SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bah Mossel! Hopelijk herstelt het snel!
Mooie sloffen! Ik heb de 12 gehad (die overigens wel echt als antipronatieschoen werden verkocht.. ).![]()
Zo, ik was ook even in de hardloopwinkel voor een nieuwe shockabsorber en wat sokken.
Heb ook even advies gevraagd over wanneer nieuwe schoenen; de verkoper en ik kwamen tot de conclusie dat het het beste was om in mei nieuwe schoenen te kopen, en dan te blijven afwisselen en in juni/juli overstappen naar de nieuwe, voor de marathon in oktober.
Nu lijkt het weer hier een beetje opgeklaard en ik mag zo hardlopen! Maar eerst stofzuigen, bleh.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Je loopt toch niet op je handen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:02 schreef mosselmossel het volgende:
Maar lopen kan ik voorlopig even niet denk ik. Ik eindigde in het ziekenhuis.... 4 hechtingen in mijn hand/pink.Beterschap. Tassen aan het stuur zijn ook levensgevaarlijk. En goeie schoenen!
![]()
Hier een zwaar rondje. Ik liep een te hoog tempo voor m'n LDL. Daarom te hoge HR. Geen water mee. Geforceerd wat andere techniek ivm shin splint angst. En na 21-30-PR HM-35 deze maand werd het ook niet makkelijker.
http://www.endomondo.com/workouts/312077258/819185
Maar... wél over de 500KM dit jaar![]()
![]()
Mossel malle! Beterschap!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Niemand gelopen in Leek?Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Netjes netjes. Wat voor andere techniek heb je toegepast?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier een zwaar rondje. Ik liep een te hoog tempo voor m'n LDL. Daarom te hoge HR. Geen water mee. Geforceerd wat andere techniek ivm shin splint angst. En na 21-30-PR HM-35 deze maand werd het ook niet makkelijker.
Maar... wél over de 500KM dit jaar
Mossel: ik heb ooit het fietsen ingeruild voor hardlopen na een soortgelijke val. Het ziet er naar uit, maar het is natuurlijk ook best stoer. Beterschap!![]()
Mossel!![]()
Wel kekke schoenen hoor. Heb er zelf ook 2 paar van, maar dan wel die van vorig jaar.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:54 schreef flipsen het volgende:
[..]
Zat de hele tijd te wachten om te gaan rennen om eerst jou nog even toe te schreeuwen via Endomondo. Nu ben ik al terug en jij nog steeds niet aan de gang?
Ze loopt met een horloge, dus er is geen live tracker om vunzige dingen te roepen...
Maar ze is onderweg hoor! Ik denk dat ze nu bijna op de helft zit. Het begon wel enorm te hozen net toen ze vertrok, maar ik heb nog geen telefoontje gehad om haar op te komen halen, dus ze zal er gewoon dwars doorheen gelopen zijn.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Mosseltje toch!Fietsen, nergens goed voor ook
Fijn van de schoenen.
Ik was vandaag op het ....... hockeyveld om mijn arisch blonde nichtje van 7 aan te moedigen
Erna met winkelen voor ALLESbehalve hardloopgerelateerde zaken geslaagd, waaronder dan eindelijk wel kekke Nike'jes!![]()
![]()
Je hoeft nu ook helemaal niets meer te forceren...rustig aan afbouwen. Mooi werkquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar... wél over de 500KM dit jaar
F means you're fucked![]()
Gebruikt hier overigens iemand elastieken veters? Ik wil een setje aan gaan schaffen á la deze: http://www.hardloopaanbie(...)ters-met-stop/p4706/
(óók vanwege de kleurtjes)
![]()
Nee, maar vanwege de kleurtjes gebruik ik wel knaloranje veters van Mr.Lacyquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:46 schreef Quoi het volgende:
Gebruikt hier overigens iemand elastieken veters? Ik wil een setje aan gaan schaffen á la deze: http://www.hardloopaanbie(...)ters-met-stop/p4706/
(óók vanwege de kleurtjes)
Die had ik in m'n handen vanmiddag, maar elastiek lijkt me wel handig: nooit meer schoenen te strak geveterd.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:48 schreef YUR het volgende:
[..]
Nee, maar vanwege de kleurtjes gebruik ik wel knaloranje veters van Mr.Lacy![]()
Je moet natuurlijk ook wel een beetje kunnen veteren hequote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:50 schreef Quoi het volgende:
[..]
Die had ik in m'n handen vanmiddag, maar elastiek lijkt me wel handig: nooit meer schoenen te strak geveterd.
Ja joh, ik kan niet alles, heb ik maar geaccepteerd.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:51 schreef YUR het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk ook wel een beetje kunnen veteren he
Enneh, wat voor kek kleurtje veter zouden jullie in deze schoen doen?![]()
![]()
Roze of groen, als je er per sé een kleur in wilt doenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:54 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja joh, ik kan niet alles, heb ik maar geaccepteerd.
Enneh, wat voor kek kleurtje veter zouden jullie in deze schoen doen?
[ link | afbeelding ]
Roze iddquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:57 schreef YUR het volgende:
[..]
Roze of groen, als je er per sé een kleur in wilt doen
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Links roze en rechts groen? Of roze én groen in dezelfde schoen? Of rechts roze en links groen?quote:
Nog meer buitenkant voet landen als ik normaal al doe. Geen last van mijn scheen, maar m'n enkel ging branden als een mofo na 16KMquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:08 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Netjes netjes. Wat voor andere techniek heb je toegepast?
Mossel: ik heb ooit het fietsen ingeruild voor hardlopen na een soortgelijke val. Het ziet er naar uit, maar het is natuurlijk ook best stoer. Beterschap!Denk dat ik komende week maar een dagje oversla. Dan mis ik wel de magische 200KM grens deze maandquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Je hoeft nu ook helemaal niets meer te forceren...rustig aan afbouwen. Mooi werk![]()
doelen binnen doelen... een soort inceptionIk heb ze al in het groen. gifgroenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:57 schreef YUR het volgende:
[..]
Roze of groen, als je er per sé een kleur in wilt doen![]()
Vanochtend de eerste clinic voor Berlijn gehad van Aart Stigter. Het was zeker leerzaam een hoop wist ik al via dit topic echter ook wat erbij geleerd. Ook ben ik er nu wel vrijwel zeker van dat Leiden Marathon ondergeschikt gaat worden aan Berlijn en deze dus zeker op vol vermogen ga lopen. Na de theorie nog een gezamelijke training gehad onderleiding van Aart. Het was een redelijk zware training.![]()
![]()
Ja inderdaad. en 190KM in een maand is ook best stoer. Maar wel minder stoerquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:08 schreef YUR het volgende:
Screw die 200km...het gaat om die 42,2 straks over 3 weken![]()
![]()
je gaat leiden op vol vermogen lopen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:09 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Vanochtend de eerste clinic voor Berlijn gehad van Aart Stigter. Het was zeker leerzaam een hoop wist ik al via dit topic echter ook wat erbij geleerd. Ook ben ik er nu wel vrijwel zeker van dat Leiden Marathon ondergeschikt gaat worden aan Berlijn en deze dus zeker op vol vermogen ga lopen. Na de theorie nog een gezamelijke training gehad onderleiding van Aart. Het was een redelijk zware training.![]()
Foutje, juist niet is de bedoeling.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
je gaat leiden op vol vermogen lopen?![]()
Ik was al verbaasdquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:22 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Foutje, juist niet is de bedoeling.![]()
![]()
4 maanden er tussen is dus net niet voldoendequote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:22 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Foutje, juist niet is de bedoeling.
Twinky! Leuk zo'n log van het skieën!Je kan inderdaad wel duidelijk zien waar je allemaal de lift hebt gepakt en waar je naar beneden bent geraced!
Swets, MvN, Spiritus en andere lopers allemaal lekker bezig! Beste afstanden allemaal!![]()
Mossel dat ziet er ontzettend naar uit!Beterschap en hoop dat je snel weer de nieuwe schoenen kunt uitproberen!
![]()
Ik zelf heb vandaag van Evy 0 - 50km les 68 gelopen, 8x3km hardlopen en 300m wandelrust. Weer eens wat anders zo'n Run Walk Run en het herstel daarbij is toch wel erg lekker. Sowieso ging het wel goed vandaag, redelijk lage hartslag voor het tempo en die zakte ook heel snel. Kwam er net achter dat mijn hartslag tijdens het rekken zelfs tot 66 was gezakt.
Was wel redelijk fris vandaag, had kort-kort aangedaan, maar toen er net een buitje viel bij mijn eerste wandeling was dat toch niet erg fijn. Gelukkig daarna alleen nog wat kleine buitjes gehad tijdens het lopen en de laatste 3 tempo's in het zonnetje. Vandaag wel lekker in rondjes gelopen trouwens, een paar net iets anders, maar wel 8x rond de hei.
http://www.endomondo.com/workouts/312144925/2368823![]()
Voor het eerst sinds de Sallandtrail een loopje die lekker ging!
Weliswaar slechts net onder de 3km, maar geen pijn! Wel iets gevoelig (dus nu ook weer koel-spul er op voor de zekerheid), maar dat kwam pas een stuk later nu. En het ging geen pijn doen. Kon gewoon losjes blijven lopen.
Er zit dus duidelijk weer vooruitgang in. Vijf dagen rust hebben toch al heel wat goeds gedaan. Nu niet meteen weer vol aan de bak, maar rustig kan gaan opbouwen en het in de gaten houden en er niet ineens weer dwars doorheen gaan lopen.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Fijn!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:34 schreef Wolve000 het volgende:
Voor het eerst sinds de Sallandtrail een loopje die lekker ging!
Weliswaar slechts net onder de 3km, maar geen pijn! Wel iets gevoelig (dus nu ook weer koel-spul er op voor de zekerheid), maar dat kwam pas een stuk later nu. En het ging geen pijn doen. Kon gewoon losjes blijven lopen.
Er zit dus duidelijk weer vooruitgang in. Vijf dagen rust hebben toch al heel wat goeds gedaan. Nu niet meteen weer vol aan de bak, maar rustig kan gaan opbouwen en het in de gaten houden en er niet ineens weer dwars doorheen gaan lopen.Nu niet weer in een keer 25k gaan lopen
of gewoon lekker met Mo de Ma doen
. Want tot die 25k heb je ook redelijk snel opgebouwd, misschien iets té snel?
![]()
Mooi. Is Aart er die andere clinics ook bij?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:09 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Vanochtend de eerste clinic voor Berlijn gehad van Aart Stigter. Het was zeker leerzaam een hoop wist ik al via dit topic echter ook wat erbij geleerd. Ook ben ik er nu wel vrijwel zeker van dat Leiden Marathon ondergeschikt gaat worden aan Berlijn en deze dus zeker op vol vermogen ga lopen. Na de theorie nog een gezamelijke training gehad onderleiding van Aart. Het was een redelijk zware training.
Wil misschien wel een van die bijwonenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Als je Berlijn topfit wil zijn zeker niet, eigenlijk kan je hem beter niet lopen. Zelfs HM's op hoge snelheid raadt hij echt af tijdens het Marathon programma.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:28 schreef YUR het volgende:
[..]
4 maanden er tussen is dus net niet voldoende![]()
Jazeker, volgende keer wordt de training een duurloop. Er waren er meerdere uit De Tilburg afdeling aanwezig vandaag.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:36 schreef Guard het volgende:
[..]
Mooi. Is Aart er die andere clinics ook bij?
Wil misschien wel een van die bijwonen
Of hij ook mee gaat naar Berlijn hangt nog even af van zijn wedstrijdschema.![]()
Goeie. Zeker Groen Links gestemdquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:02 schreef YUR het volgende:
[..]
Links roze en rechts groen? Of roze én groen in dezelfde schoen? Of rechts roze en links groen?![]()
![]()
Mooi, is al bekend wanneer de volgende is?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:43 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Jazeker, volgende keer wordt de training een duurloop. Er waren er meerdere uit De Tilburg afdeling aanwezig vandaag.
Of hij ook mee gaat naar Berlijn hangt nog even af van zijn wedstrijdschema.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Oh ik heb ook een foto van mijn blessure. Niet zo bloederig als van mossel, maar je kan wel het bot zien zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tsja...er zijn inmiddels zo veel verschillende aanpakken, dat het echt een kwestie is van het vinden van de aanpak die voor juist is voor jezelfquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:42 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Als je Berlijn topfit wil zijn zeker niet, eigenlijk kan je hem beter niet lopen. Zelfs HM's op hoge snelheid raadt hij echt af tijdens het Marathon programma.
14 juni en 6 september.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Mooi, is al bekend wanneer de volgende is?![]()
Ik merk ook wel dat de CPC écht zwaar was en wellicht niet handig was voor mij in de marathon training.
Maar fuck it, nog 3 weken rustig aan en dat HM PR is maar vast in de pocket.![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Oh ik heb ook een foto van mijn blessure. Niet zo bloederig als van mossel, maar je kan wel het bot zien zitten.dat hoort toch ook bij een rontgen foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Dat kan ik je komende week vertellenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Zeg Yur, heb je eigenlijk niet het idee dat je buikgriepje je conditie heeft gekost?Vast wel wat, maar ik ben er van overtuigd dat ik er snel weer bovenop ben.
Geen man overboord
Lekker rondje gelopen vandaag. Ging wel helemaal stuk in de laatste 2 kilometer. Een wijze les voor de volgende keer.![]()
![]()
dit dus.... over het algemeen is de conditie zo goed dat je het razendsnel weer op pak.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat kan ik je komende week vertellenVast wel wat, maar ik ben er van overtuigd dat ik er snel weer bovenop ben.
Geen man overboord
Ik merk het bij mijzelf, na twee maanden rustig aan en een griepje er tussendoor duurde het niet lang voordat de conditie weer op het oude nivo was'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Overigens, om in dit loopvrije weekend toch maar iets loopgerelateerd te doen, vanmiddag een spibelt gekocht. Blij mee!![]()
![]()
Mooi stukjequote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:08 schreef Happel het volgende:
Lekker rondje gelopen vandaag. Ging wel helemaal stuk in de laatste 2 kilometer. Een wijze les voor de volgende keer.
[ afbeelding ]
Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
waar wjidde je dat aan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:08 schreef Happel het volgende:
Lekker rondje gelopen vandaag. Ging wel helemaal stuk in de laatste 2 kilometer. Een wijze les voor de volgende keer.
[ afbeelding ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nette cijfers.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:08 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]![]()
zo, even ontbijten en dan de hont achter in de auto om 10km te hobbelen over het strand....net als het zonnetje opkomt
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat hoort toch ook bij een rontgen foto?Bij ons op het noordelijk halfrond wel
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2014 19:14:55 ]![]()
Beetje gissen, maar ik denk dat het met voeding en hydratie te maken had. Had vooraf 1 banaan en 0.4 liter water gedronken.quote:![]()
Afhankelijk van het weer hoeft dat niet per se te weinig te zijn. Als je de avond ervoor hard gesnaaid hebt is 20 km mogelijk op een licht ontbijt, maar het is niet direct aan te radenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Beetje gissen, maar ik denk dat het met voeding en hydratie te maken had. Had vooraf 1 banaan en 0.4 liter water gedronken.![]()
![]()
Ik had vandaag voor mijn 21 KM 1 boterham gegeten. Dus het kan wel. Erna goed aangevuld met oa Brugse Zot
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Gefeli neo
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Beterschap Mossel en wie vandaag weer (grote) afstand gelopen heeft![]()
De regen en hagel maakte het vanmiddag wel flink koud.![]()
Hoi!
18 mijl
Godverdomme, wat ben ik geweldig.
Het was doorbijten de laatste 4 mijl, maar ik heb 't gered!
Het weer was afschuwlijkMaar ik vond het eigenlijk wel lekker. Het regende wat toen ik uit de auto stapte, maar zodra ik 't trail op rende was het gedaan met regenen. Het begon gewoon te hozen
Na een mijl of 3 werd 't droog, en heb ik nog even met m'n jas aan maar capuchon naar beneden gerend, tot ik bij de 'afslag' was. Daar even een gelletje naar binnengewerkt, jas uit, plasje gedaan en door. Richting een deel van de 'Silkstone Shuffle', die volgende week weer plaats vindt! Maar dan naar beneden, dat was wel fijner![]()
Toen ik daar was begon het weer te regenen, en op een gegeven moment zo hard dat ik m'n jas maar weer, achter een bosje uit de wind die de regen horizontaal voorbij blies, aangedaan. En door!
Van de Shuffleroute af, Pennine Trail volgen, en weer wat smallere paadjesfijn! Kreeg wel wat last van m'n linkerheup, en wilde bijna stoppen, maar op een gegeven moment was de pijn ook gewoon weer weg (na ene km of 5), dus mweh. Op de smalle paadjes kon ik weer even lekker constant lopen, tot aan mijl 10 ongeveer (16km), waarna het een aaneenschakeling werd van wegoverstekingen/hekjes
dus daar ging m'n regelmatige tempo, waar ik best blij mee ben, wat de prullenbak in, maar dan nog. Rond mijl 12 nog een gelletje gehad. Dat hielp ook wel.
Bij mijl 13, de HM afstand, had ik 't wel even helemaal gehad. Althans, ik niet zozeer, ik vond 't heerlijk en had het prima naar m'n zin, maar had een blaar onder m'n voet die steeds meer pijn begon te doen, en m'n bovenbenen hadden het zwaar. Conditioneel had ik verder nergens last van. Die laatste 5mijl echt door moeten bikkelen, en het elke keer uit 't ritme komen door hekjes/rotondes hielp niet ontzettend daarbij, máár, toen, vlak bij huis, stond er ineens 18mijl op m'n Garmin.![]()
Dat kwam mooi uit, want dan kon ik na wat rekken nog even rustig naar huis wandelen, even wat uitlopen.
Superblij, supertrots, erg blij met m'n jasje en genoten van de route. De marathon lijkt nog erg ver weg (here, er moet nog 14km bij!), maar gelukkig heb ik nog 'n tijdje.
Ik heb iets te snel gelopen (hoopte op11min/mile (7min/km)), maar achteraf denk ik dat m'n blaar het niet nog langer had volgehouden, zeg maar, dus ergens wel blij mee. Volgende gaat wel nog langzamer en richting/op dat tempo, maar dan hebben m'n pootjes hopelijk weer wat extra eelt gekweekt![]()
http://www.endomondo.com/workouts/312186224/881511straks lekker Indiaas eten. Nom. Carbreloaden, want ik schijn 2400Kcal verbrand te hebben.
Ja doei.![]()
Lekker bezig!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:15 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi!
18 mijl
Het weer was afschuwlijkMaar ik vond het eigenlijk wel lekker. Het regende wat toen ik uit de auto stapte, maar zodra ik 't trail op rende was het gedaan met regenen. Het begon gewoon te hozen
Na een mijl of 3 werd 't droog, en heb ik nog even met m'n jas aan maar capuchon naar beneden gerend, tot ik bij de 'afslag' was. Daar even een gelletje naar binnengewerkt, jas uit, plasje gedaan en door. Richting een deel van de 'Silkstone Shuffle', die volgende week weer plaats vindt! Maar dan naar beneden, dat was wel fijner![]()
Toen ik daar was begon het weer te regenen, en op een gegeven moment zo hard dat ik m'n jas maar weer, achter een bosje uit de wind die de regen horizontaal voorbij blies, aangedaan. En door!
Van de Shuffleroute af, Pennine Trail volgen, en weer wat smallere paadjesfijn! Kreeg wel wat last van m'n linkerheup, en wilde bijna stoppen, maar op een gegeven moment was de pijn ook gewoon weer weg (na ene km of 5), dus mweh. Op de smalle paadjes kon ik weer even lekker constant lopen, tot aan mijl 10 ongeveer (16km), waarna het een aaneenschakeling werd van wegoverstekingen/hekjes
dus daar ging m'n regelmatige tempo, waar ik best blij mee ben, wat de prullenbak in, maar dan nog. Rond mijl 12 nog een gelletje gehad. Dat hielp ook wel.
Bij mijl 13, de HM afstand, had ik 't wel even helemaal gehad. Althans, ik niet zozeer, ik vond 't heerlijk en had het prima naar m'n zin, maar had een blaar onder m'n voet die steeds meer pijn begon te doen, en m'n bovenbenen hadden het zwaar. Conditioneel had ik verder nergens last van. Die laatste 5mijl echt door moeten bikkelen, en het elke keer uit 't ritme komen door hekjes/rotondes hielp niet ontzettend daarbij, máár, toen, vlak bij huis, stond er ineens 18mijl op m'n Garmin.![]()
Dat kwam mooi uit, want dan kon ik na wat rekken nog even rustig naar huis wandelen, even wat uitlopen.
Superblij, supertrots, erg blij met m'n jasje en genoten van de route. De marathon lijkt nog erg ver weg (here, er moet nog 14km bij!), maar gelukkig heb ik nog 'n tijdje.
Ik heb iets te snel gelopen (hoopte op11min/mile (7min/km)), maar achteraf denk ik dat m'n blaar het niet nog langer had volgehouden, zeg maar, dus ergens wel blij mee. Volgende gaat wel nog langzamer en richting/op dat tempo, maar dan hebben m'n pootjes hopelijk weer wat extra eelt gekweekt![]()
http://www.endomondo.com/workouts/312186224/881511straks lekker Indiaas eten. Nom. Carbreloaden, want ik schijn 2400Kcal verbrand te hebben.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:15 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi!
18 mijl
![]()
Lekker bezig!!! Klote van die blaren, maar mooi dat het verder zo goed ging!![]()
Top Moblo!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:15 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi!
18 mijl
Dat zag er akelig uit Mossel...
En wat een stomme manier om gewond te raken ookIt has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Dat zei ik ook al tegen haar. Maar ik geloof dat ze daar zelf nog niet helemaal van overtuigd is. Ik denk ook wel dat het goed gaat komen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Zo moblo, dat is een end! Die M is volgens mij helemaal niet zo ver weg als je denkt.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Lol, ik las het eerst zoquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
zo, even ontbijten en dan de hont achter de auto om 10km te hobbelen over het strand....net als het zonnetje opkomt![]()
@Moblo: Wow
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Mooie afstand Moblo! Nog maar 6 of 7 erbij voor maximale LDL voor een marathon. Alleen zou ik die dan wel iets dichter voor de marathon doen. En vaker 20+ lopen (als in elk weekend) voor de basis.![]()
Dat dacht ik. Vergeet niet dat rust ook goed is. Zijn jullie al zenuwachtig?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:08 schreef YUR het volgende:
Screw die 200km...het gaat om die 42,2 straks over 3 wekenKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Vandaag had ik wel bij elke stap een soort Mantra "Nog maar 3 weken, nog maar 3 weken".quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat dacht ik. Vergeet niet dat rust ook goed is. Zijn jullie al zenuwachtig?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: