Vanwaar de haast?quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:29 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Misschien heb je wel een punt. Heb je dan toevallig een mooi 10km schema ( ik kan deze zelf ook wel opzoeken ) en dan wel met een beetje vaart erachter![]()
Ken je dat gezegde?quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:29 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Misschien heb je wel een punt. Heb je dan toevallig een mooi 10km schema ( ik kan deze zelf ook wel opzoeken ) en dan wel met een beetje vaart erachter![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your opinion of me is none of my business.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:56 schreef Sarasi het volgende:
Als ik kijk naast de grafiekjes ging het KUT (maar niet te snel, hoera!), maar oh wat was het lekker! Helemaal niet hoeven aftellen (nog twee minuten!), ging gewoon als vanzelf. Dartelende lammetjes tegen gekomen, hagelbui op m'n kop gehad, maar echt een super fijn loopje.
Grafiekjes zeggen maar weinig, het gevoel teltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F means you're fucked
quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:56 schreef Sarasi het volgende:
Als ik kijk naast de grafiekjes ging het KUT (maar niet te snel, hoera!), maar oh wat was het lekker! Helemaal niet hoeven aftellen (nog twee minuten!), ging gewoon als vanzelf. Dartelende lammetjes tegen gekomen, hagelbui op m'n kop gehad, maar echt een super fijn loopje.
Wat YUR zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
in ieder geval twee keer per dag, 3x 10 keer?quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
4 maanden?Damn, dat is lang zeg. Balen vooral! Ik hoop maar dat het bij mij meevalt en ik binnenkort gewoon weer kan gaan lopen. Ik zal het dit weekend nog maar even niet proberen en pas gaan lopen als ik een weekje volledig pijn vrij ben. Wil het natuurlijk niet forceren.
Oh en die oefening ken ik. Heb het alleen wat verwaarloosd. Hoe vaak is het aan te raden en hoeveel herhalingen doe je per keer?
Nou ik vind het fijn om snel voortgang te maken. 4x per week trainen kan geen kwaad.quote:
Oke..quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:45 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ken je dat gezegde?
Hardlopers zijn...in dit geval blessure lopers.
Neem nou gewoon je tijd dan is de kans veel groter dat het goed gaat.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:39 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Nou ik vind het fijn om snel voortgang te maken. 4x per week trainen kan geen kwaad.
Deze week 10quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:39 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Nou ik vind het fijn om snel voortgang te maken. 4x per week trainen kan geen kwaad.
Maar wat voor trainingen dan..quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:40 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
[..]
Deze week 10
Volgende week 15km
Daarna 20
Dan 30
en dan ergens eind april een marathon
#lekkersnelschema
quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:41 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Maar wat voor trainingen dan..
Gewoon rennen. Wat anders?quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:41 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Dat. Tot je er bij neervalt. Als je niet hijgend bijna neerploft na een training had je harder gekund.quote:
Dat is dus de spirit. Geen pijn, niet fijn!quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat. Tot je er bij neervalt. Als je niet hijgend bijna neerploft na een training had je harder gekund.
Hardlopen. Linkervoet, rechtervoet, linkervoet etc etc. Herhalen tot je #km hebt gelopen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:41 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
60kg squatten. Elke dag tussen 5 en 7.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:46 schreef PassThatShit het volgende:
Ik bedoelde interval trainingen erbij / spier trainingen.
Maar niet op de vrijdagen in de even weken van oneven maanden als de maan in 't eerste kwartier staat. Dan is 't niet goed voor je yin yang.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:49 schreef GotC het volgende:
En wb intervaltraining, 1 stap hardlopen, 1 stap wandelen x #km1x per week, op vrijdagavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |