abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138045090
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik dan O+ hier O+
pi_138045165
Omdat laatste post:

Zo, ik zit in een nieuwe sport outfit. Ofnouja, de basis dingen.

Schoenen, sokken en een sport BH.

Bij de ene winkel moest ik op een drukplaat staan (hele goede uitleg verder enzo ook erbij) maar daar hadden ze niet de schoenen die ik wou in mijn maat. Ik heb makkelijke voeten dus ik kon het meeste wel aan. Dus als 'dank' heb ik daar maar de sokken + bh (een shock absorber, wel in 't wit want die had korting. :D ) gekocht want ik was wel blij met de service en ben er ongeveer een uur geweest.

Toen naar een echte hardloop winkel en daar moest ik een filmpje laten maken. Daar hadden ze wel de schoenen die ik wou, ofnouja, gewoon neutrale (grijs/blauw zonder felle dingen etc, zodat je ze ook nog een keer desnoods aankan naar de stad om te wandelen en je er niet gelijk uitziet dat je gaat sporten). Dus daar heb ik m'n schoenen gekocht. Het zijn de Nike lunar Eclipse geloof ik en dan in een soort blauw/groen.

Ik ben dus weer blij. M'n portemonnee minder.
pi_138045237
Goed bezig P! Kan je vanaaf lekker lopen :D

Eiwitmuffins recept:

60 gram amandelen malen in de foodprocessor of kokosrasp of lijnzaad
3 eieren en 2 eiwit erbij
60 gram eiwitpoeder erbij -> voorzichtig mixen
200 gr biologische appelmoes van de appie -> die is wat meer compote achtig, dus steviger
100 griekse yoghurt
Kaneel/ zoetstof

Mengen, verdelen over 12 muffins, bakken op 175 graden voor 20 mins of tot je een tandenstoker er droog uit kan halen.

Nom nom :Y)

Wil nog experimenteren met 100 gr appelmoes en bijv. 100 gr frambozen of blauwe bessen.

Macro's per 3: 19 gram eiwit, 10 gram vet, 12 gram kh.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_138045242
quote:
Op zaterdag 22 maart 2014 15:33 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Nee geen nieuwe auto, maar ik heb net m´n rijbewijs :D Ik vind het tot nu toe maar een rotding haha.
Lunchen was echt heerlijk. Misschien niet helemaal dieetverantwoord, maar voor die paar keer dat ik buiten de deur eet vind ik dat dan niet zo belangrijk.
Owjaaa! Dat had ik wel gelezen hier ergens :)
Ik vond het dood eng om in iemand zn auto te rijden in t begin haha. Maar tis wel heel fijn als t kan! :)
En ik heb vandaag ook iets heel slechts gegeten :@ frikadelbroodje :@ oef voel me slecht.
pi_138045542
Ik heb ook nieuwe schoenen!
Ben er heel blij mee :) ookal ben ik nu ook echt arm :')
En heb wel 20 rondjes moeten rennen buiten :P

T waren niet de mooiste, maar ze zaten wel het lekkerste.
Van mij gingen ze ook een filmpje maken idd.

pi_138046646
Ik vind ze wel vet! Goeie investering in ieder geval :)
My salvation lies in your love..
pi_138047045
Lijstje voor vandaag:

O: 2 geroosterde boterhammen met halvajam
T: niks, laat O
L: 3 boterhammen met kaas
T: niks
'S': vlaggen bij m'n broertje
D: broodje shoarma
pi_138047569
O: magere kwark met chiazaad, lijnzaad, muesli en kaneel
T: 2 vijgen en oploskoffie
L: huisgemaakte lunchsalade met oa penne, mais, zwarte bonen en tomaatjes
S: uurtje cardio
T: 2 volkoren met blikje sardines
D: wraps met kipfilet, philadelphia en roerbak
  zaterdag 22 maart 2014 @ 18:44:02 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138049632
Nice shoes!
Echte hardloopschoenen zijn niet mooi! :N Maar wel goed! :Y
pi_138049932
Sarabi: 5.000 stappen is ongeveer 35 minuten nu. Dat kan vast stukken sneller maar daar heb ik de conditie nog niet voor :+

Eindstand vandaag (want ik verzet geen stap meer :P ): 12.367 stappen=9.3km=877 calorieën

*O* *O*
  zaterdag 22 maart 2014 @ 18:58:05 #11
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138050190

_O_ _O_ _O_
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_138050702
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 18:44 schreef Brighteyes het volgende:
Nice shoes!
Ja, waarom zijn die dingen altijd zo lelijk? De meeste doen gewoon pijn aan je ogen!
pi_138050986
quote:
Nice shoes!
Thanks! Ja ik hoef er toch geen modeshow mee te lopen :D heb ze nu aan om uit te lopen :P
pi_138052118
Wie kwam er van de week ook al weer met de magno outlet? Krijg je daar geen track&trace code bij verzending?
pi_138052283
quote:
Nice shoes!
Mijne zijn nu helemaal niet meer mooi. Wel bemodderd, smerig en er zit nog hondenpoep onder :r En ze meuren naar zweet :r. Hehe.

Ik heb hier een beetje een rare zaterdag, ook met eten... morgen weer een dag.
pi_138053083
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 16:50 schreef xuryah het volgende:
Ik heb ook nieuwe schoenen!
Ben er heel blij mee :) ookal ben ik nu ook echt arm :')
En heb wel 20 rondjes moeten rennen buiten :P

T waren niet de mooiste, maar ze zaten wel het lekkerste.
Van mij gingen ze ook een filmpje maken idd.

[ afbeelding ]
Hip ontwerpje :o ^O^
pi_138053225

Precies! _O_

Heb daarnet 2400Kcal verbrand. Het kostte me 3h13m (29km) aan tijd die ik ook had kunnen facebooken, maar dan heb je ook wat. Ga ze er zo maar weer 's aan proberen te eten bij 't Indiase restaurant onderaan de bult.
Ja doei.
pi_138053279
Willen we meer of minder wijn?!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_138053327
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 20:24 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]

Precies! _O_

Heb daarnet 2400Kcal verbrand. Het kostte me 3h13m (29km) aan tijd die ik ook had kunnen facebooken, maar dan heb je ook wat. Ga ze er zo maar weer 's aan proberen te eten bij 't Indiase restaurant onderaan de bult.
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 20:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

:D
pi_138053342
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 20:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk meer? :+

Had ijsthee gezegd of Ben & Jerry's! *O*
pi_138053354
*O* DE *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_138053384
FFS ik vind dat wel echt van die hoerige schijtkutplaatjes waar we allemaal op kotsen hoor wanneer iemand ze op FB zet :D
pi_138053391
Gaan we nu allemaal van die halleluja plaatjes krijgen? :+
pi_138053410
Is het al tijd voor krabbelplaatjes? *)
Ja doei.
pi_138053445
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 20:28 schreef motorbloempje het volgende:
Is het al tijd voor krabbelplaatjes? *)
Pleurt op met je krabbelplaatjes! }:|
pi_138053512
pi_138053573
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 20:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
FFS ik vind dat wel echt van die hoerige schijtkutplaatjes waar we allemaal op kotsen hoor wanneer iemand ze op FB zet :D

Zo en nu hou ik op :')
pi_138053867
quote:
Pheebs! }:|
pi_138053940
Haha lol sparkle plaatjes :p
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 22 maart 2014 @ 20:42:04 #30
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_138053961
quote:
Hoi!
Wijntje? :D
Doe mij een berenburg
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_138054005
quote:
*;
Ja doei.
pi_138054547
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 19:56 schreef Puala het volgende:
Wie kwam er van de week ook al weer met de magno outlet? Krijg je daar geen track&trace code bij verzending?
Je krijgt een dhl nummer, maar alles wordt uit Spanje verzomden. Dus het kan ff duren :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_138054566
Ik haat dat soort plaatjes ook heel erg. Omdat het van die ongelooflijke dooddoeners zijn.
pi_138054573
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 20:59 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Je krijgt een dhl nummer, maar alles wordt uit Spanje verzomden. Dus het kan ff duren :P
Ah ok, tnx :)
pi_138055565
Vandaag geen Jillian gedaan omdat ik teveel spierpijn in mijn kuiten heb. Met gewoon lopen had ik het af en toe al moeilijk.
Ik mis mijn digitale weegschaal (kapot). Ik geloof dat mijn huidige weegschaal een dalende lijn laat zien maar ik weet het niet zeker want analoog. Stom ding. :(
pi_138055740
Mag ik heel ff opscheppen dat ik zojuist voor de 5e x op rij mijn 7 minuten workout heb gedaan, en zonet gewoon gelijk maar 2x achter elkaar. Alleen zitten er 2x pushups per sessie (1x ´pushups with rotation´, maar aangezien ik gewone pushups al nauwelijks kan maak ik daar ook gewone van), dus bij het 2e rondje de 2e x pushups hadden mijn armen geen zin meer. Maar joeeehoee, ik heb 15 minuten gesport zojuist jongens!
pi_138061881
Goed Zeester! Mooi begin toch? Vind je t nu stiekem toch wel lekker? :)
My salvation lies in your love..
pi_138063667
Italiaanse wijn.

pi_138063751
Oh en morgen ga ik allemaal foto's van kleding maken die ik besteld heb en gaan jullie bepalen wat ik hou. JURKJES, MOFO'S. Fattiefashion!

Ik moet gaan slapen.
pi_138064162
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 00:15 schreef BananaPancake het volgende:
Goed Zeester! Mooi begin toch? Vind je t nu stiekem toch wel lekker? :)
Ik vind het vooral niet zo´n opgave om er aan te beginnen, omdat het maar 7 minuten is. En gewoon thuis, en ik hoef niets te pakken/klaar te leggen. Ik trek een sportbroekje en sportschoenen aan (misschien is een sportBH wel ook slim want volgens mij shake ik die 2 er nog een x af zo ;)), pak m'n telefoon en begin. Als ik besluit het te doen ben ik 10 minuten later helemaal klaar.
  zondag 23 maart 2014 @ 05:49:44 #41
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138065286
Mogguh! Dat plaatje, CC :')
pi_138065344
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 05:49 schreef Qwea het volgende:
Mogguh! Dat plaatje, CC :')
Ja! Geweldig! :D

Goedemorgen!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_138065505
Fuuuuuuu weerstand, verkouden, keelpijn, lamlendig.
Zo kan ik verdomme toch nooit conditie opbouwen?
Ben er zo klaar mee :( ;(
  zondag 23 maart 2014 @ 08:52:19 #44
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138065759
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 18:52 schreef PaarsBeestje het volgende:
Sarabi: 5.000 stappen is ongeveer 35 minuten nu. Dat kan vast stukken sneller maar daar heb ik de conditie nog niet voor :+

Eindstand vandaag (want ik verzet geen stap meer :P ): 12.367 stappen=9.3km=877 calorieën

*O* *O*
Well done! _O_
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 21:28 schreef Zeester het volgende:
Mag ik heel ff opscheppen dat ik zojuist voor de 5e x op rij mijn 7 minuten workout heb gedaan, en zonet gewoon gelijk maar 2x achter elkaar. Alleen zitten er 2x pushups per sessie (1x ´pushups with rotation´, maar aangezien ik gewone pushups al nauwelijks kan maak ik daar ook gewone van), dus bij het 2e rondje de 2e x pushups hadden mijn armen geen zin meer. Maar joeeehoee, ik heb 15 minuten gesport zojuist jongens!
Goed zeg! :Y En wat een gemak he! Alles telt, het hoeft niet meteen een uur te zijn! ;)

Mijn wilskracht blijkt ineens best aardig te beklijven. We zijn een weekend bij vrienden en gisteren na het eten heb ik weliswaar wel 8 paaseitjes op, maar toen er een uur later stokbroodjes met kaasjes, filet en tapenades op tafel kwamen had ik daar gewoon helemaal geen behoefte aan. Geen honger of trek, dus maar gewoon niet aan begonnen en dat beviel me prima! *O*
  zondag 23 maart 2014 @ 08:57:04 #45
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138065801
Lijstje :

O : Bak kwark, muesli, 2x spelt, kalkoenfilet en kaas, cola light.
S : Puppytraining (Ik zal wel weer achter hem aan moeten rennen :') )
L : Bak kwark, 4x spelt, kalkoenfilet, kaas, runderrookvlees en jam, appel.
S : KT en cardio.
T : 2 gekookte eieren, banaan, wheyshake.
D : Aardappels, varkenshaas, bloemkool, jus, griekse yogghurt
T : Smoothie
T2 : Bakje nootjes
T3 : Ik denk dat ik maar eens de Westvleteren 12 opentrek met 2 beschuitjes met muisjes :9

:Y
  zondag 23 maart 2014 @ 09:29:52 #46
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138066113
pi_138066460
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 18:52 schreef PaarsBeestje het volgende:

*O* *O*
Ahh dat gaat nog best snel dan :) netjes!

Gisteren ging het hier niet zo goed, maar nieuwe dag nieuwe kansen
pi_138066753
quote:
Die enkel :X Ieh.
  zondag 23 maart 2014 @ 10:54:40 #49
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_138067184
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 21:24 schreef appelsap het volgende:
Vandaag geen Jillian gedaan omdat ik teveel spierpijn in mijn kuiten heb. Met gewoon lopen had ik het af en toe al moeilijk.
Ik mis mijn digitale weegschaal (kapot). Ik geloof dat mijn huidige weegschaal een dalende lijn laat zien maar ik weet het niet zeker want analoog. Stom ding. :(
Hier ook spierpijn in mijn kuiten na Jillian. Dus had gisteren ook een rustdag. Vandaag even zien of het ver genoeg weg is om te gaan hardlopen, anders doe ik dat morgen :Y
pi_138067950
Grote

Ik mag dan een fattie zijn, maar goedverrrrrrrrrrrrrrrredoemme:
  zondag 23 maart 2014 @ 11:37:50 #51
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138067981
Whahaha! Maar je hebt wel gelijk! :Y Life is fucking good! O+
pi_138067982
Druk weekendje met visite, dus kan helaas niet zo veel sporten als ik zou willen.
Maar dagelijks een half uur hoepelen lukt gelukkig altijd wel :)
Verder heb ik Optimel kwark die helemaal niet lekker is -O-
pi_138068008
quote:
17s.gif Op zondag 23 maart 2014 11:37 schreef Brighteyes het volgende:
O+
pi_138068048
quote:
17s.gif Op zondag 23 maart 2014 11:37 schreef Brighteyes het volgende:
True O+
Nu leren dat dat ook kan zonder pizza en alcohol :D
pi_138068090
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 11:40 schreef Sarabi het volgende:

[..]

True O+
pi_138068401
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 11:40 schreef Sarabi het volgende:

[..]

True O+
Wát? :s)
pi_138068434
(Ik voer de laatste dagen kéurige lijstjes in op FatSecret... tot ik die de volgende ochtend zo waarheidsgetrouw mogelijk aanvul met de genuttigde biertjes. :+ )
pi_138068520
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 11:56 schreef Ruby88 het volgende:
(Ik voer de laatste dagen kéurige lijstjes in op FatSecret... tot ik die de volgende ochtend zo waarheidsgetrouw mogelijk aanvul met de genuttigde biertjes. :+ )
Zo ging het gisteren/vanmorgen dus :D
pi_138068817
Een goede reden om je mobiel thuis te laten als je gaat stappen dus :Y

Kun je altijd de Ich habe es nicht gewusst kaart spelen de volgende dag :D
pi_138068823
:o ZO veel?!? :o
pi_138070294
Buitensportweer O+ Geweldig. Nu maar eens broodjes in de oven mikken :P
pi_138070887
Ik heb gisteravond na mijn diner dus een kwartier gesport, vervolgens zou ik bier gaan drinken met een vriend, maar dat werd filmpje kijken, en toen hij wegging om 2 uur heb ik een appel genomen en ben gaan slapen. Man, wat een boel bespaarde calorieen zijn dat op een zaterdagavond :D.

Ik werd wel wakker met een enorm knorrende maag :D
pi_138071693
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 12:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Een goede reden om je mobiel thuis te laten als je gaat stappen dus :Y

Kun je altijd de Ich habe es nicht gewusst kaart spelen de volgende dag :D
Niet dat ik dat nooit doe hoor, maar ik vind juist het eerlijk invullen van FatSecret wel een aardige stok achter de deur om niet nóg erger los te gaan. :)
pi_138072218
Ohhh.. O+ nu weet ik waarom ik m'n hardloopschoenen op uiterlijk heb uitgekozen. Hier zou ik zo elke dag op gaan lopen. Wat lopen ze als wolkjes. Normaal heb ik altijd wel zere voeten na 5+ km wandelen (eerder kreeg ik geheid blaren na 1 km) maar nu.. niks!

M'n conditie gaat ook al aardig wat vooruit. Het zelfde stuk als wat ik laatst liep kon ik nu al een stuk verder doen. Ik kan niet wachten om maandag weer te gaan. :P
  zondag 23 maart 2014 @ 14:25:36 #65
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138072720
Zo. De tyfus. Om 04u wakker en nu aan de bak in de sportschool. Ik ben al gesloopt. Beter werpt dit regime zijn vruchten af :')
pi_138072782
quote:
17s.gif Op zondag 23 maart 2014 13:06 schreef douche-eendje het volgende:
Buitensportweer O+ Geweldig. Nu maar eens broodjes in de oven mikken :P
Het hagelde hier net keihard :')
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  zondag 23 maart 2014 @ 15:44:11 #67
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_138075460
Jeej! Net eerste rondje gelopen, minuut rennen, minuut wandelen. Op mijn nieuwe roze schoenen. Dinsdag weer!
Prrrrr
pi_138075609
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 15:44 schreef mrspoeZ het volgende:
Jeej! Net eerste rondje gelopen, minuut rennen, minuut wandelen. Op mijn nieuwe roze schoenen. Dinsdag weer!
Goed zo! Leuk is het he? :D
pi_138075683
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 14:27 schreef PluisigNijntje het volgende:

[..]

Het hagelde hier net keihard :')
Hier blauwe lucht en zon O+
pi_138076164
quote:
17s.gif Op zondag 23 maart 2014 15:49 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Hier blauwe lucht en zon O+
Hier ook :D Zo met de hond naar het bos O+
pi_138080999
Hmm lekker ouderwets aardappels met rode kool en draadjesvlees gehad. :9 En zelfgemaakte appelmoes, met enkel een theelepeltje suiker :D Dan voelt het ineens gezond ipv zondig!

Oh ja, en me gruwelijk in mijn duim gesneden met een schilmesje ;( Ik blijf erbij dat die krengen gevaarlijker zijn dan scherpe koksmessen!
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_138082221
quote:
Doe ik nu ook weer :D

Valt me wel zwaar. Ik hou alles vol maar hardlopen..pff
pi_138082649
quote:
^O^
Goed bezig _O_
  zondag 23 maart 2014 @ 20:02:02 #74
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138085743
Wat hou ik toch van tonijnlasagne! Met het vooruitzicht van morgen weer kan ik me zelfs aan een normale portie houden vandaag.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_138086254
Lijstje van vandaag:

O: geen, mijn neefje stond eerder dan verwacht op de stoep om op te passen
T: paar stukjes peer, 2 haribo snoepjes
L: 400 gram hangop met 200 gram aardbeien
D: Zelfgemaakte pasta met groene groente en kip
S: 500 keer touwtje springen achter elkaar
T: 500 gram kwark + banaan
  zondag 23 maart 2014 @ 20:28:12 #76
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138087110
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:11 schreef Puala het volgende:
Lijstje van vandaag:

O: geen, mijn neefje stond eerder dan verwacht op de stoep om op te passen
T: paar stukjes peer, 2 haribo snoepjes
L: 400 gram hangop met 200 gram aardbeien
D: Zelfgemaakte pasta met groene groente en kip
S: 500 keer touwtje springen achter elkaar
T: 500 gram kwark + banaan
Wat een ontzettend weinig lijstje.

Je L is geen normale L, je O moet je niet overslaan. En waarom neem je 500!!! gr kwark?
pi_138087260
quote:
14s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:28 schreef Qwea het volgende:

[..]

Wat een ontzettend weinig lijstje.

Je L is geen normale L, je O moet je niet overslaan. En waarom neem je 500!!! gr kwark?
Mijn ontbijt kon even niet anders, ik kan een 2 jarige helaas niet alleen laten in mijn huis. Toen ik bezig was met zijn boterhammetje voor de lunch had hij mijn complete salontafel al leeg geplukt en allerlei dingen gesloopt ;(

Maar mijn Lunch, why not? Wat is er mis mee als ik vragen mag? Ik vind het nog niet zo extreem slecht..

Ik heb vroeg gegeten vanavond, daarna actief qua huishouden etc. Dus 2x een flinke schaal vol kwark, omdat me dat gezonder leek dan snoepen en snaaien.
pi_138089803
Voor een keer is het niet zo erg, als je het iedere dag doet dan denk ik dat je L niet zo vult. En je moet niks ;)

O: kop koffie
S: HIIT kettlebell swings
T: 3 eiwitmuffins
L: 1/2 bruine bagel geitenkaas, 1/2 bagel gerookte kipfilet. Ik maak geen grap als ik zeg dat er een half plakje kipfilet op het broodje zat /fail
T: eiwitshake net lijnzaad en framboos
D: pijnboompitsalade, kip, 2 frikandellen met chilisaus en 1 minitompouce. En een maag die over de pis is :')
T: 1/2 bak kwark

Naar de stad geweest vanmiddag en nu wil ik allemaal dingen. Jurkje, schoenen, bikini. Great ):O
pi_138089842
quote:
14s.gif Op zondag 23 maart 2014 20:28 schreef Qwea het volgende:
En waarom neem je 500!!! gr kwark?
Moet jij zeggen. :D No offense verder.
pi_138091490
O/L: 2 sneetjes donkerbrood, 1 met kaas tomaat bieslook. 1 met smeerworst
S: 30 min hardlopen
T: protein shake
S: 45 min wandelen en weer klein stukje hardlopen door bos met hond O+
D: aardappelpartjes, schnitzel, salade, wolkentoetje caramel
T: denk iets van yoghurt ofzo

Vroeg naar bed, want morgen en dinsdag hele lange dagen werken (op de NSS).. wel lekker lichamelijk actief morgen de hele dag dus en dinsdag, dus das wel fijn :)
pi_138091742
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 21:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Moet jij zeggen. :D No offense verder.
Mjah, Q heeft dr eiwitten wel nodig met haar idioot gesport :P

O: overnight oats (havervlokken, lijnzaad, chiazaad, rijstmelk) met frambozen
S: bootcamp
T: wheyshake
lateL: 2 tarwetriangels met oude kaas en pesto
D: Pasta met venkel en witlof uit de oven, met wat geraspte oude kaas en walnoten.
T: chocolade bij mn koffie.

Morgen weer bij mn ouders eten. 2 weken terug was het zuurkoolstamp... nu staat er boerenkool op de agenda. Lekker, zo'n blok beton in je buik voor het sporten :X Neem wel een yoghurtje mee voor na het sporten. Iig morgen een gezonde dag en voor cursusvoer hoef ik mij ook geen zorgen te maken. Vorige keer ook meer dan genoeg gezonde opties en naast allerlei rommel aan snoep/koek stonden er ook schalen met verantwoorde tussendoortjes als fruit :)

[ Bericht 11% gewijzigd door douche-eendje op 23-03-2014 21:39:20 ]
pi_138093806
Lijstje voor morgen, waar ik me echt-echt-echt aan ga houden, want er mag weer wat beweging (omlaag om precies te zijn) in de weegschaal komen:

O: yoghurt met diepvriesframbozen & mini-omelet (heb nog een kwakje geklutst ei over van iets wat ik vandaag had gemaakt)
L: vier boterhammen (1 dubbele met kaas; 1 dubbele met achterham)
D: zelfgemaakte flink gevulde tomatensoep :9 met een hard bruin broodje met wat brie (ook nog over van vandaag)

Tussendoor: appel, banaan, misschien een mandarijn (ik weet niet of die nog echt goed is) en sloten thee
  zondag 23 maart 2014 @ 22:25:13 #83
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_138095612
Ik heb Runkeeper geïnstalleerd en ga ook maar weer lijstjes maken, denk ik.
Inspiratie door jullie, dames, waarvoor mijn dank!

Voor morgen:
O yoghurt (halve bak)
T appel
L 4 roggebrood met lightlife kaas
T broccolibloemkoolsalade
L boontjes, tomaatjes, gebakken ui + veggieschnitzel
T iets bij de thee, ofzo.

En 's avonds zonnebanken in voorbereiding op mijn vakantie O+
Prrrrr
  maandag 24 maart 2014 @ 06:16:49 #84
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138103944
Runkeeper O+

Is het al zomer?
pi_138104110
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 06:16 schreef Qwea het volgende:
Runkeeper O+

Is het al zomer?
Nee -O-

Maar wel 15.1 eraf hier! Had meer kunnen zijn als ik wat braver had geweest deze week maar toch! *O* *O*
  maandag 24 maart 2014 @ 07:14:06 #86
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_138104151
Woei! Das een fijn begin van de week!
Prrrrr
pi_138104239
Fijn, PB! :)
  maandag 24 maart 2014 @ 07:56:28 #88
319308 Tink89
To live is to dance
pi_138104390
Waah, zo sollicitatiegesprek en ik ben natuurlijk weer eens een half uur te vroeg klaar....
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_138104414
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 07:56 schreef Tink89 het volgende:
Waah, zo sollicitatiegesprek en ik ben natuurlijk weer eens een half uur te vroeg klaar....
Herkenbaar +1 :')
  maandag 24 maart 2014 @ 08:07:15 #90
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_138104468
Succes Tink!

En gefeliciteerd PB! *O*
pi_138104598
quote:
Succes!

Beter te vroeg dan te laat. :P
pi_138104678
quote:
Succes!!

Ik ga zo richting het World Forum, om te gaan werken bij de NSS. Ben ook best wel zenuwachtig :') misschien zie ik Obama :D
pi_138104805
Zo. Ik heb voor het eerst spanx gekocht

En vanmiddag maar een nieuwe poging om naar de sportschool te gaan
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_138104849
Mogguh, hooikoorts tablet genomen voor het slapengaan :X Voel me net een molletje dat geconfronteerd wordt met daglicht :') Zo maar een bakkie halen c_/

Yay PB *O* en succes Tink!

Ik werk vandaag thuis, kom Den Haag niet voorbij :+
pi_138104911
Succes Tink! *O*
  maandag 24 maart 2014 @ 08:53:05 #96
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_138104974
hier ook weer een lijstje :

O: poridge met een kwakje stroop, 1 gekookt eitje
t: 2 pannenkoeken met een beetje nutella en 1 banaan
L: Vleesch, aardappelen en groenten
t: banaan
D: 2 bolletjes 1 met kalkoen ham 1 met kaas
S: 15 minuutjes fietsen, rug en buik oefeningen, 20 mins crosstrainer
t: 250 g kwark + banaan
er zijn nog 3 napoleons.. en die gaan vandaag gewoon lekker op :)

verder vind ik veel van de lijstjes erg weinig :o :@ zeker in combinatie met 2 keer hardlopen of andere sport gerelateerde acties :o

Tevens succes Tink!! :) ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_138105114
Goed gedaan PaarsBeestje!

Succes Tink.

Lekker lijstje Barreltje.

Meh, ik baal een beetje.
Ik heb gisteren een nieuwe weegschaal gekocht en die geeft +1kg ten opzichte van de andere.
En ik ben ongesteld. En ik val niet af. Hopelijk een causaal verband.
Ben de afgelopen 2 weken niks afgevallen terwijl ik net iets boven mijn BMR zit met eten.
Ik ga maar gewoon een week niet op de weegschaal staan.
En nu ga ik als troost een iPhone bestellen. :(
pi_138105274
quote:
7s.gif Op maandag 24 maart 2014 08:53 schreef Barreltje het volgende:
hier ook weer een lijstje :

O: poridge met een kwakje stroop, 1 gekookt eitje
t: 2 pannenkoeken met een beetje nutella en 1 banaan
L: Vleesch, aardappelen en groenten
t: banaan
D: 2 bolletjes 1 met kalkoen ham 1 met kaas
S: 15 minuutjes fietsen, rug en buik oefeningen, 20 mins crosstrainer
t: 250 g kwark + banaan
er zijn nog 3 napoleons.. en die gaan vandaag gewoon lekker op :)

verder vind ik veel van de lijstjes erg weinig :o :@ zeker in combinatie met 2 keer hardlopen of andere sport gerelateerde acties :o

Tevens succes Tink!! :) ^O^
3 bananen? Ik zou last krijgen van mijn buik :X
  maandag 24 maart 2014 @ 09:21:30 #99
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_138105371
quote:
1s.gif Op maandag 24 maart 2014 07:05 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Nee -O-

Maar wel 15.1 eraf hier! Had meer kunnen zijn als ik wat braver had geweest deze week maar toch! *O* *O*
Nice :D _O_

Ik heb besloten dat ik toch nog niet tevreden ben, ik wil mijn buik nog wat strakker. Dus we zijn ff iets minder gaan eten, weegschaal was in een goeie bui vanmorgen en mijn nieuwe oefeningen werpen ook zijn vruchten af. \O/
pi_138105489
quote:
0s.gif Op maandag 24 maart 2014 09:04 schreef appelsap het volgende:

Meh, ik baal een beetje.
Ik heb gisteren een nieuwe weegschaal gekocht en die geeft +1kg ten opzichte van de andere.
En ik ben ongesteld. En ik val niet af. Hopelijk een causaal verband.
Ben de afgelopen 2 weken niks afgevallen terwijl ik net iets boven mijn BMR zit met eten.
Ik ga maar gewoon een week niet op de weegschaal staan.
En nu ga ik als troost een iPhone bestellen. :(
Dit heb ik dus ook! En ik weet niet of ik nou iets meer of iets minder moet gaan eten om wel iets af te gaan vallen.
Met een meidenkwartet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')