat meer leven in de SC, mede dankzij mijis het nog niet goed....
ohhhhh the Godfather, best movie ever!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hier de godfather 2 full movie gifkijkt lekker!
[ afbeelding ]
I am Enzo, the Baker!quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:30 schreef Majoraan het volgende:
[..]
ohhhhh the Godfather, best movie ever!!!!!!!!!!
Ja nee dan neem ik toch liever een .mkv'tje.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hier de godfather 2 full movie gifkijkt lekker!
[ afbeelding ]
Frank Pentangeliquote:
Waarom moet je altijd die gif gebruiken. Daar heb ik vroeger jarenlang nachtmerries van gehad.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:39 schreef Joezi het volgende:
Ik ben er klaar mee! Toedels![]()
[ afbeelding ]
wacht nog even pleasequote:Op donderdag 27 maart 2014 02:44 schreef Joezi het volgende:
oehh sorry dat ik jullie bang heb gemaakt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |