SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
MA 24-3 Exit 1 genomineerde.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Jij kent Dr. Dre zo onderhand toch ook wel.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik kon mijn oren niet geloven maar ze zei het echt!
ja ;-) Maar ik had haar 4 dagen niet horen stoken..ik was het even vergeten.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij kent Dr. Dre zo onderhand toch ook wel.
Ze zit nu zelfs hardop te lachen in bed. Die gaat echt niet naar huis. En dat weet ze al de hele dag.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
ja ;-) Maar ik had haar 4 dagen niet horen stoken..ik was het even vergeten.
gelukkig ze word haar zelf weerquote:Op zondag 23 maart 2014 23:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
ja ;-) Maar ik had haar 4 dagen niet horen stoken..ik was het even vergeten.
Ja!quote:Op zondag 23 maart 2014 23:46 schreef frensje het volgende:
* Poezeligding die laatste post van jou zei Dré dat echt, fantaseren over naakt in de kas
Jij hebt te lang naar Rienk geluisterdquote:
Nog niet donker genoeg ...quote:Op zondag 23 maart 2014 23:47 schreef Flow3r het volgende:
Zoekplaatje Dree, alles zo donker![]()
[ afbeelding ]
ik snap die hele camerainstelling daar sowieso nietquote:Op zondag 23 maart 2014 23:47 schreef Flow3r het volgende:
Zoekplaatje Dree, alles zo donker![]()
[ afbeelding ]
Creepyquote:
Je zag toch hoe ze danste op dat feest. Zo intens? Dat wilt ze dus ook naakt in de kas doen.quote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 23:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je zag toch hoe ze danste op dat feest. Zo intens? Dat wilt ze dus ook naakt in de kas doen.
Dree probeert er ook wel tussen te kruipen nu.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind het wel knap, hoe Robin al een wig tussen Billy en Bolly heeft bewerkstelligd
Ze vertelde gisteren dat ze nog 'goede' borsten heeft.quote:
Robin heeft volgens mij niet zoveel moeite hoeven doen. Een PleeBoi aanbieding en iemand die je haar kan doen is al genoeg voor Prinses Lot om een nieuwe BFF te kiezen.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind het wel knap, hoe Robin al een wig tussen Billy en Bolly heeft bewerkstelligd
Ook dat kun je niet scripten.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze vertelde gisteren dat ze nog 'goede' borsten heeft.
die uitspraken van haar over d'r lichaam , die blokken mijn oren denk ik expres af op automatische Mutequote:Op zondag 23 maart 2014 23:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze vertelde gisteren dat ze nog 'goede' borsten heeft.
En omdat ze zo haar best doet, heeft ze hem volgende maand ook weerquote:Op zondag 23 maart 2014 23:51 schreef johnnyvang het volgende:
Ik moet zeggen dat lott best wel vooruit is gegaan sinds de elite stem op haar ( not )
Ze hebben die BV gewoon laten ploffen, geen stress in het Koninkrijk van Prinses Lotte.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Lot heeft het over haar nieuwe huisje. Mag hopen dat dat niet op naam van de zaak staat, maar zoals de dingen daar gaan vrees ik met grote vrezen.
Da dames willen ook wat mannelijk schoonquote:Op zondag 23 maart 2014 23:52 schreef Koen66 het volgende:
waarom staan die badstreams op Rienk ipv Nico gericht
Is dat nieuwsquote:Op zondag 23 maart 2014 23:52 schreef Pearlbitch het volgende:
De vriendschap tussen Lot en Billy staat op losse schroeven.
Lot roddelt lekker over haar vriendin.
Eigenlijk heeft Ruud dat gedaan.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
robin is goed bezigquote:Op zondag 23 maart 2014 23:52 schreef Pearlbitch het volgende:
De vriendschap tussen Lot en Billy staat op losse schroeven.
Lot roddelt lekker over haar vriendin.
quote:Op zondag 23 maart 2014 23:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
En omdat ze zo haar best doet, heeft ze hem volgende maand ook weer
we zullen zien hoe het met Bil gaat als ook Ruud haar laat vallenquote:Op zondag 23 maart 2014 23:53 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft Ruud dat gedaan.
die van mij wel,dat is zekerquote:Op zondag 23 maart 2014 23:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
En omdat ze zo haar best doet, heeft ze hem volgende maand ook weer
niet goed waarschijnlijkquote:Op zondag 23 maart 2014 23:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
we zullen zien hoe het met Bil gaat als ook Ruud haar laat vallen
quote:Op zondag 23 maart 2014 23:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Da dames willen ook wat mannelijk schoon
Is dat Rienk die aan het opstijgen is ? Leviteren, zogezegd ? Gaat hij eindelijk zijn schepper ontmoeten ?quote:
Dan is het maar te hopen dat niet alles in die BV is ondergebracht.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ze hebben die BV gewoon laten ploffen, geen stress in het Koninkrijk van Prinses Lotte.
jaaah want dan wil Lot een groot feest voor haar faduuur, heel Nederland heeft de vlag halfstok, maar dat boeit nietquote:Op zondag 23 maart 2014 23:54 schreef aimbotguru het volgende:
4 mei komen de ouders van lot...
wat mij betreft mogen ze eerder komen,kan niet wachten... we zijn het restaurant kwijt...
Als je 'm expres laat ploffen zorg je natuurlijk dat hij vrijwel leeg is bij faillissement.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan is het maar te hopen dat niet alles in die BV is ondergebracht.
Verdeel en heers...quote:Op zondag 23 maart 2014 23:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op zondag 23 maart 2014 23:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Er zijn brieven gekomen dat kinderen niet meer mogen kijken door het geneuk.
quote:Op zondag 23 maart 2014 23:56 schreef renevanlaaren het volgende:
jim heeft een brief gehad,zijn kinderen mogen niet meer kijken.
door de sex van bil en ruud
hij kan dat straks zelf voorkomenquote:Op zondag 23 maart 2014 23:56 schreef renevanlaaren het volgende:
niet zijn kinderen, kinderen in het algemeenquote:
Dat pappie Lauw lag te vingeren moet nog uitgezonden worden?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:56 schreef renevanlaaren het volgende:
Dat is toch ook idioot,ik snap niet dat niemand er wat van zegt, liggen ze lekker te naaien naast je als je wakker wordtquote:Op zondag 23 maart 2014 23:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Er zijn brieven gekomen dat kinderen niet meer mogen kijken door het geneuk.
quote:Op zondag 23 maart 2014 23:57 schreef frensje het volgende:
[..]
niet zijn kinderen, kinderen in het algemeen
lot zei zijn kinderenquote:Op zondag 23 maart 2014 23:57 schreef frensje het volgende:
[..]
En ik denk niet alleen kinderen.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:57 schreef frensje het volgende:
[..]
Redactie schijnt er gisteren iets van gezegd te hebben gisteren.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:58 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dat is toch ook idioot,ik snap niet dat niemand er wat van zegt, liggen ze lekker te naaien naast je als je wakker wordt
Ook als je al uren wakker bent. Zit je beschuitje te eten, liggen ze paar meter verderop te ketsen.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:58 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dat is toch ook idioot,ik snap niet dat niemand er wat van zegt, liggen ze lekker te naaien naast je als je wakker wordt
Maar maakt niet uit hoor! Je blijft onze prinses. Hebben alleen wel de inhoud van je kamer moeten verkopen.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:54 schreef aimbotguru het volgende:
4 mei komen de ouders van lot...
wat mij betreft mogen ze eerder komen,kan niet wachten... we zijn het restaurant kwijt...
Bronquote:Op zondag 23 maart 2014 23:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Redactie schijnt er gisteren iets van gezegd te hebben gisteren.
beau van erven dorens had dat gezegd via patty volgens mijquote:Op zondag 23 maart 2014 23:56 schreef renevanlaaren het volgende:
Staat ergens in de Cos, was een gesprek tussen Ruud en Bil opgevangen op het toilet waar ze het er over hadden.quote:
Neequote:
Bil kwam vanavond met de voorstel een opklapbed in de klus-atelier voor hun 's nachtsquote:Op zondag 23 maart 2014 23:58 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ok onzin dusquote:Op maandag 24 maart 2014 00:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Staat ergens in de Cos, was een gesprek tussen Ruud en Bil opgevangen op het toilet waar ze het er over hadden.
Was MMontreal avond nog niet geweest? Denk niet dat er voor dat gevinger tijd is ...quote:Op zondag 23 maart 2014 23:58 schreef zwellever het volgende:
[..]
Dat pappie Lauw lag te vingeren moet nog uitgezonden worden?
Als iemand dat hoort zeggen is het onzin?quote:
en jouw kledingkast... die wordt gekquote:Op zondag 23 maart 2014 23:59 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Maar maakt niet uit hoor! Je blijft onze prinses. Hebben alleen wel de inhoud van je kamer moeten verkopen.
Nee je bronquote:Op maandag 24 maart 2014 00:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als iemand dat hoort zeggen is het onzin?
Maar waarom zegt niemand er iets van daar kan ik niet bijquote:Op maandag 24 maart 2014 00:00 schreef frensje het volgende:
[..]
Bil kwam vanavond met de voorstelling een opklapbed in de klus-atelier voor hun 's nachts
een keeshok dus, zei Jim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |