quote:Op maandag 24 maart 2014 00:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Werd Jimmy nu net zwartgemaakt door Charlotte ....
Nou dat er een brief gekomen was, dat de streamers een andere kant van Jimmy hebben gezien.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
wie is er nog niet bij lot over de tong geweest ????quote:Op maandag 24 maart 2014 00:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze grapten erover toen Bil het vertelde en zeiden wel "een soort van" er zich aan te storenquote:Op maandag 24 maart 2014 00:02 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Maar waarom zegt niemand er iets van daar kan ik niet bij
Ik zou mezelf echt niet in kunnen houden als ze naast me bezig warenquote:Op maandag 24 maart 2014 00:05 schreef frensje het volgende:
[..]
Ze grapten erover toen Bil het vertelde en zeiden wel "een soort van" er zich aan te storen
quote:Op maandag 24 maart 2014 00:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb zomaar het gevoel, dat deze week de ouders van Charlotte op bezoek komen
Ze is toch bijna jarig.quote:Op maandag 24 maart 2014 00:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb zomaar het gevoel, dat deze week de ouders van Charlotte op bezoek komen
Nee de verleiding is dan inderdaad groot om mee te gaan doenquote:Op maandag 24 maart 2014 00:05 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik zou mezelf echt niet in kunnen houden als ze naast me bezig waren
Ja zoiets heb ik ook......ik probeer mijn buren ook subtiel duidelijk te maken dat ze beter het slaapkamerraam dicht kunnen doen als wij aan het bbq-en zijn en zij blij zijn dat de vrachtwagenchauffeur na een week buitenland weer thuis is.....quote:Op maandag 24 maart 2014 00:02 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Maar waarom zegt niemand er iets van daar kan ik niet bij
Surprise Buttsex?quote:Op maandag 24 maart 2014 00:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee de verleiding is dan inderdaad groot om mee te gaan doen
ik ook niet, vrijdagnacht (geloof ik) toen ze dachten dat iedereen sliep gaf Emil Ruud een trap voor z'n kontquote:Op maandag 24 maart 2014 00:05 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik zou mezelf echt niet in kunnen houden als ze naast me bezig waren
Je snapt wel wat ik bedoelquote:Op maandag 24 maart 2014 00:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee de verleiding is dan inderdaad groot om mee te gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |