Milan, Milan, who the fuck is Milan?quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:45 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Milan, Milan, who the fuck is Milan?
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vinden jullie dit een normale reactie op een post van DJ_Day-V?
Wat de fuck.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van wie is dit?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat is een lekker nummertje.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Willekeurig nummer uit mijn YT lijstje
Ik luisterde vandaag naar Bob Marley, omdat ik Oplichters in het Buitenland in Jamaica had terug gekekenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Willekeurig nummer uit mijn YT lijstje
Dit is gewoon het derde filmpje van mijn lijstje in YT. Ik heb de hele dag trouwens de Zwarte Lijst opstaan, nog geen Bob Marley gehoord, die zal wel hoog staan denk ik.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik luisterde vandaag naar Bob Marley, omdat ik Oplichters in het Buitenland in Jamaica had terug gekeken
Wat is dat voor rare bandnaam man.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:58 schreef GGMM het volgende:
Ik ben het nieuwe album van Cunninlyngists aan het downloaden.
Tja, daar kunnen zij ook niks aan doen.quote:
Nee je hebt betere gehadquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, daar kunnen zij ook niks aan doen.
Nou ja, eigenlijk wel, want ze kiezen er zelf voor.
Dit is niet m'n sterkste reply.
met die naam zou je een puberend bandje verwachten jaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:04 schreef Karina het volgende:
Ik dacht het zal wel kut zijn maar eigenlijk vind ik het best goed. Vooral de, wat is het, trompet? op de achtergrond.
ggmm heeft goede smaakquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:04 schreef Karina het volgende:
Ik dacht het zal wel kut zijn maar eigenlijk vind ik het best goed. Vooral de, wat is het, trompet? op de achtergrond.
hey onlogischquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van wie is dit ook alweer. Was iemand uit KLB dacht ikquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
ze maken uitstekende muziek ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:04 schreef Karina het volgende:
niks mis met een beetje jazzy hiphopquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:04 schreef Karina het volgende:
beetje spanning opbouwenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel erg veel rug tijd in dit gifje.
Kutzooi. Wordt dus nooit meer wat.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:12 schreef Typisch het volgende:
Jezus, Facebook heeft Oculus Rift gekocht voor 2 miljard.
Al die dingen worden door giganten als Facebook, Microsoft en Google opgekocht en om zeep gebracht.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kutzooi. Wordt dus nooit meer wat.
Gelukkig is het in Engeland en Spanje nog spannend.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Bayern nu al kampioen, Ajax waarschijnlijk over 2 weken al. Het voelt nog zo vroeg aan in het seizoen en dat terwijl het toch allemaal pijnlijk slecht is geweest dit jaar.
Einde willekeurige hersenspinsel aangezien ik niet weet wat Oculus RIft is.
Huh wat, over twee weken? Op basis waarvan? Feyenoord staat nog steeds 8 punten achter. Dat betekent dat Ajax, wanneer Feyenoord alles blijft winnen en Ajax ook, Ajax pas in speelronde 32 kampioen kan worden.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Bayern nu al kampioen, Ajax waarschijnlijk over 2 weken al.
Eens.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk worden Liverpool en Atlético Madrid kampioen in respectievelijk Engeland en Spanje.
Liverpool in Spanje zou toch apart zijn haha xDquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk worden Liverpool en Atlético Madrid kampioen in respectievelijk Engeland en Spanje.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Huh wat, over twee weken? Op basis waarvan? Feyenoord staat nog steeds 8 punten achter. Dat betekent dat Ajax, wanneer Feyenoord alles blijft winnen en Ajax ook, Ajax pas in speelronde 32 kampioen kan worden.
Ik vind de 2 weken compleet uit de lucht komen vallen..
Ach, toch een totaal gedevalueerd kampioenschap door de Salzburg vernederingquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:20 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens is het wel obvious dat Ajax het is. Maar over 2 weken, neuh dat geloof ik niet.
Onder Benitez had ik echt een hekel aan Liverpool maar nu gun ik het ze ook van harte.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja toch xdquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Liverpool in Spanje zou toch apart zijn haha xD
Ik vind Liverpool veruit de mooiste club van Engeland. En ze spelen goed aanvallend voetbal dit seizoen. Maar ik vrees helaas voor Chelski die kampioen wordtquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onder Benitez had ik echt een hekel aan Liverpool maar nu gun ik het ze ook van harte.
City staat er toch beter voor.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja toch xd
[..]
Ik vind Liverpool veruit de mooiste club van Engeland. En ze spelen goed aanvallend voetbal dit seizoen. Maar ik vrees helaas voor Chelski die kampioen wordt
Ik weet serieus niet waarom dit grappig is. De komende twee wedstrijden laat Feyenoord tegen Heracles en GAE echt geen punten liggen. Als Ajax dat ook niet doet tegen respectievelijk Twente en RKC, is Ajax nog steeds geen kampioen hoor. Ja, in principe wel, maar feitelijk niet (de schaal kan nog niet uitgereikt worden).quote:
Is toch al een kampioenschap van de armoede. Maar die tellen net zo hard.quote:Ach, toch een totaal gedevalueerd kampioenschap door de Salzburg vernedering
Omdat je natuurlijk gelijk had maar ik chargeerde het expres tot 2 weken om juist deze post te verkrijgenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik weet serieus niet waarom dit grappig is. De komende twee wedstrijden laat Feyenoord tegen Heracles en GAE echt geen punten liggen. Als Ajax dat ook niet doet tegen respectievelijk Twente en RKC, is Ajax nog steeds geen kampioen hoor.
De week erop moet Ajax tegen Vitesse, en zelfs als ze die pot winnen kan de schaal nog steeds niet uitgereikt worden als Feyenoord wint bij PSV.
Dan gaan we er nog maar even vanuit dat Ajax alles wint, en dat zie ik eerlijk gezegd niet lukken tegen Vitesse en Twente.
Kortom: twee weken komt veel en veel te vroeg. Dat gaat gewoon niet lukken. Ajax wordt denk ik pas in de 32e speelronde kampioen, te weten 13 april, wat over 3 weken is.
[..]
Is toch al een kampioenschap van de armoede. Maar die tellen net zo hard.
Kampioenschap is idd. al weken niet meer spannend. Twente zie ik eerlijk gezegd verloren gaan, omdat ik denk dat de bekerpot ongelofelijk zwaar wordt. Daarentegen wordt Vitesse een makkie. Ook Twente hoeven jullie trouwens niet voor te vrezen, laat staan PSV.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat je natuurlijk gelijk had maar ik chargeerde het expres tot 2 weken om juist deze post te verkrijgen
Maar ondanks de vorm van Ajax zie ik ze thuis Twente wel tenminste op een gelijkspel houden en dan doet Vitesse er eigenlijk geeneens meer toe.
De strijd om de tweede plek wordt daarentegen nog wel oprecht spannend
twitter:notch twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 23:25:02We were in talks about maybe bringing a version of Minecraft to Oculus. I just cancelled that deal. Facebook creeps me out. reageer retweet
Totdat FB ook hen 2 miljard biedt.., maar wel goedquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:35 schreef Typisch het volgende:
twitter:notch twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 23:25:02We were in talks about maybe bringing a version of Minecraft to Oculus. I just cancelled that deal. Facebook creeps me out. reageer retweet
Uit de lucht vallen?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
En tuurlijk telt de titel mee, maar Salzburg blijft toch een vies mondgevoel geven. Deze vernedering kwam echt volledig uit de lucht vallen voor mij en in de eigen competitie is het ook bijna geen eigen kunde meer te noemen.
Natuurlijk, maar ik word er een beetje verdrietig van dat alle innovatie opgeslokt wordt door deze bedrijven. En dat is nog vele malen erger dan het vroeger was door het internet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Totdat FB ook hen 2 miljard biedt.., maar wel goed
Niet genoeg Red Bull gedronken xDquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Uit de lucht vallen?
Hahahahahaha. Dat vind ik echt oprecht grappig.
Als je ze niet zo sterk had ingeschat, zegt dat meer over jouw kennis van Red Bullquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet genoeg Red Bull gedronken xD
Nee maar ik had ze echt niet zo sterk ingeschat. Hun Europese poule was ook totaal geen ijkpunt gezien de ploegen die erin zaten (Naderhand wel overigens)
Dat treble topic was van mijn hand overigens met het oprechte geloof erin van een aardappelquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je ze niet zo sterk had ingeschat, zegt dat meer over jouw kennis van Red Bull.
Jij beweert dat het 'compleet uit de lucht kwam vallen'. Iedere kenner had geweten dat dit Red Bull extreem veel beter is dan Ajax en - wat dat aan gaat - zelfs Basel. Dit Red Bull had de EL gewoon kunnen winnen dit jaar, hebben echt bizar pech gehad.
Ajacieden hebben wat praatjes gekregen na een winstpartijtje tegen Barca dat nergens meer voor speelde. Babbels over een treble e.d.Ik weet de topics nog zo goed
(En kom niet met die Johan Cruijffschaal onzin aan..........).
Terwijl jullie al drie jaar op rij van de mat worden getikt door de Steaua Boekarests en Red Bulls van deze wereld.
En weet je wat het triestste dan nog is? Mijn clubje doet het nog 40-45 keer slechter in Europa!
Laten we die man maar op de trein zettenquote:
ajacieden zijn trots, die gaan niet uit van een dikke verliespartij tegen de kampioen van oostenrijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat treble topic was van mijn hand overigens met het oprechte geloof erin van een aardappel.
Overigens heb ik weinig mensen/artikelen horen spreken van een op voorhand veel sterker Salzburg dan Ajax. Zelfs Salzburg zelf manoeuvreerde zichzelf in een underdog positie.
Maar ik kan je moeilijk ongelijk gegeven, de verhoudingen moge duidelijk zijn na de wedstrijden.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je ze niet zo sterk had ingeschat, zegt dat meer over jouw kennis van Red Bull.
Jij beweert dat het 'compleet uit de lucht kwam vallen'. Iedere kenner had geweten dat dit Red Bull extreem veel beter is dan Ajax en - wat dat aan gaat - zelfs Basel. Dit Red Bull had de EL gewoon kunnen winnen dit jaar, hebben echt bizar pech gehad.
Ajacieden hebben wat praatjes gekregen na een winstpartijtje tegen Barca dat nergens meer voor speelde. Babbels over een treble e.d.Ik weet de topics nog zo goed
(En kom niet met die Johan Cruijffschaal onzin aan..........).
Terwijl jullie al drie jaar op rij van de mat worden getikt door de Steaua Boekarests en Red Bulls van deze wereld.
En weet je wat het triestste dan nog is? Mijn clubje doet het nog 40-45 keer slechter in Europa!
Zulke mensen verdienen gewoon geen mooie oudedag. Lekker aan hun lot overlaten en niet verzorgen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laten we die man maar op de trein zetten
Ik had toevallig een stukje gezien van Salzburg - Bayern, 3-0, en ook al speelde Bayern met een experimentele opstelling je zag toen al dat die goed konden ballen. Oh oh oh.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat treble topic was van mijn hand overigens met het oprechte geloof erin van een aardappel.
Overigens heb ik weinig mensen/artikelen horen spreken van een op voorhand veel sterker Salzburg dan Ajax. Zelfs Salzburg zelf manoeuvreerde zichzelf in een underdog positie.
Maar ik kan je moeilijk ongelijk gegeven, de verhoudingen moge duidelijk zijn na de wedstrijden.
Dat was het enige ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had toevallig een stukje gezien van Salzburg - Bayern, 3-0, en ook al speelde Bayern met een experimentele opstelling je zag toen al dat die goed konden ballen. Oh oh oh.
Tja... geloven doe ik het ook niet maar ik kan hem moeilijk ongelijk gevenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
alsof jij wist dat Red Bull zo'n alleraardigst elftal had. Houd toch op joh.
Ze hadden toch ook alle wedstrijden in de poulfase gewonnen?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was het enige ja.
[..]
Tja... geloven doe ik het ook niet maar ik kan hem moeilijk ongelijk geven
quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze hadden toch ook alle wedstrijden in de poulfase gewonnen?
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet genoeg Red Bull gedronken xD
Nee maar ik had ze echt niet zo sterk ingeschat. [b]Hun Europese poule was ook totaal geen ijkpunt gezien de ploegen die erin zaten (Naderhand wel overigens)[/b]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |