Omdat het wegsturen van criminelen terecht is en een allochtonen en vrouwenquotum niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:59 schreef Rurik het volgende:
[..]
Waarom stoor je je alleen aan ongelijke behandeling als het je zelf uitkomt?
Op basis van? Zie ook dit: http://www.dagelijksestan(...)n-wannabe-jihadistenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:00 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Op je tweede punt, nee dat kunnen we niet
Dan heb je het alleen over dat dubbele paspoort toelaten. Wat verder ook niets zegt natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:00 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat gebeurd nu ook al zoals ik al een miljard keer heb gezegd.
Maar ook als een familielid een misdrijf heeft gepleegd? Linea recta deporteren dus?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:02 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Omdat het wegsturen van criminelen terecht is en een allochtonen en vrouwenquotum niet.
Omdat een vrouwenquotum onzin is, mijn argument tegen een vrouwenquotum is niet dat je dan mensen ongelijk behandeld.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:00 schreef Rurik het volgende:
[..]
Nou ja, storen, onzin ... het punt van mij is ... je bent het oneens met zoiets als een vrouwenquotum, maar iets wat veel extremer is, mensen uitzetten vanwege hun afkomst, is opeens geen probleem.
Nee, er wordt immers niemand benadeeld. Juist niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:58 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja daar doel ik op. Dan is het nog steeds discriminatie.
[..]
Ik krijg het idee dat je het gewoon niet wil snappen. Zou je zelf anders behandeld willen worden op basis van je geboorteplaats ? Je vriend is in Amsterdam geboren,...jouw ouders in Apeldoorn, maar je woont al je hele leven in Amsterdam. Samen slopen jullie in Amsterdam een bushokje. De rechter oordeelt dat je vriend enkel een taakstraf krijgt, maar jij moet Amsterdam verlaten. En dat zou jij zonder morren accepteren. Geloof je het zelf ?quote:En die Nederlandse nationaliteit kunnen we dus afpakken.
Je lijkt nogal stellig in dat het wel kan. Terwijl al keer op keer is gezegd waarom het niet kan. Als het al wenselijk zou zijn.quote:Lijkt me sterk, maar ik zeg dan ook dat ik niet weet of het zou kunnen.
Een paspoort afpakken is wel andere koek? Het gaat hier gewoon om het fysiek afpakken van het paspoort.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:02 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Op basis van? Zie ook dit: http://www.dagelijksestan(...)n-wannabe-jihadisten
Waarom mag een vrouwen en allochtonenquotum dan wel?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:01 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Algemene wet gelijke behandeling, die een uitvoering is van artikel 1 Grondwet... Lees je anders even in...
Uitspraken van Hof van Justitie van de EU...Nederlanders zijn niet alleen Nederlanders maar ook EU burgers..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:02 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Op basis van? Zie ook dit: http://www.dagelijksestan(...)n-wannabe-jihadisten
Omdat die wet in sommige gevallen positieve discriminatie toestaat, negatieve discriminatie mag niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:04 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Waarom mag een vrouwen en allochtonenquotum dan wel?
Het zijn Nederlandse criminelen, dus ze dienen gewoon naar een Nederlandse gevangenis te gaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:55 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Omdat we dan van die criminelen af zijn.
Het wegsturen van de ene crimineel wel en de andere niet is .... "terecht"?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:02 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Omdat het wegsturen van criminelen terecht is en een allochtonen en vrouwenquotum niet.
Dan veranderen de wet dat het wel kan. Waarom zou een dubbel paspoort niet mogen dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:02 schreef Globali het volgende:
[..]
Wat jij wil is dat Ahmed minder rechten heeft dan Henk. Dat kan dus niet. Daar kunnen we heel lang een discussie over voeren. Iets anders is zeggen dat een dubbel paspoort niet kan voor nieuwkomers. Die geef je dan een permanente verblijfsvergunning.
Het ging hier ook alleen om het fysiek afpakken van het paspoort. Deze mensen zouden volgens mij niet stateloos worden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:05 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Uitspraken van Hof van Justitie van de EU...Nederlanders zijn niet alleen Nederlanders maar ook EU burgers..
Ja als politicus kan je die dingen wel roepen (om stemmen te winnen) maar dat wil nog niet zeggen dat het kan.
Nee, maar dat is een onzin vergelijking. Mohammed heeft een Marokkaans paspoort dus dat kan gewoon. Ik heb geen licentie om het grondgebied van de buren te gebruiken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:02 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ah ja excuses dat mijn retoriek zo ingewikkeld is. Gooi je je afval ook zomaar op het grondgebied van iemand anders?
Waarom is het onzin?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:03 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Omdat een vrouwenquotum onzin is, mijn argument tegen een vrouwenquotum is niet dat je dan mensen ongelijk behandeld.
Dat KAN niet!!!! Dat is wel wat de PVV roept inderdaad. Maar het gaat nooit gebeuren. Als je nu eens even tot 10 telt en dat tot je door laat dringen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:05 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dan veranderen de wet dat het wel kan. Waarom zou een dubbel paspoort niet mogen dan?
Ik snap dat het jou een prettig gevoel geeft om eventjes helemaal los te gaan op je forumgenoten. Uiteraard is dat veel makkelijker dan het geven van een fatsoenlijk, relevant en weldoordacht weerwoord. En het is niet alleen makkelijker, het geeft je ook een instant voldaan gevoel! "Sohee, heb ik die gemene PVV'er even flink te grazen genomen!"quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:56 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Mensen die iedereen behalve zichzelf de schuld geven uitzetten is een mooi begin! Zeker als ze aan komt zetten met waanzin als
[..]
dit.
Uitzetten is de enigste overgebleven optie!
Als Mo in Nederland is geboren dan begin je niks.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:06 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, maar dat is een onzin vergelijking. Mohammed heeft een Marokkaans paspoort dus dat kan gewoon. Ik heb geen licentie om het grondgebied van de buren te gebruiken.
En dit...zodat ze niet zouden kunnen reizen. Ze zouden hun nationaliteit niet kwijtraken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:06 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Het ging hier ook alleen om het fysiek afpakken van het paspoort. Deze mensen zouden volgens mij niet stateloos worden.
Het kan niet, het kan niet, het kan niet. Naar de maan vliegen kon vroeger ook niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:07 schreef Globali het volgende:
[..]
Dat KAN niet!!!! Dat is wel wat de PVV roept inderdaad. Maar het gaat nooit gebeuren. Als je nu eens even tot 10 telt en dat tot je door laat dringen.
Dit inderdaad!!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:04 schreef Janneke141 het volgende:
Dat een vrouwenquotum onzin is, betekent niet dat het deporteren van criminele landgenoten daarmee ineens een goed idee hebt. Je hebt slecht opgelet bij het college logica.
Ik heb het over het allochtonen- en vrouwenquotum. En dat asielzoekers ook niet gelijk worden behandeld.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:02 schreef Globali het volgende:
[..]
Dan heb je het alleen over dat dubbele paspoort toelaten. Wat verder ook niets zegt natuurlijk.
Mooi man. We sluiten een deal met Ethiopie en geven alle criminelen een Ethiopisch paspoort. Kunnen we alle criminelen naar Ethiopie sturen !quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:06 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, maar dat is een onzin vergelijking. Mohammed heeft een Marokkaans paspoort dus dat kan gewoon. Ik heb geen licentie om het grondgebied van de buren te gebruiken.
Het gaat gewoon in tegen rechtsgelijkheid. Als we dat gaan loslaten wonen we straks in een land als Pakistan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:08 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Het kan niet, het kan niet, het kan niet. Naar de maan vliegen kon vroeger ook niet.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:03 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Maar ook als een familielid een misdrijf heeft gepleegd? Linea recta deporteren dus?
Kunnen we alle Joden niet nu al uitzetten naar Israël?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:08 schreef gelly het volgende:
[..]
Mooi man. We sluiten een deal met Ethiopie en geven alle criminelen een Ethiopisch paspoort. Kunnen we alle criminelen naar Ethiopie sturen !
twitter:margrietbrandsm twitterde op zaterdag 22-03-2014 om 11:51:53Wilders is contact met realiteit kwijt, zegt fractievoorzitter PVV-Friesland, Otto van der Galien. Hij stapt op, net als Pieter Buisman reageer retweet
Dat antwoord heb je al drie keer gehad (van mij) Algemene wet gelijke behandeling voor je quota en verbod van refoulement voor je asielzoekersquote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:08 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik heb het over het allochtonen- en vrouwenquotum. En dat asielzoekers ook niet gelijk worden behandeld.
Die voelen zich hard in hun criminele poeperdje genomen!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:08 schreef Rurik het volgende:
Omgekeerd juist, als je een vrouwenquotum al onzin vindt, moet je je voorstellen hoe mensen die het land uitgestuurd worden zich moeten voelen.
En mensen verhinderen het land uit te gaan is niet hetzelfde als mensen het land uitzetten. Lijkt eerder het tegenovergesteldequote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:06 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Het ging hier ook alleen om het fysiek afpakken van het paspoort. Deze mensen zouden volgens mij niet stateloos worden.
Zegt diegene die zn kont afveegt aan statistieken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:07 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ik snap dat het jou een prettig gevoel geeft om eventjes helemaal los te gaan op je forumgenoten. Uiteraard is dat veel makkelijker dan het geven van een fatsoenlijk, relevant en weldoordacht weerwoord. En het is niet alleen makkelijker, het geeft je ook een instant voldaan gevoel! "Sohee, heb ik die gemene PVV'er even flink te grazen genomen!"
Daarom repsecteer ik je keuze en ga ik er vanuit dat je je nu helemaal het mannetje (of vrouwtje) voelt. Good for you!
Azielzoekers hebben niet direct bij aankomst dezelfde rechten als een Nederlander. Wel als men later mag blijven en naturaliseert.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:08 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik heb het over het allochtonen- en vrouwenquotum. En dat asielzoekers ook niet gelijk worden behandeld.
Wat snap je niet aan het gedeelte "in gelijke gevallen gelijk behandeld" uit de grondwet ?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:08 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Waarom zouden we dat in godsnaam willen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Kunnen we alle Joden niet nu al uitzetten naar Israël?
Het komt allemaal duidelijk niet over.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:10 schreef gelly het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het gedeelte "in gelijke gevallen gelijk behandeld" uit de grondwet ?
Gewoon, omdat het kan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:10 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Waarom zouden we dat in godsnaam willen?
Ik vind daar helemaal niets enig aan. Criminelen uitzetten is nooit schattig.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:56 schreef tofastTG het volgende:
dit.
Uitzetten is de enigste overgebleven optie!
Dat gebeurt toch? Nooit gehoord dat pedo's niet meer terug mogen keren naar hun buurt of stad?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:04 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat je het gewoon niet wil snappen. Zou je zelf anders behandeld willen worden op basis van je geboorteplaats ? Je vriend is in Amsterdam geboren,...jouw ouders in Apeldoorn, maar je woont al je hele leven in Amsterdam. Samen slopen jullie in Amsterdam een bushokje. De rechter oordeelt dat je vriend enkel een taakstraf krijgt, maar jij moet Amsterdam verlaten. En dat zou jij zonder morren accepteren. Geloof je het zelf ?
Juist wel, mannen en autochtonen worden benadeeld.quote:[..]
Nee, er wordt immers niemand benadeeld. Juist niet.
Daarom zeg ik ook dat ik niet weet of het zou kunnen, maar de argumenten die ik heb gezien waarom het niet zou kunnen overtuigen me niet bepaald.quote:[..]
Je lijkt nogal stellig in dat het wel kan. Terwijl al keer op keer is gezegd waarom het niet kan. Als het al wenselijk zou zijn.
Ik ben een Cartman aanhanger. Wir mussen die Juden ausrotten!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:10 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:10 schreef Mint_Clansell het volgende:
Laffe honden trouwens daar bij de fractie in Almere.
God, wat een vergelijking weer.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:10 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Zegt diegene die zn kont afveegt aan statistieken.
Die hebben impliciet een tweede nationaliteit. Neem aan dat zoiets bedoeld werd...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:10 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Wetgeving zegt je duidelijk niets.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:11 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch? Nooit gehoord dat pedo's niet meer terug mogen keren naar hun buurt of stad?
[..]
Juist wel, mannen en autochtonen worden benadeeld.
[..]
Daarom zeg ik ook dat ik niet weet of het zou kunnen, maar de argumenten die ik heb gezien waarom het niet zou kunnen overtuigen me niet bepaald.
Lekker familielid ben jij.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:09 schreef SadPanda het volgende:
[..]Wat bedoel je nou? Als een familielid een dubbel paspoort heeft en een misdadiger is kan hij weg ja.
Terugkrabbelen. Dan sta je dus eigenlijk wel achter Wilders' standpunt.quote:
Nouja, ik zou zeggen, richt een partij op! Alhoewel Cartman door menigeen geliefd wordt, geef ik je weinig kans van slagen. Maar je weet natuurlijk nooit.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Ik ben een Cartman aanhanger. Wir mussen die Juden ausrotten!
Je voorbeeld zou ergens op slaan als 2 pedo's voor hetzelfde delict anders behandeld zouden worden op basis van waar ze geboren zijn. Of begrijp je dat niet ?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:11 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch? Nooit gehoord dat pedo's niet meer terug mogen keren naar hun buurt of stad?
Dat zeg ik toch niet? Ik zeg alleen dat het onzin is om de grondwet aan te halen als argument.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:04 schreef Janneke141 het volgende:
Dat een vrouwenquotum onzin is, betekent niet dat het deporteren van criminele landgenoten daarmee ineens een goed idee hebt. Je hebt slecht opgelet bij het college logica.
Nogmaals, ik wil uit de EU.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:05 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Uitspraken van Hof van Justitie van de EU...Nederlanders zijn niet alleen Nederlanders maar ook EU burgers..
Ja als politicus kan je die dingen wel roepen (om stemmen te winnen) maar dat wil nog niet zeggen dat het kan.
Noemt de wet positieve of negatieve discriminatie dan? Ik vindt de term ook erg misleidend, positief is het niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:05 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Omdat die wet in sommige gevallen positieve discriminatie toestaat, negatieve discriminatie mag niet.
Eerst in de gevangenis en daarna deporteren.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het zijn Nederlandse criminelen, dus ze dienen gewoon naar een Nederlandse gevangenis te gaan.
Tja, ze zullen zich ongetwijfeld ook schamen voor deze uitlatingen maar ik kan mij voorstellen dat baanbehoud zwaarder weegt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:13 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Terugkrabbelen. Dan sta je dus eigenlijk wel achter Wilders' standpunt.
Hoewel ik eerder denk dat die lui vrezen voor hun baan. Het zijn allemaal sjoemelaars.
Alleen als de vertrokken PVV'ers hun zetel opgeven (en mits er nog voldoende overgebleven kandidaten op de lijst staan en die ook daadwerkelijk zitting willen nemen).quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:14 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik zal wel dom zijn, maar wat gebeurt er nu met die 8 zetels die bezet zouden worden door de exPVVers op de lijst? Worden dat allemaal partijloze zetels (als ze niet samen iets starten) of komen er andere, nog wel loyale kandidaten op die plekken?
Omdat we last hebben van die criminelen? Niemand ondervindt er nadeel van als criminelen worden uitgezet van het quota hebben mensen wel last.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:05 schreef Rurik het volgende:
[..]
Het wegsturen van de ene crimineel wel en de andere niet is .... "terecht"?
Je stoort je aan die quota omdat ze oneerlijk zijn, onterecht, mensen worden ongelijk behandeld.
Waarom geldt dat dan niet voor iets wat veel extremer is, maar wat niet direct in jouw straatje is?
Het is triest dat figuren als jij werkelijk denken dat je iets kan doen aan een wetgeving die gaat over het gelijk behandelen van mensen. Jij wil van Ahmed, die hier gewoon geboren is en tegen wil en dank ook een Marokkaans paspoort heeft, een tweederangs burger maken. Dat gaat werken......quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:15 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Eerst in de gevangenis en daarna deporteren.
Dat zeg ik nog steeds. Sommige zeggen hier dat mijn plan niet kan omdat volgens artikel 1 iedereen gelijk moet worden behandeld dus zeg ik dat dat nu ook al niet gebeurt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:07 schreef Rurik het volgende:
[..]
Waarom is het onzin?
Een paar posts geleden zeg je nog dat het "onterecht" is, dat komt op hetzelfde neer als "onrechtvaardig"
Je zou ook gehandicapten met 2 paspoorten uit kunnen zetten. Hoeven wij ze niet te verzorgen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:16 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Omdat we last hebben van die criminelen? Niemand ondervindt er nadeel van als criminelen worden uitgezet van het quota hebben mensen wel last.
Nogmaals waarom kan dat dan niet?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:07 schreef Globali het volgende:
[..]
Dat KAN niet!!!! Dat is wel wat de PVV roept inderdaad. Maar het gaat nooit gebeuren. Als je nu eens even tot 10 telt en dat tot je door laat dringen.
Want?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:07 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Als Mo in Nederland is geboren dan begin je niks.
Werklozen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:17 schreef Rurik het volgende:
[..]
Je zou ook gehandicapten met 2 paspoorten uit kunnen zetten. Hoeven wij ze niet te verzorgen.
Hangt er vanaf wat ze doen. Ze kunnen de zetels blijven bezetten en samen iets starten, of ze kunnen de zetels opgeven en dan wordt de verkiezingslijst langsgelopen. De eerstvolgenden op de lijst krijgen dan de zetel aangeboden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:14 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik zal wel dom zijn, maar wat gebeurt er nu met die 8 zetels die bezet zouden worden door de exPVVers op de lijst? Worden dat allemaal partijloze zetels (als ze niet samen iets starten) of komen er andere, nog wel loyale kandidaten op die plekken?
Slechte vergelijking...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:08 schreef gelly het volgende:
[..]
Mooi man. We sluiten een deal met Ethiopie en geven alle criminelen een Ethiopisch paspoort. Kunnen we alle criminelen naar Ethiopie sturen !
Hoe vaak moet je jou iets vertellen? Hoeveel mensen moeten het herhalen? Je wil het gewoon niet begrijpen. Dat is een keus.quote:
Bij het uitzetten heeft niemand er nadeel van, behalve de crimineel zelf.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:08 schreef Rurik het volgende:
[..]
Dit inderdaad!!
Omgekeerd juist, als je een vrouwenquotum al onzin vindt, moet je je voorstellen hoe mensen die het land uitgestuurd worden zich moeten voelen.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:09 schreef Globali het volgende:
[..]
Het gaat gewoon in tegen rechtsgelijkheid. Als we dat gaan loslaten wonen we straks in een land als Pakistan.
Er is je ook al een paar keer uitgelegd dat het niet hetzelfde is. Positieve discriminatie is in sommige gevallen toegestaan. Negatieve niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:17 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat zeg ik nog steeds. Sommige zeggen hier dat mijn plan niet kan omdat volgens artikel 1 iedereen gelijk moet worden behandeld dus zeg ik dat dat nu ook al niet gebeurt.
Omdat je in dat geval een Nederlands staatsburger bent en dezelfde rechten geniet als ieder ander, en dat die rechten niet zomaar van je af kunnen worden gepakt in een beschaafde samenleving.quote:
Staat in de Algemene wet gelijke behandeling dat een quota mag?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:09 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dat antwoord heb je al drie keer gehad (van mij) Algemene wet gelijke behandeling voor je quota en verbod van refoulement voor je asielzoekers
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:10 schreef Globali het volgende:
[..]
Azielzoekers hebben niet direct bij aankomst dezelfde rechten als een Nederlander. Wel als men later mag blijven en naturaliseert.
De man is duidelijk de weg volkomen kwijt. Ik kan mij wel voorstellen dat als je zo leeft als hij (constante beveiliging) je heel vreemd gaat denken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Heeft iemand zich al verdiept in de psyche van Wilders? Hij lijkt iets persoonlijks te hebben tegen moslims en dan met name Marokkanen. Zou het komen door de jarenlange bedreigingen? Heeft hij diep van binnen juist liefde voor Marokkanen en is hij daarin teleurgesteld? Met harde uitspraken bereikt hij in ieder geval niets en het verbaast me dat hij als intelligent persoon zich vaak zo hard uitlaat.. ik weet niet hoe hij privé is maar zijn gedachtegoed vind ik naar en de manier waarop hij met zijn partij omgaat ook, alles lijkt om hemzelf te draaien en ik heb niet de indruk dat zijn partijgenoten allemaal van die heldere lichten zijn, ik vind het maar een inhoudsloos zooitje.
Een quota, twee quota's. Drie quotassen?quote:
Wat moet ik daar aan snappen dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:10 schreef gelly het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het gedeelte "in gelijke gevallen gelijk behandeld" uit de grondwet ?
Je zegt in dit topic dat een vrouwenquotum "onterecht" is, waarom is zo'n quotum dan wel onterecht en iets wat veel extremers is niet?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:20 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Staat in de Algemene wet gelijke behandeling dat een quota mag?
Ja, dat zei ik. Maar goed, kennelijk mis je wat scholing om te begrijpen wat er precies mis is met je gedachtengang. Beetje zinloos.quote:
Lees hem eens zou ik zeggen... De crux is inderdaad gelijke behandeling in gelijke gevallen zoals ook eerder gezegd...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:20 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Staat in de Algemene wet gelijke behandeling dat een quota mag?
Goede vergelijkingquote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Kunnen we alle Joden niet nu al uitzetten naar Israël?
het land waar die naartoe moet, denk je dat men daar op veroordeelde mensen loopt te wachten?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:19 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Bij het uitzetten heeft niemand er nadeel van, behalve de crimineel zelf.
Le-zen. Behandeld worden en rechten hebben is niet hetzelfde.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:20 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
Ja. Dat wil niet zeggen dat als je met twee benen op Nederlands grondgebied staat als buitenlander je direct dezelfde rechten hebt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:20 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
Daar ben ik ook niet direct voor.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:22 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Waarom man 'positieve' discriminatie dan wel?
Nee.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:22 schreef Arcee het volgende:
PVV-statenleden Flevoland in principe nog niet opgestapt dus?
Waarom stoor jij je dan wel aan positieve discriminatie?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:22 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Waarom man 'positieve' discriminatie dan wel?
Ik heb geen medelijden met een crimineel die ernstig of meerdere malen de fout in gaat.quote:
Nee, maar aangezien de raadsleden in Almere de partij uitgezet zijn, vermoed ik dat de statenleden wel snel zullen volgen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:22 schreef Arcee het volgende:
PVV-statenleden Flevoland in principe nog niet opgestapt dus?
Dat is toch ook zo? Sommige pedo's mogen niet terugkeren en sommige wel.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:14 schreef gelly het volgende:
[..]
Je voorbeeld zou ergens op slaan als 2 pedo's voor hetzelfde delict anders behandeld zouden worden op basis van waar ze geboren zijn. Of begrijp je dat niet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |