het hoge sarcasme-gehalte in dit topic verwart mij. Meen je dit serieus of is dit weer een soort van grapje?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:18 schreef Plantagehouder het volgende:
Ik had zijn kop eraf getrokken. Waar haalt die vriend het lef vandaan? Gewoon laten voorkomen, de rechter zal deze crime passionnel weglachen.
Zoveel waarheden in één post, hulde!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:17 schreef Manke het volgende:
Tis toch je ex?
Als het echt je beste vriend is bied jij aan het hele bedrag te betalen en biedt hij aan de helft te betalen, maar echte vriendschap is zeldzaam.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:40 schreef trolley het volgende:
[..]
Zoveel waarheden in één post, hulde!![]()
TS: Ten eerste zal ik jouw gedrag niet gaan goedpraten hier, maar jouw 'beste vriend' is wel een hufter. Ik had ook niet voor mezelf in gestaan op dat moment. Dat hij naar het ziekenhuis moest voor controle c.q. behandeling is kut, maar heeft hij wel zelf uitgelokt. Dat jouw 'beste vriend' jou nu volledig voor de kosten op wil laten draaien vind ik echt absurd. Als hij ook maar een paar hersencellen in die bolle kop van hem had zitten, had hij inderdaad voorgesteld om 50/50 te betalen, en dit als echte vrienden af te handelen.
Ik zou me maar eens gaan afvragen in hoeverre je hier een goede vriend aan hebt ..
Waarschijnlijk betalen pappie en mammie de premie gewoon. Wat een facking clown is die 'vriend' van je. De enige terechte actie is om hem een leuke beuk te verkopen. Hij naait je voor je neus en vervolgens gaat ie zielig lopen doen. Die 200 euro is prima en zeg dat ie het niet nog een keer flikt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:47 schreef spaya het volgende:
[..]![]()
thanks voor je reactie!
Hij geeft aan dat zijn ouders met hem naar het ziekenhuis zijn gegaan, en dat ze hem elke twee uur moesten wakker maken. Dat zijn allemaal 'onkosten' die hij niet eens meerekent. Ook zegt hij dat ik geluk moet hebben dat hij zoveel premie per maand betaalt, anders zou de rekening nog hoger zijn. En dat als hij aangifte zou hebben gedaan dat het dan nog veel erger zou worden voor mij. Allemaal bijzaken haalt hij erbij om duidelijk te maken dat hij mij nog heel erg matst (dit lijkt voor mij gewoon vanzelfsprekend als je echte vrienden bent). Echter had ik juist het idee dat ik hem wil matsen met ¤200.Ik zou dit de meest faire prijs vinden zodat iedereen evenveel boet.
Ook geeft hij aan dat de eigen risico voor de volgende keren nog veel hoger is ofzo? Maar is dit wel zo met dit soort verzekeringen? Een soort van no-claim premie? thnks
Tijd voor een nieuwe vriendenkring...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:03 schreef spaya het volgende:
thanks iig voor jullie onafhankelijk advies. Iedereen met wie ik praat zegt dat het terecht is en dat je niet aan de ex van je beste vriend moet komen.
Waar kan hij volgens jou aangifte van doen dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:19 schreef Telefoonvork het volgende:
Als hij aangifte doet elk contact met hem verbreken en elk contact wat hij zoekt voor zolang het onderzoek loopt noteren + bewijs/getuigen. Bij de politie kan je dan gewoon je verhaal doen en, als je wilt dat ze gaan onderzoeken, tegenaangifte doen.
Of een paardenlul. Nog intimiderender.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:45 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Leg een paardenhoofd in zijn bed.
Of een foto van jou Bazzie!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:50 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Of een paardenlul. Nog intimiderender.
Inderdaad. Die zaaddodende rotkop van me verlaagt de viriliteit van elk slachtoffer.quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:58 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Waarschijnlijk betalen pappie en mammie de premie gewoon. Wat een facking clown is die 'vriend' van je. De enige terechte actie is om hem een leuke beuk te verkopen. Hij naait je voor je neus en vervolgens gaat ie zielig lopen doen. Die 200 euro is prima en zeg dat ie het niet nog een keer flikt.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:19 schreef Telefoonvork het volgende:
Meppen is nooit goed, natuurlijk. Misschien een goed idee om een agressietraining te volgen?
Ik zou van alle onkosten een bewijs vragen en daarvan het overeengekomen deel betalen dat vastgelegd is in een schikkingsovereenkomst, wel netjes via de bank betalen zodat hij achteraf niet kan gaan zeggen dat je niet betaald hebt. Weigert hij dit, dan is hij aan het proberen jou in zo'n positie te manoeuvreren dat hij jou kan chanteren. In dat laatste geval niet betalen!
Als hij aangifte doet elk contact met hem verbreken en elk contact wat hij zoekt voor zolang het onderzoek loopt noteren + bewijs/getuigen. Bij de politie kan je dan gewoon je verhaal doen en, als je wilt dat ze gaan onderzoeken, tegenaangifte doen.
thanks voor al jullie reactiesquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:25 schreef hottentot het volgende:
Echte vrienden dreigen niet met aangifte, en echte vrienden blijven ook van een ex af als er nog gevoelens zijn. Hij kreeg van mij ongeacht de gevolgen nog een extra k.o. op het moment dat hij met aangifte dreigt, en daarna kan hij echt opflikkeren uit mijn leven. En verzeker hem even dat hij bij aangifte nog een 3e K.O. te pakken heeft.
Niet het beste advies, ook zal het je misschien nog meer geld kosten, maar wel wat ikzelf zou doen, en waar ik in de toekomst ook het beste gevoel aan over zou houden.
Een goed gevoel is soms duur
Als je eerlijk bent tegenover jezelf, zie jij echt nog goede vriendschap en vertrouwen tussen jullie in de toekomst?
En los van bovenstaande, als jij een bewijs hebt van de eerdere financiële afspraak dan laat hem lekker aangifte doen.
Heel vaak word er geen aangifte gedaan. Vriend van mij heeft toevallig ongeveer een jaar terug van een dronken kerel een klap gehad.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:36 schreef spaya het volgende:
Maar het gebeurt toch zovaak dat er een gevechtje is in de kroeg, wordt dit dan altijd via de rechter gedaan?
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:59 schreef spaya het volgende:
ik raakte m amper, bij elk klein duwtje was hij al k.o. gegaan omdat hij er bijliep als een mongool die zichzelf bijna in een coma had gezopen
Je spreekt jezelf nogal tegen trouwens, bij een totale blackout weet je dit soort details helemaal niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:06 schreef spaya het volgende:
nou ja ik kreeg een totale blackout ik weet er niks meer van
Ik snap niet zo goed waarom iemand anders haar niet mag hebben als je haar zelf niet meer hoeft, maar goed; dat ligt ongetwijfeld aan mij.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:01 schreef spaya het volgende:
als je je beste vriend 5 keer waarschuwt en ze dan uiteindelijk hand in hand vlak langs me gaan lopen knapt er wel even iets. Denk maar eens na hoe jullie dan zouden reageren :p
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |