Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar mosselmossel als je je hebt aangemeld
Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )
Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.
Zo, ik was ook even in de hardloopwinkel voor een nieuwe shockabsorber en wat sokken. Heb ook even advies gevraagd over wanneer nieuwe schoenen; de verkoper en ik kwamen tot de conclusie dat het het beste was om in mei nieuwe schoenen te kopen, en dan te blijven afwisselen en in juni/juli overstappen naar de nieuwe, voor de marathon in oktober.
Nu lijkt het weer hier een beetje opgeklaard en ik mag zo hardlopen! Maar eerst stofzuigen, bleh.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Op zaterdag 22 maart 2014 15:02 schreef mosselmossel het volgende: Maar lopen kan ik voorlopig even niet denk ik. Ik eindigde in het ziekenhuis.... 4 hechtingen in mijn hand/pink.
Je loopt toch niet op je handen?
Beterschap. Tassen aan het stuur zijn ook levensgevaarlijk. En goeie schoenen!
Hier een zwaar rondje. Ik liep een te hoog tempo voor m'n LDL. Daarom te hoge HR. Geen water mee. Geforceerd wat andere techniek ivm shin splint angst. En na 21-30-PR HM-35 deze maand werd het ook niet makkelijker.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog! Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem. Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Op zaterdag 22 maart 2014 16:00 schreef Swetsenegger het volgende: Hier een zwaar rondje. Ik liep een te hoog tempo voor m'n LDL. Daarom te hoge HR. Geen water mee. Geforceerd wat andere techniek ivm shin splint angst. En na 21-30-PR HM-35 deze maand werd het ook niet makkelijker.
Netjes netjes. Wat voor andere techniek heb je toegepast?
Mossel: ik heb ooit het fietsen ingeruild voor hardlopen na een soortgelijke val. Het ziet er naar uit, maar het is natuurlijk ook best stoer. Beterschap!
Zat de hele tijd te wachten om te gaan rennen om eerst jou nog even toe te schreeuwen via Endomondo. Nu ben ik al terug en jij nog steeds niet aan de gang?
Ze loopt met een horloge, dus er is geen live tracker om vunzige dingen te roepen...
Maar ze is onderweg hoor! Ik denk dat ze nu bijna op de helft zit. Het begon wel enorm te hozen net toen ze vertrok, maar ik heb nog geen telefoontje gehad om haar op te komen halen, dus ze zal er gewoon dwars doorheen gelopen zijn.
Op zaterdag 22 maart 2014 16:00 schreef Swetsenegger het volgende: Hier een zwaar rondje. Ik liep een te hoog tempo voor m'n LDL. Daarom te hoge HR. Geen water mee. Geforceerd wat andere techniek ivm shin splint angst. En na 21-30-PR HM-35 deze maand werd het ook niet makkelijker.
Netjes netjes. Wat voor andere techniek heb je toegepast?
Mossel: ik heb ooit het fietsen ingeruild voor hardlopen na een soortgelijke val. Het ziet er naar uit, maar het is natuurlijk ook best stoer. Beterschap!
Nog meer buitenkant voet landen als ik normaal al doe. Geen last van mijn scheen, maar m'n enkel ging branden als een mofo na 16KM