Ja inderdaad. en 190KM in een maand is ook best stoer. Maar wel minder stoerquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:08 schreef YUR het volgende:
Screw die 200km...het gaat om die 42,2 straks over 3 weken
je gaat leiden op vol vermogen lopen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:09 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Vanochtend de eerste clinic voor Berlijn gehad van Aart Stigter. Het was zeker leerzaam een hoop wist ik al via dit topic echter ook wat erbij geleerd. Ook ben ik er nu wel vrijwel zeker van dat Leiden Marathon ondergeschikt gaat worden aan Berlijn en deze dus zeker op vol vermogen ga lopen. Na de theorie nog een gezamelijke training gehad onderleiding van Aart. Het was een redelijk zware training.
Foutje, juist niet is de bedoeling.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
je gaat leiden op vol vermogen lopen?
Ik was al verbaasdquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:22 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Foutje, juist niet is de bedoeling.
4 maanden er tussen is dus net niet voldoendequote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:22 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Foutje, juist niet is de bedoeling.
Fijn!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:34 schreef Wolve000 het volgende:
Voor het eerst sinds de Sallandtrail een loopje die lekker ging!
Weliswaar slechts net onder de 3km, maar geen pijn! Wel iets gevoelig (dus nu ook weer koel-spul er op voor de zekerheid), maar dat kwam pas een stuk later nu. En het ging geen pijn doen. Kon gewoon losjes blijven lopen.
Er zit dus duidelijk weer vooruitgang in. Vijf dagen rust hebben toch al heel wat goeds gedaan. Nu niet meteen weer vol aan de bak, maar rustig kan gaan opbouwen en het in de gaten houden en er niet ineens weer dwars doorheen gaan lopen.
Mooi. Is Aart er die andere clinics ook bij?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:09 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Vanochtend de eerste clinic voor Berlijn gehad van Aart Stigter. Het was zeker leerzaam een hoop wist ik al via dit topic echter ook wat erbij geleerd. Ook ben ik er nu wel vrijwel zeker van dat Leiden Marathon ondergeschikt gaat worden aan Berlijn en deze dus zeker op vol vermogen ga lopen. Na de theorie nog een gezamelijke training gehad onderleiding van Aart. Het was een redelijk zware training.
Als je Berlijn topfit wil zijn zeker niet, eigenlijk kan je hem beter niet lopen. Zelfs HM's op hoge snelheid raadt hij echt af tijdens het Marathon programma.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:28 schreef YUR het volgende:
[..]
4 maanden er tussen is dus net niet voldoende
Jazeker, volgende keer wordt de training een duurloop. Er waren er meerdere uit De Tilburg afdeling aanwezig vandaag.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:36 schreef Guard het volgende:
[..]
Mooi. Is Aart er die andere clinics ook bij?
Wil misschien wel een van die bijwonen
Goeie. Zeker Groen Links gestemdquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:02 schreef YUR het volgende:
[..]
Links roze en rechts groen? Of roze én groen in dezelfde schoen? Of rechts roze en links groen?
Mooi, is al bekend wanneer de volgende is?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:43 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Jazeker, volgende keer wordt de training een duurloop. Er waren er meerdere uit De Tilburg afdeling aanwezig vandaag.
Of hij ook mee gaat naar Berlijn hangt nog even af van zijn wedstrijdschema.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja...er zijn inmiddels zo veel verschillende aanpakken, dat het echt een kwestie is van het vinden van de aanpak die voor juist is voor jezelfquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:42 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Als je Berlijn topfit wil zijn zeker niet, eigenlijk kan je hem beter niet lopen. Zelfs HM's op hoge snelheid raadt hij echt af tijdens het Marathon programma.
14 juni en 6 september.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:44 schreef Guard het volgende:
[..]
Mooi, is al bekend wanneer de volgende is?
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Oh ik heb ook een foto van mijn blessure. Niet zo bloederig als van mossel, maar je kan wel het bot zien zitten.dat hoort toch ook bij een rontgen foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Dat kan ik je komende week vertellenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Zeg Yur, heb je eigenlijk niet het idee dat je buikgriepje je conditie heeft gekost?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |