Neeee niet het voorhoofd!quote:
quote:
Aan alle cpt. obvious posts hierboven te zien wel.quote:
Die lijken mij te oudquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
je ziet dat Arsenal types als Adams en Keown mist
Nauwelijks gezienquote:
Niet gescoord laatste wedstrijdquote:
Met Arsenal ja, maar niet met Bayern.quote:
k zat al te zoekenquote:
ok bedankt!quote:
slegtquote:
Vertel iets nieuwsquote:
manjester junitedquote:
joenaaitet bedoel je?quote:
Als Robben al tot zijn 40ste doorkanquote:
Ze horen er op deze manier niet eens tussenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:33 schreef tochweerhenk het volgende:
Arsenal is slechtste team van deze laatste 16 denk ik
Arsenal is niet kop sterk...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:34 schreef Kopsterk het volgende:
Bayern speelt zo sterk als ik verwacht had, alleen jammer dat Arsenal het voor elkaar krijgt om nog slechter te spelen dan ik bij dat matige team voor mogelijk hield.
mijn fout thanks manquote:
Ik denk van niet. Bayern is gewoon ontzettend goed. Zouden veel clubs een probleem mee hebben.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:33 schreef tochweerhenk het volgende:
Arsenal is slechtste team van deze laatste 16 denk ik
Dan hoe je nog niet elke bal weg te geven.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:35 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Bayern is gewoon ontzettend goed. Zouden veel clubs een probleem mee hebben
en te gaan schoppenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:36 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dan hoe je nog niet elke bal weg te geven.
bij Ryan kan er een minzaam lachje vanaf.quote:
Ben je gay of zo?quote:
best wel triestquote:
quote:
quote:
Geeft niet.quote:
denk 't ook, terecht ook dan, Chelsea had de finale nooit mogen winnenquote:
Als het zo 2-2 wordt en Robben komt erin en schiet er 2 in de kruising:"Ja kijk, Robben maakt gewoon het verschil, pure klasse."quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:37 schreef Kopsterk het volgende:
Als Robben nu nog steeds niet begrijpt dat hij er niet instaat, is hij gewoon een debiel.
Eén van de weinige coaches die niet direct een probleem heeft als het bestuur zijn vertrouwen uitspreektquote:
robben is topquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:37 schreef Kopsterk het volgende:
Als Robben nu nog steeds niet begrijpt dat hij er niet instaat, is hij gewoon een debiel.
Zo opportunistisch ben ik niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:39 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Als het zo 2-2 wordt en Robben komt erin en schiet er 2 in de kruising:"Ja kijk, Robben maakt gewoon het verschil, pure klasse."
Ok, veel mensen wel.quote:
fc bayern!!!!!!!!!!!!!quote:
Mooie drie-eenheid die elkaar de hand boven het hoofd houdt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:39 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Eén van de weinige coaches die niet direct een probleem heeft als het bestuur zijn vertrouwen uitspreekt
Maar 7 doelpunten tegen in de bundesliga, in 22 wedstrijden. Zegt genoeg.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:40 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Uh nee.
Gewoon zeer compact spelen maar niet onnodig naar voor.
quote:
Eftsee baajerunquote:
Vermeer is echt die ideale keeper voor Arsenalquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Arsenal moet Alderweireld aankopen voor 12 miljoen en Vermeer voor 8.
En dan degraderen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
en dan degraderen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Gast...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |