Dat is zeker zo'n type dat maar twee uur zegt te leren en dan een 8 scoort.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan doen we dat. Na de tentamens. Op dit moment zijn Pax en de tentamens mijn voornaamste zorg. Ik zal het je laten weten als ik de beide heb overleefd.
Dit is haast wel waar.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is zeker zo'n type dat maar twee uur zegt te leren en dan een 8 scoort.
volgens mij heb je het er nog moeilijk mee, klopt dat?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit is haast wel waar.
Of na het tentamen zegt dat het ongelofelijk slecht ging en dat hij er niet over wil praten, en dan vervolgens een 9 haalt. Dit is vaker gebeurd.
Zegt Paxcon dat?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
volgens mij heb je het er nog moeilijk mee, klopt dat?
Dat niet zozeer, maar hij zit nu wel als een wilde te knipogen vanuit mijn tweepersoonsbed.quote:
Jemig. Ik vond al dat hij vanavond zo vreemd gedroeg, maar ik snap het.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat niet zozeer, maar hij zit nu wel als een wilde te knipogen vanuit mijn tweepersoonsbed.
Maar dat kan ook zijn omdat hij mij zonder shirtje ziet.
Ik pak hem aan met een tederheid waar mijn kunst bekend om staat.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jemig. Ik vond al dat hij vanavond zo vreemd gedroeg, maar ik snap het.
Doe hem de groetjes en doe het voorzichtig, alsjeblieft. Het is nog maar een jonkie.
Jouw kunst is mij volledig onbekend. Licht eens toe, Johannes.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik pak hem aan met een tederheid waar mijn kunst bekend om staat.
Ik heb twee bekende groepen kunst geproduceerd, eerst de wat klassiekere schilderijen, zoals het Meisje met de Parel en het Melkmeisje.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jouw kunst is mij volledig onbekend. Licht eens toe, Johannes.
Wauw, Johannes. Ik vind ze prachtig. Zijn ze te koop?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb twee bekende groepen kunst geproduceerd, eerst de wat klassiekere schilderijen, zoals het Meisje met de Parel en het Melkmeisje.
Daarna ging ik mij meer richten op jongens, en in het bijzonder GGMM.
[ afbeelding ]
Voor meer zie
Fotoboek van GGMM
De afbeeldingen die daar online staan zijn vrij uit te printen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wauw, Johannes. Ik vind ze prachtig. Zijn ze te koop?
Als ik een afbeelding uitprint, dan wil ik hem ingelijst hebben. Wil jij het lijstje kiezen? Het is immers jouw kunstwerk.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De afbeeldingen die daar online staan zijn vrij uit te printen.
Ik ben bereid mijn artistieke nalatenschap te delen met de wereld.
Je mag gerust het lijstje van een familie schilderij gebruiken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik een afbeelding uitprint, dan wil ik hem ingelijst hebben. Wil jij het lijstje kiezen? Het is immers jouw kunstwerk.
Dat is dan bij deze afgesproken. Ik mag wel hopen dat Paxcon niet ook zo'n kunstwerk op z'n zolderkamertje heeft hangen, want anders hoeft het niet meer.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je mag gerust het lijstje van een familie schilderij gebruiken.
En als je het meeneemt naar ons theekransje met Pax wil ik hem best signeren.
Ik ben anders wel nieuwsgierig naar de kunst van Pax.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is dan bij deze afgesproken. Ik mag wel hopen dat Paxcon niet ook zo'n kunstwerk op z'n zolderkamertje heeft hangen, want anders hoeft het niet meer.
Jij ligt, naar mijn grote teleurstelling want ik had hem hier verwacht, naast hem. Vraag het hem anders. Of ligt hij nu alweer te snurken?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben anders wel nieuwsgierig naar de kunst van Pax.
Ja, hij snurkt lieflijk met een voldane glimlach. Hij droomt nu ongetwijfeld over het FOK! forum.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij ligt, naar mijn grote teleurstelling want ik had hem hier verwacht, naast hem. Vraag het hem anders. Of ligt hij nu alweer te snurken?
In het bijzonder over ene Etsu. Als je goed naar z'n mondje kijkt, zie je dat hij zachtjes praat.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, hij snurkt lieflijk met een voldane glimlach. Hij droomt nu ongetwijfeld over het FOK! forum.
Hij mompelt nu iets over een rare kwast, ik weet niet of dat op jou slaat of op mijn schildersgerei.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
In het bijzonder over ene Etsu. Als je goed naar z'n mondje kijkt, zie je dat hij zachtjes praat.
Ik weet niet of het je bekend is, maar Paxcon heeft een lichte vorm van schizofrenie, dus het zou goed kunnen dat het over hemzelf gaat.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij mompelt nu iets over een rare kwast, ik weet niet of dat op jou slaat of op mijn schildersgerei.
Ik laat alle opties open, ik kruip ondertussen zachtjes tegen hem aan. Een goedenacht, ook namens Pax.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet of het je bekend is, maar Paxcon heeft een lichte vorm van schizofrenie, dus het zou goed kunnen dat het over hemzelf gaat.
Ik ga nog even door met burgerlijk procesrecht. Welterusten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik laat alle opties open, ik kruip ondertussen zachtjes tegen hem aan. Een goedenacht, ook namens Pax.
wat is er met jouw zweet?quote:
dat heb je wel eens met zweetquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoooooooooooooooooooi! Mooi weer he
[..]
Das nat, HAHAHAHA
Ik wist niet dat het regende en mijn kussen lag nog buiten van gisterenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoooooooooooooooooooi! Mooi weer he
[..]
Das nat, HAHAHAHA
Buiten, wat doet dat kussen dan ook buitenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het regende en mijn kussen lag nog buiten van gisteren
Maar dat zweet he, daar valt toch niet zo gek veel aan te doen?
Verkapte ik ben bijna jarig post.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:12 schreef Crack_ het volgende:
Mn zus snapt echt niet dat ik niet meer thuis woon. Ik ben dus dinsdag jarig en gisteren appte ze me om te vragen of ik dinsdag bij mn ouders ben in brabant.. waar zij dus ook in de buurt woont.
Eh, waarom zou ík op mijn verjaardag naar familie toe moeten.. Het is ietwat logischer als je naar míj zou komen op mn verjaardag he. En wtf, ik moet gewoon werken waarom denk je dat ik dinsdag eventjes naar brabant kan reizen zodat iedereen daar mij kan feliciteren?
Ja, ik dacht al dat het zweet ergens anders uit zou komen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Buiten, wat doet dat kussen dan ook buiten!
Hm, ja je kunt botox inspuiten en shit bij je oksels. En heb er ook wel spulletje voor dat je dan niet zweet onder je oksels maar dat is zo chemisch als de tyfus (goh echt). Als je dat opdoet begint het tyfus hard te jeuken de komende 10 minuten en de volgende dag is je rug 1000 keer natter dan normaal omdat dat zweet toch érgens uit moet. Maargoed, dat gebruik ik dus alleen als het echt een noodgevalletje is oid. En ja, oksel zweet is verder niet heel vervelend behalve dat je je ervoor schaamt.
Maar in der zomer heb ik ook altijd kei erg zweet handen en dat is echt écht tyfus irritant. Schrijven kost me dan soms echt gewoon moeite. Ook met typen op een laptop, shit openen, ja eigenlijk alles heb ik daar gewoon écht last van. Maar heb dat al sinds ik een kleine Maartje ben en toen ik klein waas zijn we er ook wel ooit mee naar de dokter geweest en kreeg ik shit om op mn handen te smeren maar dat hielp ook niet dus jammeer.
Soms je handen in kalkpoeder stoppen hielp nog wel.
Oki lang verhaal.
Dat ik bijna jarig ben heb ik hier al vaker gepostquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verkapte ik ben bijna jarig post.
[..]
Ja, ik dacht al dat het zweet ergens anders uit zou komen.
Ik zweet soms ook wel vrij veel, maar dan ga ik regelmatig naar de wc om het even af te vegen.
Is het echt zo veel?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat ik bijna jarig ben heb ik hier al vaker gepost.
Oh, nouja prima toch. Heeft bij mij alleen echt geen zin weh
.
Fuck the policequote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:56 schreef JanCees het volgende:
Je mag helemaal niet 180 km/h rijden, cachet.
Als het veilig is kan het gewoon.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:57 schreef JanCees het volgende:
Al rij ik hier in de polder ook wel standaard 100.
Ik ben nog nooit een pool tegengekomen die fatsoenlijk Nederlands tegen je praat. Of Pools of ze zeggen niksquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:02 schreef xcachet het volgende:
nu zit hij helemaal in het Pools te preken
zulke polen haat ik nou
alsof die conducteur dat begrijpt
Ik wel.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit een pool tegengekomen die fatsoenlijk Nederlands tegen je praat. Of Pools of ze zeggen niks
Deze is gewoon gestoord. Hij bleef maar praten in het pools. Zelfs toen de conducteur iemand beldequote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit een pool tegengekomen die fatsoenlijk Nederlands tegen je praat. Of Pools of ze zeggen niks
Zou ik maar niet proberen, straks gaat hij blikjes Aldi-bier naar je hoofd gooienquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Deze is gewoon gestoord. Hij bleef maar praten in het pools. Zelfs toen de conducteur iemand beldeDenk dat er in Harderwijk popo bij komt. Zal ik zo langs lopen en zeggen dat ie zelf een hoer is?
ik ga t doenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou ik maar niet proberen, straks gaat hij blikjes Aldi-bier naar je hoofd gooien
Die Polen drinken allemaal Schutters joh.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou ik maar niet proberen, straks gaat hij blikjes Aldi-bier naar je hoofd gooien
denk niet dat ie dronken isquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je gaat tegen een dronken Pool zeggen dat hij een hoer is?
#RIPxcachet
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die Polen drinken allemaal Schutters joh.
Ik vind bier uit blik niet lekkerquote:
Dacht dat Polen alleen Schultenbrau dronkenquote:
Je bent zelf natquote:
Dat is te mainstream geworden sinds New Kids.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht dat Polen alleen Schultenbrau dronken
Mooi.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:15 schreef xcachet het volgende:
negeer cachie maar
ik weet mijn plek wel weer
Sterktequote:
Het is alleen al irrelevant omdat al dat Facebookvolk wat dat soort dingen liked alleen maar van die sjonnies zijn.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:19 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
In hoeverre is dit relevant?
Over op iets wat altijd relevant is:quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is alleen al irrelevant omdat al dat Facebookvolk wat dat soort dingen liked alleen maar van die sjonnies zijn.
Hoop dat Atleti voor wat leuks kan zorgenquote:
Dat worden leuke wedstrijden inderdaad.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoop dat Atleti voor wat leuks kan zorgen
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:27 schreef Insomnia_ het volgende:
je moet gewoon normaal doen tegen polen cachie
Tegen wie loot AZ?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:30 schreef JanCees het volgende:
Eindelijk weer leuk voetbal
Ook de Europa League is vanaf de volgende ronde om aan te gluren.
Tulpen aus Amsterdammquote:
kurwa is gewoon een stopwoordquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:59 schreef xcachet het volgende:
HAHAHAHA
een pool in de trein
zit ie eerste klas
scheld die de conducteur uit voor curwa (of hoe je dat ook schrijft)
inso
#inso
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kurwa is gewoon een stopwoord
kinderachtige conducteur
zulke zijn niet normaalquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:27 schreef Insomnia_ het volgende:
je moet gewoon normaal doen tegen polen cachie
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kurwa is gewoon een stopwoord
kinderachtige conducteur
Nu snapt inso vast wel waarom ik eerst alle polen kut vond.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:17 schreef Fok-it het volgende:
Inso heeft een gekleurde bril op als het om Polen gaat.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat niet zozeer, maar hij zit nu wel als een wilde te knipogen vanuit mijn tweepersoonsbed.
Maar dat kan ook zijn omdat hij mij zonder shirtje ziet.
okquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:22 schreef Paxcon het volgende:
Wat een hoop onwaarheden zijn er over mij verteld zeg
Dit is overigens wel waar:
[..]
Kan je precies aangeven wat er wel en wat er niet waar is?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:22 schreef Paxcon het volgende:
Wat een hoop onwaarheden zijn er over mij verteld zeg
Dit is overigens wel waar:
[..]
-----------------quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je precies aangeven wat er wel en wat er niet waar is?
Je staat toch wel achter mijn kunst?
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Onacceptabel. De laatste dagen heb ik hem ook vaker kunnen betrappen op opmerkelijke, rare dingen. Maar hierover wil ik niet veel over kwijt, straks gaat hij mij opnieuw dreigDM's sturen.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoi Johannes. Je bent weer terug van je ban. Ik heb je gemist. Dit heb ik Pax ook laten weten, maar toen negeerde hij mij.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is zeker zo'n type dat maar twee uur zegt te leren en dan een 8 scoort.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit is haast wel waar.
Of na het tentamen zegt dat het ongelofelijk slecht ging en dat hij er niet over wil praten, en dan vervolgens een 9 haalt. Dit is vaker gebeurd.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:58 schreef Etsu het volgende:
Jemig. Ik vond al dat hij vanavond zo vreemd gedroeg, maar ik snap het.
---------------quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet of het je bekend is, maar Paxcon heeft een lichte vorm van schizofrenie, dus het zou goed kunnen dat het over hemzelf gaat.
Ik wens niet gequote (bestaat dat?) te worden. Alvast bedankt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Jouw kunst ben ik logischerwijs erg van gecharmeerd. Zelfs als je jouw kunst te abstract vindt; de zwierige doch gevoelige belijningen maken de emoties achter het schilderij kristalhelder.
Je geilt op aandachtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wens niet gequote (bestaat dat?) te worden. Alvast bedankt.
Dit klopt, maar liever niet van Paxcon.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je geilt op aandacht
Shi washed high class
Maar je komt nog wel naar ons theekransje toch?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
-----------------
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
---------------
Jouw kunst ben ik logischerwijs erg van gecharmeerd. Zelfs als je jouw kunst te abstract vindt; de zwierige doch gevoelige belijningen maken de emoties achter het schilderij kristalhelder.
Ja is goedquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar je komt nog wel naar ons theekransje toch?
Wat?quote:
Is dat filmpje heel FOK! over gegaan ofzo?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
MooiEtsu legt de batterijen al koud, dan kunnen we helemaal los.
Oh, dan spreek ik wel even 1 op 1 met hem afquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind je toezegging nogal bijzonder. Lettende op wat je van de week zei op WA.
Doe maar niet, aangezien ik het theekransje heb georganiseerd en ik eerst met Johannes heb afgesproken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh, dan spreek ik wel even 1 op 1 met hem af
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe maar niet, aangezien ik het theekransje heb georganiseerd en ik eerst met Johannes heb afgesproken.
Het was gewoon een ijzersterk filmpje.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Is dat filmpje heel FOK! over gegaan ofzo?
Bedankt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was gewoon een ijzersterk filmpje.
Als we zouden vechten, valt Pax binnen 5 seconden neer.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jongens niet vechten he, dat doen Groningers alleen tegen randstedelingen.
Dat slot bouwde de spanning flink op ja xDquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was gewoon een ijzersterk filmpje.
Aan de ene kant van die batterijen liepen ijsberen en aan de andere kant pinguïns xdquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat slot bouwde de spanning flink op ja xD
Ik vond vooral de 'dit is kaas'-opmerking erg nuttigquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat slot bouwde de spanning flink op ja xD
Ik ga even jouw pohi doorzoekenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hebben jullie ook al Nasi a la Johannes gemaakt? Het is de nieuwste rage in CUL
CUL / Nasi a la Johannesquote:
watt bedoel je? Zijn Europese Polen te min voor je, dat vind ik geen plus puntquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aan de ene kant van die batterijen liepen ijsberen en aan de andere kant pinguïns xd
omdat het koud is in een koelkast snapjeee <333quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
watt bedoel je? Zijn Europese Polen te min voor je, dat vind ik geen plus punt
haha.
Dit was wel heel slecht
Het ziet er goed uit, maar ditquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
CUL / Nasi a la Johannes
Houdt vooral de posts van mij en KnutdeIJsbeer in de gaten. Alhoewel Kanovinnie ook een zeer verdienstelijke poging gedaan heeft, helaas is hij wat van mijn recept afgeweken.
Eigenlijk heb ik wel zin om het ook eens te proberen. De boontjesvariant zag er ook wel aardig uit. Zonder ei dan.quote:
Kan jij überhaupt koken? Ik zou me er niet aan wagen als ik jou was.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het ziet er goed uit, maar dit
[..]
Eigenlijk heb ik wel zin om het ook eens te proberen. De boontjesvariant zag er ook wel aardig uit. Zonder ei dan.
Dat ei is optioneel, dat stond ook niet in mijn originele recept.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het ziet er goed uit, maar dit
[..]
Eigenlijk heb ik wel zin om het ook eens te proberen. De boontjesvariant zag er ook wel aardig uit. Zonder ei dan.
Natuurlijkquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan jij überhaupt koken? Ik zou me er niet aan wagen als ik jou was.
Als je klaar denkt te zijn voor de meer geavanceerde gerechten zoals mijn Nasi zou ik zeggen: ga je gang en maak vooral foto's!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
NatuurlijkIk heb een keer een heerlijke lasagne gemaakt (no kidding) en wat andere simpele gerechtjes (no hard feelings johannes) moeten ook wel lukkken
Ik ben verfent kijker van SBS6' Smaakpolitie dus dankzij Rob Geus kan ik je garanderen dat ik alle hygiëne- en zorgvuldigheidsnormen in acht zal nemen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat ei is optioneel, dat stond ook niet in mijn originele recept.
Let wel op de waarschuwing die ik onderaan in het topic heb gemaakt: je ziet op de foto's dat er op blote voeten wordt gekookt en zulk soort levensgevaarlijke situaties moet je echt zien te voorkomen.
Dit is als iemands hart eruit rukken, zijn familie te vermoorden en de dochter te verkrachten om af te sluiten met.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
NatuurlijkIk heb een keer een heerlijke lasagne gemaakt (no kidding) en wat andere simpele gerechtjes (no hard feelings johannes) moeten ook wel lukkken
Ik moet zeggen dat het zweet me op de rug begon te lopen toen ik die foto zag maar dat wilde ik liever niet toegevenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is als iemands hart eruit rukken, zijn familie te vermoorden en de dochter te verkrachten om af te sluiten met.
"Ja sorry, foutje moet kunnen"
Als jij dit gerecht daadwerkelijk zo licht opvat gaan er doden vallen, dat kan niet anders. 3! pannen tegelijkertijd bedienen is niet niks.
Ferventquote:
Twijfelgeval, gelukkig goede kant uitgevallen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onverwacht?
Hoe dan ook gefeliciteerd
Und vielleicht die Besten von Europaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent de beste van Amsterdam en ook van Rotterdam.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Und vielleicht die Besten von Europa
JAAAAAAAAAAA
Ze is dan ook een vrouw.quote:
staat een icoontje toggquote:
Ja.quote:
opdoeken die clubquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:23 schreef Fok-it het volgende:
http://www.nu.nl/geert-wi(...)-stappen-partij.html
Haha tering zeg
Het einde van de pvv is wel nabij lijkt me zo. Die bestaan volgend jaar niet meer hoor.quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het einde van de pvv is wel nabij lijkt me zo. Die bestaan volgend jaar niet meer hoor.
trusten beebs.quote:
Sorry schatjequote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
trusten beebs.
Ik ben ook weg, nog dooier dan een kerkhof hier
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:16 schreef Curvefever69 het volgende:
JA EN ALSTE GIJ KOUD NEERVALT BENDE GIJ SCHULD
Nog een paar laatste mooie woorden?quote:
Oefening baart kunst.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:27 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Zo goed ben ik nou ook weer niet.
Hoi Flopje, hahaquote:
Ik haat dat nummer.quote:
huh wtfquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Flopje, haha
[..]
Ik haat dat nummer.
ziet er raar uit zo dat blauwquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VBL / Weer een jood mod
Ja. Ze zijn allemaal zeer blij met de keuze gelukkig.
DM's
Ze mogen mij daar nietquote:
hey insoquote:
quote:
quote:
Jij hebt in. Johannes nog een trouwe bondgenootquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal je leren, moet je maar aardiger tegen mij doen.
[..]
Mij ook niet.
Bazentruiquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
mij mogen ze wel alleen ze haten op mijn trui
ze zijn jaloers dat ze zulke truien niet hebben in de provinciequote:
ga je ermee doen?quote:
quote:
Weet je al hoeveel het is ong?quote:
Zal vast wel lekker salarisje zijnquote:
welke trui?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:00 schreef Insomnia_ het volgende:
mij mogen ze wel alleen ze haten op mijn trui
nee dek het nietquote:
hopelijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal vast wel lekker salarisje zijnveel uren gemaakt niet dan
Uhu. Qua reizen en overnachten sowieso. Als je Airbnb niet meerekentquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hopelijk.
volgende week ook hard werken
murrica is duur
heb je plaatje?quote:
maakt me niet uitquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu. Qua reizen en overnachten sowieso. Als je Airbnb niet meerekent![]()
Maar buiten de grote steden heb je volgens mij gewoon totaal geen restaurants behalve KFC, Maccie en Taco Bell
zal zo even op app sturen op FOK! lachen ze me uit is gewoon mooie truiquote:
ik kijk er naar uitquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zal zo even op app sturen op FOK! lachen ze me uit is gewoon mooie trui
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inso. Ik heb dit nummer al veelte vaak opgehad.
Wordt flink trainen als je terugkomtquote:
Nah. Is totaal niet zoals in Nederland.quote:
moet ook nog kijken hoe duur vliegtickets zijn tochquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu. Qua reizen en overnachten sowieso. Als je Airbnb niet meerekent![]()
Maar buiten de grote steden heb je volgens mij gewoon totaal geen restaurants behalve KFC, Maccie en Taco Bell
dat sowiesoquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:22 schreef Fok-it het volgende:
En dikke pancakes en scrambled eggs als ontbijt natuurlijk
Je kan niet via Ijsland, dat is wel jammer. Die waren wel goedkoop.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet ook nog kijken hoe duur vliegtickets zijn toch
vbl is debielquote:
Naar NY?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan niet via Ijsland, dat is wel jammer. Die waren wel goedkoop.
LAquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Naar NY?
Ik ben jealous as fuck, al zou ik naar LA gaan, maar toch.
Wel een kut stad qua OV, zonder auto kom je nergens daarquote:
Uhu, 600 retour dus dat is wel aardig.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Naar NY?
Ik ben jealous as fuck, al zou ik naar LA gaan, maar toch.
600 retour is helemaal niet verkeerd nee!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, 600 retour dus dat is wel aardig.
moet je maar geen mod wordenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat ze mij vandaag al over meerdere schijven hebben uitgescholden.
We hebben appartement al geboekt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
600 retour is helemaal niet verkeerd nee!
En als je een goedkoop hotel kunt fixen, ik weet niet hoe lang je gaat?
toch autoquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wel een kut stad qua OV, zonder auto kom je nergens daar
Maar gewoon lopen toch, ook al is dat 50 kilometer de stad door
Wtf, dat is wel heel cheapquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We hebben appartement al geboekt.
Via Arbnb. 250 euro pp voor 8 dagen![]()
Gewoon leuk appartementje aan de Hudson River
die ene appartement die ik je paar dagen terug linkte was ook nice hequote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We hebben appartement al geboekt.
Via Arbnb. 250 euro pp voor 8 dagen![]()
Gewoon leuk appartementje aan de Hudson River
Komt omdat je per nacht betaald in een huis, dus kan je prijs door 3-en delen.quote:
Die zou ik echt reserveren als ik jou was, als je plannen gaat makenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die ene appartement die ik je paar dagen terug linkte was ook nice he
had zelf laatst ook op die site gekeken inderdaad, zag er wel handig uit.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt omdat je per nacht betaald in een huis, dus kan je prijs door 3-en delen.Maar die site is echt goedkoop inderdaad.
Ja maar het voordeel van Airbnb is dat je zelf niks hoeft te verhuren. Bij Couchsurfen moet je dat welquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
had zelf laatst ook op die site gekeken inderdaad, zag er wel handig uit.
Je kunt ook couchsurfen natuurlijk
True.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar het voordeel van Airbnb is dat je zelf niks hoeft te verhuren. Bij Couchsurfen moet je dat wel
Maar inderdaad relaxed. Wil ook nog wel naar het westen hoor. Maar mijn voorkeur gaat gewoon uit naar NY dusquote:
Jij praat jezelf ook gewoon autisme aan hequote:
LA sowieso doenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar inderdaad relaxed. Wil ook nog wel naar het westen hoor. Maar mijn voorkeur gaat gewoon uit naar NY dus
SF lijkt me leuker.quote:
LA is machtig.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
SF lijkt me leuker.LA ik weet niet. Lekker weertje, maar echt mooie stad? Daar twijfel ik over.
SF is klein mimangquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
SF lijkt me leuker.LA ik weet niet. Lekker weertje, maar echt mooie stad? Daar twijfel ik over.
Ja hoeft toch ook niet perse groot?quote:
Niet zo small-mindedquote:
Ja dudequote:
Ja, dat is wel mooi jaquote:
Je moeder een potje heb ik gehoord.quote:
Dan hoor je slecht Fokje, het ging over jouw moeder.quote:
Zou best kunnen. Zolang ze nog geen vriend heeft hou ik alles open.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:44 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dan hoor je slecht Fokje, het ging over jouw moeder.
Ik schrok al.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Zolang ze nog geen vriend heeft hou ik alles open.
Nouja niet `alles'' XD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |