https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Ik speelde 2048quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:09 schreef roislecxe het volgende:
Dat vorige topic was echt keihard het traagste sinds #1 denk.
Neee ik had er net nog niet aan gedacht. Stommerdquote:
Zo goed, dat Cryptorush BC maar offline gehaald heeft: https://bitcointalk.org/index.php?topic=529779.new#newquote:
dafuq? tl;dr?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo goed, dat Cryptorush BC maar offline gehaald heeft: https://bitcointalk.org/index.php?topic=529779.new#new
Zo heeft elke exchange wel wat, natuurlijk. Alleen zonde dat dit weer ten koste gaat van de gebruikers die de betreffende coin nog op de exhange hadden staan.quote:
Arbitrage een optie? Altcoins heb ik zonder problemen kunnen withdrawen gisterenavond.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:07 schreef smiths het volgende:
Ik heb nog btc op crytorush staan, deze kan ik niet withdrawen..
Hebben jullie ook dat je niet kan inloggen op mintpal? Ik probeer inteloggen maar als ik mijn spul heb ingevuld doe hij doodleuk alsof ik niet ben ingelogd.
Mintpal doet hier ook lelijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:07 schreef smiths het volgende:
Ik heb nog btc op crytorush staan, deze kan ik niet withdrawen..
Hebben jullie ook dat je niet kan inloggen op mintpal? Ik probeer inteloggen maar als ik mijn spul heb ingevuld doe hij doodleuk alsof ik niet ben ingelogd.
Of BlackCoinquote:
Probleem is alleen dat Cryptorush een zelfde probleem al met andere coins heeft gehad. En ook toen waren ze schijnbaar de enige exchange die het probleem had.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Of BlackCoin
Het is nog niet helemaal helder wie er gelijk heeft, vanwege de beschuldigingen over en weer. Kan ook een bug en het einde van BlackCoin zijn.
Ja, had het al aangevuldquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat Cryptorush een zelfde probleem al met andere coins heeft gehad. En ook toen waren ze schijnbaar de enige exchange die het probleem had.
Die aanpassing had ik even gemist.quote:
Je kan er een leuke vakantie voor boeken of toch nog niet?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:14 schreef µ het volgende:
Gisteren een paar BTCs en BC gekocht, dat was een goede beslissing.
Ik laat sowieso geen coins op een exchange staan. In iedergeval niet langer dan noodzakelijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die aanpassing had ik even gemist.
Maar het einde van Cryptorush, vraag ik me af. Al overweeg ik wel om de 1,9 APH die ik daar heb staan ook maar even te verplaatsen...
Ik ben ook nog geen coins kwijtgeraakt hoor. Op Coinmarket had ik net een dag voor de problemen begonnen alle altcoins verkocht en de BTC naar mijn lokale wallet gehaald. BC had ik gisterenavond naar Mintpal gegooid toen die het weer even deed op Cryptorush (helaas had ik er niet 2 miljoen te veel ineensquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:18 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik laat sowieso geen coins op een exchange staan. In iedergeval niet langer dan noodzakelijk.
Daardoor mis ik wel eens een spike in de koers maar verlies ik ook zelden m'n coins
Het blijft wat "Wild West" met die kleine exchanges. Maar dat houdt het spannend.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben ook nog geen coins kwijtgeraakt hoor. Op Coinmarket had ik net een dag voor de problemen begonnen alle altcoins verkocht en de BTC naar mijn lokale wallet gehaald. BC had ik gisterenavond naar Mintpal gegooid toen die het weer even deed op Cryptorush (helaas had ik er niet 2 miljoen te veel ineens). APH staat er nu alleen omdat ik een sell order heb staan.
Ja en er zijn er ook zo veel van inmiddels... heb zelf accounts bij zo'n 7 exchanges momenteelquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:21 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het blijft wat "Wild West" met die kleine exchanges. Maar dat houdt het spannend.
Kan je wel andere coins dan btc withdrawen of is alles geblokt?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die aanpassing had ik even gemist.
Maar het einde van Cryptorush, vraag ik me af. Al overweeg ik wel om de 1,9 APH die ik daar heb staan ook maar even te verplaatsen...
BC lukte me gisterenavond wel. En afgelopen weekend ook wat andere altcoins kunnen withdrawen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:24 schreef smiths het volgende:
[..]
Kan je wel andere coins dan btc withdrawen of is alles geblokt?
Was laatst ook een keer, over een paar min komt de 503(ofzo)errorquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:33 schreef smiths het volgende:
Mintpal is over capacity staat nu op hun website
15% winst op een investering van 1BTC, daar koop ik geen vakantie vanquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:17 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je kan er een leuke vakantie voor boeken of toch nog niet?
Tentje achterop de fiets en in een weiland voor een paar euro 2 nachten kamperenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:18 schreef µ het volgende:
[..]
15% winst op een investering van 1BTC, daar koop ik geen vakantie van.
Nee, maar ik hoor wel vaker dat die echt goed is. Ga ik vandaag eens proberen. Top of the lake moet ik ook nog proberen maar ik had het er iets te druk voor.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:05 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Heb jij toevallig de serie Borgen gezien? Schijnt erg te lijken op House of Cards, maar dan in het Deens.
In Gouda kon ik vandaag nog zonder jas buiten lopen, in Brussel nietquote:
Wat is er nou zo bijzonder aan dat spel? Heb het één keer gespeeld, had er toen wel genoeg vanquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:06 schreef Nattekat het volgende:
2048
Dat spel heeft echt een undo nodig voor foute zetten
Cookieclicker.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:16 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wat is er nou zo bijzonder aan dat spel? Heb het één keer gespeeld, had er toen wel genoeg van.
Dan snap je het nietquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:16 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wat is er nou zo bijzonder aan dat spel? Heb het één keer gespeeld, had er toen wel genoeg van.
Ook al gespeeldquote:
Ik wilde het graag even delenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
WKN heeft dat harder nodig dan BIT...
Mij is het nog niet geluktquote:
Ben ook maar weer begonnen. Volgens mij heb ik de formule ongeveer gekraaktquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ben ook maar weer begonnen. Volgens mij heb ik de formule ongeveer gekraakt![]()
Lukraak steentjes bewegen werkt niet kwam ik gister na 5 uur achter.
Ben 2x tot 1024 gekomen, en dan klik je ineens een keer op het verkeerde pijltjequote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1 fout en je kan het wel vergeten, toen ik het eindelijk een beetje had hersteld maakte ik fout 2 en was het einde oefening
Pijltje naar rechts slopenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ben 2x tot 1024 gekomen, en dan klik je ineens een keer op het verkeerde pijltje
Wat is dat?!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1 fout en je kan het wel vergeten, toen ik het eindelijk een beetje had hersteld maakte ik fout 2 en was het einde oefening
Ryanquote:
Pijltje naar beneden is vaak ook de duivel... als je niet de juiste tactiek gebruikt.quote:
2048quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:28 schreef Spatieloos het volgende:
Wat is dat voor spel ik wil ook spelen! Toetsweek is toch onbelangrijk!
Nu heb ik hem echt denkquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Pijltje naar beneden is vaak ook de duivel... als je niet de juiste tactiek gebruikt.
Nope, Als je 2048 haalt win je, anders niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ik bedoel is er een max aantal beurten ofzo?
Ga lerenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:28 schreef Spatieloos het volgende:
Wat is dat voor spel ik wil ook spelen! Toetsweek is toch onbelangrijk!
Jaa dat snap ik wel, maar wanneer ben je game over? Waarom kan ik niet meer verder spelen ik ga telkens game over uit het niks.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nope, Als je 2048 haalt win je, anders niet.
Dan zit je vastquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jaa dat snap ik wel, maar wanneer ben je game over? Waarom kan ik niet meer verder spelen ik ga telkens game over uit het niks.
Geduld is een schone zaakquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:47 schreef roislecxe het volgende:
Ik werd naar rechts gedwongen en toen was het gelijk een zooi
quote:
Ik haal het nog wel een keerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik haal het nog wel een keer
Moet gewoon, anders had ik er beter niet aan kunnen beginnen. vanavond een nieuwe sessieIk ben gewoon slimmer dan jij, hoef je je niet voor te schamenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best 22928 trouwens
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Heel netjesquote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:42 schreef MaGNeT het volgende:
550.000 HiroCoins gekocht voor 3,85 BTC.
Net 250.000 HiroCoins verkocht voor 5,26 BTC.
Nog 300,000 HiroCoins over
Best 11752 nu. Blijf elke keer op cruciale momenten een fout makenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben gewoon slimmer dan jij, hoef je je niet voor te schamen
Best 22928 trouwens
Is dat ook terug te kijken? Ben niet thuisquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:43 schreef Toto69 het volgende:
Oi.
RTL 4 pro deo kijken straks, laatste 30 seconden van de aflevering zit ik in het voorstukje
Zeker. DM ik dan wel.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Is dat ook terug te kijken? Ben niet thuis
Vandaag ben ik gebeld.quote:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vandaag ben ik gebeld.
Donderdag speel ik de hoofdrol (!) in een tv-commercial. (Donderdag zijn de opnames, begin mei op tv)
Echt,![]()
en wat ik moet doen? in ieder geval met twee meiden in bed liggen![]()
DM gestuurd.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:21 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Klinkt goedDM waarvoor die commercial is?
En die handtekening heb ik nog tegoed van je he
Tamponreclame?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vandaag ben ik gebeld.
Donderdag speel ik de hoofdrol (!) in een tv-commercial. (Donderdag zijn de opnames, begin mei op tv)
Echt,![]()
en wat ik moet doen? in ieder geval met twee meiden in bed liggen![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:19 schreef Toto69 het volgende:
en wat ik moet doen? in ieder geval met twee meiden in bed liggen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |