https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Ik speelde 2048quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:09 schreef roislecxe het volgende:
Dat vorige topic was echt keihard het traagste sinds #1 denk.
Neee ik had er net nog niet aan gedacht. Stommerdquote:
Zo goed, dat Cryptorush BC maar offline gehaald heeft: https://bitcointalk.org/index.php?topic=529779.new#newquote:
dafuq? tl;dr?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo goed, dat Cryptorush BC maar offline gehaald heeft: https://bitcointalk.org/index.php?topic=529779.new#new
Zo heeft elke exchange wel wat, natuurlijk. Alleen zonde dat dit weer ten koste gaat van de gebruikers die de betreffende coin nog op de exhange hadden staan.quote:
Arbitrage een optie? Altcoins heb ik zonder problemen kunnen withdrawen gisterenavond.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:07 schreef smiths het volgende:
Ik heb nog btc op crytorush staan, deze kan ik niet withdrawen..
Hebben jullie ook dat je niet kan inloggen op mintpal? Ik probeer inteloggen maar als ik mijn spul heb ingevuld doe hij doodleuk alsof ik niet ben ingelogd.
Mintpal doet hier ook lelijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:07 schreef smiths het volgende:
Ik heb nog btc op crytorush staan, deze kan ik niet withdrawen..
Hebben jullie ook dat je niet kan inloggen op mintpal? Ik probeer inteloggen maar als ik mijn spul heb ingevuld doe hij doodleuk alsof ik niet ben ingelogd.
Of BlackCoinquote:
Probleem is alleen dat Cryptorush een zelfde probleem al met andere coins heeft gehad. En ook toen waren ze schijnbaar de enige exchange die het probleem had.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Of BlackCoin
Het is nog niet helemaal helder wie er gelijk heeft, vanwege de beschuldigingen over en weer. Kan ook een bug en het einde van BlackCoin zijn.
Ja, had het al aangevuldquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat Cryptorush een zelfde probleem al met andere coins heeft gehad. En ook toen waren ze schijnbaar de enige exchange die het probleem had.
Die aanpassing had ik even gemist.quote:
Je kan er een leuke vakantie voor boeken of toch nog niet?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:14 schreef µ het volgende:
Gisteren een paar BTCs en BC gekocht, dat was een goede beslissing.
Ik laat sowieso geen coins op een exchange staan. In iedergeval niet langer dan noodzakelijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die aanpassing had ik even gemist.
Maar het einde van Cryptorush, vraag ik me af. Al overweeg ik wel om de 1,9 APH die ik daar heb staan ook maar even te verplaatsen...
Ik ben ook nog geen coins kwijtgeraakt hoor. Op Coinmarket had ik net een dag voor de problemen begonnen alle altcoins verkocht en de BTC naar mijn lokale wallet gehaald. BC had ik gisterenavond naar Mintpal gegooid toen die het weer even deed op Cryptorush (helaas had ik er niet 2 miljoen te veel ineensquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:18 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik laat sowieso geen coins op een exchange staan. In iedergeval niet langer dan noodzakelijk.
Daardoor mis ik wel eens een spike in de koers maar verlies ik ook zelden m'n coins
Het blijft wat "Wild West" met die kleine exchanges. Maar dat houdt het spannend.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben ook nog geen coins kwijtgeraakt hoor. Op Coinmarket had ik net een dag voor de problemen begonnen alle altcoins verkocht en de BTC naar mijn lokale wallet gehaald. BC had ik gisterenavond naar Mintpal gegooid toen die het weer even deed op Cryptorush (helaas had ik er niet 2 miljoen te veel ineens). APH staat er nu alleen omdat ik een sell order heb staan.
Ja en er zijn er ook zo veel van inmiddels... heb zelf accounts bij zo'n 7 exchanges momenteelquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:21 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het blijft wat "Wild West" met die kleine exchanges. Maar dat houdt het spannend.
Kan je wel andere coins dan btc withdrawen of is alles geblokt?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die aanpassing had ik even gemist.
Maar het einde van Cryptorush, vraag ik me af. Al overweeg ik wel om de 1,9 APH die ik daar heb staan ook maar even te verplaatsen...
BC lukte me gisterenavond wel. En afgelopen weekend ook wat andere altcoins kunnen withdrawen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:24 schreef smiths het volgende:
[..]
Kan je wel andere coins dan btc withdrawen of is alles geblokt?
Was laatst ook een keer, over een paar min komt de 503(ofzo)errorquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:33 schreef smiths het volgende:
Mintpal is over capacity staat nu op hun website
15% winst op een investering van 1BTC, daar koop ik geen vakantie vanquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:17 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je kan er een leuke vakantie voor boeken of toch nog niet?
Tentje achterop de fiets en in een weiland voor een paar euro 2 nachten kamperenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:18 schreef µ het volgende:
[..]
15% winst op een investering van 1BTC, daar koop ik geen vakantie van.
Nee, maar ik hoor wel vaker dat die echt goed is. Ga ik vandaag eens proberen. Top of the lake moet ik ook nog proberen maar ik had het er iets te druk voor.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:05 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Heb jij toevallig de serie Borgen gezien? Schijnt erg te lijken op House of Cards, maar dan in het Deens.
In Gouda kon ik vandaag nog zonder jas buiten lopen, in Brussel nietquote:
Wat is er nou zo bijzonder aan dat spel? Heb het één keer gespeeld, had er toen wel genoeg vanquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:06 schreef Nattekat het volgende:
2048
Dat spel heeft echt een undo nodig voor foute zetten
Cookieclicker.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:16 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wat is er nou zo bijzonder aan dat spel? Heb het één keer gespeeld, had er toen wel genoeg van.
Dan snap je het nietquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:16 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wat is er nou zo bijzonder aan dat spel? Heb het één keer gespeeld, had er toen wel genoeg van.
Ook al gespeeldquote:
Ik wilde het graag even delenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
WKN heeft dat harder nodig dan BIT...
Mij is het nog niet geluktquote:
Ben ook maar weer begonnen. Volgens mij heb ik de formule ongeveer gekraaktquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ben ook maar weer begonnen. Volgens mij heb ik de formule ongeveer gekraakt![]()
Lukraak steentjes bewegen werkt niet kwam ik gister na 5 uur achter.
Ben 2x tot 1024 gekomen, en dan klik je ineens een keer op het verkeerde pijltjequote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1 fout en je kan het wel vergeten, toen ik het eindelijk een beetje had hersteld maakte ik fout 2 en was het einde oefening
Pijltje naar rechts slopenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ben 2x tot 1024 gekomen, en dan klik je ineens een keer op het verkeerde pijltje
Wat is dat?!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1 fout en je kan het wel vergeten, toen ik het eindelijk een beetje had hersteld maakte ik fout 2 en was het einde oefening
Ryanquote:
Pijltje naar beneden is vaak ook de duivel... als je niet de juiste tactiek gebruikt.quote:
2048quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:28 schreef Spatieloos het volgende:
Wat is dat voor spel ik wil ook spelen! Toetsweek is toch onbelangrijk!
Nu heb ik hem echt denkquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Pijltje naar beneden is vaak ook de duivel... als je niet de juiste tactiek gebruikt.
Nope, Als je 2048 haalt win je, anders niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ik bedoel is er een max aantal beurten ofzo?
Ga lerenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:28 schreef Spatieloos het volgende:
Wat is dat voor spel ik wil ook spelen! Toetsweek is toch onbelangrijk!
Jaa dat snap ik wel, maar wanneer ben je game over? Waarom kan ik niet meer verder spelen ik ga telkens game over uit het niks.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nope, Als je 2048 haalt win je, anders niet.
Dan zit je vastquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jaa dat snap ik wel, maar wanneer ben je game over? Waarom kan ik niet meer verder spelen ik ga telkens game over uit het niks.
Geduld is een schone zaakquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:47 schreef roislecxe het volgende:
Ik werd naar rechts gedwongen en toen was het gelijk een zooi
quote:
Ik haal het nog wel een keerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik haal het nog wel een keer
Moet gewoon, anders had ik er beter niet aan kunnen beginnen. vanavond een nieuwe sessieIk ben gewoon slimmer dan jij, hoef je je niet voor te schamenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best 22928 trouwens
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Heel netjesquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:42 schreef MaGNeT het volgende:
550.000 HiroCoins gekocht voor 3,85 BTC.
Net 250.000 HiroCoins verkocht voor 5,26 BTC.
Nog 300,000 HiroCoins over
Best 11752 nu. Blijf elke keer op cruciale momenten een fout makenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben gewoon slimmer dan jij, hoef je je niet voor te schamen
Best 22928 trouwens
Is dat ook terug te kijken? Ben niet thuisquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:43 schreef Toto69 het volgende:
Oi.
RTL 4 pro deo kijken straks, laatste 30 seconden van de aflevering zit ik in het voorstukje
Zeker. DM ik dan wel.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Is dat ook terug te kijken? Ben niet thuis
Vandaag ben ik gebeld.quote:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vandaag ben ik gebeld.
Donderdag speel ik de hoofdrol (!) in een tv-commercial. (Donderdag zijn de opnames, begin mei op tv)
Echt,![]()
en wat ik moet doen? in ieder geval met twee meiden in bed liggen![]()
DM gestuurd.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:21 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Klinkt goedDM waarvoor die commercial is?
En die handtekening heb ik nog tegoed van je he
Tamponreclame?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vandaag ben ik gebeld.
Donderdag speel ik de hoofdrol (!) in een tv-commercial. (Donderdag zijn de opnames, begin mei op tv)
Echt,![]()
en wat ik moet doen? in ieder geval met twee meiden in bed liggen![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:19 schreef Toto69 het volgende:
en wat ik moet doen? in ieder geval met twee meiden in bed liggen
quote:
Dat zou betekenen dat alle verloren coins terug zijn gevonden + ongeveer 20kquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:31 schreef Jan-Slagter het volgende:
http://theblogchain.com/news/mtgox-found-bitcoin/
Karpeles heeft ook in een chatgesprek in februari gezegdquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:33 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat alle verloren coins terug zijn gevonden + ongeveer 20k
Maar niks zal me meer verbazen als we het over Gox hebben
Het is alleen onlogisch om dan te zeggen dat hackers 750.000 coins hebben gestolen, dit heeft ook veel imagoschade gebracht aan Bitcoinquote:"Coins are not 'lost', just temporarily unavailable"
Up up up met de prijs.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:31 schreef Jan-Slagter het volgende:
http://theblogchain.com/news/mtgox-found-bitcoin/
Kijk zo even de laatste paar minuten van Pro Deo op RTL 4, ik ben in de laatste 30 seconden eventjes te zien in het voorstukje. Met de groene trui en de geblokte blouse. Degene op de scooter dus.quote:
Okquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kijk zo even de laatste paar minuten van Pro Deo op RTL 4, ik ben in de laatste 30 seconden eventjes te zien in het voorstukje. Met de groene trui en de geblokte blouse. Degene op de scooter dus.
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:53 schreef MaGNeT het volgende:
Cryptorush is nu wel dood geloof ik:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=529925.0
Toch gezien, maar je bent heul niet herkenbaar in beeldquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kijk zo even de laatste paar minuten van Pro Deo op RTL 4, ik ben in de laatste 30 seconden eventjes te zien in het voorstukje. Met de groene trui en de geblokte blouse. Degene op de scooter dus.
Da klopt. En in de hele aflevering ook niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:30 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Toch gezien, maar je bent heul niet herkenbaar in beeld
Ik had vanmiddag er nog btc opstaan, BTC kon ik niet withdrawen. Hiervan heb ik BTCS en DOGE gekocht, deze vervolgens naar mintpal gestuurd. Altcoins withdrawen lukte bij mij wel.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:22 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
![]()
had al mijn BTC2 erop staan en diverse andere coinsnog
Ik zat ook te twijfelen, maar ben bang dat deze nog wel iets verder zakt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:54 schreef roislecxe het volgende:
AUR wordt even omlaag geramd. Inkoopmomentje?
Ik kocht net voor de boel omlaag ging offcquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:59 schreef smiths het volgende:
[..]
Ik zat ook te twijfelen, maar ben bang dat deze nog wel iets verder zakt.
Op hoeveel heb je gekocht?//quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik kocht net voor de boel omlaag ging offc
Maar goed, we zullen zien. Springt regelmatig richting de 0.015 / 0.02 dus zal wel goed komen.
0.0101000, Ziet er toch niet zo heel slecht uit.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:03 schreef smiths het volgende:
[..]
Op hoeveel heb je gekocht?//
Coins zijn nu onder de mensen verdeeld in ijsland als ik het niet mis heb.
http://www.coindesk.com/a(...)al-digital-currency/
Ik heb afgelopen paar dagen iets teveel coins te hoog gekocht... Gelukkig ook wel een keer een aardig goede zet gemaakt om het bijna gelijk te trekken.
Er komt in een keer 31,8 AUR per inwoner vrij. Althans ze moeten ze eerst claimen bij de dev.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:11 schreef roislecxe het volgende:
Gaat dat geintje in IJsland zorgen voor een stijging of een daling....
Ben benieuwd wanneer Rutte gaat uitdelen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:17 schreef smiths het volgende:
[..]
Er komt in een keer 31,8 AUR per inwoner vrij. Althans ze moeten ze eerst claimen bij de dev.
Wellicht gaan deze mensen hun coins dumpen. Of men houdt de coins en het is mogelijk een succes, afwachten dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
Van rutte moet het niet komen, en tot nu toe van die EFL ook niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer Rutte gaat uitdelen.
Dat is 0.0005 btc wat je zondag kan vragen bij de dev.quote:We will distribute 25 EFL to each household untill all shares are distributed
Na het gratis weggeven van je NAW gegevensquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:31 schreef smiths het volgende:
Dat is 0.000001 btc wat je zondag kan vragen bij de dev.
Dat is het inderdaad niet waard.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:33 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Na het gratis weggeven van je NAW gegevens
Ik zie niet veel Dogeplaatjes meer van jouw kant?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:33 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Na het gratis weggeven van je NAW gegevens
U vraagt wij draaienquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zie niet veel Dogeplaatjes meer van jouw kant?
Is daar al meer over bekend dan een eventueel, als, dan, mitsquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:52 schreef roislecxe het volgende:
Hopelijk krijgt BTC een goeie schop omhoog nu Gox de coins toch blijkt te hebben.
Nee ik las net je linkje pasquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:55 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Is daar al meer over bekend dan een eventueel, als, dan, mits
Als Gox iedereen schadeloos kan stellen, drukt dat de bitcoin zo naar 800 dollar (moet het wel snel gebeurden)quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:52 schreef roislecxe het volgende:
Hopelijk krijgt BTC een goeie schop omhoog nu Gox de coins toch blijkt te hebben.
Misschien nog wel iets hoger ook. Dit jaar willen we eigenlijk de 1000 nog wel een keertje zienquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:30 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Als Gox iedereen schadeloos kan stellen, drukt dat de bitcoin zo naar 800 dollar (moet het wel snel gebeurden)
Gaat niet gebeuren, zet het maar uit je hoofdquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Misschien nog wel iets hoger ook. Dit jaar willen we eigenlijk de 1000 nog wel een keertje zien
I know. 4 maanden terug hadden mensen het over 5000, 10.000 of 100.000 als bovengrensquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:39 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, zet het maar uit je hoofd
Als het gebeurd heb ik tenminste iets. Heb nog 261 Gh/s bij CEX en bij de next diff of prijsverlaging schiet dat altijd nog meer omhoog. Om een indruk te geven, 261gh/.s geeft 0.036BTC per dag.quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
I know. 3 maanden terug hadden mensen het over 5000, 10.000 of 100.000 als bovengrens
Blij dat ik dat nooit gedacht heb, dat moet een teleurstelling zijn
Tijdelijk misschien. Volgens mij is er geen enkele SHA coin die goed tegen multipools kan. Dus dan minen ze een paar altcoins kapot en dan terug naar BTC.quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:49 schreef ZetaOS het volgende:
Als dit echt komt zal dat een verlaging in de Diff van bitcoin teweeg kunnen brengen.
Mijn beperkte 1x SHA Bitmain schakelt prima in de swich pools, heb jij en andere daar problemen mee dan?quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:58 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Tijdelijk misschien. Volgens mij is er geen enkele SHA coin die goed tegen multipools kan. Dus dan minen ze een paar altcoins kapot en dan terug naar BTC.
Denk ik dan
Nope, maar CEX is wel een iets andere orde van groottequote:Op woensdag 26 maart 2014 01:00 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Mijn beperkte 1x SHA Bitmain schakelt prima in de swich pools, heb jij en andere daar problemen mee dan?
Met jou praat ik niet meer, jij onderschat mijn Bitmain erupter.quote:Op woensdag 26 maart 2014 01:01 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nope, maar CEX is wel een iets andere orde van grootte
Ah zo, dacht dat CEX zelf ging autoswitchen. Dan krijg je wel dat ze op vrijwel iedere SHA alt >51% hebben.quote:Op woensdag 26 maart 2014 01:03 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Met jou praat ik niet meer, jij onderschat mijn Bitmain erupter.
edit: CEX laat je straks trouwens je mining power doorzetten naar een andere pool. en je behoud je 0%fee!
Kan je met grote zekerheid zeggen dat dit gaat gebeuren. Zeer waarschijnlijk lukt het dan ook met switch pool.
Je bent gewoon op TV geweestquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:38 schreef Toto69 het volgende:
voor wie het mistte
http://tinypic.com/player.php?v=2s6lite%3E&s=8#.UzHo76h5N_c
slomo
Wie heeft de technische kennis een coin te lanceren?quote:Op woensdag 26 maart 2014 01:28 schreef roislecxe het volgende:
Nou, welke coin gaat vandaag naar de moon. Wie het weet mag het zeggen.
Ik niet in ieder gevalquote:Op woensdag 26 maart 2014 02:25 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Wie heeft de technische kennis een coin te lanceren?
Dat ziet er uit als spierpijn komende weekquote:Op woensdag 26 maart 2014 02:45 schreef roislecxe het volgende:
Nou vooruit, omdat dit geen WKN is, nog 1 update omdat hij nog net iets mooier is dan de vorige:
[ afbeelding ]
Weer een schitterend weekend, goedmakertje van de vorige
Lente zoals lente bedoeld isquote:Op woensdag 26 maart 2014 02:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als spierpijn komende week
quote:We've got a special promotional deal for our email marketing list -
10 miners for $1950USD (1200 GBP) (1425 EURO) !! - Thats 3.5MH scrypt @ approx 70 watts! (Also these miners can overclock to 400k/h each!)
Mooi. Ik heb er gisterenavond nog 146 gekochtquote:Op woensdag 26 maart 2014 07:58 schreef MaGNeT het volgende:
HiroCoin lijkt weer verder te gaan stijgen
https://poloniex.com/exchange/btc_hic
quote:I started working for CryptoRush in late Febraury. I was excited and intrigued by crypto, and upon finding this new exchange I joined their channel. LinkandZelda was looking for a support. I volunteered, and offered help to the users in the channel for a few days without even having access to the tools to the admin site. I was hired a few days later, and was put to work. I was to be paid a flat amount of BTC weekly, and upon getting past the learning curve of CryptoRush's backend, I was well along answering tickets. The owners became like friends to me. As the workload got harder as time went on, we began getting too many tickets for me to handle alone. We hired another support. Around the 11th of March, I received a message from Devianttwo: "had something bad happen. all I'm saying." I was brought into a Skype call and told that we had been hacked. I was shocked. They told me the amount, and I did not sleep well that night.
For some reason my brain stuck 30 BTC lost in my head. Upon consulting LinkandZelda I was informed of the losses again. ~950 BTC and ~2500 LTC. Gone. Someone with an IP from Ukraine. They were looking into it, thought they found the guy. Thought they could get the BTC back. Maybe it was shock. Maybe it was just me being naive. But I believed them.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:28 schreef Nattekat het volgende:
Zelfs WKN SC is nog activer dan deze plek
Daar zitten zeker veel werklozen dan?quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:28 schreef Nattekat het volgende:
Zelfs WKN SC is nog activer dan deze plek
Juist nietquote:Op woensdag 26 maart 2014 15:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar zitten zeker veel werklozen dan?.
De 146 die ik gisterenavond heb gekocht, zijn nu ook al bijna drie keer zo veel waardquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:51 schreef MaGNeT het volgende:
M'n resterende 300.000 HiroCoins zijn nu al 12 BTC waard
En heb gisteren nog 250.000 verkocht voor 5.26 BTC
Die 3.85 BTC inleg is er inmiddels wel uit
Lekkerquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
De 146 die ik gisterenavond heb gekocht, zijn nu ook al bijna drie keer zo veel waard.
Ik had toen net wat APH gedumpt en van die opbrengst kon ik er maar 146 kopen. Twijfel nu of ik moet bijkopen, verkopen of gewoon even afwachten nogquote:
Geen idee, m'n glazen bol is wat beslagenquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had toen net wat APH gedumpt en van die opbrengst kon ik er maar 146 kopen. Twijfel nu of ik moet bijkopen, verkopen of gewoon even afwachten nog.
Heb je je asic er al uit?quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:51 schreef MaGNeT het volgende:
M'n resterende 300.000 HiroCoins zijn nu al 12 BTC waard
En heb gisteren nog 250.000 verkocht voor 5.26 BTC![]()
Die 3.85 BTC inleg is er inmiddels wel uit![]()
En hoeveel hoger gaan ze nog?
Hm, prijs zakt alweer... nog maar even afwachten danquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Geen idee, m'n glazen bol is wat beslagen
En weer omhoog, nu op 0.00005quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hm, prijs zakt alweer... nog maar even afwachten dan.
Ja, schiet aardig op. Zit nu virtueel al op 21 BTC met HiroCoin waarvan 5.25 echt binnen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:16 schreef ratatat het volgende:
[..]
Met je hiro handel heb je al bijna je knc scrypt ding gefinancierd of niet?
Holy shit, dat zijn bedragenquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, schiet aardig op. Zit nu virtueel al op 21 BTC met HiroCoin waarvan 5.25 echt binnen.
Dus zo'n 17 BTC winst, niet gek.
Ik probeerde het gisterenavond even, maar CGMiner gaf een paar honderd hardwarefouten per minuutquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:56 schreef ratatat het volgende:
Wel een aanrader om te minen. Doet ongeveer 50% het stroomverbruik van scrypt. Zo kan je je rigs nog eens aan laten staan in de zomer.
Je moet ook geen CGMiner gebruiken maar:quote:Op donderdag 27 maart 2014 06:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik probeerde het gisterenavond even, maar CGMiner gaf een paar honderd hardwarefouten per minuut.
1 | start /D "C:\sgminer_drk" sgminer.exe -k darkcoin -o stratum+tcp://hiro.suprnova.cc:3313 -u MaGNeT.1 -p x --thread-concurrency 32765 -I 22 --lookup-gap 2 --worksize 512 -g 1 -d 0 -d 1 --gpu-memclock 1500 --auto-fan --auto-gpu --gpu-engine 500-1000 --temp-target 75 --temp-overheat 80 --gpu-fan 40-100 |
Nog wel ja...quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:56 schreef ratatat het volgende:
Wel een aanrader om te minen. Doet ongeveer 50% het stroomverbruik van scrypt. Zo kan je je rigs nog eens aan laten staan in de zomer.
quote:
522 nuquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:44 schreef Maxbet het volgende:
Dood en verderf?
Zit mobiep dus krijg er niks van mee
Laat maar dan.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Werkt niet eens, wil je niet weten
Mocht ik antwoord krijgen van die kutwebsite laat ik je meer wetenquote:
quote:
Welke?quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Opnames gehad. Binnenkort hoofdrolspeler in tv commercial.
Totoquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geloof dat er weer iets met China was.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:42 schreef DaMart het volgende:
Flinke crash.
Wat is er nou weer gebeurd?.
Je gaat inlegkruisjes promoten?quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nattekat heeft weer Bitcoins gekocht vanochtend.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:50 schreef roislecxe het volgende:
Wat is er nou weer aan de hand dat het weer omlaag moet... Gvd zeg.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:50 schreef roislecxe het volgende:
Wat is er nou weer aan de hand dat het weer omlaag moet... Gvd zeg.
Ik heb ze juist verkocht (soort van) voor de crashquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nattekat heeft weer Bitcoins gekocht vanochtend.
Ook weer op 510 ingekocht hoop ik?quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb ze juist verkocht (soort van) voor de crash
Ik kon mijn geld niet terugkrijgenquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:14 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Ook weer op 510 ingekocht hoop ik?
Rip aan de overlevenden.quote:
Bitcoin? Leeft meer dan ooit nu, zo mainstream dat het hier dood isquote:
Dit is echt de sloomste SC van heel FOK!quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bitcoin? Leeft meer dan ooit nu, zo mainstream dat het hier dood is
Het vorige topic was van vrijdag tot dinsdag. Denk dat deze nog sneller vol gaat komen dan de vorigequote:Op donderdag 27 maart 2014 16:26 schreef Leafeon672 het volgende:
Jezus, ik heb dit topic op dinsdagochtend gemaakt en het is nu nog niet vol....
Nee dat is de Minecraft SCquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:41 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Dit is echt de sloomste SC van heel FOK!.
quote:KNC Miner
@kncminer
So we have updated our performace of our titan product a little. It will now be 250MH/s
In november hadden we tenminste nog minimaal 3 topics per dagquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het vorige topic was van vrijdag tot dinsdag. Denk dat deze nog sneller vol gaat komen dan de vorige
Inderdaadquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:42 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
In november hadden we tenminste nog minimaal 3 topics per dag...
Ik heb echt te veel tijd van mijn leven aan dit forum verspildquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
InderdaadDie tijd komt niet meer terug denk.
Ik nietquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:43 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik heb echt te veel tijd van mijn leven aan dit forum verspild.
Jij bent dan ook 50% ouder dan ikquote:
Ga weg.quote:
Mooi, dan heb jij inderdaad procentueel meer tijd van je leven eraan vergooidquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:44 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook 50% ouder dan ik.
Ach, heb gelukkig wel genoeg gelachen hierzoquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mooi, dan heb jij inderdaad procentueel meer tijd van je leven eraan vergooid
True thatquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:46 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ach, heb gelukkig wel genoeg gelachen hierzo.
Je hebt het weer voor elkaar he.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:47 schreef Leafeon672 het volgende:
Richolio, kom terug, zo bedoelde ik het niet.
*weg rennen doet*quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Je hebt het weer voor elkaar he.
Bitcoinquote:
Kennen wij jouquote:
Ken ik jou?quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Omdat het altijd daalt toch gewoon? Weinig nieuws onder de zon.
Mij niet kennen maar wel in deze SC postenquote:
Ik ga deze zomer naar Portugalquote:
Nicequote:Op donderdag 27 maart 2014 17:33 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik ga deze zomer naar Portugal!
Ik wil iig Lissabon en Porto gaan bezoeken. Welke plekjes raad jij aan om te bezoeken, voornamelijk in westen van Portugal?quote:
Ik ken Lissabon en omstreken maar verder heel Portugal nietquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:35 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik wil iig Lissabon en Porto gaan bezoeken. Welke plekjes raad jij aan om te bezoeken, voornamelijk in westen van Portugal?
Slecht hoorquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ken Lissabon en omstreken maar verder heel Portugal niet
twitter:kncminer twitterde op donderdag 27-03-2014 om 12:24:21So we have updated our performace of our titan product a little. It will now be 250MH/s reageer retweet
quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:31 schreef MaGNeT het volgende:
twitter:kncminer twitterde op donderdag 27-03-2014 om 12:24:21So we have updated our performace of our titan product a little. It will now be 250MH/s reageer retweet
quote:
Ik kon toch nog doorspelen blijkbaar, ook al klikte ik het venster dicht. Mooi zoquote:
Waarom is dat goed? Wat is stripe?quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:18 schreef µ het volgende:
https://stripe.com/bitcoin
waaaaaaaaaaaaaaaaat
http://www.crunchbase.com/company/stripequote:Op donderdag 27 maart 2014 19:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarom is dat goed? Wat is stripe?.
Aha. Kan dus worden gebruikt als je donaties wil op je website bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:37 schreef µ het volgende:
[..]
http://www.crunchbase.com/company/stripe.
Of betalingen accepteren in je webshop of echte winkelquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aha. Kan dus worden gebruikt als je donaties wil op je website bijvoorbeeld?
My Name Is Earlquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:37 schreef Toto69 het volgende:
bad boys bad boys
whatcha gonna do when they come 4 you
Ik heb geen webshop, maar donaties zijn altijd welkom natuurlijk. Had zo'n script daarvoor gevonden op Github, maar dat vertraagde de sites enormquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:40 schreef µ het volgende:
[..]
Of betalingen accepteren in je webshop of echte winkel.
Fluitketel?quote:
Kom ff snel manquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben niet in goede doen, ik heb barstende koppijn en moe.mja
Huh?quote:
Dogequote:Op donderdag 27 maart 2014 20:48 schreef DaMart het volgende:
Nog even en Doge duikt onder de 100 Satoshi.
quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:04 schreef Toto69 het volgende:
deze sc is echt dood hè
Heel BIT trouwens
Glory Days - Bruce springsteenquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:05 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Waar zijn toch die dagen van glorie gebleven...?
Verzin er maar een mooie titel over dan zometeen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:05 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Waar zijn toch die dagen van glorie gebleven...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |