Understatement van de eeuw.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:59 schreef WWolfy het volgende:
Ik kijk ook praktisch geen TV meer, alles wat ik wil zien download ik wel. Is vaak sneller, zonder reclame en je kan kijken wanneer je wil.
Hahah, jaa ik word nooit ergens gedumpt, mocht het wel zo zijn dan zijn elektrische apparaten verboden m.u.v. porto'squote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heb je lekker veel aan als je weer ergens in een godvergeten oord gedumpt wordt...
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hahah, jaa ik word nooit ergens gedumpt, mocht het wel zo zijn dan zijn elektrische apparaten verboden m.u.v. porto's
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wat nou weer
[..]
Is de boot gezonken?
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Op bv. uitzending/ oefening/ varen krijg je alleen een porto mee?
Sinds wanneer ga ik op uitzending?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hahah, jaa ik word nooit ergens gedumpt, mocht het wel zo zijn dan zijn elektrische apparaten verboden m.u.v. porto's.
Gezien het volgende:quote:
Heb je het over defensie...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hahah, jaa ik word nooit ergens gedumpt, mocht het wel zo zijn dan zijn elektrische apparaten verboden m.u.v. porto's
Bij ons op bivak ja, natuurlijk niet op uitzendingquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gezien het volgende:
[..]
Heb je het over defensie...
Zeg hallo tegen 18MB/s downloadsnelheidquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:31 schreef WWolfy het volgende:
Kwaliteit van streamen is kut, zeg hallo tegen 7MB/s downloadsnelheid.
Das megaBIT... oftewel 5MB/s...quote:
De ping? Vind ik niet zo interessant, game toch niet online.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
af en toe is die hier 9 en dan 4 en dan weer 5
nee de DL speed. gamen doe ik ook niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
De ping? Vind ik niet zo interessant, game toch niet online.
9 van de 10 keer brakke bekabeling en rommel van de Hema tussen je coax.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
nee de DL speed. gamen doe ik ook niet.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:09 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Gezichtsuitdrukking: geschokkeerd?
Toen ik 16 was vond ik urenlang vertier in kal of djoetie. Tegenwoordig af en toe nog een sessie hardcore wargame.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Af en toe een potje fifa op de playstation, dat is het hem wel..
Ik was vroeger game verslaafd, denk dan aan een jaar of 8 tot en met m'n 12e ofzo. No-life COD, fifa, GTA allesquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:27 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Toen ik 16 was vond ik urenlang vertier in kal of djoetie. Tegenwoordig af en toe nog een sessie hardcore wargame.
Derhalve 2TB schijf propvol met mediaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heb je lekker veel aan als je weer ergens in een godvergeten oord gedumpt wordt...
Wargame is wel leuk, Hearts of Iron is nog altijd geweldig voor de hardcore strategie.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:27 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Toen ik 16 was vond ik urenlang vertier in kal of djoetie. Tegenwoordig af en toe nog een sessie hardcore wargame.
Dat dus!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Derhalve 2TB schijf propvol met media
Vroegah?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik was vroeger game verslaafd, denk dan aan een jaar of 8 tot en met m'n 12e ofzo. No-life COD, fifa, GTA alles
nee man, doom en gta san andreasquote:
Die fase heb ik ook gehad, tot diep in de nacht BF2.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Af en toe een potje fifa op de playstation, dat is het hem wel..
Hmmm, Hearts of Ironquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:30 schreef WWolfy het volgende:
[..]
Wargame is wel leuk, Hearts of Iron is nog altijd geweldig voor de hardcore strategie.
En het dan raar vinden dat mensen met cracks aan de slag gaan...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:15 schreef Erasmo het volgende:
Deze is pas leuk als je je laptop opentrekt om een spelletje te spelen op locatie:
[ afbeelding ]
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Steam is by far de grootste uitzuiger van zijn klanten.
Omdat je tegenwoordig a: niets fysieks meer hebt en b: je afhankelijk gemaakt wordt van die club.quote:
Generatie kloof denk ik, ik hoef juist geen cd's meer en steam is zo ongeveer het enige bedrijf dat ik nog enigsinds vertrouw.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Omdat je tegenwoordig a: niets fysieke meer hebt en b: je afhankelijk gemaakt wordt van die club.
Steam vertouwen....quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:26 schreef m.k het volgende:
[..]
Generatie kloof denk ik, ik hoef juist geen cd's meer en steam is zo ongeveer het enige bedrijf dat ik nog enigsinds vertrouw.
quote:
quote:
Steam is wel de enige toko waar ik nog games haal tijdens de salequote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Omdat je tegenwoordig a: niets fysieks meer hebt en b: je afhankelijk gemaakt wordt van die club.
Voor een deel is het ook wel handig maar ze zijn hun doel compleet voorbij geschoten. Leg mij eens uit waarom je voor singleplayer verplicht steam nodig hebt... Een game installeren en er komt een extra besturingssysteem in de vorm van Steam bloatware bij...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 08:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Steam is wel de enige toko waar ik nog games haal tijdens de sale![]()
En het netwerk is opzich wel tof, alleen ze moeten dat online gebeuren gewoon patchbaar maken. *die en die speelt dat spel* *join game* klaar.
Je moet dus een truc verzinnen om een game offline te kunnen spelen, te belachelijk voor woorden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:42 schreef Erasmo het volgende:
Dat klopt maar daar heb je nosteam.ro voor
http://www.nu.nl/opmerkel(...)erlijden-moeder.htmlquote:Man sluit vrouw op in schuur na overlijden moeder
Een man uit Cornwall, in het zuiden van het Verenigd Koninkrijk, heeft zijn vrouw opgesloten in een schuur nadat zij 'Ding dong the witch is dead' bleef zingen nadat zijn moeder was overleden.
De man was het gedrag van zijn vrouw omtrent het overlijden van zijn moeder zo zat, dat hij haar met geweld opsloot in de schuur van hun tuin.
In de rechtszaal betuigde de man spijt. "Mijn vrouw gaf mij aanleiding om dit te doen, maar ik moest dit niet zo oplossen en ik heb spijt van mijn daden."
Het liedje, bekend uit de film The Wizard of Oz, wordt vaker gezongen nadat iemand overlijdt die niet als een prettig persoon bekend stond. Zo werd het liedje ook gezongen toen Margaret Thatcher was overleden.
quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/opmerkel(...)erlijden-moeder.html
![]()
Resultaten onverklaarbaar, niks loopt goed, apparatuur werkt niet, FUBAR zoals normaal. Ga volgend jaar pas met stagequote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En hoe is het in het lab? En met je stageverslag?
Je was toch laatst al een verslag aan het typen? Met die stukken mensenhuid in bakjes?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:54 schreef WWolfy het volgende:
[..]
Resultaten onverklaarbaar, niks loopt goed, apparatuur werkt niet, FUBAR zoals normaal. Ga volgend jaar pas met stage
Je verward me met Samquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je was toch laatst al een verslag aan het typen? Met die stukken mensenhuid in bakjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een chemicus, ik moet niks te maken hebben met mensenhuid. Sam is volgens mij zo'n stinkbioloog.quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:23 schreef AchJa het volgende:
Kijk eens wat voor moois ik van de baas gekregen heb?
[ afbeelding ]
______!
Vette shit Achja, kost dat nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, het zou me niks verbazen als jij en Sam irl één en dezelfde persoon zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:25 schreef WWolfy het volgende:
[..]
Ik ben een chemicus, ik moet niks te maken hebben met mensenhuid. Sam is volgens mij zo'n stinkbioloog.
[ afbeelding ]
______!
Sowieso een grootkruis en een draaginsigne gewonden voor die pleun die z'n knie aan het hek stootte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:27 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Sowieso een grootkruis en een draaginsigne gewonden voor die pleun die z'n knie aan het hek stootte.
[ afbeelding ]
______!
Ik ken verzamelaars die er een moord voor doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kuch, BB, kuch kuch kuchquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:28 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik ken verzamelaars die er een moord voor doen.
Na de NSS mag er geboden worden...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:28 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik ken verzamelaars die er een moord voor doen.
Na de NSS eerst kaakchirurg deel twee...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nice, hoe krijg je die weer terug als de NSS voorbij is?
Weer een week naar de haaienquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Na de NSS eerst kaakchirurg deel twee...
[ afbeelding ]
______!
Dit is een grap toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwam bij de grens een aantal motormuizen tegen van de Kmar, niet eens terugzwaaien![]()
Iedereen bij die kermis heeft zo'n sticker... Je denkt toch niet dat ik aan het fotosoepen geslagen ben?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dit is een grap toch?
Kwam bij de grens een aantal motormuizen tegen van de Kmar, niet eens terugzwaaien
Ik mag hopen dat je vriendelijk bedankt hebt?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Iedereen bij die kermis heeft zo'n sticker... Je denkt toch niet dat ik aan het fotosoepen geslagen ben?
Laten we toch hopen van niet...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:39 schreef WWolfy het volgende:
Als je 'm nou in blik krijgt kan die mooi in de blikdoos
Inderdaad, als je er toch een blikken versie van krijgt dan moet je hem ook gewoon dragen. Naast je huwelijksspeld, vierdaagse, inhuldiging en 15 jaar trouwe dienst.quote:
Dat, ennuh Jeneverkruis (15 jaar) is niet voor ooff...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Inderdaad, als je er toch een blikken versie van krijgt dan moet je hem ook gewoon dragen. Naast je huwelijksspeld, vierdaagse, inhuldiging en 15 jaar trouwe dienst.
Je hebt toch wel een soortgelijke medaille voor zoveel jaar eerlijke & trouwe dienst?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat, ennuh Jeneverkruis (15 jaar) is niet voor ooff...
12 jaar.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een soortgelijke medaille voor zoveel jaar eerlijke & trouwe dienst?
12, 24 en 36 jaar.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een soortgelijke medaille voor zoveel jaar eerlijke & trouwe dienst?
Tijdens stage kreeg n collega m nog, wel een beetje lullig. Iemand had taart meegenomen en opeens zegt t clusterhoofd: Owja, nu we toch met zn allen hier zijn ik heb nog een medaille voor de Adjudant!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:06 schreef WWolfy het volgende:
Goud halen bij Defensie wordt langzamerhand even moeilijk als op de olympische spelen.
Bij ons wordt daar best serieus werk van gemaakt, ook bij 12 en 24. Maar bij 36 jaar wordt de bar afgehuurd en is het vanaf een uur of 15:00 zuipen tot je nek kraakt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:20 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Tijdens stage kreeg n collega m nog, wel een beetje lullig. Iemand had taart meegenomen en opeens zegt t clusterhoofd: Owja, nu we toch met zn allen hier zijn ik heb nog een medaille voor de Adjudant!
Nou, gefelicteerd! ik zag in PS dat je 2x op uitzending geweest ben(zijn dr 5) en nou uhm 36 jaar is een hele tijd. Alsjeblieft. En nu weer aan t werk!
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |