BC lukte me gisterenavond wel. En afgelopen weekend ook wat andere altcoins kunnen withdrawen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:24 schreef smiths het volgende:
[..]
Kan je wel andere coins dan btc withdrawen of is alles geblokt?
Was laatst ook een keer, over een paar min komt de 503(ofzo)errorquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:33 schreef smiths het volgende:
Mintpal is over capacity staat nu op hun website
15% winst op een investering van 1BTC, daar koop ik geen vakantie vanquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:17 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je kan er een leuke vakantie voor boeken of toch nog niet?
Tentje achterop de fiets en in een weiland voor een paar euro 2 nachten kamperenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:18 schreef µ het volgende:
[..]
15% winst op een investering van 1BTC, daar koop ik geen vakantie van.
Nee, maar ik hoor wel vaker dat die echt goed is. Ga ik vandaag eens proberen. Top of the lake moet ik ook nog proberen maar ik had het er iets te druk voor.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:05 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Heb jij toevallig de serie Borgen gezien? Schijnt erg te lijken op House of Cards, maar dan in het Deens.
In Gouda kon ik vandaag nog zonder jas buiten lopen, in Brussel nietquote:
Wat is er nou zo bijzonder aan dat spel? Heb het één keer gespeeld, had er toen wel genoeg vanquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:06 schreef Nattekat het volgende:
2048
Dat spel heeft echt een undo nodig voor foute zetten
Cookieclicker.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:16 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wat is er nou zo bijzonder aan dat spel? Heb het één keer gespeeld, had er toen wel genoeg van.
Dan snap je het nietquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:16 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wat is er nou zo bijzonder aan dat spel? Heb het één keer gespeeld, had er toen wel genoeg van.
Ook al gespeeldquote:
Ik wilde het graag even delenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
WKN heeft dat harder nodig dan BIT...
Mij is het nog niet geluktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |