SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik danhier
![]()
Owjaaa! Dat had ik wel gelezen hier ergensquote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:33 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Nee geen nieuwe auto, maar ik heb net m´n rijbewijsIk vind het tot nu toe maar een rotding haha.
Lunchen was echt heerlijk. Misschien niet helemaal dieetverantwoord, maar voor die paar keer dat ik buiten de deur eet vind ik dat dan niet zo belangrijk.
Ja, waarom zijn die dingen altijd zo lelijk? De meeste doen gewoon pijn aan je ogen!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:44 schreef Brighteyes het volgende:
Nice shoes!
Echte hardloopschoenen zijn niet mooi!Maar wel goed!
Thanks! Ja ik hoef er toch geen modeshow mee te lopenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:44 schreef Brighteyes het volgende:
Nice shoes!
Mijne zijn nu helemaal niet meer mooi. Wel bemodderd, smerig en er zit nog hondenpoep onderquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:44 schreef Brighteyes het volgende:
Nice shoes!
Hip ontwerpjequote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:50 schreef xuryah het volgende:
Ik heb ook nieuwe schoenen!
Ben er heel blij meeookal ben ik nu ook echt arm
En heb wel 20 rondjes moeten rennen buiten
T waren niet de mooiste, maar ze zaten wel het lekkerste.
Van mij gingen ze ook een filmpje maken idd.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:24 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Precies!
Heb daarnet 2400Kcal verbrand. Het kostte me 3h13m (29km) aan tijd die ik ook had kunnen facebooken, maar dan heb je ook wat. Ga ze er zo maar weer 's aan proberen te eten bij 't Indiase restaurant onderaan de bult.
quote:
Pleurt op met je krabbelplaatjes!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:28 schreef motorbloempje het volgende:
Is het al tijd voor krabbelplaatjes?
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
FFS ik vind dat wel echt van die hoerige schijtkutplaatjes waar we allemaal op kotsen hoor wanneer iemand ze op FB zet
Hoi!quote:
Je krijgt een dhl nummer, maar alles wordt uit Spanje verzomden. Dus het kan ff durenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:56 schreef Puala het volgende:
Wie kwam er van de week ook al weer met de magno outlet? Krijg je daar geen track&trace code bij verzending?
Ah ok, tnxquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:59 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Je krijgt een dhl nummer, maar alles wordt uit Spanje verzomden. Dus het kan ff duren
Ik vind het vooral niet zo´n opgave om er aan te beginnen, omdat het maar 7 minuten is. En gewoon thuis, en ik hoef niets te pakken/klaar te leggen. Ik trek een sportbroekje en sportschoenen aan (misschien is een sportBH wel ook slim want volgens mij shake ik die 2 er nog een x af zoquote:Op zondag 23 maart 2014 00:15 schreef BananaPancake het volgende:
Goed Zeester! Mooi begin toch? Vind je t nu stiekem toch wel lekker?
Ja! Geweldig!quote:
Well done!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:52 schreef PaarsBeestje het volgende:
Sarabi: 5.000 stappen is ongeveer 35 minuten nu. Dat kan vast stukken sneller maar daar heb ik de conditie nog niet voor
Eindstand vandaag (want ik verzet geen stap meer): 12.367 stappen=9.3km=877 calorieën
![]()
Goed zeg!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:28 schreef Zeester het volgende:
Mag ik heel ff opscheppen dat ik zojuist voor de 5e x op rij mijn 7 minuten workout heb gedaan, en zonet gewoon gelijk maar 2x achter elkaar. Alleen zitten er 2x pushups per sessie (1x ´pushups with rotation´, maar aangezien ik gewone pushups al nauwelijks kan maak ik daar ook gewone van), dus bij het 2e rondje de 2e x pushups hadden mijn armen geen zin meer. Maar joeeehoee, ik heb 15 minuten gesport zojuist jongens!
Ahh dat gaat nog best snel danquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:52 schreef PaarsBeestje het volgende:
Sarabi: 5.000 stappen is ongeveer 35 minuten nu. Dat kan vast stukken sneller maar daar heb ik de conditie nog niet voor
Eindstand vandaag (want ik verzet geen stap meer): 12.367 stappen=9.3km=877 calorieën
![]()
Hier ook spierpijn in mijn kuiten na Jillian. Dus had gisteren ook een rustdag. Vandaag even zien of het ver genoeg weg is om te gaan hardlopen, anders doe ik dat morgenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:24 schreef appelsap het volgende:
Vandaag geen Jillian gedaan omdat ik teveel spierpijn in mijn kuiten heb. Met gewoon lopen had ik het af en toe al moeilijk.
Ik mis mijn digitale weegschaal (kapot). Ik geloof dat mijn huidige weegschaal een dalende lijn laat zien maar ik weet het niet zeker want analoog. Stom ding.
quote:Op zondag 23 maart 2014 11:37 schreef Brighteyes het volgende:
Whahaha! Maar je hebt wel gelijk!Life is fucking good!
Truequote:Op zondag 23 maart 2014 11:37 schreef Brighteyes het volgende:
Whahaha! Maar je hebt wel gelijk!Life is fucking good!
quote:Op zondag 23 maart 2014 11:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
True
Nu leren dat dat ook kan zonder pizza en alcohol
Wát?quote:Op zondag 23 maart 2014 11:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
True
Nu leren dat dat ook kan zonder pizza en alcohol
Zo ging het gisteren/vanmorgen dusquote:Op zondag 23 maart 2014 11:56 schreef Ruby88 het volgende:
(Ik voer de laatste dagen kéurige lijstjes in op FatSecret... tot ik die de volgende ochtend zo waarheidsgetrouw mogelijk aanvul met de genuttigde biertjes.)
Niet dat ik dat nooit doe hoor, maar ik vind juist het eerlijk invullen van FatSecret wel een aardige stok achter de deur om niet nóg erger los te gaan.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Een goede reden om je mobiel thuis te laten als je gaat stappen dus
Kun je altijd de Ich habe es nicht gewusst kaart spelen de volgende dag
Het hagelde hier net keihardquote:Op zondag 23 maart 2014 13:06 schreef douche-eendje het volgende:
BuitensportweerGeweldig. Nu maar eens broodjes in de oven mikken
Goed zo! Leuk is het he?quote:Op zondag 23 maart 2014 15:44 schreef mrspoeZ het volgende:
Jeej! Net eerste rondje gelopen, minuut rennen, minuut wandelen. Op mijn nieuwe roze schoenen. Dinsdag weer!
Doe ik nu ook weerquote:Op zondag 23 maart 2014 15:44 schreef mrspoeZ het volgende:
Jeej! Net eerste rondje gelopen, minuut rennen, minuut wandelen. Op mijn nieuwe roze schoenen. Dinsdag weer!
quote:Op zondag 23 maart 2014 15:44 schreef mrspoeZ het volgende:
Wat een ontzettend weinig lijstje.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:11 schreef Puala het volgende:
Lijstje van vandaag:
O: geen, mijn neefje stond eerder dan verwacht op de stoep om op te passen
T: paar stukjes peer, 2 haribo snoepjes
L: 400 gram hangop met 200 gram aardbeien
D: Zelfgemaakte pasta met groene groente en kip
S: 500 keer touwtje springen achter elkaar
T: 500 gram kwark + banaan
Mijn ontbijt kon even niet anders, ik kan een 2 jarige helaas niet alleen laten in mijn huis. Toen ik bezig was met zijn boterhammetje voor de lunch had hij mijn complete salontafel al leeg geplukt en allerlei dingen geslooptquote:Op zondag 23 maart 2014 20:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat een ontzettend weinig lijstje.
Je L is geen normale L, je O moet je niet overslaan. En waarom neem je 500!!! gr kwark?
Mjah, Q heeft dr eiwitten wel nodig met haar idioot gesportquote:Op zondag 23 maart 2014 21:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moet jij zeggen.No offense verder.
Neequote:
Herkenbaar +1quote:Op maandag 24 maart 2014 07:56 schreef Tink89 het volgende:
Waah, zo sollicitatiegesprek en ik ben natuurlijk weer eens een half uur te vroeg klaar....
Succes!quote:Op maandag 24 maart 2014 07:56 schreef Tink89 het volgende:
Waah, zo sollicitatiegesprek en ik ben natuurlijk weer eens een half uur te vroeg klaar....
Succes!!quote:Op maandag 24 maart 2014 07:56 schreef Tink89 het volgende:
3 bananen? Ik zou last krijgen van mijn buikquote:Op maandag 24 maart 2014 08:53 schreef Barreltje het volgende:
hier ook weer een lijstje :
O: poridge met een kwakje stroop, 1 gekookt eitje
t: 2 pannenkoeken met een beetje nutella en 1 banaan
L: Vleesch, aardappelen en groenten
t: banaan
D: 2 bolletjes 1 met kalkoen ham 1 met kaas
S: 15 minuutjes fietsen, rug en buik oefeningen, 20 mins crosstrainer
t: 250 g kwark + banaan
er zijn nog 3 napoleons.. en die gaan vandaag gewoon lekker op
verder vind ik veel van de lijstjes erg weinig![]()
zeker in combinatie met 2 keer hardlopen of andere sport gerelateerde acties
Tevens succes Tink!!![]()
![]()
Nicequote:Op maandag 24 maart 2014 07:05 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar wel 15.1 eraf hier! Had meer kunnen zijn als ik wat braver had geweest deze week maar toch!![]()
Dit heb ik dus ook! En ik weet niet of ik nou iets meer of iets minder moet gaan eten om wel iets af te gaan vallen.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:04 schreef appelsap het volgende:
Meh, ik baal een beetje.
Ik heb gisteren een nieuwe weegschaal gekocht en die geeft +1kg ten opzichte van de andere.
En ik ben ongesteld. En ik val niet af. Hopelijk een causaal verband.
Ben de afgelopen 2 weken niks afgevallen terwijl ik net iets boven mijn BMR zit met eten.
Ik ga maar gewoon een week niet op de weegschaal staan.
En nu ga ik als troost een iPhone bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |