Waar heb je het over man? 538 is een radiozender, en het getal 431 zegt me niks.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:15 schreef tofastTG het volgende:
[..]
538 is volgens jou minder dan 431? En dan hebben we pas een gedeelte van het koninkrijk...
Wel zwakjes dat je me eerst beschuldigt van liegen en daarna vertikt om toe te geven dat je niet goed bent in of begrijpend lezen, of het interpreten van tabellen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:13 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Met liegen maak je geen indruk hoor.
Ja en dan? Ik zie het probleem niet als in sommige gevallen (net als nu) gelijkheid niet geldt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:18 schreef Rurik het volgende:
[..]
Ook in dat geval. Stel jij bent een crimineel met een dubbel paspoort en je begaat een misdrijf samen met iemand met een enkel paspoort. Je maat krijgt alleen een celstraf, jij wordt het land uitgeschopt. Als jij en je advocaat dit vaststellen en zeggen of dit niet wat onrechtvaardig is zegt de rechter: "Wat is het probleem als niet iedereen gelijk wordt behandeld?"
Als 6% van Marokkanen crimineel is en 1% van de Nederlanders, dan veroorzaken de Marokkanen in verhouding meer problemen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat de neuk boeit dat nou?
Je hebt dus meer last van de 13.000 Marokkaanse verdachten itt 130.000 Nederlandse verdachten?
Aha, dus jij hebt de statistieken niet eens bekeken?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:18 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Waar heb je het over man? 538 is een radiozender, en het getal 431 zegt me niks.
Praat geen POEP!
Wat voor tabel? Wat lul je nou zwakzinnig man?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:19 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Wel zwakjes dat je me eerst beschuldigt van liegen en daarna vertikt om toe te geven dat je niet goed bent in of begrijpend lezen, of het interpreten van tabellen.
Wat boeit die verhouding nou? Het gaat toch om het aantal criminelen? Als er 10x zoveel Nederlandse criminelen zijn dan moet de focus toch daar liggen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:20 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Als 6% van Marokkanen crimineel is en 1% van de Nederlanders, dan veroorzaken de Marokkanen in verhouding meer problemen.
In de VS plegen ze meer aanslagen dan moslims.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:20 schreef superniger het volgende:
[..]
Joden geven geen overlast. Marokkanen wel
Waarom dan? Wat heb jij met je 2 paspoorten meer verkeerd gedaan dan je maat?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:20 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja en dan? Ik zie het probleem niet als in sommige gevallen (net als nu) gelijkheid niet geldt.
Lezen is écht teveel moeite bij jou, hè?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:18 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Waar heb je het over man? 538 is een radiozender, en het getal 431 zegt me niks.
Praat geen POEP!
Excuses, ik dacht dat iemand die hier zo op zijn strepen stond ivm criminaliteit door Marokkanen wel de moeite had genomen om ook zelf eens de statistieken te bekijken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:20 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Wat voor tabel? Wat lul je nou zwakzinnig man?
Als jij één of ander tabelletje hebt waar die getallen in staan, dan moet je antwoorden met die tabel. Niet met alleen die 2 getallen zonder verdere context.
Omdat wij (als in Nederland) er dan geen last meer van hebben.quote:
Daar heb ik al antwoord opgegeven, namelijk dat ze niks meer verkeerd hebben gedaan.quote:Wat heb jij met je 2 paspoorten meer verkeerd gedaan dan je maat?
Nee dat is het niet...in NL niet en op basis van het EVRM ook niet... Het is inherent discriminerend en uitsluitendquote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:08 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is wettelijk gewoon legaal.
"Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan."quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:22 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Omdat wij (als in Nederland) er dan geen last meer van hebben.
[..]
Daar heb ik al antwoord opgegeven, namelijk dat ze niks meer verkeerd hebben gedaan.
Daar heb ik echt geen tabelletje voor nodig hoor. Met die statistieken veeg ik sowieso m'n hol af. Die statistieken hebben geen enkele betekenis. Nog geen procent van alle Marokkaanse criminelen wordt daadwerkelijk gepakt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:22 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Excuses, ik dacht dat iemand die hier zo op zijn strepen stond ivm criminaliteit door Marokkanen wel de moeite had genomen om ook zelf eens de statistieken te bekijken.
Nee, dat is in sommige gevallen legaal en in andere illegaal.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:23 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Nee dat is het niet...in NL niet en op basis van het EVRM ook niet... Het is inherent discriminerend en uitsluitend
Nooit gehoord van een vrouwen- en allochtonenquotum? Een ander voorbeeld is dat homo's uit Iran niet mogen worden teruggestuurd maar uit een ander land waar ze vervolgt worden wel.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:23 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Nee dat is het niet...in NL niet en op basis van het EVRM ook niet... Het is inherent discriminerend en uitsluitend
Nooit gehoord van een vrouwen- en allochtonenquotum? Een ander voorbeeld is dat homo's uit Iran niet mogen worden teruggestuurd maar uit een ander land waar ze vervolgt worden wel.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:23 schreef tofastTG het volgende:
[..]
"Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan."
Het is vreselijk dat racisten als jij onder het mom van vrijheid van meningsuiting zulke leugens over zwakke minderheden mogen blijven uitkramen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:24 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Daar heb ik echt geen tabelletje voor nodig hoor. Met die statistieken veeg ik sowieso m'n hol af. Die statistieken hebben geen enkele betekenis. Nog geen procent van alle Marokkaanse criminelen wordt daadwerkelijk gepakt.
Naar mijn ervaring wordt 95% van alle criminaliteit in Nederland door Marokkanen gepleegd. En mijn eigen ervaring, die is voor mij persoonlijk het allerbelangrijkst.
Theorie en praktijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:23 schreef tofastTG het volgende:
[..]
"Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan."
Het soort discriminatie op grond van nationaliteit gecombineerd met het plegen van strafbare feiten. Het kan legaal zijn als aan zware eisen is voldaan, maar het zomaar uitzetten van deze mensen is illegaal.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:24 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Nee, dat is in sommige gevallen legaal en in andere illegaal.
Legale discriminatie vind je overal
Sorry, al genuanceerdquote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:24 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nooit gehoord van een vrouwen- en allochtonenquotum? Een ander voorbeeld is dat homo's uit Iran niet mogen worden teruggestuurd maar uit een ander land waar ze vervolgt worden wel.
Maar dan nog, inwoners van het koninkrijk zijn nog steeds crimineler dan Marokkanen. OOK per 10.000 inwoners. Kijk je überhaupt naar je eigen statistieken?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:24 schreef BlaZ het volgende:
http://statline.cbs.nl/St(...),G1,G3,G2&STB=T&VW=T
Onderaan, de vergelijkingen per 10.000 inwoners.
Vergelijkingen over de totale groep gaan natuurlijk nergens over.
Als nog geen % van de criminelen gepakt wordt, zouden er meer criminele Marokkanen dan Marokkanen in Nederland wonen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:24 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Daar heb ik echt geen tabelletje voor nodig hoor. Met die statistieken veeg ik sowieso m'n hol af. Die statistieken hebben geen enkele betekenis. Nog geen procent van alle Marokkaanse criminelen wordt daadwerkelijk gepakt.
Naar mijn ervaring wordt 95% van alle criminaliteit in Nederland door Marokkanen gepleegd. En mijn eigen ervaring, die is voor mij persoonlijk het allerbelangrijkst.
Nou, het scheelt zolangzamerhand weinig, en het worden er nog steeds elke dag meer.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:27 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Als nog geen % van de criminelen gepakt wordt, zouden er meer criminele Marokkanen dan Marokkanen in Nederland wonen.
Ik ben benieuwd hoe die berekening er precies uit ziet. Ik vermoed dat je een denkfoutje maakt.quote:Je stelling is dus per definitie onmogelijk.
Nee Algemene Wet gelijke Behandeling, afwegen van conflicterende grondrechten, en beperking op basis van artikel 8(2) van het EVRMquote:
Waar stem jij op als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:24 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Gaat het hier over gepakte Marokkanen dan? Nogmaals, bekijk de statistieken eens.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:24 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)gaven-liggen-uit-pvvquote:'PVV'ers die verklaring uitgaven liggen uit PVV'
De acht PVV-raadsleden die gisteren in een verklaring lieten weten afstand te nemen van de Marrokkanen-uitspraak van Geert Wilders, liggen uit de partij.
Dat zegt Chris Jansen, het enige Almeerse PVV-raadslid dat trouw blijft aan de PVV. "Ik heb Wilders gisteravond laat gesproken", zegt Jansen tegen RTL Nieuws. "Zijn standpunt is helder: voor de PVV'ers die gisteravond de verklaring hebben uitgedaan liggen uit de PVV."
De acht raadsleden zouden eerst zelf uit de partij hebben willen stappen. In hun uitgegeven verklaring stond later dat ze afstand nemen van de uitspraken van Wilders en de gevolgen daarvan aanvaarden.
Als je dat de reden is zou je álle criminelen ook verplicht kunnen laten immigreren.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:22 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Omdat wij (als in Nederland) er dan geen last meer van hebben.
Ah, back ontopic dus.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)gaven-liggen-uit-pvv
Nee. Verre van zelfs. Ik zal jullie even helpen. Je moet het niet per 10.000 inwoners bekijken voor een eerlijke vergelijking. Maar per 10.000 Marokkanen. Elementaire statistiek, als je dat al niet snapt, kun je er beter mee stoppen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:26 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Maar dan nog, inwoners van het koninkrijk zijn nog steeds crimineler dan Marokkanen. OOK per 10.000 inwoners. Kijk je überhaupt naar je eigen statistieken?
Dat ontken ik toch ook helemaal niet?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:26 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Maar dan nog, inwoners van het koninkrijk zijn nog steeds crimineler dan Marokkanen. OOK per 10.000 inwoners. Kijk je überhaupt naar je eigen statistieken?
Weetje, ik verklap je de titel wel van de statistiek waar iedereen zich op beroept zodat je jezelf niet helemaal voor lul zet: "Verdachten; delictgroep, geslacht, leeftijd en herkomstgroepering" Ter verduidelijking; VERDACHTENquote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:28 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Nou, het scheelt zolangzamerhand weinig, en het worden er nog steeds elke dag meer.
[..]
Ik ben benieuwd hoe die berekening er precies uit ziet. Ik vermoed dat je een denkfoutje maakt.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ah, back ontopic dus.
Nu is de stand dus weer
Marokkanen -0 : PVV -16
Mooiquote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)gaven-liggen-uit-pvv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |