Is daar al meer over bekend dan een eventueel, als, dan, mitsquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:52 schreef roislecxe het volgende:
Hopelijk krijgt BTC een goeie schop omhoog nu Gox de coins toch blijkt te hebben.
Nee ik las net je linkje pasquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:55 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Is daar al meer over bekend dan een eventueel, als, dan, mits
Als Gox iedereen schadeloos kan stellen, drukt dat de bitcoin zo naar 800 dollar (moet het wel snel gebeurden)quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:52 schreef roislecxe het volgende:
Hopelijk krijgt BTC een goeie schop omhoog nu Gox de coins toch blijkt te hebben.
Misschien nog wel iets hoger ook. Dit jaar willen we eigenlijk de 1000 nog wel een keertje zienquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:30 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Als Gox iedereen schadeloos kan stellen, drukt dat de bitcoin zo naar 800 dollar (moet het wel snel gebeurden)
Gaat niet gebeuren, zet het maar uit je hoofdquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Misschien nog wel iets hoger ook. Dit jaar willen we eigenlijk de 1000 nog wel een keertje zien
I know. 4 maanden terug hadden mensen het over 5000, 10.000 of 100.000 als bovengrensquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:39 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, zet het maar uit je hoofd
Als het gebeurd heb ik tenminste iets. Heb nog 261 Gh/s bij CEX en bij de next diff of prijsverlaging schiet dat altijd nog meer omhoog. Om een indruk te geven, 261gh/.s geeft 0.036BTC per dag.quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
I know. 3 maanden terug hadden mensen het over 5000, 10.000 of 100.000 als bovengrens
Blij dat ik dat nooit gedacht heb, dat moet een teleurstelling zijn
Tijdelijk misschien. Volgens mij is er geen enkele SHA coin die goed tegen multipools kan. Dus dan minen ze een paar altcoins kapot en dan terug naar BTC.quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:49 schreef ZetaOS het volgende:
Als dit echt komt zal dat een verlaging in de Diff van bitcoin teweeg kunnen brengen.
Mijn beperkte 1x SHA Bitmain schakelt prima in de swich pools, heb jij en andere daar problemen mee dan?quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:58 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Tijdelijk misschien. Volgens mij is er geen enkele SHA coin die goed tegen multipools kan. Dus dan minen ze een paar altcoins kapot en dan terug naar BTC.
Denk ik dan
Nope, maar CEX is wel een iets andere orde van groottequote:Op woensdag 26 maart 2014 01:00 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Mijn beperkte 1x SHA Bitmain schakelt prima in de swich pools, heb jij en andere daar problemen mee dan?
Met jou praat ik niet meer, jij onderschat mijn Bitmain erupter.quote:Op woensdag 26 maart 2014 01:01 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nope, maar CEX is wel een iets andere orde van grootte
Ah zo, dacht dat CEX zelf ging autoswitchen. Dan krijg je wel dat ze op vrijwel iedere SHA alt >51% hebben.quote:Op woensdag 26 maart 2014 01:03 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Met jou praat ik niet meer, jij onderschat mijn Bitmain erupter.
edit: CEX laat je straks trouwens je mining power doorzetten naar een andere pool. en je behoud je 0%fee!
Kan je met grote zekerheid zeggen dat dit gaat gebeuren. Zeer waarschijnlijk lukt het dan ook met switch pool.
Je bent gewoon op TV geweestquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:38 schreef Toto69 het volgende:
voor wie het mistte
http://tinypic.com/player.php?v=2s6lite%3E&s=8#.UzHo76h5N_c
slomo
Wie heeft de technische kennis een coin te lanceren?quote:Op woensdag 26 maart 2014 01:28 schreef roislecxe het volgende:
Nou, welke coin gaat vandaag naar de moon. Wie het weet mag het zeggen.
Ik niet in ieder gevalquote:Op woensdag 26 maart 2014 02:25 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Wie heeft de technische kennis een coin te lanceren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |