quote:Op zondag 23 maart 2014 23:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je zag toch hoe ze danste op dat feest. Zo intens? Dat wilt ze dus ook naakt in de kas doen.
Dree probeert er ook wel tussen te kruipen nu.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind het wel knap, hoe Robin al een wig tussen Billy en Bolly heeft bewerkstelligd
Ze vertelde gisteren dat ze nog 'goede' borsten heeft.quote:
Robin heeft volgens mij niet zoveel moeite hoeven doen. Een PleeBoi aanbieding en iemand die je haar kan doen is al genoeg voor Prinses Lot om een nieuwe BFF te kiezen.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind het wel knap, hoe Robin al een wig tussen Billy en Bolly heeft bewerkstelligd
Ook dat kun je niet scripten.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze vertelde gisteren dat ze nog 'goede' borsten heeft.
die uitspraken van haar over d'r lichaam , die blokken mijn oren denk ik expres af op automatische Mutequote:Op zondag 23 maart 2014 23:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze vertelde gisteren dat ze nog 'goede' borsten heeft.
En omdat ze zo haar best doet, heeft ze hem volgende maand ook weerquote:Op zondag 23 maart 2014 23:51 schreef johnnyvang het volgende:
Ik moet zeggen dat lott best wel vooruit is gegaan sinds de elite stem op haar ( not )
Ze hebben die BV gewoon laten ploffen, geen stress in het Koninkrijk van Prinses Lotte.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Lot heeft het over haar nieuwe huisje. Mag hopen dat dat niet op naam van de zaak staat, maar zoals de dingen daar gaan vrees ik met grote vrezen.
Da dames willen ook wat mannelijk schoonquote:Op zondag 23 maart 2014 23:52 schreef Koen66 het volgende:
waarom staan die badstreams op Rienk ipv Nico gericht
Is dat nieuwsquote:Op zondag 23 maart 2014 23:52 schreef Pearlbitch het volgende:
De vriendschap tussen Lot en Billy staat op losse schroeven.
Lot roddelt lekker over haar vriendin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |