Als je nog even wacht ligt hij vanavond op Den Haagquote:Op maandag 24 maart 2014 17:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je even wacht, heeft de Telegraaf de kist al geborgen
quote:Op maandag 24 maart 2014 17:52 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Als je nog even wacht ligt hij vanavond op Den Haag![]()
Er komt straks rond half 7 toch een vlucht van Malaysia Airlines binnen op schiphol?
De kans dat je random objecten tegenkomt is natuurlijk groter, maar in dat geval zou je in de persconferentie een slag om de arm nemen en niet spreken van onomstotelijk bewijsquote:Op maandag 24 maart 2014 17:48 schreef Unstoppable het volgende:
De pers moet eens op houden te doen alsof een paar objecten die ze op satelliet images zien meteen van dat vliegtuig moeten zijn. De zee is vol met rond drijvende rommel. Schepen verliezen lading of zinken, tsunami's spoelen massas spul weg etcetcetc.
Als er iets gevonden word is de kans best groot dat het niet van het vliegtuig is maar een random object natuurlijk.
we hebben inderdaad niks meer gehoord over die groene en oranje objecten die zijn gezien door australiequote:Op maandag 24 maart 2014 17:51 schreef eight het volgende:
[ afbeelding ]
Dit plaatje is van 9 uur geleden. Waarschijnlijk zijn de brokstukken van de Boeing dus daar gevonden.
Ik vraag me hoever de brokstukken zijn afgedreven van de locatie van het wrak.
nu.nlquote:De familieleden van de Chinese inzittenden zijn verbijsterd door het bericht dat het toestel is neergestort en dat alle 239 inzittenden zijn omgekomen. Sommigen schreeuwden luid of huilden, nadat zij waren ingelicht. Anderen vielen flauw en werden met ziekenwagens weggebracht van het hotel in de Chinese hoofdstad waar zij bijeen waren.
Sommige woedende familieleden gingen de journalisten te lijf die bij de zaal stonden waar zij bijeenwaren. Een vrouw sloeg woedend met haar tas naar camera's.
Iemand die doorgedraaid is heeft geen enkel motief nodig hoor. Genoeg voorbeelden van mensen die zelfmoord pleegden, maar nog eerst even winkelend publiek of een klas vol met kinderen neermaaide.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, bij die Helios vlucht (denk ik) was er een motief, de piloot nam wraak op 1 passagier. Dat is nog steeds belachelijk, maar dan heb je een krankzinnige reden om de passagiers mee te nemen.
Als de piloot onderweg was naar Australië, waarom heeft hij dan niet de kortste route genomen?quote:Op maandag 24 maart 2014 17:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hetzelfde. En erger/onlogischer dan zelfmoord vind ik de moord op 238 anderen. Dat doet iemand niet zomaar.
die piloot was al buiten westen, deze route werd gevlogen op de auto pilootquote:Op maandag 24 maart 2014 17:56 schreef eight het volgende:
[..]
Als de piloot onderweg was naar Australië, waarom heeft hij dan niet de kortste route genomen?
Dit ligt nogal buiten koers van Australië..
Maar ook zo van het één of andere moment, ik bedoel die "alright goodnight" is rustig en kalm uitgesproken. En dan zou hij daarna in 5 minuten ineens op tilt slaan? Dat kan ik maar niet geloven.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:56 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Iemand die doorgedraaid is heeft geen enkel motief nodig hoor. Genoeg voorbeelden van mensen die zelfmoord pleegden, maar nog eerst even winkelend publiek of een klas vol met kinderen neermaaide.
Er zijn eigenlijk vrij weinig voorbeelden waar zoiets zonder motief gebeurt. Ik sta open voor informatie die mijn ongelijk bevestigt overigens, maar voor zover ik weet zijn eigenlijk bij al dat soort acties duidelijke motieven gevonden.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:56 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Iemand die doorgedraaid is heeft geen enkel motief nodig hoor. Genoeg voorbeelden van mensen die zelfmoord pleegden, maar nog eerst even winkelend publiek of een klas vol met kinderen neermaaide.
Ja, nu ik dat kaartje zie inderdaad.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:56 schreef eight het volgende:
[..]
Als de piloot onderweg was naar Australië, waarom heeft hij dan niet de kortste route genomen?
Dit ligt nogal buiten koers van Australië..
De aankondiging dat ze de noord route konden uitsluiten is gedaan op basis van berekeningen/Inmarsat data, nergens ben ik ook maar ergens tegengekomen dat ze daadwerkelijk iets gevonden hebbenquote:Op maandag 24 maart 2014 17:51 schreef eight het volgende:
[ afbeelding ]
Dit plaatje is van 9 uur geleden. Waarschijnlijk zijn de brokstukken van de Boeing dus daar gevonden.
Ik vraag me hoever de brokstukken zijn afgedreven van de locatie van het wrak.
Weet jij toevallig hoe diep het daar is?quote:Op maandag 24 maart 2014 18:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, nu ik dat kaartje zie inderdaad.
Exact. Moord op een lid van de regering in het vliegtuig zou nog kunnen. Maar waarom jezelf dan ook ombrengen, dat zit niet echt in die cultuur.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:59 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Er zijn eigenlijk vrij weinig voorbeelden waar zoiets zonder motief gebeurt. Ik sta open voor informatie die mijn ongelijk bevestigt overigens, maar voor zover ik weet zijn eigenlijk bij al dat soort acties duidelijke motieven gevonden.
ze hebben denk ik wel iets gevonden, maar nog geen familie kunnen bereiken om iets te herkennen oid?quote:Op maandag 24 maart 2014 18:01 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
De aankondiging dat ze de noord route konden uitsluiten is gedaan op basis van berekeningen/Inmarsat data, nergens ben ik ook maar ergens tegengekomen dat ze daadwerkelijk iets gevonden hebben
Nee, maar men had het over gemiddeld 3,6 en uitschieters tot 4 km. Dieper dan dat AFtoestel maar met ROVs makkelijk te bereiken.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:02 schreef eight het volgende:
[..]
Weet jij toevallig hoe diep het daar is?
Nee, Inmarsat en de UK hebben de data kunnen tracken tot ergens boven de oceaan. Ze kunnen berekenen hoeveel fuel ze nog over kunnen hebben, kun je daar mee een vliegveld of land halen? Nee? Dan is ie ergens de plomp ingegaan, in de middle of nowhere.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
ze hebben denk ik wel iets gevonden, maar nog geen familie kunnen bereiken om iets te herkennen oid?
Ben benieuwd of ze o.a. ook gebruik gaan maken van zo'n bemande mini onderzeeër, waarmee James Cameron naar de Marianentrog dook.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, maar men had het over gemiddeld 3,6 en uitschieters tot 4 km. Dieper dan dat AFtoestel maar met ROVs makkelijk te bereiken.
we hebben nog niets gehoord over die oranje en groene objecten die door een australisch vliegtuig waren gezien, wie weet zijn ze daar druk mee bezigquote:Op maandag 24 maart 2014 18:09 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Nee, Inmarsat en de UK hebben de data kunnen tracken tot ergens boven de oceaan. Ze kunnen berekenen hoeveel fuel ze nog over kunnen hebben, kun je daar mee een vliegveld of land halen? Nee? Dan is ie ergens de plomp ingegaan, in de middle of nowhere.
Dat is alles wat er nu is gebeurd, er is niks gevonden
Dus als er meer brandstof getankt is (stiekem) dan hebben ze wel land kunnen bereiken!quote:Op maandag 24 maart 2014 18:09 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Nee, Inmarsat en de UK hebben de data kunnen tracken tot ergens boven de oceaan. Ze kunnen berekenen hoeveel fuel ze nog over kunnen hebben, kun je daar mee een vliegveld of land halen? Nee? Dan is ie ergens de plomp ingegaan, in de middle of nowhere.
Dat is alles wat er nu is gebeurd, er is niks gevonden
http://www.businessinside(...)laysia-flight-2014-3quote:Arclight Films says it is putting preproduction of its upcoming film Deep Water on hold, due to some uncomfortable similarities between the project and the mysterious disappearance of Malaysian flight MH370.
"Out of sensitivity to the Malaysia flight situation, we've decided to put it on pause for now," Gary Hamilton, managing director of Arclight told THR at the Asian industry tradeshow Filmart in Hong Kong.
An action horror, Deep Water tells the story of a flight that mysteriously crashes in a remote stretch of ocean on its way to China. The crash survivors then have to fend off killer sharks.
dat denk ik ook en het gebied dat ze nu moeten uitkammen is nog te overzien?quote:Op maandag 24 maart 2014 18:13 schreef Uccie het volgende:
Ik denk dat ze nu heel hard de focus gaan leggen op het vinden van de zwarte dozen, die geven niet meer zolang een signaal af en de kans dat je ze daarna nog vindt is denk ik minimaal.
Nog een dagje of 12 idd.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:13 schreef Uccie het volgende:
Ik denk dat ze nu heel hard de focus gaan leggen op het vinden van de zwarte dozen, die geven niet meer zolang een signaal af en de kans dat je daarna nog vindt is denk ik minimaal.
Ik heb geen idee hoe groot dat gebied is, maar waarschijnlijk kleiner dan dat ze ons nu bekend maken. Het is daar nu donker en morgen willen ze denk ik iets eerst bevestigd hebben voor het naarbuiten gebracht wordt.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat denk ik ook en het gebied dat ze nu moeten uitkammen is nog te overzien?
In elk geval haalbaar in twee weken?
Ik weet alleen niet meer of ze wisten dat hij daar lag en dat hij pas bij het bergen naar boven is gekomen of dat hij toevallig bij het bergen meekwam.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:15 schreef eight het volgende:
[..]
Nog een dagje of 12 idd.
Bij de AF447 hebben ze deze overigens na 2 jaar nog gevonden, dus helemaal onmogelijk is het niet.
De brokstukken hebben 16 dagen op zee gedreven dus de romp van het vliegtuig zou nog eens heel ver van de vindplaats verwijderd kunnen zijn. Geen idee hoe sterk daar de stroming is.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat denk ik ook en het gebied dat ze nu moeten uitkammen is nog te overzien?
In elk geval haalbaar in twee weken?
Geen idee.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet meer of ze wisten dat hij daar lag en dat hij pas bij het bergen naar boven is gekomen of dat hij toevallig bij het bergen meekwam.
Je moet de tekst nog eens lezen. Berekeningen, data, etc. dat is het onomstotelijke bewijs. Ze hebben de route zover kunnen traceren dat het niet mogelijk is dat het nergens anders dan op de bodem van de oceaan is geëindigd.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:52 schreef eight het volgende:
[..]
De kans dat je random objecten tegenkomt is natuurlijk groter, maar in dat geval zou je in de persconferentie een slag om de arm nemen en niet spreken van onomstotelijk bewijs
Jouw plaatje bekijkend: zeg 1800 km van de crash site zijn die "objecten" gevonden; in 18 dagen is dat 100 km/dag is dus iets van 4,2 km/u vector in die richting. Tegenstromingen die tegenwerken niet meegerekend.quote:Op maandag 24 maart 2014 18:22 schreef eight het volgende:
[..]
De brokstukken hebben 16 dagen op zee gedreven dus de romp van het vliegtuig zou nog eens heel ver van de vindplaats verwijderd kunnen zijn. Geen idee hoe sterk daar de stroming is.
[..]
Geen idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |