SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zoals ik al voorspelde gaan Liverpool en Arsenal het niet volhouden
Ik ook wel maar Arsenal maakt altijd dezelfde foutenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had op een spannende wedstrijd gehoopt.
Ja, oké, maar dit is wel heel erg slecht.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ook wel maar Arsenal maakt altijd dezelfde fouten
Met al die oneliners, wilde gokjes en argumentsloze uitspraken zal er ooit wel eens iets uitkomen van wat je zegt.quote:
Sinds die quote presteert Liverpool ook beter als elke andere club, dus het is gedeeltelijk onwaar ook.quote:
Hij kreeg ook alle ruimtequote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:53 schreef Pistone het volgende:
Voor iemand die eigenlijk liever pinda's verkoopt dan spelen voor een zielige club als Chelsea doet die Eto'o het best aardig.
Dan*.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Sinds die quote presteert Liverpool ook beter als elke andere club, dus het is gedeeltelijk onwaar ook.
Iemand is butthurt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met al die oneliners, wilde gokjes en argumentsloze uitspraken zal er ooit wel eens iets uitkomen van wat je zegt.
Daarom, als je 10 keer wat roept zal het er 1 keer wel op gaan lijkenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Sinds die quote presteert Liverpool ook beter als elke andere club, dus het is gedeeltelijk onwaar ook.
Die staan 2 punten boven City met 2 wedstrijden meer. Gaan er gewoon overheen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die is wel lekker iddquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:55 schreef Paxcon het volgende:
Hoeveel spelers zullen die verzorgster al uitgewoond hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |