Understatement van de eeuw.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:59 schreef WWolfy het volgende:
Ik kijk ook praktisch geen TV meer, alles wat ik wil zien download ik wel. Is vaak sneller, zonder reclame en je kan kijken wanneer je wil.
Hahah, jaa ik word nooit ergens gedumpt, mocht het wel zo zijn dan zijn elektrische apparaten verboden m.u.v. porto'squote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heb je lekker veel aan als je weer ergens in een godvergeten oord gedumpt wordt...
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hahah, jaa ik word nooit ergens gedumpt, mocht het wel zo zijn dan zijn elektrische apparaten verboden m.u.v. porto's
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wat nou weer
[..]
Is de boot gezonken?
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Op bv. uitzending/ oefening/ varen krijg je alleen een porto mee?
Sinds wanneer ga ik op uitzending?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hahah, jaa ik word nooit ergens gedumpt, mocht het wel zo zijn dan zijn elektrische apparaten verboden m.u.v. porto's.
Gezien het volgende:quote:
Heb je het over defensie...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hahah, jaa ik word nooit ergens gedumpt, mocht het wel zo zijn dan zijn elektrische apparaten verboden m.u.v. porto's
Bij ons op bivak ja, natuurlijk niet op uitzendingquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gezien het volgende:
[..]
Heb je het over defensie...
Zeg hallo tegen 18MB/s downloadsnelheidquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:31 schreef WWolfy het volgende:
Kwaliteit van streamen is kut, zeg hallo tegen 7MB/s downloadsnelheid.
Das megaBIT... oftewel 5MB/s...quote:
De ping? Vind ik niet zo interessant, game toch niet online.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
af en toe is die hier 9 en dan 4 en dan weer 5
nee de DL speed. gamen doe ik ook niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
De ping? Vind ik niet zo interessant, game toch niet online.
9 van de 10 keer brakke bekabeling en rommel van de Hema tussen je coax.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
nee de DL speed. gamen doe ik ook niet.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:09 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Gezichtsuitdrukking: geschokkeerd?
Toen ik 16 was vond ik urenlang vertier in kal of djoetie. Tegenwoordig af en toe nog een sessie hardcore wargame.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Af en toe een potje fifa op de playstation, dat is het hem wel..
Ik was vroeger game verslaafd, denk dan aan een jaar of 8 tot en met m'n 12e ofzo. No-life COD, fifa, GTA allesquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:27 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Toen ik 16 was vond ik urenlang vertier in kal of djoetie. Tegenwoordig af en toe nog een sessie hardcore wargame.
Derhalve 2TB schijf propvol met mediaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 21:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heb je lekker veel aan als je weer ergens in een godvergeten oord gedumpt wordt...
Wargame is wel leuk, Hearts of Iron is nog altijd geweldig voor de hardcore strategie.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:27 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Toen ik 16 was vond ik urenlang vertier in kal of djoetie. Tegenwoordig af en toe nog een sessie hardcore wargame.
Dat dus!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Derhalve 2TB schijf propvol met media
Vroegah?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik was vroeger game verslaafd, denk dan aan een jaar of 8 tot en met m'n 12e ofzo. No-life COD, fifa, GTA alles
nee man, doom en gta san andreasquote:
Die fase heb ik ook gehad, tot diep in de nacht BF2.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Af en toe een potje fifa op de playstation, dat is het hem wel..
Hmmm, Hearts of Ironquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:30 schreef WWolfy het volgende:
[..]
Wargame is wel leuk, Hearts of Iron is nog altijd geweldig voor de hardcore strategie.
En het dan raar vinden dat mensen met cracks aan de slag gaan...quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:15 schreef Erasmo het volgende:
Deze is pas leuk als je je laptop opentrekt om een spelletje te spelen op locatie:
[ afbeelding ]
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Steam is by far de grootste uitzuiger van zijn klanten.
Omdat je tegenwoordig a: niets fysieks meer hebt en b: je afhankelijk gemaakt wordt van die club.quote:
Generatie kloof denk ik, ik hoef juist geen cd's meer en steam is zo ongeveer het enige bedrijf dat ik nog enigsinds vertrouw.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Omdat je tegenwoordig a: niets fysieke meer hebt en b: je afhankelijk gemaakt wordt van die club.
Steam vertouwen....quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:26 schreef m.k het volgende:
[..]
Generatie kloof denk ik, ik hoef juist geen cd's meer en steam is zo ongeveer het enige bedrijf dat ik nog enigsinds vertrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |