SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienstregelingen dient te allen tijde conform de trein te rijden.
twitter:Politie twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 23:09:48Pownews haalt leuke grap uit, maar stond in een gebied waar elke Hagenaar tijdens de NSS top mocht komen. reageer retweet
Dus die agenten stonden daar voor niks?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:12 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Politie twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 23:09:48Pownews haalt leuke grap uit, maar stond in een gebied waar elke Hagenaar tijdens de NSS top mocht komen. reageer retweet
Daarom gingen ze daarna opeens de trams controleren zeker?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:12 schreef Pino112 het volgende:
Geen idee, ik heb het item nog niet gezien.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dus die agenten stonden daar voor niks?
Geenstijl heeft niks te maken met Powned he!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:18 schreef tralalala het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)en_matten_bij_d.html
Topshowtje vanavond
Oh shit, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geenstijl heeft niks te maken met Powned he!
Zon blatende politicus is ook echt verschrikkelijkquote:
Die komt tenminste op voor jou en mij!quote:
Lijkt Demmink welquote:Op maandag 31 maart 2014 23:00 schreef RensAjacied het volgende:
Hij gaf jonge jongens geld
Geld van oude vrouwtjes zeker.
Ah.. dus alle criminelen zijn Marokkaan?quote:Op maandag 31 maart 2014 23:04 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
Criminaliteit zit in de genen van de Marokkaan.
Nee, alle Marokkanen hebben criminaliteit in hun genen zitten.quote:Op maandag 31 maart 2014 23:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ah.. dus alle criminelen zijn Marokkaan?
Je weet wie daarvoor verantwoordelijk is?quote:Op maandag 31 maart 2014 23:11 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
[..]
Nee, alle Marokkanen hebben criminaliteit in hun genen zitten.
Die kk kaazkoppe!!quote:Op maandag 31 maart 2014 23:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je weet wie daarvoor verantwoordelijk is?
Wat een dom wijfquote:
Je moest eens weten hoeveel mensen deze Yvonne Kroonenburg nu 'haten'quote:
Des te leuker was die actie.quote:
Mooi zo. Puberale kutomroep.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:07 schreef Dixon het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)ews_stopt_ermee.html
........... Wat.....De......Fok!
9 van de 10 keer was het voor hem alleen Maandag en Donderdag, Vrijdag was sowieso al lekker vrij.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:28 schreef Cracka-ass het volgende:
Weesie was het zat om elke dag te werken voor dat geld.
Dit lijkt mij een prima oplossing voor hem.
Net zoals alle andere ambtenaren.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
9 van de 10 keer was het voor hem alleen Maandag en Donderdag, Vrijdag was sowieso al lekker vrij.
Jammer genoeg voor jou blijven ze nog tenminste 7 jaar op de buis.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:17 schreef superniger het volgende:
Mooi opgerot met die kutomroep.
Zal ze niet missen.
Ja we weten wel dat jij acute terminale kanker krijgt van alles wat naar rechts neigt, maar dit heeft niks te maken met een spiegel voorhouden en ook niet met Pownews.quote:Op woensdag 30 april 2014 11:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Het toont de treurigheid van PowNews inderdaad goed aan.
Daar heeft het juist alles mee te maken. Dat jij dat niet wil zien heeft daar niets mee te maken.quote:Op woensdag 30 april 2014 11:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja we weten wel dat jij acute terminale kanker krijgt van alles wat naar rechts neigt, maar dit heeft niks te maken met een spiegel voorhouden en ook niet met Pownews.
Helemaal niet, hij is op dat moment iemand aan t interviewen, is onbeschoftquote:Op woensdag 30 april 2014 11:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Het toont de treurigheid van PowNews inderdaad goed aan.
Dat jij een harde pener van dit filmpje krijgt, betekent nog niet dat dit filmpje ergens op slaat.quote:Op woensdag 30 april 2014 11:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar heeft het juist alles mee te maken. Dat jij dat niet wil zien heeft daar niets mee te maken.
<--- woonachtig in den buurt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:04 schreef remcoP het volgende:
Alsof ze last hebben van Turken en Marokkanen in Leek
eensquote:Op maandag 19 mei 2014 22:59 schreef Mani89 het volgende:
Timmerfrans heeft hier wel gelijk vind ik, die heeft verantwoordelijkheid richting bedrijven die hier schade door oplopen, die kan niet zomaar roepen dat de Saoedi de tering kunnen krijgen.
Het is wel een knieval naar de profeet, je kunt het ook anders brengen.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:59 schreef Mani89 het volgende:
Timmerfrans heeft hier wel gelijk vind ik, die heeft verantwoordelijkheid richting bedrijven die hier schade door oplopen, die kan niet zomaar roepen dat de Saoedi de tering kunnen krijgen.
Dat zijn nou echt momenten dat ik met schaamrood zit te kijken. Hoe zal die man zich wel niet voelenquote:
Een Vogelaartjequote:Op dinsdag 2 september 2014 22:49 schreef BobW het volgende:
Straks een Rutgerclassic met Van Miltenburg.
Vledderquote:Op dinsdag 2 september 2014 22:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Was dat net niet Victor Reinier?
Die opmerking over Bubba in de gevangenis en zeepjes rapen was in 2002 al niet meer echt grappig. Maar die presentator is sowieso om te huilen.quote:
quote:Verklaring van de NPO over uitzendinggemist:
Sinds 20 september werkt npo.nl niet zoals u gewend bent. Momenteel gaat het toevoegen van nieuwe content aan de website niet goed. Dit heeft consequenties voor bijvoorbeeld het terugkijken van programma's en de zoekfunctie.
De website geeft aan dat recent uitgezonden programma's niet beschikbaar zijn voor terugkijken. Echter kunnen de programma’s wel worden bekeken maar zijn niet vindbaar zoals u dat gewend bent. U kunt het beste gebruik maken van de gids op de volgende pagina: http://www.npo.nl/gids/verticaal. Hierin kunt u middels het dropdown-menu linksboven een dag selecteren. Vervolgens kunt u in het gidsoverzicht het programma aanklikken wat u wilt bekijken.
Uiteraard werken wij momenteel hard aan een oplossing. Op welke termijn de zoekfunctie en het toevoegen van programma's weer werkt zoals u gewend bent is nog niet duidelijk. Excuses voor het ongemak.
Thanksquote:
twitter:LavieJanRoos twitterde op donderdag 25-09-2014 om 10:05:34Even met de trein reizen. Eens kijken wat er gebeurt... http://t.co/Q7pz8O75tw reageer retweet
Ik dacht eerst dat die Omtzigt een grapje maakte of zo, heel raar stukje.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:59 schreef Ties02 het volgende:
Wat een een tenenkrommend gedoe van die Miltenburg en Omtzigtman man man
Sta je dan. In je nazikostuum het mannetje uit te hangen voor een televisiezender.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:56 schreef Mani89 het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om Jan Roos.[ afbeelding ]twitter:LavieJanRoos twitterde op donderdag 25-09-2014 om 10:05:34Even met de trein reizen. Eens kijken wat er gebeurt... http://t.co/Q7pz8O75tw reageer retweet
Was voor Market Garden hè.quote:Op maandag 29 september 2014 18:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Sta je dan. In je nazikostuum het mannetje uit te hangen voor een televisiezender.
Ah, hier moest ik wel om lachen.quote:
Ging over asielzoekers in de ijselhallen.quote:Op maandag 29 september 2014 18:48 schreef Iwanius het volgende:
Wie heeft dat stukje tv gezien waar Rutger poogde leuk te zijn tijdens een interview met een vrouw op leeftijd op een parkeerplaats en zij hem in hele keurige bewoordingen op zijn plaats zette en je kon merken dat Rutger even niets meer terug wist te zeggen en maar afsloot. Was iets met een motorclub o.i.d.in haar dorp?
Net gezien ja.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 22:34 schreef Paul het volgende:
Dit vanavond
http://media.thepostonlin(...)ens-pietenstandpunt/
Er zit aan 1 kant maar 'gekkies' en dat zijn de anti-zwarte Piet mongolen met hun leugen dat zwarte Piet racistisch is.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:04 schreef marcodej het volgende:
Er zitten gekkies aan beide kanten, wat een nieuws.
DITTTquote:Op woensdag 12 november 2014 23:12 schreef Paul het volgende:
ONZ / Sms RING1 naar 9090
VOOR DE ECHTE POWNEDFANS
Idd, van mij mag ISIS ze hebben, gratis en voor niksquote:
grote kans dat iedereens voorouders hier slaven of horigen waren, de elite in de middeleleeuwn was 2% van de bevolkingquote:Op dinsdag 18 november 2014 05:52 schreef TLC het volgende:
awww die anti-pieten zijn nu ook tegen het pownews...
Die mensen zijn gewoon verslaafd om een slachtofferrol te spelen.
Die arme zielige negertjes toch wiens verre verre voorouderen slaven waren
Klopt ja. Zat net ook bij TVDDquote:Op donderdag 4 december 2014 23:19 schreef Loserkid het volgende:
Ik had net gekeken, en eerder vanavond ook dwdd waar ze het over pownews hadden, en daar zei Peter R de Vries dat hij t nooit gezien had geloof ik, en nu zat hij is dat overzichtje van powned op te noemen wat hij zo goed en minder goed vond aan pownews![]()
![]()
Of haal ik Peter door de war met iemand anders?
Peter is vies eng en nep. Natuurlijk keek hij PowNews terug. Vooral wanneer hij zelf geïnterviewd werd door PowNews.quote:
quote:
God wat een draaikont ja.. Hij durft gewoon niet toe te geven dat-ie kijkt/keek. Vond die Fransisco van Jole en die andere knakker ook een stel ongelofelijk zure zeikers.quote:Op vrijdag 5 december 2014 20:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Peter is vies eng en nep. Natuurlijk keek hij PowNews terug. Vooral wanneer hij zelf geïnterviewd werd door PowNews.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sommige mensen moet je doodslaan, wil je ze van de TV nog afkrijgen. Zo ook Witjesman.quote:Op maandag 19 januari 2015 17:53 schreef Oliver23 het volgende:
Paul Witteman: ''Niemand mist PowNews''
Paul Witteman denkt dat het een teken aan de wand is dat niemand lijkt te treuren om het stoppen van PowNews. Dat vertelt de presentator in het NRC. Volgens Witteman is de kijker klaar met het negatieve PowNews. “Ik denk nu dat de fatsoenlijke omgangsvormen terugkeren. Bijna niemand vond het erg dat PowNews stopte, zeker niet nadat het zo smakeloos Onno Hoes met een verborgen camera had gefilmd. Een paar jaar terug was er nog behoefte aan scoren“, meent hij.
Dat heeft de kijker nu minder, denkt Witteman. “Ik merk nu een soort vermoeidheid bij de kijker voor vraaggesprekken die per definitie wantrouwen en narigheid veronderstellen.”
Positiviteit viert hoogtij, ook in de journalistiek, constateert hij. “Matthijs van Nieuwkerk is een geweldig goed voorbeeld van het tegendeel. Bij De Wereld Draait Door maakt hij telkens een diepe buiging. Het is chapeau voor iedereen.”
Zelf maakt Witteman sinds zondag het positieve klassieke muziek-programma Podium Witteman. “Ik hoop dat het zo’n succes wordt dat de leiding van de televisie wil dat we er nog jaren mee doorgaan. Ik hoop het.”
“Als dat niet lukt, dan nog vind ik eindigen met een muziekprogramma meer bij mij passen dan eindigen met P&W.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |