Milan, Milan, who the fuck is Milan?quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:45 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Milan, Milan, who the fuck is Milan?
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vinden jullie dit een normale reactie op een post van DJ_Day-V?
Wat de fuck.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van wie is dit?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat is een lekker nummertje.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Willekeurig nummer uit mijn YT lijstje
Ik luisterde vandaag naar Bob Marley, omdat ik Oplichters in het Buitenland in Jamaica had terug gekekenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Willekeurig nummer uit mijn YT lijstje
Dit is gewoon het derde filmpje van mijn lijstje in YT. Ik heb de hele dag trouwens de Zwarte Lijst opstaan, nog geen Bob Marley gehoord, die zal wel hoog staan denk ik.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik luisterde vandaag naar Bob Marley, omdat ik Oplichters in het Buitenland in Jamaica had terug gekeken
Wat is dat voor rare bandnaam man.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:58 schreef GGMM het volgende:
Ik ben het nieuwe album van Cunninlyngists aan het downloaden.
Tja, daar kunnen zij ook niks aan doen.quote:
Nee je hebt betere gehadquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, daar kunnen zij ook niks aan doen.
Nou ja, eigenlijk wel, want ze kiezen er zelf voor.
Dit is niet m'n sterkste reply.
met die naam zou je een puberend bandje verwachten jaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:04 schreef Karina het volgende:
Ik dacht het zal wel kut zijn maar eigenlijk vind ik het best goed. Vooral de, wat is het, trompet? op de achtergrond.
ggmm heeft goede smaakquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:04 schreef Karina het volgende:
Ik dacht het zal wel kut zijn maar eigenlijk vind ik het best goed. Vooral de, wat is het, trompet? op de achtergrond.
hey onlogischquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van wie is dit ook alweer. Was iemand uit KLB dacht ikquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |