Dat is zeker zo'n type dat maar twee uur zegt te leren en dan een 8 scoort.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan doen we dat. Na de tentamens. Op dit moment zijn Pax en de tentamens mijn voornaamste zorg. Ik zal het je laten weten als ik de beide heb overleefd.
Dit is haast wel waar.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is zeker zo'n type dat maar twee uur zegt te leren en dan een 8 scoort.
volgens mij heb je het er nog moeilijk mee, klopt dat?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit is haast wel waar.
Of na het tentamen zegt dat het ongelofelijk slecht ging en dat hij er niet over wil praten, en dan vervolgens een 9 haalt. Dit is vaker gebeurd.
Zegt Paxcon dat?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
volgens mij heb je het er nog moeilijk mee, klopt dat?
Dat niet zozeer, maar hij zit nu wel als een wilde te knipogen vanuit mijn tweepersoonsbed.quote:
Jemig. Ik vond al dat hij vanavond zo vreemd gedroeg, maar ik snap het.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat niet zozeer, maar hij zit nu wel als een wilde te knipogen vanuit mijn tweepersoonsbed.
Maar dat kan ook zijn omdat hij mij zonder shirtje ziet.
Ik pak hem aan met een tederheid waar mijn kunst bekend om staat.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jemig. Ik vond al dat hij vanavond zo vreemd gedroeg, maar ik snap het.
Doe hem de groetjes en doe het voorzichtig, alsjeblieft. Het is nog maar een jonkie.
Jouw kunst is mij volledig onbekend. Licht eens toe, Johannes.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 01:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik pak hem aan met een tederheid waar mijn kunst bekend om staat.
Ik heb twee bekende groepen kunst geproduceerd, eerst de wat klassiekere schilderijen, zoals het Meisje met de Parel en het Melkmeisje.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jouw kunst is mij volledig onbekend. Licht eens toe, Johannes.
Wauw, Johannes. Ik vind ze prachtig. Zijn ze te koop?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb twee bekende groepen kunst geproduceerd, eerst de wat klassiekere schilderijen, zoals het Meisje met de Parel en het Melkmeisje.
Daarna ging ik mij meer richten op jongens, en in het bijzonder GGMM.
[ afbeelding ]
Voor meer zie
Fotoboek van GGMM
De afbeeldingen die daar online staan zijn vrij uit te printen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wauw, Johannes. Ik vind ze prachtig. Zijn ze te koop?
Als ik een afbeelding uitprint, dan wil ik hem ingelijst hebben. Wil jij het lijstje kiezen? Het is immers jouw kunstwerk.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De afbeeldingen die daar online staan zijn vrij uit te printen.
Ik ben bereid mijn artistieke nalatenschap te delen met de wereld.
Je mag gerust het lijstje van een familie schilderij gebruiken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik een afbeelding uitprint, dan wil ik hem ingelijst hebben. Wil jij het lijstje kiezen? Het is immers jouw kunstwerk.
Dat is dan bij deze afgesproken. Ik mag wel hopen dat Paxcon niet ook zo'n kunstwerk op z'n zolderkamertje heeft hangen, want anders hoeft het niet meer.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je mag gerust het lijstje van een familie schilderij gebruiken.
En als je het meeneemt naar ons theekransje met Pax wil ik hem best signeren.
Ik ben anders wel nieuwsgierig naar de kunst van Pax.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is dan bij deze afgesproken. Ik mag wel hopen dat Paxcon niet ook zo'n kunstwerk op z'n zolderkamertje heeft hangen, want anders hoeft het niet meer.
Jij ligt, naar mijn grote teleurstelling want ik had hem hier verwacht, naast hem. Vraag het hem anders. Of ligt hij nu alweer te snurken?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben anders wel nieuwsgierig naar de kunst van Pax.
Ja, hij snurkt lieflijk met een voldane glimlach. Hij droomt nu ongetwijfeld over het FOK! forum.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij ligt, naar mijn grote teleurstelling want ik had hem hier verwacht, naast hem. Vraag het hem anders. Of ligt hij nu alweer te snurken?
In het bijzonder over ene Etsu. Als je goed naar z'n mondje kijkt, zie je dat hij zachtjes praat.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, hij snurkt lieflijk met een voldane glimlach. Hij droomt nu ongetwijfeld over het FOK! forum.
Hij mompelt nu iets over een rare kwast, ik weet niet of dat op jou slaat of op mijn schildersgerei.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
In het bijzonder over ene Etsu. Als je goed naar z'n mondje kijkt, zie je dat hij zachtjes praat.
Ik weet niet of het je bekend is, maar Paxcon heeft een lichte vorm van schizofrenie, dus het zou goed kunnen dat het over hemzelf gaat.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij mompelt nu iets over een rare kwast, ik weet niet of dat op jou slaat of op mijn schildersgerei.
Ik laat alle opties open, ik kruip ondertussen zachtjes tegen hem aan. Een goedenacht, ook namens Pax.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet of het je bekend is, maar Paxcon heeft een lichte vorm van schizofrenie, dus het zou goed kunnen dat het over hemzelf gaat.
Ik ga nog even door met burgerlijk procesrecht. Welterusten.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik laat alle opties open, ik kruip ondertussen zachtjes tegen hem aan. Een goedenacht, ook namens Pax.
wat is er met jouw zweet?quote:
dat heb je wel eens met zweetquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoooooooooooooooooooi! Mooi weer he
[..]
Das nat, HAHAHAHA
Ik wist niet dat het regende en mijn kussen lag nog buiten van gisterenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoooooooooooooooooooi! Mooi weer he
[..]
Das nat, HAHAHAHA
Buiten, wat doet dat kussen dan ook buitenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het regende en mijn kussen lag nog buiten van gisteren
Maar dat zweet he, daar valt toch niet zo gek veel aan te doen?
Verkapte ik ben bijna jarig post.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:12 schreef Crack_ het volgende:
Mn zus snapt echt niet dat ik niet meer thuis woon. Ik ben dus dinsdag jarig en gisteren appte ze me om te vragen of ik dinsdag bij mn ouders ben in brabant.. waar zij dus ook in de buurt woont.
Eh, waarom zou ík op mijn verjaardag naar familie toe moeten.. Het is ietwat logischer als je naar míj zou komen op mn verjaardag he. En wtf, ik moet gewoon werken waarom denk je dat ik dinsdag eventjes naar brabant kan reizen zodat iedereen daar mij kan feliciteren?
Ja, ik dacht al dat het zweet ergens anders uit zou komen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Buiten, wat doet dat kussen dan ook buiten!
Hm, ja je kunt botox inspuiten en shit bij je oksels. En heb er ook wel spulletje voor dat je dan niet zweet onder je oksels maar dat is zo chemisch als de tyfus (goh echt). Als je dat opdoet begint het tyfus hard te jeuken de komende 10 minuten en de volgende dag is je rug 1000 keer natter dan normaal omdat dat zweet toch érgens uit moet. Maargoed, dat gebruik ik dus alleen als het echt een noodgevalletje is oid. En ja, oksel zweet is verder niet heel vervelend behalve dat je je ervoor schaamt.
Maar in der zomer heb ik ook altijd kei erg zweet handen en dat is echt écht tyfus irritant. Schrijven kost me dan soms echt gewoon moeite. Ook met typen op een laptop, shit openen, ja eigenlijk alles heb ik daar gewoon écht last van. Maar heb dat al sinds ik een kleine Maartje ben en toen ik klein waas zijn we er ook wel ooit mee naar de dokter geweest en kreeg ik shit om op mn handen te smeren maar dat hielp ook niet dus jammeer.
Soms je handen in kalkpoeder stoppen hielp nog wel.
Oki lang verhaal.
Dat ik bijna jarig ben heb ik hier al vaker gepostquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verkapte ik ben bijna jarig post.
[..]
Ja, ik dacht al dat het zweet ergens anders uit zou komen.
Ik zweet soms ook wel vrij veel, maar dan ga ik regelmatig naar de wc om het even af te vegen.
Is het echt zo veel?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat ik bijna jarig ben heb ik hier al vaker gepost.
Oh, nouja prima toch. Heeft bij mij alleen echt geen zin weh
.
Fuck the policequote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:56 schreef JanCees het volgende:
Je mag helemaal niet 180 km/h rijden, cachet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |