SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
MA 24-3 Exit 1 genomineerde.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Jij kent Dr. Dre zo onderhand toch ook wel.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik kon mijn oren niet geloven maar ze zei het echt!
ja ;-) Maar ik had haar 4 dagen niet horen stoken..ik was het even vergeten.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij kent Dr. Dre zo onderhand toch ook wel.
Ze zit nu zelfs hardop te lachen in bed. Die gaat echt niet naar huis. En dat weet ze al de hele dag.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
ja ;-) Maar ik had haar 4 dagen niet horen stoken..ik was het even vergeten.
gelukkig ze word haar zelf weerquote:Op zondag 23 maart 2014 23:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
ja ;-) Maar ik had haar 4 dagen niet horen stoken..ik was het even vergeten.
Ja!quote:Op zondag 23 maart 2014 23:46 schreef frensje het volgende:
* Poezeligding die laatste post van jou zei Dré dat echt, fantaseren over naakt in de kas
Jij hebt te lang naar Rienk geluisterdquote:
Nog niet donker genoeg ...quote:Op zondag 23 maart 2014 23:47 schreef Flow3r het volgende:
Zoekplaatje Dree, alles zo donker![]()
[ afbeelding ]
ik snap die hele camerainstelling daar sowieso nietquote:Op zondag 23 maart 2014 23:47 schreef Flow3r het volgende:
Zoekplaatje Dree, alles zo donker![]()
[ afbeelding ]
Creepyquote:
Je zag toch hoe ze danste op dat feest. Zo intens? Dat wilt ze dus ook naakt in de kas doen.quote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 23:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je zag toch hoe ze danste op dat feest. Zo intens? Dat wilt ze dus ook naakt in de kas doen.
Dree probeert er ook wel tussen te kruipen nu.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind het wel knap, hoe Robin al een wig tussen Billy en Bolly heeft bewerkstelligd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |