Echte vrienden blijven van elkaars exen af.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:12 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom iemand anders haar niet mag hebben als je haar zelf niet meer hoeft, maar goed; dat ligt ongetwijfeld aan mij.
Ik zou me omdraaien en weglopen.
Tsja... het is maar wat je gewend bent en belangrijk vindt. En wat je vindt dat je van vrienden verwacht. De wet houdt er in elk geval niet echt rekening mee. De wet vindt niet dat je een ander knock out mag slaan. Doe je dat wel, dan draai je voor de schade op.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:20 schreef hottentot het volgende:
Echte vrienden blijven van elkaars exen af.
En anders geef je duidelijk aan dat je graag iets met de ex van een ander wil, en respecteer je zijn mening hieromtrent, en laat je of het meisje met rust, of je kiest voor het meisje en zegt de vriendschap op. Beide werkt gewoon niet.
Weet jij hoe het uitgegaan is dan? Hij zegt dat hij het er moeijk mee had, misschien heeft zij het wel uitgemaakt?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:12 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom iemand anders haar niet mag hebben als je haar zelf niet meer hoeft, maar goed; dat ligt ongetwijfeld aan mij.
Ik zou me omdraaien en weglopen.
Daar heb je gelijk in. Niet aan gedacht. Sowieso verstandig er dan maar even uit de buurt te blijven. Slaan gaat het in elk geval niet oplossenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:42 schreef Luxuria het volgende:
Weet jij hoe het uitgegaan is dan? Hij zegt dat hij het er moeijk mee had, misschien heeft zij het wel uitgemaakt?
Fijn in elk geval dat jij het prima vind dat één van jouw beste vriendinnen met jouw ex mag gaan terwijl jij erbij staat en zij weet dat jij het er moeilijk mee hebt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:13 schreef Queller het volgende:
[..]
Tsja... het is maar wat je gewend bent en belangrijk vindt. En wat je vindt dat je van vrienden verwacht. De wet houdt er in elk geval niet echt rekening mee. De wet vindt niet dat je een ander knock out mag slaan. Doe je dat wel, dan draai je voor de schade op.
deze lulverhaal is niet rullevant. Je moet gewoon betalen tokkie. Iets met billen branden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:56 schreef spaya het volgende:
Ik was vergeten te vermelden dat ik een blackout kreeg en totaal niet meer weet wat er precies gebeurde. Ik ben echt niet van het vechten ofzo en dat weet iedereen. Hij heeft mij zelf keihard verneukt door met mijn ex te gaan terwijl hij zelf een vriendin heeft en weet dat ik het er nog moeilijk mee had.
Ik weet dat ik niet had moeten slaan maar goed ik ben daar ook niet trots op.
Wat was ook al weer de vraag in de OP.... Even denken hoor...quote:Op zondag 23 maart 2014 00:13 schreef hottentot het volgende:
[..]
Fijn in elk geval dat jij het prima vind dat één van jouw beste vriendinnen met jouw ex mag gaan terwijl jij erbij staat en zij weet dat jij het er moeilijk mee hebt.
Dat de wet wat anders vind doet aan je gevoelsleven niets af.
Je weet je nog veel te herinneren terwijl je een "black-out" had.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:59 schreef spaya het volgende:
ik raakte m amper, bij elk klein duwtje was hij al k.o. gegaan omdat hij er bijliep als een mongool die zichzelf bijna in een coma had gezopen
Hoe ik zou reageren? Die had niet meer geleefd, aangezien ik niet zo hou van half werk en gezever over ziektekosten. Daarnaast moeten ze niet aan mij ex komen waar ik bij ben want dan word het zwart voor m'n ogen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:01 schreef spaya het volgende:
als je je beste vriend 5 keer waarschuwt en ze dan uiteindelijk hand in hand vlak langs me gaan lopen knapt er wel even iets. Denk maar eens na hoe jullie dan zouden reageren :p
Ze heeft het uitgemaakt omdat ze je te agressief vond zeker?quote:Op zondag 23 maart 2014 04:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoe ik zou reageren? Die had niet meer geleefd, aangezien ik niet zo hou van half werk en gezever over ziektekosten. Daarnaast moeten ze niet aan mij ex komen waar ik bij ben want dan word het zwart voor m'n ogen.
Tokkie gespotquote:Op zondag 23 maart 2014 04:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoe ik zou reageren? Die had niet meer geleefd, aangezien ik niet zo hou van half werk en gezever over ziektekosten. Daarnaast moeten ze niet aan mij ex komen waar ik bij ben want dan word het zwart voor m'n ogen.
Iets zegt mij dat een advocaat je dat niet snel zal vertellen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:03 schreef spaya het volgende:
thanks iig voor jullie onafhankelijk advies. Iedereen met wie ik praat zegt dat het terecht is en dat je niet aan de ex van je beste vriend moet komen.
Dat zei ik dus ook.quote:Op zondag 23 maart 2014 04:03 schreef BlueMage het volgende:
Je weet je nog veel te herinneren terwijl je een "black-out" had.
Dat is een grapje, tochquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:19 schreef Telefoonvork het volgende:
Meppen is nooit goed, natuurlijk. Misschien een goed idee om een agressietraining te volgen?
Ehh .. nee?quote:
Jij associeert het onder controle leren houden van heftige emoties en daarmee je eigen handelen, met het zijn van een 'watje'?quote:
Nee joh, je bent een watje als je over je heen laat lopen, zoals wanneer je niks doet terwijl je beste vriend met je kersverse ex-vriendin heeft gezoend.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:15 schreef probeer het volgende:
Opmerkelijk. Ik zou juist zeggen dat er op los meppen in blinde woede eerder het zwakke gedrag is, en zelfbeheersing past bij een stukje persoonlijke ontwikkeling en dergelijke.
Welk deel van ex is zo moeilijk te begrijpen? Ex = over en uit = verder met je leven.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:22 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Nee joh, je bent een watje als je over je heen laat lopen, zoals wanneer je niks doet terwijl je beste vriend met je kersverse ex-vriendin heeft gezoend.![]()
Het zwakke gedrag is hier tweeledig: er op los meppen in blinde woede, én onder de (o.a. financiële) gevolgen proberen uit te komen.
Alsof de wereld zo simpel is....quote:Op zondag 23 maart 2014 12:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Welk deel van ex is zo moeilijk te begrijpen? Ex = over en uit = verder met je leven.
Ik ben geen van beide, maar toch vind ik dat het inderdaad zo simpel is.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:09 schreef hottentot het volgende:
[..]
Alsof de wereld zo simpel is....
Alleen autisten en narcissen zullen waarschijnlijk gevoelloos genoeg zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |