Ben ook maar weer begonnen. Volgens mij heb ik de formule ongeveer gekraaktquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ben ook maar weer begonnen. Volgens mij heb ik de formule ongeveer gekraakt![]()
Lukraak steentjes bewegen werkt niet kwam ik gister na 5 uur achter.
Ben 2x tot 1024 gekomen, en dan klik je ineens een keer op het verkeerde pijltjequote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1 fout en je kan het wel vergeten, toen ik het eindelijk een beetje had hersteld maakte ik fout 2 en was het einde oefening
Pijltje naar rechts slopenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ben 2x tot 1024 gekomen, en dan klik je ineens een keer op het verkeerde pijltje
Wat is dat?!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1 fout en je kan het wel vergeten, toen ik het eindelijk een beetje had hersteld maakte ik fout 2 en was het einde oefening
Ryanquote:
Pijltje naar beneden is vaak ook de duivel... als je niet de juiste tactiek gebruikt.quote:
2048quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:28 schreef Spatieloos het volgende:
Wat is dat voor spel ik wil ook spelen! Toetsweek is toch onbelangrijk!
Nu heb ik hem echt denkquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Pijltje naar beneden is vaak ook de duivel... als je niet de juiste tactiek gebruikt.
Nope, Als je 2048 haalt win je, anders niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ik bedoel is er een max aantal beurten ofzo?
Ga lerenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:28 schreef Spatieloos het volgende:
Wat is dat voor spel ik wil ook spelen! Toetsweek is toch onbelangrijk!
Jaa dat snap ik wel, maar wanneer ben je game over? Waarom kan ik niet meer verder spelen ik ga telkens game over uit het niks.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nope, Als je 2048 haalt win je, anders niet.
Dan zit je vastquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jaa dat snap ik wel, maar wanneer ben je game over? Waarom kan ik niet meer verder spelen ik ga telkens game over uit het niks.
Geduld is een schone zaakquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |