hey onlogischquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vinden jullie dit een normale reactie op een post van DJ_Day-V?
Van wie is dit ook alweer. Was iemand uit KLB dacht ikquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vinden jullie dit een normale reactie op een post van DJ_Day-V?
ze maken uitstekende muziek ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:04 schreef Karina het volgende:
Ik dacht het zal wel kut zijn maar eigenlijk vind ik het best goed. Vooral de, wat is het, trompet? op de achtergrond.
niks mis met een beetje jazzy hiphopquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:04 schreef Karina het volgende:
Ik dacht het zal wel kut zijn maar eigenlijk vind ik het best goed. Vooral de, wat is het, trompet? op de achtergrond.
beetje spanning opbouwenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel erg veel rug tijd in dit gifje.
Kutzooi. Wordt dus nooit meer wat.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:12 schreef Typisch het volgende:
Jezus, Facebook heeft Oculus Rift gekocht voor 2 miljard.
Al die dingen worden door giganten als Facebook, Microsoft en Google opgekocht en om zeep gebracht.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kutzooi. Wordt dus nooit meer wat.
Gelukkig is het in Engeland en Spanje nog spannend.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Bayern nu al kampioen, Ajax waarschijnlijk over 2 weken al. Het voelt nog zo vroeg aan in het seizoen en dat terwijl het toch allemaal pijnlijk slecht is geweest dit jaar.
Einde willekeurige hersenspinsel aangezien ik niet weet wat Oculus RIft is.
Huh wat, over twee weken? Op basis waarvan? Feyenoord staat nog steeds 8 punten achter. Dat betekent dat Ajax, wanneer Feyenoord alles blijft winnen en Ajax ook, Ajax pas in speelronde 32 kampioen kan worden.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Bayern nu al kampioen, Ajax waarschijnlijk over 2 weken al.
Eens.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk worden Liverpool en Atlético Madrid kampioen in respectievelijk Engeland en Spanje.
Liverpool in Spanje zou toch apart zijn haha xDquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk worden Liverpool en Atlético Madrid kampioen in respectievelijk Engeland en Spanje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |