SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik danhier
![]()
Owjaaa! Dat had ik wel gelezen hier ergensquote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:33 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Nee geen nieuwe auto, maar ik heb net m´n rijbewijsIk vind het tot nu toe maar een rotding haha.
Lunchen was echt heerlijk. Misschien niet helemaal dieetverantwoord, maar voor die paar keer dat ik buiten de deur eet vind ik dat dan niet zo belangrijk.
Ja, waarom zijn die dingen altijd zo lelijk? De meeste doen gewoon pijn aan je ogen!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:44 schreef Brighteyes het volgende:
Nice shoes!
Echte hardloopschoenen zijn niet mooi!Maar wel goed!
Thanks! Ja ik hoef er toch geen modeshow mee te lopenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:44 schreef Brighteyes het volgende:
Nice shoes!
Mijne zijn nu helemaal niet meer mooi. Wel bemodderd, smerig en er zit nog hondenpoep onderquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:44 schreef Brighteyes het volgende:
Nice shoes!
Hip ontwerpjequote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:50 schreef xuryah het volgende:
Ik heb ook nieuwe schoenen!
Ben er heel blij meeookal ben ik nu ook echt arm
En heb wel 20 rondjes moeten rennen buiten
T waren niet de mooiste, maar ze zaten wel het lekkerste.
Van mij gingen ze ook een filmpje maken idd.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:24 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Precies!
Heb daarnet 2400Kcal verbrand. Het kostte me 3h13m (29km) aan tijd die ik ook had kunnen facebooken, maar dan heb je ook wat. Ga ze er zo maar weer 's aan proberen te eten bij 't Indiase restaurant onderaan de bult.
quote:
Pleurt op met je krabbelplaatjes!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:28 schreef motorbloempje het volgende:
Is het al tijd voor krabbelplaatjes?
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
FFS ik vind dat wel echt van die hoerige schijtkutplaatjes waar we allemaal op kotsen hoor wanneer iemand ze op FB zet
Hoi!quote:
Je krijgt een dhl nummer, maar alles wordt uit Spanje verzomden. Dus het kan ff durenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:56 schreef Puala het volgende:
Wie kwam er van de week ook al weer met de magno outlet? Krijg je daar geen track&trace code bij verzending?
Ah ok, tnxquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:59 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Je krijgt een dhl nummer, maar alles wordt uit Spanje verzomden. Dus het kan ff duren
Ik vind het vooral niet zo´n opgave om er aan te beginnen, omdat het maar 7 minuten is. En gewoon thuis, en ik hoef niets te pakken/klaar te leggen. Ik trek een sportbroekje en sportschoenen aan (misschien is een sportBH wel ook slim want volgens mij shake ik die 2 er nog een x af zoquote:Op zondag 23 maart 2014 00:15 schreef BananaPancake het volgende:
Goed Zeester! Mooi begin toch? Vind je t nu stiekem toch wel lekker?
Ja! Geweldig!quote:
Well done!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:52 schreef PaarsBeestje het volgende:
Sarabi: 5.000 stappen is ongeveer 35 minuten nu. Dat kan vast stukken sneller maar daar heb ik de conditie nog niet voor
Eindstand vandaag (want ik verzet geen stap meer): 12.367 stappen=9.3km=877 calorieën
![]()
Goed zeg!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:28 schreef Zeester het volgende:
Mag ik heel ff opscheppen dat ik zojuist voor de 5e x op rij mijn 7 minuten workout heb gedaan, en zonet gewoon gelijk maar 2x achter elkaar. Alleen zitten er 2x pushups per sessie (1x ´pushups with rotation´, maar aangezien ik gewone pushups al nauwelijks kan maak ik daar ook gewone van), dus bij het 2e rondje de 2e x pushups hadden mijn armen geen zin meer. Maar joeeehoee, ik heb 15 minuten gesport zojuist jongens!
Ahh dat gaat nog best snel danquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:52 schreef PaarsBeestje het volgende:
Sarabi: 5.000 stappen is ongeveer 35 minuten nu. Dat kan vast stukken sneller maar daar heb ik de conditie nog niet voor
Eindstand vandaag (want ik verzet geen stap meer): 12.367 stappen=9.3km=877 calorieën
![]()
Hier ook spierpijn in mijn kuiten na Jillian. Dus had gisteren ook een rustdag. Vandaag even zien of het ver genoeg weg is om te gaan hardlopen, anders doe ik dat morgenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:24 schreef appelsap het volgende:
Vandaag geen Jillian gedaan omdat ik teveel spierpijn in mijn kuiten heb. Met gewoon lopen had ik het af en toe al moeilijk.
Ik mis mijn digitale weegschaal (kapot). Ik geloof dat mijn huidige weegschaal een dalende lijn laat zien maar ik weet het niet zeker want analoog. Stom ding.
quote:Op zondag 23 maart 2014 11:37 schreef Brighteyes het volgende:
Whahaha! Maar je hebt wel gelijk!Life is fucking good!
Truequote:Op zondag 23 maart 2014 11:37 schreef Brighteyes het volgende:
Whahaha! Maar je hebt wel gelijk!Life is fucking good!
quote:Op zondag 23 maart 2014 11:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
True
Nu leren dat dat ook kan zonder pizza en alcohol
Wát?quote:Op zondag 23 maart 2014 11:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
True
Nu leren dat dat ook kan zonder pizza en alcohol
Zo ging het gisteren/vanmorgen dusquote:Op zondag 23 maart 2014 11:56 schreef Ruby88 het volgende:
(Ik voer de laatste dagen kéurige lijstjes in op FatSecret... tot ik die de volgende ochtend zo waarheidsgetrouw mogelijk aanvul met de genuttigde biertjes.)
Niet dat ik dat nooit doe hoor, maar ik vind juist het eerlijk invullen van FatSecret wel een aardige stok achter de deur om niet nóg erger los te gaan.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Een goede reden om je mobiel thuis te laten als je gaat stappen dus
Kun je altijd de Ich habe es nicht gewusst kaart spelen de volgende dag
Het hagelde hier net keihardquote:Op zondag 23 maart 2014 13:06 schreef douche-eendje het volgende:
BuitensportweerGeweldig. Nu maar eens broodjes in de oven mikken
Goed zo! Leuk is het he?quote:Op zondag 23 maart 2014 15:44 schreef mrspoeZ het volgende:
Jeej! Net eerste rondje gelopen, minuut rennen, minuut wandelen. Op mijn nieuwe roze schoenen. Dinsdag weer!
Doe ik nu ook weerquote:Op zondag 23 maart 2014 15:44 schreef mrspoeZ het volgende:
Jeej! Net eerste rondje gelopen, minuut rennen, minuut wandelen. Op mijn nieuwe roze schoenen. Dinsdag weer!
quote:Op zondag 23 maart 2014 15:44 schreef mrspoeZ het volgende:
Wat een ontzettend weinig lijstje.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:11 schreef Puala het volgende:
Lijstje van vandaag:
O: geen, mijn neefje stond eerder dan verwacht op de stoep om op te passen
T: paar stukjes peer, 2 haribo snoepjes
L: 400 gram hangop met 200 gram aardbeien
D: Zelfgemaakte pasta met groene groente en kip
S: 500 keer touwtje springen achter elkaar
T: 500 gram kwark + banaan
Mijn ontbijt kon even niet anders, ik kan een 2 jarige helaas niet alleen laten in mijn huis. Toen ik bezig was met zijn boterhammetje voor de lunch had hij mijn complete salontafel al leeg geplukt en allerlei dingen geslooptquote:Op zondag 23 maart 2014 20:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat een ontzettend weinig lijstje.
Je L is geen normale L, je O moet je niet overslaan. En waarom neem je 500!!! gr kwark?
Mjah, Q heeft dr eiwitten wel nodig met haar idioot gesportquote:Op zondag 23 maart 2014 21:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moet jij zeggen.No offense verder.
Neequote:
Herkenbaar +1quote:Op maandag 24 maart 2014 07:56 schreef Tink89 het volgende:
Waah, zo sollicitatiegesprek en ik ben natuurlijk weer eens een half uur te vroeg klaar....
Succes!quote:Op maandag 24 maart 2014 07:56 schreef Tink89 het volgende:
Waah, zo sollicitatiegesprek en ik ben natuurlijk weer eens een half uur te vroeg klaar....
Succes!!quote:Op maandag 24 maart 2014 07:56 schreef Tink89 het volgende:
3 bananen? Ik zou last krijgen van mijn buikquote:Op maandag 24 maart 2014 08:53 schreef Barreltje het volgende:
hier ook weer een lijstje :
O: poridge met een kwakje stroop, 1 gekookt eitje
t: 2 pannenkoeken met een beetje nutella en 1 banaan
L: Vleesch, aardappelen en groenten
t: banaan
D: 2 bolletjes 1 met kalkoen ham 1 met kaas
S: 15 minuutjes fietsen, rug en buik oefeningen, 20 mins crosstrainer
t: 250 g kwark + banaan
er zijn nog 3 napoleons.. en die gaan vandaag gewoon lekker op
verder vind ik veel van de lijstjes erg weinig![]()
zeker in combinatie met 2 keer hardlopen of andere sport gerelateerde acties
Tevens succes Tink!!![]()
![]()
Nicequote:Op maandag 24 maart 2014 07:05 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar wel 15.1 eraf hier! Had meer kunnen zijn als ik wat braver had geweest deze week maar toch!![]()
Dit heb ik dus ook! En ik weet niet of ik nou iets meer of iets minder moet gaan eten om wel iets af te gaan vallen.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:04 schreef appelsap het volgende:
Meh, ik baal een beetje.
Ik heb gisteren een nieuwe weegschaal gekocht en die geeft +1kg ten opzichte van de andere.
En ik ben ongesteld. En ik val niet af. Hopelijk een causaal verband.
Ben de afgelopen 2 weken niks afgevallen terwijl ik net iets boven mijn BMR zit met eten.
Ik ga maar gewoon een week niet op de weegschaal staan.
En nu ga ik als troost een iPhone bestellen.
juh.. dat besefte ik me ookquote:Op maandag 24 maart 2014 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
3 bananen? Ik zou last krijgen van mijn buik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog even mn andere 2 stukken doorspelen voor les straks, wat fruit eten en dan kan mn chaotische dag beginnen.
quote:Op maandag 24 maart 2014 09:47 schreef douche-eendje het volgende:
Hier krijgen momenteel vooral mn vingers een goede workoutWaarschijnlijk weet je dit al lang of werkt het voor jou niet. Maar een vriend van me speelt contrabas en doet altijd pleisterspray op zijn vingers. Anders heeft hij na een optreden geen vingers meer over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog even mn andere 2 stukken doorspelen voor les straks, wat fruit eten en dan kan mn chaotische dag beginnen.I solemnly swear i'm up to no good
ik heb inmiddels een flinke eeltlaag gekweekt, maar het blijft oncomfortabelquote:Op maandag 24 maart 2014 09:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weet je dit al lang of werkt het voor jou niet. Maar een vriend van me speelt contrabas en doet altijd pleisterspray op zijn vingers. Anders heeft hij na een optreden geen vingers meer over.
Ja hij idd ook. Maar zeker bij veel repeteren of optreden staan de blaren er soms op haha. Dacht baad het niet dan schaad het niet haha.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
ik heb inmiddels een flinke eeltlaag gekweekt, maar het blijft oncomfortabel
Die blaren-fase heb ik gelukkig al gehad. Komt ooit wel als ik overstap van hakenharp naar pedaalharp. Maar dan moet ik eerst de loterij winnenquote:Op maandag 24 maart 2014 10:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja hij idd ook. Maar zeker bij veel repeteren of optreden staan de blaren er soms op haha. Dacht baad het niet dan schaad het niet haha.
Hoe doe je dat hij is er na 15 jaar nog niet vanaf. Toen ik nog gitaar speelde ook altijd lastuvan blaren. Gevoelige huid misschien zit het in de familie haha.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Die blaren-fase heb ik gelukkig al gehad. Komt ooit wel als ik overstap van hakenharp naar pedaalharp. Maar dan moet ik eerst de loterij winnen![]()
Net uitnodiging gehad voor een gearavond via bootcamp. 25% korting op sportkleding en allemaal nieuwe modellen schoenen testenen een clinic powerbootcamp, met gewichten dus. Huuu
1 keer in de week wegen, meten 1 keer in de maand of 2 maanden.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:55 schreef _aurum_ het volgende:
Meten de mensen hier ook cm's? En ik vraag me af hoevaak mensen zich wegen?
Lijstje voor vandaag:
T: 3 eiwitmuffins
L: pico de gallo, guacamole & kip
T: bananenpannekoekjes
S: fitness
D: pasta pesto met rucola & gebakken visje
T: bak kwark
Ik weeg mezelf elke ochtend. Als je jezelf dagelijks weegt moet je niet schrikkerig zijn als er ineens een kilo meer aan zit dan de vorige dag. Veel zout en alcohol bijv. laat je vocht vasthouden.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:55 schreef _aurum_ het volgende:
En ik vraag me af hoevaak mensen zich wegen?
Ik meet niet en weeg iedere dag. Dat houdt me scherp. Officieel weegmomentje is maandag, aan de hand van iedere maandag bepaal ik wat ik die week ben afgevallen. En ik hou bij in een app wat ik eet. Op dagen dat ik dat niet doe, ga ik ook vaak de mist in. Afgelopen week had ik er niet zo'n zin in en dat zie ik dan ook direct terug in de appquote:Op maandag 24 maart 2014 10:55 schreef _aurum_ het volgende:
Lijstje voor vandaag:
Maar zie je het ook terug in je gewicht?quote:Op maandag 24 maart 2014 11:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
cieel weegmomentje is maandag, aan de hand van iedere maandag bepaal ik wat ik die week ben afgevallen. En ik hou bij in een app wat ik eet. Op dagen dat ik dat niet doe, ga ik ook vaak de mist in. Afgelopen week had ik er niet zo'n zin in en dat zie ik dan ook direct terug in de app
Ik heb niet zo snel last van blarenquote:Op maandag 24 maart 2014 10:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hoe doe je dat hij is er na 15 jaar nog niet vanaf. Toen ik nog gitaar speelde ook altijd lastuvan blaren. Gevoelige huid misschien zit het in de familie haha.
Maar 25% korting dat is lekker meegenomen!
Ik weeg dagelijks even, maar hecht er niet teveel waarde aan (ik kom momenteel zelfs wat aan, terwijl ik toch echt verschil zie aan mijn lijf en kledingquote:Op maandag 24 maart 2014 10:55 schreef _aurum_ het volgende:
Mijn voeten liggen ook altijd heel snel open. Maar eigenlijk is heel mijn huid erg gevoelig. Agja kan het met mijn voeten beperken door bijv. Bij het hiken heel vaak van sokken te wisselen enzo.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:31 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb niet zo snel last van blarenGelukkig. En ik stop ook met spelen zodra ik voor mijn gevoel op mijn grens zit, dat is vaak na zo'n anderhalf uur bassnaren van de harp pingelen
[..]
Ik weeg dagelijks even, maar hecht er niet teveel waarde aan (ik kom momenteel zelfs wat aan, terwijl ik toch echt verschil zie aan mijn lijf en kleding). Cm's en andere dingen als spiermassa, vetpercentage e.d. doe ik via sporten.
Als ik me al aangekleed heb, maar nog niks gegeten heb, wil ik nog wel eens teruglopen naar de weegschaal en uitkleden en alsnog wegen. Maar ik loop thuis bijna standaard rond in een makkelijke broek + vest, dus heel veel moeite is dat dus nietquote:Op maandag 24 maart 2014 11:46 schreef Brighteyes het volgende:
Haha, zo doe ik het ook hoor Miss_C. Als ik al iets gegeten heb of me aangekleed heb dan weeg ik niet meer.
Dat recept sla ik even op, lijkt me erg lekkerquote:Op maandag 24 maart 2014 10:50 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn lijstje van vandaag:
O: 250 gr kwark m blauwe bessen en 4-gr granola
T: granny
L: 2 boterhammen kipfilet, 1 boterham m appelstroop
T: grote rode paprika
D: Aardappelschotel lekker anders (nieuw probeersel)
En dan iig tussen de middag half uurtje wandelen en ik denk vanavond nog wel een stuk.![]()
Afgelopen weekend op zich ok weekend gehad, niet helemaal tevreden maar iig wel genoeg bewogen.
Bijna elke ochtend voor ik wat heb gegeten. Ik voer het dan ook in op mfp.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:55 schreef _aurum_ het volgende:
Lijstje voor vandaag:
Stom hè!quote:Op maandag 24 maart 2014 09:28 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Dit heb ik dus ook! En ik weet niet of ik nou iets meer of iets minder moet gaan eten om wel iets af te gaan vallen.
Jup. Heb ergens een boekje waar ik het in bijhoudt. Als ik bedenken "Euhw, ff meten" dan meet ik. Ik weeg dagelijks, met een trendline.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:55 schreef _aurum_ het volgende:
Lijstje voor vandaag:
Ik weet het niet helemaal zeker. Je hebt ook apps, die werken vaak via wifi/gps, maar mss zit er nu een stappenteller-dingetje ingebouwd en dan kan het wel nauwkeurig zijn.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:25 schreef appelsap het volgende:
Mijn vers bestelde iPhone komt donderdag binnen.Nou zag ik dat hij ook stappen kan tellen! Heeft iemand daar ervaring mee? Is dat wel een beetje nauwkeurig?
In dit geval ben ik afgelopen week wel afgevallen maar als ik zie hoe actief ik ben geweest dan is het gewoon zonde dat ik me niet braaf aan het schema heb gehouden want dat had gewoon beter kunnen zijn.quote:Op maandag 24 maart 2014 11:31 schreef Messina het volgende:
[..]
Maar zie je het ook terug in je gewicht?
Herkenbaar!quote:Op maandag 24 maart 2014 11:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik weeg me als ik eraan denk. Het liefst na het opstaan, wanneer ik net naar de wc ben geweest. Als ik vergeet om me te wegen en intussen al wat gegeten en/of gedronken heb, dan weeg ik me niet meer
Stappen tellen zeg maar als telefoon of dat er ook apps voor bestaan?quote:Op maandag 24 maart 2014 12:25 schreef appelsap het volgende:
Mijn vers bestelde iPhone komt donderdag binnen.Nou zag ik dat hij ook stappen kan tellen! Heeft iemand daar ervaring mee? Is dat wel een beetje nauwkeurig?
Er zit een M7-chip in die bewegingen vastlegt. En dan kan je geloof ik specifieke apps downloaden daarvoor.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:45 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Stappen tellen zeg maar als telefoon of dat er ook apps voor bestaan?
Want ik heb zo'n app. Nou... ik had soms -100 stappen. Dus dat zegt wel wat.Verder berekende die alleen buiten.
Ah, dan werkt het vast beter dan zo'n app ja.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:54 schreef appelsap het volgende:
[..]
Er zit een M7-chip in die bewegingen vastlegt. En dan kan je geloof ik specifieke apps downloaden daarvoor.
toptip! Ik heb vandaag al een whopping 700 stappen gezet! Whoehoe!quote:Op maandag 24 maart 2014 12:54 schreef appelsap het volgende:
[..]
Er zit een M7-chip in die bewegingen vastlegt. En dan kan je geloof ik specifieke apps downloaden daarvoor.
Ik wil de 5s ook gaan bestellen maar dit wist ik nog nietquote:Op maandag 24 maart 2014 12:25 schreef appelsap het volgende:
Ik moest lachenquote:
Niet doen!quote:Op maandag 24 maart 2014 14:00 schreef Brighteyes het volgende:
Aaaaaaargh!!!! De vreet-automaat hier verderop op de verdieping roept al drie kwartier naar me.![]()
*zucht*
*appel pakt....
150 kcal voor een appel?quote:Op maandag 24 maart 2014 14:16 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Niet doen!![]()
Nou ja die appel wel (ook al dik 150 calorieën) maar de rest niet!
Precies de reden dat ik ook dagelijks weeg idd.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik weeg me elke dag, werkt voor mij heel goed omdat mijn gewicht de afgelopen week zo ging:
maandag +1,3
dinsdag +0,2
woensdag +0,1
donderdag -0,4
vrijdag -0,5
zaterdag -0,8
zondag -0,2
Per saldo ben ik dus maar 300 gram afgevallen ten opzichte van vorige week. Maar omdat de laatste 4 dagen wel bij elkaar bijna 2 kg. Daar ben ik dan toch weer blij mee, ondanks die +1,6 van eerder die week. Dat motiveert mij meer dan wanneer ik wekelijks weeg en 'maar' -0,3 had gezien.
Overigens noteer ik het ook nog per week en heb ik al een planning voor mezelf gemaakt per maandmaar dat laatste is meer een streven per maand zegmaar.
Ja voor 100 gram, maar een appel is zwaarder dan dat.quote:
Ik had er 1 van 250 gram en was 136 kcals iddquote:Op maandag 24 maart 2014 15:03 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ja voor 100 gram, maar een appel is zwaarder dan dat.
OK 150 is overdreven maar een appel is 175 gram (heb de mijne net gewogen) en dat is dus 105 calorieën aldus mijn app voor Jazz appels.
Doe jij dat niet dan?quote:Op maandag 24 maart 2014 15:26 schreef Zeester het volgende:
Als je zo precies rekent moet je het afgekloven klokhuis ook ff wegen en er weer aftrekken! Pitjes zijn zwaar!
Als iemand anders het in de trein eet en de hele coupe ruikt meteen naar patat vind ik het ook ECHT niet lekkerquote:Op maandag 24 maart 2014 16:22 schreef appelsap het volgende:
Er zit iemand naast me in de trein friet met mayo te eten. Ik probeer mezelf wijs te maken dat ik dat helemaal niet lekker vind.
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 24 maart 2014 17:02 schreef Tink89 het volgende:
IK HEB EEN NIEUWE BAAN!
In R'damDus, veel shoppen en zulks, en chillen. En m'n auto verkopen. En omg.... Spannend!
quote:Op maandag 24 maart 2014 17:02 schreef Tink89 het volgende:
IK HEB EEN NIEUWE BAAN!
In R'damDus, veel shoppen en zulks, en chillen. En m'n auto verkopen. En omg.... Spannend!
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 24 maart 2014 17:02 schreef Tink89 het volgende:
IK HEB EEN NIEUWE BAAN!
Gefeliciteerd Tink! R'dam is bést een leuke stadquote:Op maandag 24 maart 2014 17:02 schreef Tink89 het volgende:
IK HEB EEN NIEUWE BAAN!
we janken allemaal wel eens in dit topic.. daar is het voor..quote:Op maandag 24 maart 2014 17:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Sorry, ik besef me net dat ik continu loop te janken in dit topic hoe zielig ik wel niet ben, na die meet op het laatste moment gecanceld te hebben. Jullie hebben niets aan mijn gezeur, ik post wel weer mee als het goed gaat, excuses!
http://www.fatsecret.nl/c(...)ortionamount=100,000quote:Op maandag 24 maart 2014 15:03 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ja voor 100 gram, maar een appel is zwaarder dan dat.
OK 150 is overdreven maar een appel is 175 gram (heb de mijne net gewogen) en dat is dus 105 calorieën aldus mijn app voor Jazz appels.
Gefeliciteeeeerd!!!!!!!!!quote:Op maandag 24 maart 2014 17:02 schreef Tink89 het volgende:
IK HEB EEN NIEUWE BAAN!
Doe eens normaal. In mijn optiek ben je niet aan het janken. Het gaat niet goed met je om een serieuze redenen. Dat is geen janken. Als je dat janken blijft noemen kom ik je klappen geven.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Sorry, ik besef me net dat ik continu loop te janken in dit topic hoe zielig ik wel niet ben, na die meet op het laatste moment gecanceld te hebben. Jullie hebben niets aan mijn gezeur, ik post wel weer mee als het goed gaat, excuses!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Gefeliciteerd! Wat voor functie is het?quote:Op maandag 24 maart 2014 17:02 schreef Tink89 het volgende:
IK HEB EEN NIEUWE BAAN!
quote:Op maandag 24 maart 2014 17:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe eens normaal. In mijn optiek ben je niet aan het janken. Het gaat niet goed met je om een serieuze redenen. Dat is geen janken. Als je dat janken blijft noemen kom ik je klappen geven.Luister naar de vrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Hou eens op. Niet voor een ander proberen te denken. Als we iets irritant vinden, dan hoor je het heus wel. Tot die tijd gewoon meepraten dus. Kusjekroelquote:Op maandag 24 maart 2014 17:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Je jankt hooguit wel eens een tikkeltje dát je jankt, wat dan volgens ons heul niet het geval is (zie de reacties hiervoor).quote:Op maandag 24 maart 2014 17:22 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op maandag 24 maart 2014 19:12 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Hou eens op. Niet voor een ander proberen te denken. Als we iets irritant vinden, dan hoor je het heus wel. Tot die tijd gewoon meepraten dus. Kusjekroel![]()
En na deze strenge toespraak: Gefeliciteerd Tink!![]()
En ik heb weer 11.308 stappen=8.7 km=801 calorieën gelopen.![]()
Voor april heb ik als doel gesteld om iedere dag 10.000 stappen te lopen. Denk ik. Dus.
Helpt het als ik meld dat ik gisteren helemaal niets heb gedaan /luiaardquote:Op maandag 24 maart 2014 20:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Je bent me vandaag voorbij! En nu vind ik eig dat ik moet gaan wandelen, maar liever ga ik naar bed...
quote:Op maandag 24 maart 2014 20:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Helpt het als ik meld dat ik gisteren helemaal niets heb gedaan /luiaard
Whehehe, mijn lieftallige keek net op zijn fitbit en zag dat hij nog 1200 moest om op de 10,000 uit te komen en vroeg of ik nog mee ging een rondje om het blok dus nu zit ik ook op 11,000nogwat.quote:Op maandag 24 maart 2014 20:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Helpt het als ik meld dat ik gisteren helemaal niets heb gedaan /luiaard
Nice!quote:Op maandag 24 maart 2014 21:01 schreef Vlinder88 het volgende:
Mijn nieuwe (en eigenlijk veel te dure) speelgoed is vandaag bezorgd, de Garmin Vivofit activity meter. (Voor geïnteresseerden: klik) Superding!Mét extra hartslagmeter, zodat ik ook kan zien of ik wel goed sport
Kom er alleen wel achter dat ik toch wat meer m'n best moet doen voor het aantal stappen. Zit nu op 8000 en heb toch best redelijk mijn best gedaan. Morgen beter!
Jups, ze waren er blijkbaar binnen een uur al uit. I feel wantedquote:Op maandag 24 maart 2014 17:08 schreef Barreltje het volgende:
[..]
gefeliciteerd!
en zo snel al te horen gekregen dat ze je willen??
Naast CS, Groothandelsgebouw (daar zitten zo veel bedrijven dat ik dat wel online kan plempen).quote:Op maandag 24 maart 2014 17:05 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Waar in Rotjeknor?
Dat van tevoren doen werkt bij mij ook het beste ja.. Ik probeer nu een dag van tevoren al mijn avondeten grofweg in te voeren en bepaal aan de hand daarvan wat en hoeveel de rest kan zijnquote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:12 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had me gisteren laten gaan en voerde dat net nog even in op fatsecret. 800kcals!*jank*
Ik moet leren dat van te voren te doen!![]()
Nu even mijn Brinta uit de magnetron vissen.
Hoeveel geeft je weegschaal aan? Ik ben wat gaan cutten (ik schreef bijna kuttenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:10 schreef PluisigNijntje het volgende:
Goeiemorgen![]()
Gefeliciteerd Tink! Wat leuk!
Lijstje voor vandaag:
O: Magere kwark met magere yoghurt (zelf gemengd, ze hebben die van de Zaanse hoeve hier niet) met muesli en honing
T: automaatcappuccino, 2 bh pindakaas
L: soepje uit de kantine, 2 bh snijworst
T: peer, mandarijn
B: Vanavond meidenavondje met het huis, waarschijnlijk eerst samen fitnessenIets met Kickfun ofzo..
A: Zelfgemaakte tomatensoep met ciabatta/stokbrood en smeerseltjes
T: waarschijnlijk 2 wijntjes
Zal proberen me niet al teveel uit te leven op de smeerseltjes bij het brood, dat zijn caloriebommen maar ik ben er zo gek op![]()
De weegschaal geeft hier al een paar dagen hetzelfde achterlijk lage getal aan(niet lullig bedoeld voor jullie) Moet me nu maar echt weer gaan focussen op spiermassa opbouwen, dan kom ik hopelijk van m'n laatste vetjes af zonder nog af te hoeven vallen. Wat eigenlijk fijn is want dat betekent meer moeten/mogen eten
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat van tevoren doen werkt bij mij ook het beste ja.. Ik probeer nu een dag van tevoren al mijn avondeten grofweg in te voeren en bepaal aan de hand daarvan wat en hoeveel de rest kan zijn
Brinta uit de magnetron?
Tjap tjoy dusquote:Op maandag 24 maart 2014 21:52 schreef Qwea het volgende:
Dan neem je bij de chinees foe young hai oid, al die groenten met kip... En bij de sushi veel komkommer, evt biefblokjes, soep en niet te veel sushi.
Ooh, ik haal die 2 altijd door elkaarquote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:20 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Tjap tjoy dusFoe yong hai is met ei en heeeele zoete saus.
Ik heb trek. Al de hele tijd. Komt door m'n extreem goede humeur. Ben al heerlijk overdrachtsdocumenten aan het samenstellen en werkzaamheden aan het afronden enzo. Word er zoooo blij van
Dat ga ik onthouden! Ik doe dus steeds melk in een pannetje, wachten wachten wachten...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Werkt als een trein. Brinta en melk in een kommetje, 2 minuten en gaan.
Ohquote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:08 schreef Brighteyes het volgende:
Vlgs mij staat dit zelfs op de verpakking.
Ik ben stiekem al aan t aftellen naar de zomer / zwangerschapsverlof. nog 49 werkdagen (werk niet fulltime)quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:20 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Tjap tjoy dusFoe yong hai is met ei en heeeele zoete saus.
Ik heb trek. Al de hele tijd. Komt door m'n extreem goede humeur. Ben al heerlijk overdrachtsdocumenten aan het samenstellen en werkzaamheden aan het afronden enzo. Word er zoooo blij van
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:41 schreef Keshet het volgende:
CC, ik loop een beetje achter hier, maar ik vind niet dat je 'jankt'. Blijf aub meeposten.
Bleh, witbrood, dat eet ik niet eens vrijwilligquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:57 schreef Qwea het volgende:
Witbrood, ik moet het niet in huis halen9 plakken gegeten
![]()
:
Wit stokbroodquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:54 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Bleh, witbrood, dat eet ik niet eens vrijwilligAlleen witte stokbroodjes maar dan nog steeds liever bruin.
Liefde is... Vers wit tijgerbrood met pure hagelslag!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Witbrood, daar blijf ik honger van houden.
Maar het is af en toe wel echt heel lekker, met roomboter en hagelslag of zoquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Witbrood, daar blijf ik honger van houden.
* IJsdraakje kwijltquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Liefde is... Vers wit tijgerbrood met pure hagelslag!
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:41 schreef Keshet het volgende:
CC, ik loop een beetje achter hier, maar ik vind niet dat je 'jankt'. Blijf aub meeposten.
Of vers wit tijgerbrood met verse aardbeien en een beetje suiker!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ga dan toch voor de Nutella :pquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Lekker is het zeker. Maar ik vind heel donker meergranenbrood ook echt heerlijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar het is af en toe wel echt heel lekker, met roomboter en hagelslag of zo
Maar ik haal het ook nooit in huis, want het vult voor geen meter en ik eet er dan veel te veel van.
Van donker meergranenbrood kan ik ook zeker genieten! Vandaar dat ik dat dus in huis heb en geen witbroodquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ga dan toch voor de Nutella :p
[..]
Lekker is het zeker. Maar ik vind heel donker meergranenbrood ook echt heerlijk.
Zo af en toe met pindakaas en chocopasta, bohhhhhh. Of aardbeienquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:54 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Bleh, witbrood, dat eet ik niet eens vrijwilligAlleen witte stokbroodjes maar dan nog steeds liever bruin.
Ik zou toch wat meer rust tussendoor nemen dan. Het lijf moet er ook aan kunnen wennen natuurlijk, ook al is het maar kort.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:35 schreef Zeester het volgende:
Ik ging net mijn 7 minuten workout weer doen, nadat ik het gisteren had overgeslagen (slechte planning van mijn kant, had mijn 'window of opportunity' gemist, en doordeweeks na 11 uur vind ik onaardig voor de onderbuurvrouw), maar man, mijn buikspieren doen pijn. Niet spierpijn zoals ik meestal heb, dat het met lachen bijvoorbeeld ook pijn doet, of met uitrekken, maar echt alleen tijdens de oefeningen. En ook een ander soort pijn, meer menstruatie-pijn achtig. Geloof dat ze toch een klein beetje geschrokken zijn van mijn plotselinge sport-kick.
Wie weet wat wijsheid is, nu eventjes rust nemen en paar dagen wachten, of toch doorgaan, want het is maar 7 minuten per dag? Als ik alle buikspier dingen oversla blijft er weinig over, want ik had er last van bij 4/5 van de 12 oefeningen.
Mijn buikspieren gun ik persoonlijk nooit rust. Ik heb ook nog nooit gehoord dat iemand een blessure aan z'n buikspieren hadquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou toch wat meer rust tussendoor nemen dan. Het lijf moet er ook aan kunnen wennen natuurlijk, ook al is het maar kort.
Spierpijn is wel de bedoeling, maar dit is dus wel een tandje anders dan spierpijn. Had eerst wel échte spierpijn, en daar kon ik wel doorheen gaan, maar dit is anders.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:46 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Mijn buikspieren gun ik persoonlijk nooit rust. Ik heb ook nog nooit gehoord dat iemand een blessure aan z'n buikspieren had.
Maar als je inderdaad nooit hebt gesport hiervoor, zou ik de oefeningen wel wat rustiger doen.
Bovendien, spierpijn is ook een klein beetje de bedoeling he?
Dan zou ik even een dagje overslaan en de volgende keer kijken of het weer lukt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:48 schreef Zeester het volgende:
[..]
Spierpijn is wel de bedoeling, maar dit is dus wel een tandje anders dan spierpijn. Had eerst wel échte spierpijn, en daar kon ik wel doorheen gaan, maar dit is anders.
Mja, alles kan overbelast natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:46 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Mijn buikspieren gun ik persoonlijk nooit rust. Ik heb ook nog nooit gehoord dat iemand een blessure aan z'n buikspieren had.
Maar als je inderdaad nooit hebt gesport hiervoor, zou ik de oefeningen wel wat rustiger doen.
Bovendien, spierpijn is ook een klein beetje de bedoeling he?
Dat. Ik train ze elke dag, meerdere keren per dag. Niet elke dag met gewichten, wel elke dag met lichaamsgewicht.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:46 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Mijn buikspieren gun ik persoonlijk nooit rust.
Donker meergranenbrood met Philadelphia vind ik echt heerlijk! Of een gekookt eitje met runderrookvlees erop. Mjumjummjumquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Van donker meergranenbrood kan ik ook zeker genieten! Vandaar dat ik dat dus in huis heb en geen witbroodPlus dat ik meergranenbrood in combinatie met hartig beleg altijd heel lekker vind, dus dan laat ik de dingen als hagelslag ook veel makkelijker staan.
Ik zou ook even rustig aan doen. Je merkt zelf idd goed wat spierpijn is en je wil ook niks overbelasten. Misschien is 1 dagje rust al wel genoeg!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:48 schreef Zeester het volgende:
[..]
Spierpijn is wel de bedoeling, maar dit is dus wel een tandje anders dan spierpijn. Had eerst wel échte spierpijn, en daar kon ik wel doorheen gaan, maar dit is anders.
Geïrriteerde pees misschien? Misschien hebben de bb'ers een idee. En anders bij de volgende training begeleiding aanschieten.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb de laatste tijd met squatten met barbell dat ik pijn aan de binnenkant van mijn linkerelleboog echt zwaar pijn krijg.Soort overbelasting-/spierpijn, echt al in de eerste set. Iemand enig idee waar dit door komt? Is mijn grip niet breed genoeg misschien?
dat werd een stuk wiegeketelapper ( meet roomboter dat dan weer welquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:14 schreef Barreltje het volgende:
whut happened ?!!?
ineens flinke hoofdpijn en het enige wat ik wil doen is in mijn bed kruipen
( en snaaien) maar alles is op..
misschien dan idd maar een wit bolletje met hagelslag.. damn! snaai trek!![]()
Mja zal het morgen eens vragen iddquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geïrriteerde pees misschien? Misschien hebben de bb'ers een idee. En anders bij de volgende training begeleiding aanschieten.
Klinkt als een tendonitis van de biceps. Wellicht de bicipital aponeurosis. Heb je het alleen met barbell squatten? Of ook als je je biceps gewoon traint?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb de laatste tijd met squatten met barbell dat ik pijn aan de binnenkant van mijn linkerelleboog echt zwaar pijn krijg.Soort overbelasting-/spierpijn, echt al in de eerste set. Iemand enig idee waar dit door komt? Is mijn grip niet breed genoeg misschien?
De dag is nog niet voorbij. Wat kun je nog doen om hem nog positief af te sluiten? Stuk wandelen of even jillian ofzo?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:11 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ken je dat? Dat je in de ochtend opstaat en dan al trek hebt en dan tegen de middag al van alles achter je kiezen hebt zitten. Zo'n dag heb ik
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:11 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ken je dat? Dat je in de ochtend opstaat en dan al trek hebt en dan tegen de middag al van alles achter je kiez
en hebt zitten. Zo'n dag heb ik
Doe je zo nog een extra rondje om het iig met een beetje een positief gevoel af te sluiten, al is het maar 1000 stappen!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:11 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ken je dat? Dat je in de ochtend opstaat en dan al trek hebt en dan tegen de middag al van alles achter je kiezen hebt zitten. Zo'n dag heb ik
Als een whut van de whut en wellicht de whut?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Klinkt als een tendonitis van de biceps. Wellicht de bicipital aponeurosis. Heb je het alleen met barbell squatten? Of ook als je je biceps gewoon traint?
Wat is het er voor 1?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:36 schreef het-is-mij het volgende:
Nou de hype van de stappenteller is van korte duur. Genoeg om me inzicht te geven maar te weinig als stok achter de deur of extra motivatie dat lukt me net zo goed zonder dat apparaatje.
Als er iemand interesse heeft, voor 32,5 incl doe ik m weg.
Hmm vreemd. Als het een tendonitis is (pees ontsteking) zou je verwachten dat je die ook zou hebben bij andere oefeningen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als een whut van de whut en wellicht de whut?ik ga zo wel even googelen.
Alleen met barbell squatten.
Is hij een beetje betrouwbaar? Ken ook stappentellers die de helft van de stappen niet registreert namelijk!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 18:36 schreef het-is-mij het volgende:
Nou de hype van de stappenteller is van korte duur. Genoeg om me inzicht te geven maar te weinig als stok achter de deur of extra motivatie dat lukt me net zo goed zonder dat apparaatje.
Als er iemand interesse heeft, voor 32,5 incl doe ik m weg.
Hm, het is wel op die plek, maar de pijn spreidt zich ook meer uit naar beneden, richting onderarm.quote:Op woensdag 26 maart 2014 04:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hmm vreemd. Als het een tendonitis is (pees ontsteking) zou je verwachten dat je die ook zou hebben bij andere oefeningen.
Balen zeg. Rustig aan doen en dan hopen dat de pijn iig snel weg is.quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:49 schreef xuryah het volgende:
Voor mij de komende week geen hardlopen of sporten meer. Ik baaaaaal als een stekker. Ik zat zo lekker in die sportflow.
Eergisteren heb ik mn knie verdraaid, ben er gister gewoon mee gaan werken maar dat was geen goed idee.
Dokter zegt dat het gekneusd is.
Ik mag absoluut niet hardlopen enzo. Mag wandelen wel langzaam weer opbouwen.
Het doet echt pijn
Wat voor dingen gaan er bijvoorbeeld fout dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:10 schreef Sarabi het volgende:
Hier blijft het maar fout gaan
Geen idee waarom want ik zit lekker in mijn vel
Tijd om te stoppen met alle smoesjes
Oh wat naar! Beterschap ermee.quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:49 schreef xuryah het volgende:
Voor mij de komende week geen hardlopen of sporten meer. Ik baaaaaal als een stekker. Ik zat zo lekker in die sportflow.
Eergisteren heb ik mn knie verdraaid, ben er gister gewoon mee gaan werken maar dat was geen goed idee.
Het doet echt pijn
Balen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:49 schreef xuryah het volgende:
Het doet echt pijn
Dankjewel!quote:
He bahquote:Op woensdag 26 maart 2014 08:49 schreef xuryah het volgende:
Het doet echt pijn
Aii vervelend zeg. Hopelijk gaat t gauw beter!quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:49 schreef xuryah het volgende:
Het doet echt pijn
quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik had gisteren een receptie van een PhD verdediging. En ik heb alle hapjes laten staan en alleen 1 glas cola light gedronken![]()
En dadelijk heb ik een kort telefonisch sollicitatiegesprek (of eerder een soort pre-sollicitatiegesprek om te kijken of er een mogelijke match is), hopelijk mag ik binnenkort dan ook daadwerkelijk op gesprek komen
Spannend!quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik had gisteren een receptie van een PhD verdediging. En ik heb alle hapjes laten staan en alleen 1 glas cola light gedronken![]()
En dadelijk heb ik een kort telefonisch sollicitatiegesprek (of eerder een soort pre-sollicitatiegesprek om te kijken of er een mogelijke match is), hopelijk mag ik binnenkort dan ook daadwerkelijk op gesprek komen
Maak je nog dagplanningen? En haal je te veel 'slechte' dingen in huis waar je moeite mee hebt of?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:10 schreef Sarabi het volgende:
Koelen (Serieus). Voor de pijn en evt zwelling. En NIET eigenwijs zijn en doorgaan, lig je er nog veeeeeeeel langer uit. Je kant evt ook een brace halen, geeft steun en ik vind het eigenlijk altijd wel fijn. Maar dat is persoonlijk.quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:49 schreef xuryah het volgende:
Het doet echt pijn
Ja maar die laatste 2 weken zeggen niks. Ik doe ook al 6 maanden dumbells en pas sinds de afgelopen 3 weken zijn beide AC gewrichten ontstoken. Heb je geprobeerd een week rust te pakken? (Ja ik weets, ws liever niet maar dat hielp hier iig wel met mijn ac gewrichten. En diclofenacquote:Op woensdag 26 maart 2014 08:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hm, het is wel op die plek, maar de pijn spreidt zich ook meer uit naar beneden, richting onderarm.
En idd, vreemd dat ik geen last heb met andere oefeningen. Gisteren was mijn rustdag en toen voelde ik het wel een beetje met arm strekken maar niet superpijnlijk. Vanavond maar even vragen of een sportschoolmeneer even wil meekijken naar wat ik misschien verkeerd doe.
Wel vaag want ik squat nu zo'n 2 maanden en pas de laatste twee weken met pijn
Van een week rust ga je echt niet aankomen als je gewoon normaal eet, echt niet. Was ik eerst ook bang voor, maar not gonna happen. Als je door gaat met je knie en je ligt er straks 6 weken eten... dan is het een ietwat ander vehaalquote:Op woensdag 26 maart 2014 08:55 schreef xuryah het volgende:
[..]
Dankjewel!
Ik ben nu ook zo bang dat ik weer ga aankomen omdat ik weinig kan bewegen.
Zit er wel aan te denken om mn bovenlichaam te trainen thuis met gewichten. Dat kan denk ik wel.
Daarom weiger ik groepslessen te doen. Kennis van me in de sportschool "KOM WE GAAN ABS ATTACK DOEN!!!!!! KRIJG JE KEKKE BUIKSPIEREN VAN"quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:25 schreef PluisigNijntje het volgende:
Goeiemorgen
Gister bij het meidenavondje ook nog een brownie gehad, verder netjes aan m'n lijstje gehouden
En eindelijk weer gesport! De groepsles waar we naartoe wilden zat vol, dus toen Vbarre gedaan.Wat een mietjessport, heeft iets weg van balletoefeningen en yoga, op een gegeven moment gingen we ook een paar oefeningen met gewichten doen van 1kg. Dus ik dacht, ja doei, ik pak er wel twee van 2,5kg. Zegt de instructrice: "Weet je het zeker? Dat wordt wel zwaar hoor!
"
EitjeReps van maar 5 keer enz. Gingen we opdrukken, ( "Hier krijg je prachtige armen van!") 5 keer. ja, dat helpt.
![]()
Nou ja, uiteindelijk nog van de sportschool terug hardgelopen aan 1 stuk, daar was ik dan wel weer trots op!
Waarom whey?quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:03 schreef _aurum_ het volgende:
Goedemorgen zonder zorgen
Lijstje voor vandaag, beetje aangepast want Chinees eten vanaaf:
T: Smoothie van frambozen, whey en lijnzaad
L: Restje pompoen/worteltjessoep met kip
T: wheyshake
D: Chinees
Sterkte Xuryah, dat klinkt echt niet lekker
Ghehe, ja volgens mij was dit vooral om lieve studentenmeisjes het idee te geven dat ze aan het sporten zijn. Sommige oefeningen sloegen ook hélémaal nergens op. Ik wil het gewoon voelen branden, trillen, zeuren, en dan nog 5reps extra! Dan weet je dat je iets nuttigs doet.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daarom weiger ik groepslessen te doen. Kennis van me in de sportschool "KOM WE GAAN ABS ATTACK DOEN!!!!!! KRIJG JE KEKKE BUIKSPIEREN VAN"
Ik : No thnx.
Zij "TOE NOU?!"
Ze doet het nu 3 maanden, amper buikspierenTerwijl mijn buik fucking strak is. Leuk man, groepslessen
Een week rust? Wat is dat?quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar die laatste 2 weken zeggen niks. Ik doe ook al 6 maanden dumbells en pas sinds de afgelopen 3 weken zijn beide AC gewrichten ontstoken. Heb je geprobeerd een week rust te pakken? (Ja ik weets, ws liever niet maar dat hielp hier iig wel met mijn ac gewrichten. En diclofenac) En dan daarna opnieuw proberen maar het de helft van je normale gewicht op de stang...
Abs are made in the kitchenquote:Op woensdag 26 maart 2014 09:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daarom weiger ik groepslessen te doen. Kennis van me in de sportschool "KOM WE GAAN ABS ATTACK DOEN!!!!!! KRIJG JE KEKKE BUIKSPIEREN VAN"
Zij "TOE NOU?!"
Ze doet het nu 3 maanden, amper buikspierenTerwijl mijn buik fucking strak is. Leuk man, groepslessen
Tu Eindhoven?quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik vond het juist wel lekker, 1x in de week een groepsles doen
Ik ging naar de sportschool van de TU en ik woon niet in dezelfde stad, dus het kostte me behoorlijk wat extra tijd als ik daar een les ging doen. En dat was prima, want de les was leuk en de sportschool gewoon heel erg goedkoop. Maar ik had er niet aan moeten denken om dat elke dag te doen...
En zelfs nu ik thuis zit, heb ik geen zin om elke dag met allerlei trainingen bezig te zijn eerlijk gezegdMaar ik probeer 3 a 4 x per week iets te doen, een combinatie tussen hardlopen met Evy en Jillian
Eindhoven jaquote:Op woensdag 26 maart 2014 09:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Tu Eindhoven?
Daar sport ik ook. Squashen
Is ook wel waarquote:
Ja is echt vet relaxed en goedkoopquote:Op woensdag 26 maart 2014 09:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Eindhoven ja
Ik deed daar altijd de Cardio Core les met Susan, die vond ik zoooooo leukDat vind ik wel jammer, dat ik daar niet meer heen kan
Ik was in januari juist wel blij met de sportkaartvrije week, kon ik nog 1x die les doenquote:Op woensdag 26 maart 2014 09:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja is echt vet relaxed en goedkoopKaart mag tot 5 jaar na het afstuderen verlengd worden volgens mij. Dus heb nog even, maar het bevalt me wel goed.
Enige wat ik echt probeer te mijden zijn de sportkaart vrije weken. Dan is het zo druk. En oud en nieuw is het altijd 2 maanden wat drukker en daarna neemt dat mooi weer af :p
Hersenen zijn lui, als je nergens bij nadenkt, verval je in routines/gewoontes/automatismen (wekker, koffie, krantje, als je een keer geen krant hebt, klopt het patroon niet en gaan je hersenen toch op zoek naar iets van een krant). Blijkbaar zijn jouw routines niet gezond als je zou willen. De mijne eerlijk gezegd ook niet. Door nieuwe, goede patronen daglijks te oefenen, kun je je brein nieuwe routines aanleren. Nieuwe neural pathways aanleggenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:10 schreef Sarabi het volgende:
Nee denk het ook niet. Andere sportschool waar ik Zumba les had. (Deed ik samen met een vriendin die geen tu kaart had) betaalde ik 40 euro per maand. Dat is de helft van wat ik bij de tu per jaar betaal ofzo.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik was in januari juist wel blij met de sportkaartvrije week, kon ik nog 1x die les doen
Helaas is het voor mij te ver reizen om er nu nog gebruik van te maken. Maar zo goedkoop als daar vind je het volgens mij nergens.
Dat buikspieroefeningen willen doen is echt psychisch. Ga eens squatten als een malle, dat zijn ook verkapte buikspieroefeningenquote:Op woensdag 26 maart 2014 09:55 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Is ook wel waarmaar niet zonder de combi met buikspieroefeningen.
Je moet echt best wel clean eten om de vage lijnen van een sixpack al te kunnen zien. Anders krijg je gewoon een harde buik met alsnog wat vetjes eroverheen.
Ik squat zatquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:14 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Dat buikspieroefeningen willen doen is echt psychisch. Ga eens squatten als een malle, dat zijn ook verkapte buikspieroefeningen
Maar je kan je afvragen of je een sixpack wil, dan is je vet% al zo laag. Vraag me af of iemand dan nog een beetje vrouwelijke vormen heeft (borsten).
Ik ambieer het iig niet
Och, ik ben net terug van mijn groepsles BBB en ik weet nu al dat ik het weer overal ga voelen morgen... Persoonlijk mijlpaaltje, 60 - 45 - 30 sec. geplanktquote:Op woensdag 26 maart 2014 09:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zij "TOE NOU?!"
[..]
Waarom whey?
Goed bezig! Planken vind ik ook nog steeds een uitdaging...quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Och, ik ben net terug van mijn groepsles BBB en ik weet nu al dat ik het weer overal ga voelen morgen... Persoonlijk mijlpaaltje, 60 - 45 - 30 sec. geplankt
Nice!quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Och, ik ben net terug van mijn groepsles BBB en ik weet nu al dat ik het weer overal ga voelen morgen... Persoonlijk mijlpaaltje, 60 - 45 - 30 sec. geplankt
Altijd hetzelfde bij dat soort dingen. Ik zou gewoon die appel pakken. Een hap is zo doorgeslikt gelukkigquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Pfff, ik zou om 10 uur gebeld worden voor een assessment-achtig iets. Nu zijn we een uur verder en heb nog niks gehoord. Vind het lastig om maar een beetje te blijven wachten, maar om nu meteen te gaan mailen wanneer ik het telefoontje kan verwachten is misschien ook wat voorbarig![]()
Wel onhandig, want krijg inmiddels toch wel weer trek en je zal net zien dat er gebeld wordt als je net een hap van je appel genomen hebt of zo
Ben je al gebeld?quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Pfff, ik zou om 10 uur gebeld worden voor een assessment-achtig iets. Nu zijn we een uur verder en heb nog niks gehoord. Vind het lastig om maar een beetje te blijven wachten, maar om nu meteen te gaan mailen wanneer ik het telefoontje kan verwachten is misschien ook wat voorbarig![]()
Wel onhandig, want krijg inmiddels toch wel weer trek en je zal net zien dat er gebeld wordt als je net een hap van je appel genomen hebt of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |