SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zoals ik al voorspelde gaan Liverpool en Arsenal het niet volhouden
Ik ook wel maar Arsenal maakt altijd dezelfde foutenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had op een spannende wedstrijd gehoopt.
Ja, oké, maar dit is wel heel erg slecht.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ook wel maar Arsenal maakt altijd dezelfde fouten
Met al die oneliners, wilde gokjes en argumentsloze uitspraken zal er ooit wel eens iets uitkomen van wat je zegt.quote:
Sinds die quote presteert Liverpool ook beter als elke andere club, dus het is gedeeltelijk onwaar ook.quote:
Hij kreeg ook alle ruimtequote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:53 schreef Pistone het volgende:
Voor iemand die eigenlijk liever pinda's verkoopt dan spelen voor een zielige club als Chelsea doet die Eto'o het best aardig.
Dan*.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Sinds die quote presteert Liverpool ook beter als elke andere club, dus het is gedeeltelijk onwaar ook.
Iemand is butthurt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met al die oneliners, wilde gokjes en argumentsloze uitspraken zal er ooit wel eens iets uitkomen van wat je zegt.
Daarom, als je 10 keer wat roept zal het er 1 keer wel op gaan lijkenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Sinds die quote presteert Liverpool ook beter als elke andere club, dus het is gedeeltelijk onwaar ook.
Die staan 2 punten boven City met 2 wedstrijden meer. Gaan er gewoon overheen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die is wel lekker iddquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:55 schreef Paxcon het volgende:
Hoeveel spelers zullen die verzorgster al uitgewoond hebben?
Davy en ik zijn kennersquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
je ziet dat Arsenal types als Adams en Keown mist
Van Halst liet voor de wedstrijd de tegengoals zien van Arsenal in de toppers, en in alle gevallen waren de backs veel te ver naar voren en is bijna elk balverlies op het middenveld dodelijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ook wel maar Arsenal maakt altijd dezelfde fouten
Niemand boeit het wat Lambiek zegt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Van Halst liet voor de wedstrijd de tegengoals zien van Arsenal in de toppers, en in alle gevallen waren de backs veel te ver naar voren en is bijna elk balverlies op het middenveld dodelijk.
Van Halst nemen we niet serieus.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Van Halst liet voor de wedstrijd de tegengoals zien van Arsenal in de toppers, en in alle gevallen waren de backs veel te ver naar voren en is bijna elk balverlies op het middenveld dodelijk.
Ja die Jan kan wel wat.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hahaha jij zei semenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:57 schreef Grifte het volgende:
Arsenal mist een type Seaman op kool, dan hadden ze nu nog de nul gehouden.
Klopt, dat middenveld is gewoon veel te licht. Arteta is een waardeloze verdedigende middenvelder, echt lachwekkend hoeveel ballen hij afpakt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |