SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:07 schreef Treehut362 het volgende:
PopulismeVox Populi, Vox DeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
'Bezwaar' moet iedereen voor zichzelf weten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat is je bezwaar precies klopkoek? Dat de telegraaf campagne voert?
Bedankt.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Schrikbarend inderdaad.![]()
De documentaire waar jij naar naar verwijst is een Zembla-uitzending met de titel 'De chocoladeletters van Telegraaf' volgens mij.
Voor de geïnteresseerden:
http://www.npo.nl/zembla/16-09-2011/VARA_101266830
Campagne voeren doen trouwens niet alleen de telegraaf, of de media, een organisatie als Greenpeace voerde bv campagne tegen shell voor hun eigen gewinquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:15 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
'Bezwaar' moet iedereen voor zichzelf weten.
Ik wilde gewoon dit inzicht delen.
Ik wist (nog) niet dat het op die manier gaat. 'Wij als hoofdredactie geven ondergeschikte een week de tijd om dat doel te behalen.'
De Telegraaf is, zoals gezegd, niet de meest transparante organisatie.
Dat ze campagnes voeren is inderdaad geen nieuws, ofschoon Juul Paradijs altijd geeft volgehouden dat ze een objectieve krant zijn en ook PvdAers, CDAers etc. aanspreken.
Greenpeace is geen krant. Dat lijkt me toch ernstiger.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Campagne voeren doen trouwens niet alleen de telegraaf, of de media, een organisatie als Greenpeace voerde bv campagne tegen shell voor hun eigen gewin
Zoals ik al zei, meer media doen dit, maar het is schijnbaar alleen maar erg als de telegraaf het doet.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Greenpeace is geen krant. Dat lijkt me toch ernstiger.
Vooral omdat de doelgroep van De Telegraaf makkelijker beïnvloedbaar is.
Bij greenpeace ga je niet werken voor je carriere. Andere discussie maar echt niet vergelijkbaar.quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Campagne voeren doen trouwens niet alleen de telegraaf, of de media, een organisatie als Greenpeace voerde bv campagne tegen shell voor hun eigen gewin
Ik zei dat niet alleen media campagne voeren maar dat bijvoorbeeld greenpeace dat ook doet, en je enige antwoord is dat greenpeace geen krant is?quote:Op woensdag 23 juli 2014 19:40 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Bij greenpeace ga je niet werken voor je carriere. Andere discussie maar echt niet vergelijkbaar.
Bovendien is Greenpeace geen krant.
Is dat niet de taak van de pers. Zaken aan de kaak stellen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 18:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat is je bezwaar precies klopkoek? Dat de telegraaf campagne voert?
In een democratie met een vrije pers wel, vermoed dat klopkoek de taak van de pers vooral ziet in een pravda achtige rol. Die voerde trouwens ook campagnequote:Op woensdag 23 juli 2014 20:28 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Is dat niet de taak van de pers. Zaken aan de kaak stellen?
Voor een linksmens is een aanval op de collectivistische parel die NS heet wellicht een vorm van blasfemie.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In een democratie met een vrije pers wel, vermoed dat klopkoek de taak van de pers vooral ziet in een pravda achtige rol. Die voerde trouwens ook campagne
Geen idee hoe klopkoek over de NS denktquote:Op woensdag 23 juli 2014 20:44 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Voor een linksmens is een aanval op de collectivistische parel die NS heet wellicht een vorm van blasfemie.
Daar de Telegraaf doet wat iedere andere krant ook doet bleef het aan de kaak stellen van de NS directie als enige over in zijn betoog. Als ze in vier dagen de top van de VVD naar huis hadden gestuurd waarschijnlijk niets dan hulde.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geen idee hoe klopkoek over de NS denkt
Berichtgeving is natuurlijk nooit objectief, maar er zit natuurlijk nog wel een verschil tussen subjectieve berichtgeving of de mening van columnisten en vanuit de hiërarchie opgedragen kruistochten.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Heel veel media en opinimakers voerden campagne tegen Pim Fortuyn, marcel van dam om er maar één te noemen.
Twee vandaag ( of was het toen nog 1vandaag) voerde campagne tijdens de oorlog in Jugoslavie, door iedere dag erover te berichten met gruwelbeelden en af te sluiten met "en nog steeds wordt er niet ingegrepen"
Zoals de pastoor tegen de directeur zei: "Als jij ze arm houdt, hou ik ze dom!".quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat klopt! Intelligentie wordt multifactorieel bepaald, biologen geven hiermee aan dat zowel het DNA als de milieuomstandigheden (zowel factoren die je niet in de hand hebt als factoren die je wel in de hand hebt) bepalen hoe intelligent je bent. Als armere mensen bijv. ongezonder zouden eten dan zouden ze hierdoor dommer worden. Dus is het belangrijk dat ze in ieder geval niet op een gezonde voeding hoeven te bezuinigen. Armere mensen hebben minder toegang tot allerlei informatie, bijv. omdat hun sociale netwerk minder informatie verspreidt, wat leidt tot slectere keuzes.
etc. etc. etc.
Natuurlijk zullen we niet alle mensen kunnen verheffen en zullen mensen die uit een arm milieu komen altijd een kleinere kans op succes hebben, al is het maar omdat ze gemiddeld genomen minder goede genen hebben. Wat de maatschappij kan en moet doen is zoveel mogelijk zorgen voor een leveled playing field zodat de mensen die uit een zwakker milieu komen of die in een zwakker milieu leven (volwassenen) in ieder geval de kans krijgen om zich goed te ontwikkelen.
Dat dus! De rest van de discussie is minder interessant. De actie van Greenpeace tegen de Brent Spar verdient ook helemaal geen schoonheidsprijs.quote:Op woensdag 23 juli 2014 21:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Berichtgeving is natuurlijk nooit objectief, maar er zit natuurlijk nog wel een verschil tussen subjectieve berichtgeving of de mening van columnisten en vanuit de hiërarchie opgedragen kruistochten.
Zou overigens bij Fortuyn net zo goed gebeurd kunnen zijn, maar dat is mij niet bekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |