Neeee niet het voorhoofd!quote:
quote:
Aan alle cpt. obvious posts hierboven te zien wel.quote:
Die lijken mij te oudquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
je ziet dat Arsenal types als Adams en Keown mist
Nauwelijks gezienquote:
Niet gescoord laatste wedstrijdquote:
Met Arsenal ja, maar niet met Bayern.quote:
k zat al te zoekenquote:
ok bedankt!quote:
slegtquote:
Vertel iets nieuwsquote:
manjester junitedquote:
joenaaitet bedoel je?quote:
Als Robben al tot zijn 40ste doorkanquote:
Ze horen er op deze manier niet eens tussenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:33 schreef tochweerhenk het volgende:
Arsenal is slechtste team van deze laatste 16 denk ik
Arsenal is niet kop sterk...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:34 schreef Kopsterk het volgende:
Bayern speelt zo sterk als ik verwacht had, alleen jammer dat Arsenal het voor elkaar krijgt om nog slechter te spelen dan ik bij dat matige team voor mogelijk hield.
mijn fout thanks manquote:
Ik denk van niet. Bayern is gewoon ontzettend goed. Zouden veel clubs een probleem mee hebben.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:33 schreef tochweerhenk het volgende:
Arsenal is slechtste team van deze laatste 16 denk ik
Dan hoe je nog niet elke bal weg te geven.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:35 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Bayern is gewoon ontzettend goed. Zouden veel clubs een probleem mee hebben
en te gaan schoppenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:36 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dan hoe je nog niet elke bal weg te geven.
bij Ryan kan er een minzaam lachje vanaf.quote:
Ben je gay of zo?quote:
best wel triestquote:
quote:
quote:
Geeft niet.quote:
denk 't ook, terecht ook dan, Chelsea had de finale nooit mogen winnenquote:
Als het zo 2-2 wordt en Robben komt erin en schiet er 2 in de kruising:"Ja kijk, Robben maakt gewoon het verschil, pure klasse."quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:37 schreef Kopsterk het volgende:
Als Robben nu nog steeds niet begrijpt dat hij er niet instaat, is hij gewoon een debiel.
Eén van de weinige coaches die niet direct een probleem heeft als het bestuur zijn vertrouwen uitspreektquote:
robben is topquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:37 schreef Kopsterk het volgende:
Als Robben nu nog steeds niet begrijpt dat hij er niet instaat, is hij gewoon een debiel.
Zo opportunistisch ben ik niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:39 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Als het zo 2-2 wordt en Robben komt erin en schiet er 2 in de kruising:"Ja kijk, Robben maakt gewoon het verschil, pure klasse."
Ok, veel mensen wel.quote:
fc bayern!!!!!!!!!!!!!quote:
Mooie drie-eenheid die elkaar de hand boven het hoofd houdt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:39 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Eén van de weinige coaches die niet direct een probleem heeft als het bestuur zijn vertrouwen uitspreekt
Maar 7 doelpunten tegen in de bundesliga, in 22 wedstrijden. Zegt genoeg.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:40 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Uh nee.
Gewoon zeer compact spelen maar niet onnodig naar voor.
quote:
Eftsee baajerunquote:
Vermeer is echt die ideale keeper voor Arsenalquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Arsenal moet Alderweireld aankopen voor 12 miljoen en Vermeer voor 8.
En dan degraderen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
en dan degraderen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Gast...quote:
#noslogicquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Wat is trouwens in hemelsnaam het nut om twee presentatoren in de studio te zetten naast twee analisten?
NOS =quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Wat is trouwens in hemelsnaam het nut om twee presentatoren in de studio te zetten naast twee analisten?
fixedquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:42 schreef NeeOfTochJA het volgende:
met robben speelt bayern de sterren van de hemel.
Wat een onzin, vorig jaar zou Barcelona - Real Madrid de finale worden.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:41 schreef Rickazio het volgende:
Kijk nu alweer uit naar de Finale waar Bayern in speelt
wat een onzin, wie zei dat? Mulder? hahahahaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat een onzin, vorig jaar zou Barcelona - Real Madrid de finale worden.
nee! bayern! FC Bayern. Wees nou een keer positief over het systeem van van gaal.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat een onzin, vorig jaar zou Barcelona - Real Madrid de finale worden.
Dure contracten...je kunt ze niet voor 2 ton/jaar het Sportjournaal van 18:40 uur laten doen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:41 schreef TheVulture het volgende:
eigenlijk wel ja. Die balverlies en gele kaarten.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:43 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
dus nu spelen ze slecht? haha
dan zap je na afloop wegquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:44 schreef Kopsterk het volgende:
Ik kijk nu al uit naar het jankverhaal van Robben na afloop bij de NOS. Kan ik me héérlijk ergeren.
Vrijwel iedereen ging daar vanuit, de nederlaag van beide kwamen dan ook uit het niets.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:43 schreef Rickazio het volgende:
[..]
wat een onzin, wie zei dat? Mulder? hahahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:43 schreef Rickazio het volgende:
Youri Mulder zit er trouwens ALTIJD naast
echt een beunhaas
Is een meerwaarde voor elk team.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:44 schreef tochweerhenk het volgende:
Robben is voor geen enkel team een meerwaarde.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:44 schreef RetRy32 het volgende:
Isco is uit de kast gekomen voordat Malaga - Porto begon!jouw bankrekening is overschatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
FC BAYERNquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nee! bayern! FC Bayern. Wees nou een keer positief over het systeem van van gaal.
Eén van de dingen die Arsenal wel heeft.. Een zeer talentvolle keeperquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:41 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Vermeer is echt die ideale keeper voor Arsenal
Nee, wat zeg ik nou.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:41 schreef alors het volgende:
[..]
Mooie drie-eenheid die elkaar de hand boven het hoofd houdt.
bayern is beter zonder robbenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:45 schreef KingRoland het volgende:
Klaar als er nog 1 KEER gehaat gaat worden op Robben dan deel ik echt koeken uit.
hij teert nog steeds op zn goede naam uit het verleden.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:44 schreef tochweerhenk het volgende:
Robben is voor geen enkel team een meerwaarde.
Roze koek dan graagquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:45 schreef KingRoland het volgende:
Klaar als er nog 1 KEER gehaat gaat worden op Robben dan deel ik echt koeken uit.
quote:
Neem een andere idool. Müller is wel een goedequote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:45 schreef KingRoland het volgende:
De beste Nederlandse voetballerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:46 schreef ValHallen het volgende:
Mensen die nog steeds in Arjen Robben geloven
Robbenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:45 schreef KingRoland het volgende:
Topperquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:46 schreef ValHallen het volgende:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:46 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
hij teert nog steeds op zn goede naam uit het verleden.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:46 schreef ValHallen het volgende:
60e minuut gaan we los.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:47 schreef alors het volgende:
Nee natuurlijk wisselt Wenger nu niet, hij wisselt nooit in de rust
okquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:47 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Jezelf quoten is als rukken in een spuugbak.
Wenger is gewoon slim, hij verliest dit keer met 3-0 en wint dan de return met 4-0, hij heeft geleerd van die tweeluik tegen AC Milan.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:47 schreef alors het volgende:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:48 schreef Caland het volgende:
Robben loopt warm. Hopelijk raakt hij niet geblesseerd.
hhaahahahahahahquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:48 schreef Caland het volgende:
Alsof het wat uitmaaktquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:47 schreef alors het volgende:
Johnny Heitinga ?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:48 schreef Kopsterk het volgende:
Hoe kun je nou fan zijn van iemand met zo'n 'Ikschijtinmijnbroek'-gezicht?
Ja, Walcott op rechts.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:49 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Alsof het wat uitmaakt. Wie wil je inbrengen? Giroud?
hahaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:48 schreef Caland het volgende:
Nouja dan heb je iig iemand die bij corners iets kan doen. Maar ik ben ook geen fan.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:49 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Alsof het wat uitmaakt. Wie wil je inbrengen? Giroud?
Net als Robben Baajerun!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:49 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ja, Walcott op rechts.
Giroud laat heel Arsenal beter spelen!
Van wie dan wel? Op Wilshere na is Arsenal echt kut met peren.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:50 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja dan heb je iig iemand die bij corners iets kan doen. Maar ik ben ook geen fan.
Alleen bij corners?!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:50 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja dan heb je iig iemand die bij corners iets kan doen. Maar ik ben ook geen fan.
Ja klopt idd, Wilshere en Cazorla mag ik wel graag naar kijken, alleen Caz heeft het ook al een tijdje niet meer zo.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Van wie dan wel? Op Wilshere na is Arsenal echt kut met peren.
Meest balvast? lol. Babel? whut.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:51 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Alleen bij corners?!
Meest balvaste speler bij Arsenal, kan functioneren als Babel in de spits bij Ajax.
Toch wel schrijnend dit. Arsenal heeft eigenlijk alles fout gedaan de afgelopen 8 jaarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:52 schreef alors het volgende:
[..]
Ja klopt idd, Wilshere en Cazorla mag ik wel graag naar kijken, alleen Caz heeft het ook al een tijdje niet meer zo.
henryquote:
Babel deluxequote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Een ode aan de beste voetballer ooit:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Een ode aan de beste voetballer ooit:
ik mis strootgodquote:
Baas is dat he?quote:
quote:
100k per week lolquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:55 schreef tochweerhenk het volgende:
Hoe kan Walcott ooit hebben bijgetekend?
Bij Arsenal mag ie af en toe heel hard naar voren rennen.. Bij een andere club weet je dat nog niet zomaar..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:55 schreef tochweerhenk het volgende:
quote:
ligt bayern dan eruit?quote:
Mooie UI.quote:
Ze lieten een oude dvd zien met de hoofden vervaagdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:55 schreef tochweerhenk het volgende:
quote:
Ik zag die edit wel.quote:
Ingetrokken ?quote:
Als het zo zou werkenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:58 schreef Caland het volgende:
Staat gewoon 1-4 uitdoelpunten tellen dubbel.
Zijn ze bij de nos weer aan het falen. Dacht dat ik zoiets hoorde.quote:
Nee, Zwijnstijger.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alle Duitsers zouden standaard geel moeten krijgen als ze het veld opkomen.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Voor duitsers tellen gele kaarten dubbel.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
echt hequote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja en dat ie dan gelijk een mooi hakje probeert en zichzelf auw doet.quote:
alleen in uitwedstrijden?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor duitsers tellen gele kaarten dubbel.
Ze zijn wel geschorst, want uit gele kaarten tellen dubbel.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
hij is geblesseerdquote:
Moderators op FOK ___!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |