Als het veilig is kan het gewoon.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:57 schreef JanCees het volgende:
Al rij ik hier in de polder ook wel standaard 100.
Ik ben nog nooit een pool tegengekomen die fatsoenlijk Nederlands tegen je praat. Of Pools of ze zeggen niksquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:02 schreef xcachet het volgende:
nu zit hij helemaal in het Pools te preken
zulke polen haat ik nou
alsof die conducteur dat begrijpt
Ik wel.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit een pool tegengekomen die fatsoenlijk Nederlands tegen je praat. Of Pools of ze zeggen niks
Deze is gewoon gestoord. Hij bleef maar praten in het pools. Zelfs toen de conducteur iemand beldequote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit een pool tegengekomen die fatsoenlijk Nederlands tegen je praat. Of Pools of ze zeggen niks
Zou ik maar niet proberen, straks gaat hij blikjes Aldi-bier naar je hoofd gooienquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Deze is gewoon gestoord. Hij bleef maar praten in het pools. Zelfs toen de conducteur iemand beldeDenk dat er in Harderwijk popo bij komt. Zal ik zo langs lopen en zeggen dat ie zelf een hoer is?
ik ga t doenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou ik maar niet proberen, straks gaat hij blikjes Aldi-bier naar je hoofd gooien
Die Polen drinken allemaal Schutters joh.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou ik maar niet proberen, straks gaat hij blikjes Aldi-bier naar je hoofd gooien
denk niet dat ie dronken isquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
Je gaat tegen een dronken Pool zeggen dat hij een hoer is?
#RIPxcachet
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die Polen drinken allemaal Schutters joh.
Ik vind bier uit blik niet lekkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |