Een goede training bestaat uit een stuk hardlopen, en daarna een dag rusten (=niet hardlopen). Van 4x of vaker per week trainen ga je alleen maar langzamer vooruit, omdat je je spieren aan het afbreken bent.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:39 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Nou ik vind het fijn om snel voortgang te maken. 4x per week trainen kan geen kwaad.
True, true. En dan slijten je veters ineens, ipv je zoolquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar niet op de vrijdagen in de even weken van oneven maanden als de maan in 't eerste kwartier staat. Dan is 't niet goed voor je yin yang.
welcome in my world.... mijn nieuwe schoenen zijn vrijdag verzonden vanuit Auckland en ik mag blij zijn als je over een uurtje in de brievenbus liggenquote:Op woensdag 26 maart 2014 15:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Wordt er niet nerveus van hoor. Verbaasd me alleen dat wanneer maandag dingen op de post gegaan zijn deze woensdag er nog niet zijn. Vroeger was dat een zekerheidje.
Behalve als het kut ging en de cijfertjes zeggen dat het een prima training wasquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Grafiekjes zeggen maar weinig, het gevoel telt
Ja maar jij woont in hobbitland. Kan Gandalf ze niet toveren?quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
welcome in my world.... mijn nieuwe schoenen zijn vrijdag verzonden vanuit Auckland en ik mag blij zijn als je over een uurtje in de brievenbus liggen
Die brooks pure zitten zo strak dat je geen heellock nodig hebt. Maar ik met mijn brooks tot op heden geen probleem gehad met de lengte van m'n veters. Die van mijn New Balance zijn echt wel kort met heel lock.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
even terugkomend op het veterverhaal..... ligt het aan mij of zijn (met name bij Brooks Pure) standaard veters eigenlijk altijd aan de korte kant, vooral als je een heel lock gebruik?
Ik vind het wel mee vallen hoe strak de Pure's zitten maar dat zal een kwestie van persoonlijke voorkeur zijn, ik lijk mij schoenen sowieso strak om mijn voeten heen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die brooks pure zitten zo strak dat je geen heellock nodig hebt. Maar ik met mijn brooks tot op heden geen probleem gehad met de lengte van m'n veters. Die van mijn New Balance zijn echt wel kort met heel lock.
probleem is, ik mag wel in Hobbitland wonen maar ik heb nog nooit een Hobbit of LOTR film gekeken dus ik zou niet weten wie ik op de schouder moet tikken....quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja maar jij woont in hobbitland. Kan Gandalf ze niet toveren?
Ik had wel willen ruilen hoor...quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:10 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik had geen zi-hin… Maar ik heb mezelf toch naar buiten getrapt. Ik vond het nog steeds niet leuk, maar ik ben in ieder geval wel geweest
Sorryquote:
Jij loopt binnenkort ook weer lekkerquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jij loopt binnenkort ook weer lekker
Het is meer ik-heb-geen-zin-om-te-lopen-want-ik-ben-moe-na-het-werkquote:
Herkenbaar. Goed hoor, dat je bent geweestquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het is meer ik-heb-geen-zin-om-te-lopen-want-ik-ben-moe-na-het-werkmaar ook daar moet ik maar even doorheen denk ik.
i'm tired, I think i'll go for a runquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het is meer ik-heb-geen-zin-om-te-lopen-want-ik-ben-moe-na-het-werkmaar ook daar moet ik maar even doorheen denk ik.
Tja, en hoe onlogisch het ook klinkt, toch gaat het vaak echt op.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
i'm tired, I think i'll go for a run
runners logic!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:50 schreef Wolve000 het volgende:
Zo, 4km in de pocket. Zit duidelijk vooruitgang in!
En stiekem een beetje meer vaart gemaakt dan de vorige keren. Dus voor het eerst in twee weken het idee weer een beetje een echte workout gehad te hebben.Oef dat klinkt als weer langzaam opbouwen. Zonder pijn gelopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:50 schreef Wolve000 het volgende:
Zo, 4km in de pocket. Zit duidelijk vooruitgang in!
En stiekem een beetje meer vaart gemaakt dan de vorige keren. Dus voor het eerst in twee weken het idee weer een beetje een echte workout gehad te hebben.Gaat de goede kant opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Shitquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
stop running people!!
[ afbeelding ]
Hehe eindelijk, validation om niets te hoeven doen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
stop running people!!
[ afbeelding ]
Vorige week 5 dagen geheel niet hardgelopen. Daarvoor ging het maar moeizaam, maar sindsdien gaat het een stuk beter.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:53 schreef Quoi het volgende:
[..]
Oef dat klinkt als weer langzaam opbouwen. Zonder pijn gelopen?
Groot gelijk, des te sneller loop je weer als een kievitquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:12 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Vorige week 5 dagen geheel niet hardgelopen. Daarvoor ging het maar moeizaam, maar sindsdien gaat het een stuk beter.
Het is nog wel wat gevoelig, maar het is niet pijnlijk. Het blijft dus even aftasten. Maar omdat m'n loopjes van de afgelopen twee weken allemaal 2,5 a 3 kilometer waren, wilde ik ook weer niet een te grote sprong maken ineens. Misschien dat het wel was gelukt om nog wat verder te gaan, maar ik wil het risico ook niet lopen.
Ik gebruik geen heel-lock en ik vind ze al kortquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
even terugkomend op het veterverhaal..... ligt het aan mij of zijn (met name bij Brooks Pure) standaard veters eigenlijk altijd aan de korte kant, vooral als je een heel lock gebruik?
Vanwaar het waardeloze gevoel kerel?quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:56 schreef YUR het volgende:
Ik heb vanavond met een waardeloos gevoel gelopen, maar het harde, windstille strand en de door de ondergaande zon gekleurde lucht hebben veel goedgemaakt.
En korte versnellinkjes zijn goed voor leuke grafiekjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |