Grapje zeker?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:51 schreef spaya het volgende:
Ik zit nu met het volgende probleem. Ik vind niet dat ik de ¤300 zelf moet betalen, hij heeft het zelf veroorzaakt en ik heb voorgesteld ¤200 te betalen (de helft + onkostenvergoeding)
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:54 schreef Lienekien het volgende:
Hij is echt niet mede-verantwoordelijk dat jij hem knock-out hebt geslagen.
Dus als dat je argument is...
Ja je kunt nog wel 100 argumenten verzinnen, feit is dat jij een agressief ventje bent en je beste vriend op z'n bek hebt gestompt. Kun je nu wel gaan janken, je kunt ook een vent zijn en gewoon betalen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:56 schreef spaya het volgende:
Ik was vergeten te vermelden dat ik een blackout kreeg en totaal niet meer weet wat er precies gebeurde. Ik ben echt niet van het vechten ofzo en dat weet iedereen. Hij heeft mij zelf keihard verneukt door met mijn ex te gaan terwijl hij zelf een vriendin heeft en weet dat ik het er nog moeilijk mee had.
Ik weet dat ik niet had moeten slaan maar goed ik ben daar ook niet trots op.
je zegt steeds 'ik weet dat ik fout zat maar....'quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:56 schreef spaya het volgende:
Ik was vergeten te vermelden dat ik een blackout kreeg en totaal niet meer weet wat er precies gebeurde. Ik ben echt niet van het vechten ofzo en dat weet iedereen. Hij heeft mij zelf keihard verneukt door met mijn ex te gaan terwijl hij zelf een vriendin heeft en weet dat ik het er nog moeilijk mee had.
Ik weet dat ik niet had moeten slaan maar goed ik ben daar ook niet trots op.
Gewoon niet betalen, dat teringwatje had beter moeten weten en niet met je vriendin moeten zoenen die eigenlijk al je ex was.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:59 schreef spaya het volgende:
ik raakte m amper, bij elk klein duwtje was hij al k.o. gegaan omdat hij er bijliep als een mongool die zichzelf bijna in een coma had gezopen
Dan betaal je toch helemaal niet?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:59 schreef spaya het volgende:
ik raakte m amper, bij elk klein duwtje was hij al k.o. gegaan omdat hij er bijliep als een mongool die zichzelf bijna in een coma had gezopen
Ik zou die vriend afschrijven en m'n rug toekeren, maar hey, wie ben ik.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:01 schreef spaya het volgende:
als je je beste vriend 5 keer waarschuwt en ze dan uiteindelijk hand in hand vlak langs me gaan lopen knapt er wel even iets. Denk maar eens na hoe jullie dan zouden reageren :p
Dan betaal je toch gewoon niet? Hij zakt maar in de stront.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:01 schreef spaya het volgende:
als je je beste vriend 5 keer waarschuwt en ze dan uiteindelijk hand in hand vlak langs me gaan lopen knapt er wel even iets. Denk maar eens na hoe jullie dan zouden reageren :p
Wat ben jij een slappe lul.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:03 schreef spaya het volgende:
thanks iig voor jullie onafhankelijk advies. Iedereen met wie ik praat zegt dat het terecht is en dat je niet aan de ex van je beste vriend moet komen.
Beter hoor, hij heeft het zelf veroorzaakt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:03 schreef spaya het volgende:
thanks iig voor jullie onafhankelijk advies. Iedereen met wie ik praat zegt dat het terecht is en dat je niet aan de ex van je beste vriend moet komen.
Als je dat graag horen wil moet je daar naar luisteren.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:03 schreef spaya het volgende:
Ja dat is het dus juist, daarom vraag ik me af wat er dan komt als ik gewoon zeg ¤200 en geen cent meer.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan betaal je toch gewoon niet? Hij zakt maar in de stront.
ik vind het juist bizar dat je voor zoiets al gaat slaanquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:01 schreef spaya het volgende:
dat wil ik juist niet graag horen daarom vraag ik het juist hier :pquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je dat graag horen wil moet je daar naar luisteren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |