SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zoals ik al voorspelde gaan Liverpool en Arsenal het niet volhouden
Ik ook wel maar Arsenal maakt altijd dezelfde foutenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had op een spannende wedstrijd gehoopt.
Ja, oké, maar dit is wel heel erg slecht.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ook wel maar Arsenal maakt altijd dezelfde fouten
Met al die oneliners, wilde gokjes en argumentsloze uitspraken zal er ooit wel eens iets uitkomen van wat je zegt.quote:
Sinds die quote presteert Liverpool ook beter als elke andere club, dus het is gedeeltelijk onwaar ook.quote:
Hij kreeg ook alle ruimtequote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:53 schreef Pistone het volgende:
Voor iemand die eigenlijk liever pinda's verkoopt dan spelen voor een zielige club als Chelsea doet die Eto'o het best aardig.
Dan*.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Sinds die quote presteert Liverpool ook beter als elke andere club, dus het is gedeeltelijk onwaar ook.
Iemand is butthurt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met al die oneliners, wilde gokjes en argumentsloze uitspraken zal er ooit wel eens iets uitkomen van wat je zegt.
Daarom, als je 10 keer wat roept zal het er 1 keer wel op gaan lijkenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Sinds die quote presteert Liverpool ook beter als elke andere club, dus het is gedeeltelijk onwaar ook.
Die staan 2 punten boven City met 2 wedstrijden meer. Gaan er gewoon overheen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die is wel lekker iddquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:55 schreef Paxcon het volgende:
Hoeveel spelers zullen die verzorgster al uitgewoond hebben?
Davy en ik zijn kennersquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
je ziet dat Arsenal types als Adams en Keown mist
Van Halst liet voor de wedstrijd de tegengoals zien van Arsenal in de toppers, en in alle gevallen waren de backs veel te ver naar voren en is bijna elk balverlies op het middenveld dodelijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ook wel maar Arsenal maakt altijd dezelfde fouten
Niemand boeit het wat Lambiek zegt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Van Halst liet voor de wedstrijd de tegengoals zien van Arsenal in de toppers, en in alle gevallen waren de backs veel te ver naar voren en is bijna elk balverlies op het middenveld dodelijk.
Van Halst nemen we niet serieus.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Van Halst liet voor de wedstrijd de tegengoals zien van Arsenal in de toppers, en in alle gevallen waren de backs veel te ver naar voren en is bijna elk balverlies op het middenveld dodelijk.
Ja die Jan kan wel wat.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hahaha jij zei semenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:57 schreef Grifte het volgende:
Arsenal mist een type Seaman op kool, dan hadden ze nu nog de nul gehouden.
Klopt, dat middenveld is gewoon veel te licht. Arteta is een waardeloze verdedigende middenvelder, echt lachwekkend hoeveel ballen hij afpakt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Jij wil even stoer doen op het forum door een quote van jezelf te herhalen, die voor de helft nog onwaar is ook.quote:
Het is gewoon waar dat ze niet meer meedoen om de titelquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jij wil even stoer doen op het forum door een quote van jezelf te herhalen, die voor de helft nog onwaar is ook.
Als mensen dan logischerwijs de discussie aangaan, of kritiek leveren is dat afgunst?
Maak jezelf niet zo belachelijk joh.
Davy heeft al sinds zijn registratie dezelfde poststijl. Alleen maar trollen, oneliners posten etc.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jij wil even stoer doen op het forum door een quote van jezelf te herhalen, die voor de helft nog onwaar is ook.
Als mensen dan logischerwijs de discussie aangaan, of kritiek leveren is dat afgunst?
Maak jezelf niet zo belachelijk joh.
Hey Grifte waar heb jij alors gelaten?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wat een laf gozertje moet je dan zijn.
Iemand anders laten boeten voor jouw fout
Voor mensen met geheugen verlies.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:03 schreef Cavaliers het volgende:
Leuk dat rode kaartje zo boven de score.
Dat was al sinds het begin v/h seizoen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:03 schreef Cavaliers het volgende:
Leuk dat rode kaartje zo boven de score.
Op zich niet dom want die andere wordt kwijt gescholdenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wat een laf gozertje moet je dan zijn.
Iemand anders laten boeten voor jouw fout
Voor meer vertalingen mag je jou altijd dm'en.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:04 schreef GGMM het volgende:
Hij zegt It was me
Dat betekent: ik was het.
Oké.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:04 schreef GGMM het volgende:
Hij zegt It was me
Dat betekent: ik was het.
Je meent het?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was al sinds het begin v/h seizoen.
Wenger zal wel klagen over de ref straks.quote:
Maar dit is gewoon een grote blunderquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wenger zal wel klagen over de ref straks.alsof ze zonder rood niet compleet afgedroogd waren
Omdat hij rood kreeg en de scheids het niet meer ging veranderen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:05 schreef Confetti het volgende:
Ja, maar waarom loopt die mongool Gibbs dan van het geld?
Blijf gewoon staan tot het duidelijk is
Kom, laten we hem gaan slaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:05 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Omdat hij rood kreeg en de scheids het niet meer ging veranderen.
Slim van Gibbs. Die kan nu lekker douchen. Nu op het veld staan is toch zinloos.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:05 schreef Confetti het volgende:
Klopt maar zoals ze al zeiden: principe blijft hetzelfde. En je kan beter Ox op het veld hebben dan Gibbsquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar dit is gewoon een grote blunder
True. but still ridiculousquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt maar zoals ze al zeiden: principe blijft hetzelfde. En je kan beter Ox op het veld hebben dan Gibbs
Jij kan goed Engels zeg!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In het Engels is dat:
Come on, let's hit him.
Dat is very goed from jou.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
That I have geleerd from GGMM
Ik denk dat de scheids daar toch echt de doorslaggevende rol heeft en niet de spelerquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:05 schreef Confetti het volgende:
Real Madrid is helemaal niet zo'n 'soort' club.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:08 schreef Pleun2011 het volgende:
Toch is het wel jammer dat Chelsea weer gaat winnen.. net als met Real Madrid is Chelsea een ploeg waar ik net zoveel mee heb als met wc-papier.. heb liever dat dat soort clubs het slecht doen.
De bal is rond, 11 tegen 10, het kan soms gek lopen enz.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:07 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Je bedoelt niet saai voor de eerste 20 min
Ik bedoel hoe spannend kan het nu nog worden?
Als je er nog aantrekkelijk voetbal mee speelt, maakt dat het wat minder erg voor mij. Real Madrid doet dat tenminste.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:08 schreef Pleun2011 het volgende:
Toch is het wel jammer dat Chelsea weer gaat winnen.. net als met Real Madrid is Chelsea een ploeg waar ik net zoveel mee heb als met wc-papier.. heb liever dat dat soort clubs het slecht doen.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hopelijk de laatste. Waardeloze coach.
Real is genietenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:08 schreef Pleun2011 het volgende:
Mourinho bouwt altijd eerst zekerheid in, en daarna komt het leuke spel wel. Madrid speelde leuk voetbal, en Chelsea de laatste tijd ook.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je er nog aantrekkelijk voetbal mee speelt, maakt dat het wat minder erg voor mij. Real Madrid doet dat tenminste.
Goed naar de commentator geluisterd ja.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:10 schreef isgeschiedenis het volgende:
Rode kaart van Gibbs wordt geannuleerd en Ox kunnen ze geen schorsing geven meer geven toch?
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
Real Madrid is helemaal niet zo'n 'soort' club.
Real speelt nu wel aantrekkelijk, maar ik zal altijd een afkeer van die club blijven houden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je er nog aantrekkelijk voetbal mee speelt, maakt dat het wat minder erg voor mij. Real Madrid doet dat tenminste.
streamquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed naar de commentator geluisterd ja.
Tegen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
[..]
Real speelt nu wel aantrekkelijk, maar ik zal altijd een afkeer van die club blijven houden.
El Sierd doet het commentaar toch?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Morgen tikken ze Barça van de mat
2014 het jaar van La Décima.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Morgen tikken ze Barça van de mat
Koekoek!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:13 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
El Sierd doet het commentaar toch?
Bal was naast gegaanquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:13 schreef Cubewood. het volgende:
[ afbeelding ]
Was wel een mooie redding
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:15 schreef DuvelDuvel het volgende:
En dan Atleti kampioen op de laatste speeldag
Real gaat makkelijk kampioen wordenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:15 schreef DuvelDuvel het volgende:
En dan Atleti kampioen op de laatste speeldag
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
TTK / Afkeer voor of tegen?
Zondag 23 maart 21.00: Real Madrid-Barcelona live op Sport1!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:13 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
El Sierd doet het commentaar toch?
Ik heb m'n vriendin vast in de bezemkast opgesloten.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zondag 23 maart 21.00: Real Madrid-Barcelona live op Sport1!
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niet jinxen.
Liever CL winnen natuurlijk.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Calma Calma JanCees, morgen wint Real maar het wordt natuurlijk Atletiiiiiii
Over wie zou het gaan. I wonderquote:
Die gaan liever naar een topclub, denk ik....quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:22 schreef Pistone het volgende:
Er zouden zo wat eredivisiespelertjes bij dat Arsenal passen.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Om 15:30 gelijk door naar Mainz v Bayern met Sierd en Aad300
Giroudquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:22 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Over wie zou het gaan. I wonder
Over jou.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:22 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Over wie zou het gaan. I wonder
Ik denk niet dat zijn emotie zo zal zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren als schalleke en dartmund verliezen
De Vos en De Mos.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Om 15:30 gelijk door naar Mainz v Bayern met Sierd en Aad300
Je kan ook kijken hoe de Chinese president in Nederland wordt ontvangenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:24 schreef Grifte het volgende:
Wat zal ik doen: De tweede helft meepikken waarin waarschijnlijk niets meer gebeurt, of m'n Clint Eastwood-film afkijken?
Was de 10-0 tegen Feyenoord ook niet leuk?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:27 schreef Cavaliers het volgende:
Dit is niet leuk. Ik ga wat anders doen.
Eigenlijk niet, want dat kon PSV wel eens de titel hebben gekost dat jaar.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Was de 10-0 tegen Feyenoord ook niet leuk?
Champions League met Porto vergeten we maar even?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft alleen bij Inter een topprestatie geleverd
Dat was ook heel goed maar toen werkte hij nog in de luwtequote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Champions League met Porto vergeten we maar even?
Porto manquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft alleen bij Inter een topprestatie geleverd
wutquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was ook heel goed maar toen werkte hij nog in de luwte
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is een gentleman. Net als Pardew.
~ J. Derksen
Ik bak elk weekend wel eitjes. Ik dacht laat ik lekker gek doen en het weer eens koken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pics.
Al had ik liever gehad dat je ze had gebakken.
Niet geheel verrassend. Naast dat ze niet met de druk om kunnen gaan hebben ze ook gewoon geen breed genoege selectie.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:35 schreef Grifte het volgende:
Kampioensclash met Arsenal, is na deze helft weinig meer van over.
LR MODquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet geheel verrassend. Naast dat ze niet met de druk om kunnen gaan hebben ze ook gewoon geen breed genoege selectie.
Ook niet goed genoeg. Die Sagna is echt een dieptepunt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet geheel verrassend. Naast dat ze niet met de druk om kunnen gaan hebben ze ook gewoon geen breed genoege selectie.
LR MOD JAJAJAJAJquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Modquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht een leuke hond. Al is het baasje toch wel ietwat afgetrainder dan de hondquote:
Ik voorzie gouden tijdenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
LR gaat wat doen aan dat wanstaltige Alba beleid
Er is vandaag geschiedenis geschreven.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Yvonne en ik vonden dat de tijd rijp was
Een mooie dag voor #TeamJohannes en Nick.
Teveel mooiweervoetballers.. types als Arteta..Rosicky..Cazorla..Ozil.. die selectie mist mentaliteit en hardheidquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:39 schreef Yi-Long het volgende:
Arsenal veruit de duurste seizoenskaarten, en dan al jaren dit soort waardeloos naief dom voetbal op de mat leggen...Schandalig.
twitter:DuckerTheTimes twitterde op zaterdag 22-03-2014 om 14:39:42#afc, vs top 7 in PL, taken just 12pts from 30 when this ends. Even #mufc took 4pts off them & they have only taken 7pts in 12 games v top 9 reageer retweet
Ken je dit plaatje al?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht een leuke hond. Al is het baasje toch wel ietwat afgetrainder dan de hond
Lambiek analyseert Arsenal even kapot. Welke klootzak laat zich nou door de benen spelen
Bovendien zullen de vijanden van Pieter-Jan, ik noem geen namen Paxcon, vanaf nu op hun woorden moeten letten.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:40 schreef Grifte het volgende:
[..]
Er is vandaag geschiedenis geschreven.
Ha-ha geschiedenis.
Deze man staat gewoon voor Immers, Beugelsdijk en Alba, dit kan niet fout gaan
Vanavond vast Eric en Kankerneger Perezquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:42 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zie twee positieve dingen aan dit analysedesk. Namelijk; Toine en Lambiek zullen de analyse niet verzorgen bij de Eredivisie.
Daar zat ik net ook al aan te denkenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bovendien zullen de vijanden van Pieter-Jan, ik noem geen namen Paxcon, vanaf nu op hun woorden moeten letten.
Perez mag ik wel.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanavond vast Eric en Kankerneger Perez
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:37 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Mariner: "Gibbs, you're off!"
The Ox: "Ref, it was me!"
Mariner: "Shut up Walcott, or you'll be off too"
![]()
![]()
![]()
Door direct weg te schieten voorkomt hij wel door de benen gespeeld te wordenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ken je dit plaatje al?
[ afbeelding ]
Daar is over nagedacht.quote:
Ben je VBL mod of ergens anders?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door direct weg te schieten voorkomt hij wel door de benen gespeeld te worden
[..]
Daar is over nagedacht.
Dan mis je het commentaar van de Martquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Eens. FOX moet eens gaan investeren in NBA/NCAA.
Ze wachten waarschijnlijk tot Sport1 het loodje legtquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Eens. FOX moet eens gaan investeren in NBA/NCAA.
Fuck Mart, ik wil commentaar van Gary Payton. The Glove.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dan mis je het commentaar van de Mart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |