SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
MA 24-3 Exit 1 genomineerde.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Jij kent Dr. Dre zo onderhand toch ook wel.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik kon mijn oren niet geloven maar ze zei het echt!
ja ;-) Maar ik had haar 4 dagen niet horen stoken..ik was het even vergeten.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij kent Dr. Dre zo onderhand toch ook wel.
Ze zit nu zelfs hardop te lachen in bed. Die gaat echt niet naar huis. En dat weet ze al de hele dag.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
ja ;-) Maar ik had haar 4 dagen niet horen stoken..ik was het even vergeten.
gelukkig ze word haar zelf weerquote:Op zondag 23 maart 2014 23:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
ja ;-) Maar ik had haar 4 dagen niet horen stoken..ik was het even vergeten.
Ja!quote:Op zondag 23 maart 2014 23:46 schreef frensje het volgende:
* Poezeligding die laatste post van jou zei Dré dat echt, fantaseren over naakt in de kas
Jij hebt te lang naar Rienk geluisterdquote:
Nog niet donker genoeg ...quote:Op zondag 23 maart 2014 23:47 schreef Flow3r het volgende:
Zoekplaatje Dree, alles zo donker![]()
[ afbeelding ]
ik snap die hele camerainstelling daar sowieso nietquote:Op zondag 23 maart 2014 23:47 schreef Flow3r het volgende:
Zoekplaatje Dree, alles zo donker![]()
[ afbeelding ]
Creepyquote:
Je zag toch hoe ze danste op dat feest. Zo intens? Dat wilt ze dus ook naakt in de kas doen.quote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 23:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je zag toch hoe ze danste op dat feest. Zo intens? Dat wilt ze dus ook naakt in de kas doen.
Dree probeert er ook wel tussen te kruipen nu.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind het wel knap, hoe Robin al een wig tussen Billy en Bolly heeft bewerkstelligd
Ze vertelde gisteren dat ze nog 'goede' borsten heeft.quote:
Robin heeft volgens mij niet zoveel moeite hoeven doen. Een PleeBoi aanbieding en iemand die je haar kan doen is al genoeg voor Prinses Lot om een nieuwe BFF te kiezen.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind het wel knap, hoe Robin al een wig tussen Billy en Bolly heeft bewerkstelligd
Ook dat kun je niet scripten.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze vertelde gisteren dat ze nog 'goede' borsten heeft.
die uitspraken van haar over d'r lichaam , die blokken mijn oren denk ik expres af op automatische Mutequote:Op zondag 23 maart 2014 23:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze vertelde gisteren dat ze nog 'goede' borsten heeft.
En omdat ze zo haar best doet, heeft ze hem volgende maand ook weerquote:Op zondag 23 maart 2014 23:51 schreef johnnyvang het volgende:
Ik moet zeggen dat lott best wel vooruit is gegaan sinds de elite stem op haar ( not )
Ze hebben die BV gewoon laten ploffen, geen stress in het Koninkrijk van Prinses Lotte.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Lot heeft het over haar nieuwe huisje. Mag hopen dat dat niet op naam van de zaak staat, maar zoals de dingen daar gaan vrees ik met grote vrezen.
Da dames willen ook wat mannelijk schoonquote:Op zondag 23 maart 2014 23:52 schreef Koen66 het volgende:
waarom staan die badstreams op Rienk ipv Nico gericht
Is dat nieuwsquote:Op zondag 23 maart 2014 23:52 schreef Pearlbitch het volgende:
De vriendschap tussen Lot en Billy staat op losse schroeven.
Lot roddelt lekker over haar vriendin.
Eigenlijk heeft Ruud dat gedaan.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
robin is goed bezigquote:Op zondag 23 maart 2014 23:52 schreef Pearlbitch het volgende:
De vriendschap tussen Lot en Billy staat op losse schroeven.
Lot roddelt lekker over haar vriendin.
quote:Op zondag 23 maart 2014 23:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
En omdat ze zo haar best doet, heeft ze hem volgende maand ook weer
we zullen zien hoe het met Bil gaat als ook Ruud haar laat vallenquote:Op zondag 23 maart 2014 23:53 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft Ruud dat gedaan.
die van mij wel,dat is zekerquote:Op zondag 23 maart 2014 23:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
En omdat ze zo haar best doet, heeft ze hem volgende maand ook weer
niet goed waarschijnlijkquote:Op zondag 23 maart 2014 23:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
we zullen zien hoe het met Bil gaat als ook Ruud haar laat vallen
quote:Op zondag 23 maart 2014 23:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Da dames willen ook wat mannelijk schoon
Is dat Rienk die aan het opstijgen is ? Leviteren, zogezegd ? Gaat hij eindelijk zijn schepper ontmoeten ?quote:
Dan is het maar te hopen dat niet alles in die BV is ondergebracht.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ze hebben die BV gewoon laten ploffen, geen stress in het Koninkrijk van Prinses Lotte.
jaaah want dan wil Lot een groot feest voor haar faduuur, heel Nederland heeft de vlag halfstok, maar dat boeit nietquote:Op zondag 23 maart 2014 23:54 schreef aimbotguru het volgende:
4 mei komen de ouders van lot...
wat mij betreft mogen ze eerder komen,kan niet wachten... we zijn het restaurant kwijt...
Als je 'm expres laat ploffen zorg je natuurlijk dat hij vrijwel leeg is bij faillissement.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan is het maar te hopen dat niet alles in die BV is ondergebracht.
Verdeel en heers...quote:Op zondag 23 maart 2014 23:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op zondag 23 maart 2014 23:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Er zijn brieven gekomen dat kinderen niet meer mogen kijken door het geneuk.
quote:Op zondag 23 maart 2014 23:56 schreef renevanlaaren het volgende:
jim heeft een brief gehad,zijn kinderen mogen niet meer kijken.
door de sex van bil en ruud
hij kan dat straks zelf voorkomenquote:Op zondag 23 maart 2014 23:56 schreef renevanlaaren het volgende:
niet zijn kinderen, kinderen in het algemeenquote:
Dat pappie Lauw lag te vingeren moet nog uitgezonden worden?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:56 schreef renevanlaaren het volgende:
Dat is toch ook idioot,ik snap niet dat niemand er wat van zegt, liggen ze lekker te naaien naast je als je wakker wordtquote:Op zondag 23 maart 2014 23:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Er zijn brieven gekomen dat kinderen niet meer mogen kijken door het geneuk.
quote:Op zondag 23 maart 2014 23:57 schreef frensje het volgende:
[..]
niet zijn kinderen, kinderen in het algemeen
lot zei zijn kinderenquote:Op zondag 23 maart 2014 23:57 schreef frensje het volgende:
[..]
En ik denk niet alleen kinderen.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:57 schreef frensje het volgende:
[..]
Redactie schijnt er gisteren iets van gezegd te hebben gisteren.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:58 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dat is toch ook idioot,ik snap niet dat niemand er wat van zegt, liggen ze lekker te naaien naast je als je wakker wordt
Ook als je al uren wakker bent. Zit je beschuitje te eten, liggen ze paar meter verderop te ketsen.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:58 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dat is toch ook idioot,ik snap niet dat niemand er wat van zegt, liggen ze lekker te naaien naast je als je wakker wordt
Maar maakt niet uit hoor! Je blijft onze prinses. Hebben alleen wel de inhoud van je kamer moeten verkopen.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:54 schreef aimbotguru het volgende:
4 mei komen de ouders van lot...
wat mij betreft mogen ze eerder komen,kan niet wachten... we zijn het restaurant kwijt...
Bronquote:Op zondag 23 maart 2014 23:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Redactie schijnt er gisteren iets van gezegd te hebben gisteren.
beau van erven dorens had dat gezegd via patty volgens mijquote:Op zondag 23 maart 2014 23:56 schreef renevanlaaren het volgende:
Staat ergens in de Cos, was een gesprek tussen Ruud en Bil opgevangen op het toilet waar ze het er over hadden.quote:
Neequote:
Bil kwam vanavond met de voorstel een opklapbed in de klus-atelier voor hun 's nachtsquote:Op zondag 23 maart 2014 23:58 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ok onzin dusquote:Op maandag 24 maart 2014 00:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Staat ergens in de Cos, was een gesprek tussen Ruud en Bil opgevangen op het toilet waar ze het er over hadden.
Was MMontreal avond nog niet geweest? Denk niet dat er voor dat gevinger tijd is ...quote:Op zondag 23 maart 2014 23:58 schreef zwellever het volgende:
[..]
Dat pappie Lauw lag te vingeren moet nog uitgezonden worden?
Als iemand dat hoort zeggen is het onzin?quote:
en jouw kledingkast... die wordt gekquote:Op zondag 23 maart 2014 23:59 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Maar maakt niet uit hoor! Je blijft onze prinses. Hebben alleen wel de inhoud van je kamer moeten verkopen.
Nee je bronquote:Op maandag 24 maart 2014 00:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als iemand dat hoort zeggen is het onzin?
Maar waarom zegt niemand er iets van daar kan ik niet bijquote:Op maandag 24 maart 2014 00:00 schreef frensje het volgende:
[..]
Bil kwam vanavond met de voorstelling een opklapbed in de klus-atelier voor hun 's nachts
een keeshok dus, zei Jim
quote:Op maandag 24 maart 2014 00:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Werd Jimmy nu net zwartgemaakt door Charlotte ....
Nou dat er een brief gekomen was, dat de streamers een andere kant van Jimmy hebben gezien.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
wie is er nog niet bij lot over de tong geweest ????quote:Op maandag 24 maart 2014 00:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze grapten erover toen Bil het vertelde en zeiden wel "een soort van" er zich aan te storenquote:Op maandag 24 maart 2014 00:02 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Maar waarom zegt niemand er iets van daar kan ik niet bij
Ik zou mezelf echt niet in kunnen houden als ze naast me bezig warenquote:Op maandag 24 maart 2014 00:05 schreef frensje het volgende:
[..]
Ze grapten erover toen Bil het vertelde en zeiden wel "een soort van" er zich aan te storen
quote:Op maandag 24 maart 2014 00:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb zomaar het gevoel, dat deze week de ouders van Charlotte op bezoek komen
Ze is toch bijna jarig.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb zomaar het gevoel, dat deze week de ouders van Charlotte op bezoek komen
Nee de verleiding is dan inderdaad groot om mee te gaan doenquote:Op maandag 24 maart 2014 00:05 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik zou mezelf echt niet in kunnen houden als ze naast me bezig waren
Ja zoiets heb ik ook......ik probeer mijn buren ook subtiel duidelijk te maken dat ze beter het slaapkamerraam dicht kunnen doen als wij aan het bbq-en zijn en zij blij zijn dat de vrachtwagenchauffeur na een week buitenland weer thuis is.....quote:Op maandag 24 maart 2014 00:02 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Surprise Buttsex?quote:Op maandag 24 maart 2014 00:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee de verleiding is dan inderdaad groot om mee te gaan doen
ik ook niet, vrijdagnacht (geloof ik) toen ze dachten dat iedereen sliep gaf Emil Ruud een trap voor z'n kontquote:Op maandag 24 maart 2014 00:05 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik zou mezelf echt niet in kunnen houden als ze naast me bezig waren
Je snapt wel wat ik bedoelquote:Op maandag 24 maart 2014 00:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee, ben bang dat het Jimmy wordt. Die is ook nogal vrolijk ineens.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ze zit nu zelfs hardop te lachen in bed. Die gaat echt niet naar huis. En dat weet ze al de hele dag.
Emil heeft Ruud gisternacht een trap verkocht toen hij aan het stoten was.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:02 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
meedoen met Billy?quote:Op maandag 24 maart 2014 00:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat was jij toch die het gesprek van Bil en Ruud gehoord had op het toilet, dat 'achter' geen seks meer wilde als er gasten zijn?quote:
die hebben we niet meer...................quote:Op maandag 24 maart 2014 00:07 schreef Rica het volgende:
"Nou prinsesje, kleine honingmossel, dat huisje van je he..."
Rienk zijn avond eten buiten de poortquote:Op maandag 24 maart 2014 00:07 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]
Konijntje, Lien en Rienk, Konijntje, Lien en Rienk, Konijntje, Lien en Rienk
jup, kloptquote:Op maandag 24 maart 2014 00:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat was jij toch die het gesprek van Bil en Ruud gehoord had op het toilet, dat 'achter' geen seks meer wilde als er gasten zijn?
quote:Op maandag 24 maart 2014 00:08 schreef Punkman het volgende:
Emil heeft gisternacht Ruud een trap verkocht toen hij aan het stoten was.
[..]
Emil heeft Ruud gisternacht een trap verkocht toen hij aan het stoten was.
Wat is dat dan ?quote:
dat en het werd vanavond nog eens herhaald aan de tafelquote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 00:08 schreef martend het volgende:
[..]
die hebben we niet meer...................
Oh ik zie hetquote:
een week zonder make-up, dan krijgt ze Jim's zakgeld 35 euroquote:Op maandag 24 maart 2014 00:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanaf maandag ( vandaag dus) gaat Charlot haar make-up eraf halen voor het slapen gaan, met Jim afgesproken?
Ik ookquote:Op maandag 24 maart 2014 00:12 schreef Joezi het volgende:
Jimmy vind Lotte het mooist naturel, zonder pijpekrullen en chemisch plamuur
Die ruimte zal ze straks ook nodig hebben als ze zo door blijft vreten.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:59 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Maar maakt niet uit hoor! Je blijft onze prinses. Hebben alleen wel de inhoud van je kamer moeten verkopen.
quote:Op maandag 24 maart 2014 00:13 schreef Baconbus het volgende:
Aikut is een viespeuk, een goorlap. Die laat zich vastbinden en kijkt nog even achterom.
quote:Op maandag 24 maart 2014 00:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Rienk zit (volgens mij) met zijn hand onder water over de buik van Nicoline te wrijven... zegt die droeftoeter.... "Ik hou van je buik".
Nicoline: Dank je, maar mijn buik is nu net dat gene waar ik minder van hou.
quote:Op maandag 24 maart 2014 00:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog iemand die twijfelt aan het vertrek van Jimmy vandaag ?
Haar fadurrrr en boer zullen wel jaloers zijn.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:14 schreef johnnyvang het volgende:
Als laura lot een worstebroodje geeft, mag ze vanacht likken.
Die lot is te koop voor alles, geld, eten, kleding, make-up enz enz.
Dacht ik ook al aan.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:18 schreef Luna1956 het volgende:
Jimmy is zijn geld aan het uitdelen. Maakt zich klaar voor zijn vertrek?
Ruud heeft last van zijn buik en een vlekje op zijn lulquote:Op maandag 24 maart 2014 00:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Morgen komt de dokter.
Wie zijn de patiënten?
het is wel erg obviousquote:Op maandag 24 maart 2014 00:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog iemand die twijfelt aan het vertrek van Jimmy vandaag ?
Laura en Ruud volgens mijquote:Op maandag 24 maart 2014 00:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Morgen komt de dokter.
Wie zijn de patiënten?
Lauw heeft schurftquote:Op maandag 24 maart 2014 00:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Morgen komt de dokter.
Wie zijn de patiënten?
Een vlekje op zijn lul?quote:Op maandag 24 maart 2014 00:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ruud heeft last van zijn buik en een vlekje op zijn lul
Lotte - obesitas/vraatzuchtquote:Op maandag 24 maart 2014 00:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Morgen komt de dokter.
Wie zijn de patiënten?
Allemaal toch ?quote:Op maandag 24 maart 2014 00:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Morgen komt de dokter.
Wie zijn de patiënten?
komt er al groene drab uit ook?quote:Op maandag 24 maart 2014 00:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Heeft die Billy weer liggen neuken?quote:Op maandag 24 maart 2014 00:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 maart 2014 00:18 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Zie volgende quote van mij. Vergat het even te vermelden. Oeps
ruud heeft last van een billy op z'n lulquote:Op maandag 24 maart 2014 00:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Lief klein Ruudje had een vlekje op zijn lulquote:Op maandag 24 maart 2014 00:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]
quote:
Als er nieuwe binnenkomen, worden hun namen nooit genoemd, altijd dat meisje, die gozer...Als symbool dat ze nog niet geïntegreerd zijn.quote:
Ja ze ging even wulps doen. Knettergek die Dr. Dre.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]Deed ze dat net?
Haar armen zijn ook nog goed voor de Playboy![]()
En extentions in..
Leuk,quote:Op maandag 24 maart 2014 00:22 schreef Myr1978 het volgende:
[..]
Als er nieuwe binnenkomen, worden hun namen nooit genoemd, altijd dat meisje, die gozer...Als symbool dat ze nog niet geïntegreerd zijn.
Ik hoop dat ze haar níet gaan photoshoppen maar dat zal vast ijdele hoop zijn.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:22 schreef frensje het volgende:
Lot is goed bezig volgens zichzelf met dieeten
Is dat een hint voor Lien?quote:Op maandag 24 maart 2014 00:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hahaha... Rienk vind dat ie een mooie penis heeft.
Wat een lul zeg.
quote:Op maandag 24 maart 2014 00:22 schreef Grunge. het volgende:
Rienk vindt zijn penis het mooist aan zichzelf.
Luister allemaal: hij is breed en hij staat rechtovereind als het moet.
Mogen ze dan weel een maand voor uittrekken ...quote:Op maandag 24 maart 2014 00:23 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze haar níet gaan photoshoppen maar dat zal vast ijdele hoop zijn.
Nee, normaliter zeggen ze wel een naam, maar dit keer had Robin een gruwelijke hekel aan Wytze, dus zij noemde hem consequent niet bij zijn naam.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:22 schreef Myr1978 het volgende:
[..]
Als er nieuwe binnenkomen, worden hun namen nooit genoemd, altijd dat meisje, die gozer...Als symbool dat ze nog niet geïntegreerd zijn.
quote:Op maandag 24 maart 2014 00:23 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze haar níet gaan photoshoppen maar dat zal vast ijdele hoop zijn.
Ze heeft slechts een kwart taart op.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:22 schreef frensje het volgende:
Lot is goed bezig volgens zichzelf met dieeten
Uhuhquote:Op maandag 24 maart 2014 00:24 schreef frensje het volgende:
[..]dat zou TOP zijn en dat ook NA de shoot melden
ja dat was het enige minpuntje zei zequote:Op maandag 24 maart 2014 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze heeft slechts een kwart taart op.
Een mooie lul dus, eerst zienquote:Op maandag 24 maart 2014 00:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hahaha... Rienk vind dat ie een mooie penis heeft.
Wat een lul zeg.
Aike vermoed ik met haar hand.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Morgen komt de dokter.
Wie zijn de patiënten?
"Ik ben goed aan het diëten, enig minpuntje is dat ik 5 kilo aangekomen ben."quote:Op maandag 24 maart 2014 00:25 schreef frensje het volgende:
[..]
ja dat was het enige minpuntje zei ze
Ik hoop dat iemand dat stukje heeft opgenomen. Die Rienk en de manier waarop hij dat zij was echt gewoon .... wtf dude!!quote:
Klinkt rechtvaardig.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:26 schreef Grunge. het volgende:
Rienk schold een keer een meisje op de middelbare school die hij al vanaf de basisschool kende uit voor 'hoer' omdat zij in een kringgesprek opmerkte dat Rienk zoenlippen heeft.
Rienk zit toch noch in bad.. Dacht dat ik hem zn onderbroek had zien uit doen dus zit ie daar in zn blootjequote:
Klinkt als iemand die als jongetje al niet tegen kritiek of zelfs grapjes kon. Al is zoenlippen zelfs een compliment eigenlijkquote:
Lau zit er zeker niet meer bij, die had er meteen wat van gezegd, oh nee... dat was maar voor een halve dag dat ze niet tegen sarcastische opmerkingen kanquote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Ik ben goed aan het diëten, enig minpuntje is dat ik 5 kilo aangekomen ben."
Nou ik heb ze nooit betrapt op namen noemen. Het viel me al een tijdje op. Ook met Laura toen.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:24 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Nee, normaliter zeggen ze wel een naam, maar dit keer had Robin een gruwelijke hekel aan Wytze, dus zij noemde hem consequent niet bij zijn naam.
Aike is druk en rent heen en weer ..quote:Op maandag 24 maart 2014 00:28 schreef Grunge. het volgende:
Ik hoor Aike's gulle lach weer terwijl ik naar de buitencam naar het bad kijk.
Ja jammer van zijn kutkarakterquote:Op maandag 24 maart 2014 00:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nicolien vindt alles aan Rienk mooi. Als dat geen liefde is!![]()
Alleen die Rienk
quote:
Ja, kut regie!!quote:Op maandag 24 maart 2014 00:29 schreef Grunge. het volgende:
Fuckers, ik was aan het luisteren en Rienk ging net vertellen over heel heftige en rare dingen die hij met iemand heeft gedaan.
Ik wist dat er weer een megaziek verhaal ging komen, maar nu zullen we het nooit wetenquote:Op maandag 24 maart 2014 00:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, kut regie!!
En die Rienk is echt een wacko.
Ja Emile ook je tweede slaafje is verloren, maar je concurent Jimmy ben je kwijt. Hoe mooi is dat. Ben alleen bang dat het te vroeg is. Aan een harem heb je niks als die geen zware werk willen doen.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:26 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]
Hihihi, duw me maar, hihihi ..
Wat moet je nou met twee BH's? Ik ben in de war.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]![]()
En zonder af te schminken wederom onder de lakens. Héél goed voor je huid!
Echt? Ik ben benieuwd hoe ze dat gaat doen de rest van de tijd, echt funest voor je huid. En dat voor een zesentwintigjarige met nog inhoud ook. Jammer.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]![]()
En zonder af te schminken wederom onder de lakens. Héél goed voor je huid!
Hahaha!quote:Op maandag 24 maart 2014 00:33 schreef Rica het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat die ouders van Lotte denken, "Nou dat hebben we goed gedaan"
Frankenstein had tenminste nog spijt van het monster dat hij had gemaakt.
Dikke tetten ondersteunen.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:32 schreef Rietens het volgende:
[..]
Wat moet je nou met twee BH's? Ik ben in de war.
Twee bh's is onzin natuurlijkquote:
Zo ziet het er op zich niet uit, nee. Maar hoe moet je het dan noemen?quote:Op maandag 24 maart 2014 00:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy woont nu weer in een caravan?
nee denk ik nietquote:Op maandag 24 maart 2014 00:37 schreef Rietens het volgende:
Er is iets met Lot waar ze niet over wl praten... Zou ze het toch weten van Da Familia?
Bouwval.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:37 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Zo ziet het er op zich niet uit, nee. Maar hoe moet je het dan noemen?
Ze hebben Vanas toch?quote:
Hee? Hoe deed jij dat?quote:Op maandag 24 maart 2014 00:37 schreef Rietens het volgende:
Er is iets met Lot waar ze niet over wil praten... Zou ze het toch weten van Da Familia?
Edit: Nee, t komt door de stemming etc.
Tjoeptjoep staat vol met dit soort filmpjes momenteel, van dat moment. Dat zag ik net. Het is dus niet onopgemerkt gebleven.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:38 schreef Flow3r het volgende:
gauw kijken voordat Talpa hem weer verwijderd, met dank aan Mismistreated, vanaf 3.00 of zo
Ik wil het niet eens weten.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:38 schreef Baconbus het volgende:
Het gaat over dat Ruud een butler wil en dan noemt hij direct Jimmy. Hoe dan?
Waarom zou talpa die verwijderen.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:38 schreef Flow3r het volgende:
gauw kijken voordat Talpa hem weer verwijderd, met dank aan Mismistreated, vanaf 3.00 of zo
Heb ik ook. Maar soms duurt het even voordat je iemand mag of nietquote:Op maandag 24 maart 2014 00:38 schreef Grunge. het volgende:
Echt, die Ruud. Wat kan het toch snel gaan met deze RLS, met die tractor begraven vond ik 'm nog oké maar nu...!
Het gaat er om dat Robin aangeeft dat Andrea eigenlijk haar keuze was maar ze nu Jimmy er uit gaat stemmenquote:Op maandag 24 maart 2014 00:39 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Tjoeptjoep staat vol met dit soort filmpjes momenteel, van dat moment. Dat zag ik net. Het is dus niet onopgemerkt gebleven.
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Omdat ze hem al eerder verwijderd hadden, zie filmpjestopicquote:Op maandag 24 maart 2014 00:39 schreef johnnyvang het volgende:
[..]
Waarom zou talpa die verwijderen.
Staat toch niet op hun account?
Ja, daar staan nu allemaal filmpjes van op YouTube, van dat moment. Zeer opvallend moment inderdaad. Jammer ook.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Het gaat er om dat Robin aangeeft dat Andrea eigenlijk haar keuze was maar ze nu Jimmy er uit gaat stemmen
Ik hoor d'r niks zeggen, jij wel?quote:Op maandag 24 maart 2014 00:38 schreef Flow3r het volgende:
Luister je vanaf 5.25?quote:Op maandag 24 maart 2014 00:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik hoor d'r niks zeggen, jij wel?
lolquote:Op zondag 23 maart 2014 23:48 schreef renevanlaaren het volgende:
andrea tegen lot je hebt een geweldige vader en moeder
lot ja ze zijn echt de bom
nee lot de bom is daar gebarsten
Luister vanaf 4:36quote:Op maandag 24 maart 2014 00:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik hoor d'r niks zeggen, jij wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |