Tulpen aus Amsterdammquote:
kurwa is gewoon een stopwoordquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:59 schreef xcachet het volgende:
HAHAHAHA
een pool in de trein
zit ie eerste klas
scheld die de conducteur uit voor curwa (of hoe je dat ook schrijft)
inso
#inso
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kurwa is gewoon een stopwoord
kinderachtige conducteur
zulke zijn niet normaalquote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:27 schreef Insomnia_ het volgende:
je moet gewoon normaal doen tegen polen cachie
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kurwa is gewoon een stopwoord
kinderachtige conducteur
Nu snapt inso vast wel waarom ik eerst alle polen kut vond.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:17 schreef Fok-it het volgende:
Inso heeft een gekleurde bril op als het om Polen gaat.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat niet zozeer, maar hij zit nu wel als een wilde te knipogen vanuit mijn tweepersoonsbed.
Maar dat kan ook zijn omdat hij mij zonder shirtje ziet.
okquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:22 schreef Paxcon het volgende:
Wat een hoop onwaarheden zijn er over mij verteld zeg
Dit is overigens wel waar:
[..]
Kan je precies aangeven wat er wel en wat er niet waar is?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:22 schreef Paxcon het volgende:
Wat een hoop onwaarheden zijn er over mij verteld zeg
Dit is overigens wel waar:
[..]
-----------------quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je precies aangeven wat er wel en wat er niet waar is?
Je staat toch wel achter mijn kunst?
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Onacceptabel. De laatste dagen heb ik hem ook vaker kunnen betrappen op opmerkelijke, rare dingen. Maar hierover wil ik niet veel over kwijt, straks gaat hij mij opnieuw dreigDM's sturen.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoi Johannes. Je bent weer terug van je ban. Ik heb je gemist. Dit heb ik Pax ook laten weten, maar toen negeerde hij mij.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is zeker zo'n type dat maar twee uur zegt te leren en dan een 8 scoort.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit is haast wel waar.
Of na het tentamen zegt dat het ongelofelijk slecht ging en dat hij er niet over wil praten, en dan vervolgens een 9 haalt. Dit is vaker gebeurd.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:58 schreef Etsu het volgende:
Jemig. Ik vond al dat hij vanavond zo vreemd gedroeg, maar ik snap het.
---------------quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet of het je bekend is, maar Paxcon heeft een lichte vorm van schizofrenie, dus het zou goed kunnen dat het over hemzelf gaat.
Ik wens niet gequote (bestaat dat?) te worden. Alvast bedankt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Jouw kunst ben ik logischerwijs erg van gecharmeerd. Zelfs als je jouw kunst te abstract vindt; de zwierige doch gevoelige belijningen maken de emoties achter het schilderij kristalhelder.
Je geilt op aandachtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wens niet gequote (bestaat dat?) te worden. Alvast bedankt.
Dit klopt, maar liever niet van Paxcon.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je geilt op aandacht
Shi washed high class
Maar je komt nog wel naar ons theekransje toch?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
-----------------
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
---------------
Jouw kunst ben ik logischerwijs erg van gecharmeerd. Zelfs als je jouw kunst te abstract vindt; de zwierige doch gevoelige belijningen maken de emoties achter het schilderij kristalhelder.
Ja is goedquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar je komt nog wel naar ons theekransje toch?
Wat?quote:
Is dat filmpje heel FOK! over gegaan ofzo?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
MooiEtsu legt de batterijen al koud, dan kunnen we helemaal los.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |