Grapje zeker?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:51 schreef spaya het volgende:
Ik zit nu met het volgende probleem. Ik vind niet dat ik de ¤300 zelf moet betalen, hij heeft het zelf veroorzaakt en ik heb voorgesteld ¤200 te betalen (de helft + onkostenvergoeding)
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:54 schreef Lienekien het volgende:
Hij is echt niet mede-verantwoordelijk dat jij hem knock-out hebt geslagen.
Dus als dat je argument is...
Ja je kunt nog wel 100 argumenten verzinnen, feit is dat jij een agressief ventje bent en je beste vriend op z'n bek hebt gestompt. Kun je nu wel gaan janken, je kunt ook een vent zijn en gewoon betalen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:56 schreef spaya het volgende:
Ik was vergeten te vermelden dat ik een blackout kreeg en totaal niet meer weet wat er precies gebeurde. Ik ben echt niet van het vechten ofzo en dat weet iedereen. Hij heeft mij zelf keihard verneukt door met mijn ex te gaan terwijl hij zelf een vriendin heeft en weet dat ik het er nog moeilijk mee had.
Ik weet dat ik niet had moeten slaan maar goed ik ben daar ook niet trots op.
je zegt steeds 'ik weet dat ik fout zat maar....'quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:56 schreef spaya het volgende:
Ik was vergeten te vermelden dat ik een blackout kreeg en totaal niet meer weet wat er precies gebeurde. Ik ben echt niet van het vechten ofzo en dat weet iedereen. Hij heeft mij zelf keihard verneukt door met mijn ex te gaan terwijl hij zelf een vriendin heeft en weet dat ik het er nog moeilijk mee had.
Gewoon niet betalen, dat teringwatje had beter moeten weten en niet met je vriendin moeten zoenen die eigenlijk al je ex was.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:59 schreef spaya het volgende:
ik raakte m amper, bij elk klein duwtje was hij al k.o. gegaan omdat hij er bijliep als een mongool die zichzelf bijna in een coma had gezopen
Dan betaal je toch helemaal niet?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:59 schreef spaya het volgende:
ik raakte m amper, bij elk klein duwtje was hij al k.o. gegaan omdat hij er bijliep als een mongool die zichzelf bijna in een coma had gezopen
Ik zou die vriend afschrijven en m'n rug toekeren, maar hey, wie ben ik.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:01 schreef spaya het volgende:
als je je beste vriend 5 keer waarschuwt en ze dan uiteindelijk hand in hand vlak langs me gaan lopen knapt er wel even iets. Denk maar eens na hoe jullie dan zouden reageren :p
Dan betaal je toch gewoon niet? Hij zakt maar in de stront.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:01 schreef spaya het volgende:
als je je beste vriend 5 keer waarschuwt en ze dan uiteindelijk hand in hand vlak langs me gaan lopen knapt er wel even iets. Denk maar eens na hoe jullie dan zouden reageren :p
Wat ben jij een slappe lul.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:03 schreef spaya het volgende:
thanks iig voor jullie onafhankelijk advies. Iedereen met wie ik praat zegt dat het terecht is en dat je niet aan de ex van je beste vriend moet komen.
Beter hoor, hij heeft het zelf veroorzaakt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:03 schreef spaya het volgende:
thanks iig voor jullie onafhankelijk advies. Iedereen met wie ik praat zegt dat het terecht is en dat je niet aan de ex van je beste vriend moet komen.
Als je dat graag horen wil moet je daar naar luisteren.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:03 schreef spaya het volgende:
Ja dat is het dus juist, daarom vraag ik me af wat er dan komt als ik gewoon zeg ¤200 en geen cent meer.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan betaal je toch gewoon niet? Hij zakt maar in de stront.
ik vind het juist bizar dat je voor zoiets al gaat slaanquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:01 schreef spaya het volgende:
dat wil ik juist niet graag horen daarom vraag ik het juist hier :pquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je dat graag horen wil moet je daar naar luisteren.
Waarom wel 200 en geen 300?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:05 schreef spaya het volgende:
[..]
Ja dat is het dus juist, daarom vraag ik me af wat er dan komt als ik gewoon zeg ¤200 en geen cent meer.
nou ja ik kreeg een totale blackout ik weet er niks meer vanquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het juist bizar dat je voor zoiets al gaat slaan
Toen mijn lief er met mijn beste vriendin vandoor ging heb ik niemand gemept in ieder geval
Kennelijk wel.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:05 schreef spaya het volgende:
[..]
dat wil ik juist niet graag horen daarom vraag ik het juist hier :p
Tell it to the judge.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:06 schreef spaya het volgende:
[..]
nou ja ik kreeg een totale blackout ik weet er niks meer van
juist niet, als ik alleen maar van iedereen hoor dat het terecht is dan kan ik toch zelf niet objectief tegenaan kijken.quote:
Om te beginnen die vriendschap verbreken lijkt me zo.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:51 schreef spaya het volgende:
Graag hoor ik jullie mening en advies over deze situatie.
laf excuusquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:06 schreef spaya het volgende:
[..]
TS is een vent, want die heeft die kerel meteen op zn muil gepeerd.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:57 schreef Mord_Sith het volgende:
Kun je nu wel gaan janken, je kunt ook een vent zijn en gewoon betalen.
Het is niet voor niks je ex dus man the fuck up.
Ik ga nog even afwassen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
TS is een vent, want die heeft die kerel meteen op zn muil gepeerd.
Goede actie TS en trek je niks aan van die huisvrouwen hier
thanks voor je reactie, leuk om te zien dat er ook mensen op dit forum zijn die niet grappig of populair proberen over te komen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Toch maar betalen. 300 euro valt nog mee voor een ziekenhuisbezoek. En je bent er dan ook vanaf.
Hij is trouwens niet schuldig.
thanks voor de reactie. Hij zit echt in een vaste vriendengroep dus totaal de rug toekeren kan eigenlijk niet. Ik denk dat ik toch maar ga betalen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Om te beginnen die vriendschap verbreken lijkt me zo.
Dat had ik al meteen op dat moment gedaan.
En verder bekijkt ie het maar met zn kosten.
Save it for the jury zouden ze in de VS zeggenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:59 schreef spaya het volgende:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:04 schreef Mord_Sith het volgende:
Godver wat een slappe lul ben je ook, watje
Leuk man die shaming tactics hier. Anders hou je het bij argumenten in plaats van een soort idee van "wat echte mannen zouden doen" te projecterenquote:
ja, zn vriendin wist het gelijk. Ze vond het terecht dat ik een mep had verkocht. Dat hij een dag later zo nodig naar het ziekenhuis moest omdat hij een beetje koppijn had (vermoedelijk van de drank), vond ze wel een beetje te ver gaan. Ik heb echt kippenarmpjes, als je mij zou zien zou je echt afvragen hoe ik in godsnaam iemand het ziekenhuis in heb geslagen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:09 schreef Piger het volgende:
Weet zijn vriendin hier van? Kan je anders zelf ook mee dreigen
thanks! Ben er niet trots op maar goed...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
TS is een vent, want die heeft die kerel meteen op zn muil gepeerd.
Goede actie TS en trek je niks aan van die huisvrouwen hier
Laf excuus? Ik wist ook niet dat het kon maar ik werd ineens zwart voor mn ogen en stijf van de adrenaline. Ik heb zelf nog nooit iemand pijn gedaan, alleen een paar keer geïncasseerd maar ik ben daar verder ook niet mee verder gegaan.quote:
Ha, daar is de echte man.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:11 schreef SpecialK het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Leuk man die shaming tactics hier. Anders hou je het bij argumenten in plaats van een soort idee van "wat echte mannen zouden doen" te projecteren
misschien omdat jij niet met mensen omgaat die een iq hebben die hoger is dan 80?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:14 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb nog nooit iemand met een IQ boven de 80 horen zeggen 'het werd zwart voor mijn ogen en toen sloeg ik hem'
Ik doe niet alsof ik wel weet wat een echte man zou moeten doen.quote:
Goed zo, er zit toch nog verstand in!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:10 schreef spaya het volgende:
[..]
thanks voor de reactie. Hij zit echt in een vaste vriendengroep dus totaal de rug toekeren kan eigenlijk niet. Ik denk dat ik toch maar ga betalen.
Echt enorm verhelderend.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:15 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik doe niet alsof ik wel weet wat een echte man zou moeten doen.
Speciaal voor jou een flowchart
[ afbeelding ]
het hoge sarcasme-gehalte in dit topic verwart mij. Meen je dit serieus of is dit weer een soort van grapje?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:18 schreef Plantagehouder het volgende:
Ik had zijn kop eraf getrokken. Waar haalt die vriend het lef vandaan? Gewoon laten voorkomen, de rechter zal deze crime passionnel weglachen.
Zoveel waarheden in één post, hulde!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:17 schreef Manke het volgende:
Tis toch je ex?
Als het echt je beste vriend is bied jij aan het hele bedrag te betalen en biedt hij aan de helft te betalen, maar echte vriendschap is zeldzaam.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:40 schreef trolley het volgende:
[..]
Zoveel waarheden in één post, hulde!![]()
TS: Ten eerste zal ik jouw gedrag niet gaan goedpraten hier, maar jouw 'beste vriend' is wel een hufter. Ik had ook niet voor mezelf in gestaan op dat moment. Dat hij naar het ziekenhuis moest voor controle c.q. behandeling is kut, maar heeft hij wel zelf uitgelokt. Dat jouw 'beste vriend' jou nu volledig voor de kosten op wil laten draaien vind ik echt absurd. Als hij ook maar een paar hersencellen in die bolle kop van hem had zitten, had hij inderdaad voorgesteld om 50/50 te betalen, en dit als echte vrienden af te handelen.
Ik zou me maar eens gaan afvragen in hoeverre je hier een goede vriend aan hebt ..
Waarschijnlijk betalen pappie en mammie de premie gewoon. Wat een facking clown is die 'vriend' van je. De enige terechte actie is om hem een leuke beuk te verkopen. Hij naait je voor je neus en vervolgens gaat ie zielig lopen doen. Die 200 euro is prima en zeg dat ie het niet nog een keer flikt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:47 schreef spaya het volgende:
[..]![]()
thanks voor je reactie!
Hij geeft aan dat zijn ouders met hem naar het ziekenhuis zijn gegaan, en dat ze hem elke twee uur moesten wakker maken. Dat zijn allemaal 'onkosten' die hij niet eens meerekent. Ook zegt hij dat ik geluk moet hebben dat hij zoveel premie per maand betaalt, anders zou de rekening nog hoger zijn. En dat als hij aangifte zou hebben gedaan dat het dan nog veel erger zou worden voor mij. Allemaal bijzaken haalt hij erbij om duidelijk te maken dat hij mij nog heel erg matst (dit lijkt voor mij gewoon vanzelfsprekend als je echte vrienden bent). Echter had ik juist het idee dat ik hem wil matsen met ¤200.Ik zou dit de meest faire prijs vinden zodat iedereen evenveel boet.
Ook geeft hij aan dat de eigen risico voor de volgende keren nog veel hoger is ofzo? Maar is dit wel zo met dit soort verzekeringen? Een soort van no-claim premie? thnks
Tijd voor een nieuwe vriendenkring...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:03 schreef spaya het volgende:
Waar kan hij volgens jou aangifte van doen dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:19 schreef Telefoonvork het volgende:
Als hij aangifte doet elk contact met hem verbreken en elk contact wat hij zoekt voor zolang het onderzoek loopt noteren + bewijs/getuigen. Bij de politie kan je dan gewoon je verhaal doen en, als je wilt dat ze gaan onderzoeken, tegenaangifte doen.
Of een paardenlul. Nog intimiderender.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:45 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Leg een paardenhoofd in zijn bed.
Of een foto van jou Bazzie!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:50 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Of een paardenlul. Nog intimiderender.
Inderdaad. Die zaaddodende rotkop van me verlaagt de viriliteit van elk slachtoffer.quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:58 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Waarschijnlijk betalen pappie en mammie de premie gewoon. Wat een facking clown is die 'vriend' van je. De enige terechte actie is om hem een leuke beuk te verkopen. Hij naait je voor je neus en vervolgens gaat ie zielig lopen doen. Die 200 euro is prima en zeg dat ie het niet nog een keer flikt.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:19 schreef Telefoonvork het volgende:
Meppen is nooit goed, natuurlijk. Misschien een goed idee om een agressietraining te volgen?
Ik zou van alle onkosten een bewijs vragen en daarvan het overeengekomen deel betalen dat vastgelegd is in een schikkingsovereenkomst, wel netjes via de bank betalen zodat hij achteraf niet kan gaan zeggen dat je niet betaald hebt. Weigert hij dit, dan is hij aan het proberen jou in zo'n positie te manoeuvreren dat hij jou kan chanteren. In dat laatste geval niet betalen!
Als hij aangifte doet elk contact met hem verbreken en elk contact wat hij zoekt voor zolang het onderzoek loopt noteren + bewijs/getuigen. Bij de politie kan je dan gewoon je verhaal doen en, als je wilt dat ze gaan onderzoeken, tegenaangifte doen.
thanks voor al jullie reactiesquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:25 schreef hottentot het volgende:
Echte vrienden dreigen niet met aangifte, en echte vrienden blijven ook van een ex af als er nog gevoelens zijn. Hij kreeg van mij ongeacht de gevolgen nog een extra k.o. op het moment dat hij met aangifte dreigt, en daarna kan hij echt opflikkeren uit mijn leven. En verzeker hem even dat hij bij aangifte nog een 3e K.O. te pakken heeft.
Niet het beste advies, ook zal het je misschien nog meer geld kosten, maar wel wat ikzelf zou doen, en waar ik in de toekomst ook het beste gevoel aan over zou houden.
Een goed gevoel is soms duur
Als je eerlijk bent tegenover jezelf, zie jij echt nog goede vriendschap en vertrouwen tussen jullie in de toekomst?
En los van bovenstaande, als jij een bewijs hebt van de eerdere financiële afspraak dan laat hem lekker aangifte doen.
Heel vaak word er geen aangifte gedaan. Vriend van mij heeft toevallig ongeveer een jaar terug van een dronken kerel een klap gehad.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:36 schreef spaya het volgende:
Maar het gebeurt toch zovaak dat er een gevechtje is in de kroeg, wordt dit dan altijd via de rechter gedaan?
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:59 schreef spaya het volgende:
Je spreekt jezelf nogal tegen trouwens, bij een totale blackout weet je dit soort details helemaal niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:06 schreef spaya het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom iemand anders haar niet mag hebben als je haar zelf niet meer hoeft, maar goed; dat ligt ongetwijfeld aan mij.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:01 schreef spaya het volgende:
Echte vrienden blijven van elkaars exen af.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:12 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom iemand anders haar niet mag hebben als je haar zelf niet meer hoeft, maar goed; dat ligt ongetwijfeld aan mij.
Ik zou me omdraaien en weglopen.
Tsja... het is maar wat je gewend bent en belangrijk vindt. En wat je vindt dat je van vrienden verwacht. De wet houdt er in elk geval niet echt rekening mee. De wet vindt niet dat je een ander knock out mag slaan. Doe je dat wel, dan draai je voor de schade op.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:20 schreef hottentot het volgende:
Echte vrienden blijven van elkaars exen af.
En anders geef je duidelijk aan dat je graag iets met de ex van een ander wil, en respecteer je zijn mening hieromtrent, en laat je of het meisje met rust, of je kiest voor het meisje en zegt de vriendschap op. Beide werkt gewoon niet.
Weet jij hoe het uitgegaan is dan? Hij zegt dat hij het er moeijk mee had, misschien heeft zij het wel uitgemaakt?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:12 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom iemand anders haar niet mag hebben als je haar zelf niet meer hoeft, maar goed; dat ligt ongetwijfeld aan mij.
Ik zou me omdraaien en weglopen.
Daar heb je gelijk in. Niet aan gedacht. Sowieso verstandig er dan maar even uit de buurt te blijven. Slaan gaat het in elk geval niet oplossenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:42 schreef Luxuria het volgende:
Weet jij hoe het uitgegaan is dan? Hij zegt dat hij het er moeijk mee had, misschien heeft zij het wel uitgemaakt?
Fijn in elk geval dat jij het prima vind dat één van jouw beste vriendinnen met jouw ex mag gaan terwijl jij erbij staat en zij weet dat jij het er moeilijk mee hebt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:13 schreef Queller het volgende:
[..]
Tsja... het is maar wat je gewend bent en belangrijk vindt. En wat je vindt dat je van vrienden verwacht. De wet houdt er in elk geval niet echt rekening mee. De wet vindt niet dat je een ander knock out mag slaan. Doe je dat wel, dan draai je voor de schade op.
deze lulverhaal is niet rullevant. Je moet gewoon betalen tokkie. Iets met billen branden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:56 schreef spaya het volgende:
Wat was ook al weer de vraag in de OP.... Even denken hoor...quote:Op zondag 23 maart 2014 00:13 schreef hottentot het volgende:
[..]
Fijn in elk geval dat jij het prima vind dat één van jouw beste vriendinnen met jouw ex mag gaan terwijl jij erbij staat en zij weet dat jij het er moeilijk mee hebt.
Dat de wet wat anders vind doet aan je gevoelsleven niets af.
Je weet je nog veel te herinneren terwijl je een "black-out" had.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:59 schreef spaya het volgende:
Hoe ik zou reageren? Die had niet meer geleefd, aangezien ik niet zo hou van half werk en gezever over ziektekosten. Daarnaast moeten ze niet aan mij ex komen waar ik bij ben want dan word het zwart voor m'n ogen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:01 schreef spaya het volgende:
Ze heeft het uitgemaakt omdat ze je te agressief vond zeker?quote:Op zondag 23 maart 2014 04:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoe ik zou reageren? Die had niet meer geleefd, aangezien ik niet zo hou van half werk en gezever over ziektekosten. Daarnaast moeten ze niet aan mij ex komen waar ik bij ben want dan word het zwart voor m'n ogen.
Tokkie gespotquote:Op zondag 23 maart 2014 04:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoe ik zou reageren? Die had niet meer geleefd, aangezien ik niet zo hou van half werk en gezever over ziektekosten. Daarnaast moeten ze niet aan mij ex komen waar ik bij ben want dan word het zwart voor m'n ogen.
Iets zegt mij dat een advocaat je dat niet snel zal vertellen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:03 schreef spaya het volgende:
Dat zei ik dus ook.quote:Op zondag 23 maart 2014 04:03 schreef BlueMage het volgende:
Je weet je nog veel te herinneren terwijl je een "black-out" had.
Dat is een grapje, tochquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:19 schreef Telefoonvork het volgende:
Meppen is nooit goed, natuurlijk. Misschien een goed idee om een agressietraining te volgen?
Ehh .. nee?quote:
Jij associeert het onder controle leren houden van heftige emoties en daarmee je eigen handelen, met het zijn van een 'watje'?quote:
Nee joh, je bent een watje als je over je heen laat lopen, zoals wanneer je niks doet terwijl je beste vriend met je kersverse ex-vriendin heeft gezoend.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:15 schreef probeer het volgende:
Opmerkelijk. Ik zou juist zeggen dat er op los meppen in blinde woede eerder het zwakke gedrag is, en zelfbeheersing past bij een stukje persoonlijke ontwikkeling en dergelijke.
Welk deel van ex is zo moeilijk te begrijpen? Ex = over en uit = verder met je leven.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:22 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Nee joh, je bent een watje als je over je heen laat lopen, zoals wanneer je niks doet terwijl je beste vriend met je kersverse ex-vriendin heeft gezoend.![]()
Het zwakke gedrag is hier tweeledig: er op los meppen in blinde woede, én onder de (o.a. financiële) gevolgen proberen uit te komen.
Alsof de wereld zo simpel is....quote:Op zondag 23 maart 2014 12:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Welk deel van ex is zo moeilijk te begrijpen? Ex = over en uit = verder met je leven.
Ik ben geen van beide, maar toch vind ik dat het inderdaad zo simpel is.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:09 schreef hottentot het volgende:
[..]
Alsof de wereld zo simpel is....
Alleen autisten en narcissen zullen waarschijnlijk gevoelloos genoeg zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |