Waarom wel 200 en geen 300?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:05 schreef spaya het volgende:
[..]
Ja dat is het dus juist, daarom vraag ik me af wat er dan komt als ik gewoon zeg ¤200 en geen cent meer.
nou ja ik kreeg een totale blackout ik weet er niks meer vanquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het juist bizar dat je voor zoiets al gaat slaan
Toen mijn lief er met mijn beste vriendin vandoor ging heb ik niemand gemept in ieder geval
Kennelijk wel.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:05 schreef spaya het volgende:
[..]
dat wil ik juist niet graag horen daarom vraag ik het juist hier :p
Tell it to the judge.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:06 schreef spaya het volgende:
[..]
nou ja ik kreeg een totale blackout ik weet er niks meer van
juist niet, als ik alleen maar van iedereen hoor dat het terecht is dan kan ik toch zelf niet objectief tegenaan kijken.quote:
Om te beginnen die vriendschap verbreken lijkt me zo.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:51 schreef spaya het volgende:
Graag hoor ik jullie mening en advies over deze situatie.
laf excuusquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:06 schreef spaya het volgende:
[..]
nou ja ik kreeg een totale blackout ik weet er niks meer van
TS is een vent, want die heeft die kerel meteen op zn muil gepeerd.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:57 schreef Mord_Sith het volgende:
Kun je nu wel gaan janken, je kunt ook een vent zijn en gewoon betalen.
Het is niet voor niks je ex dus man the fuck up.
Ik ga nog even afwassen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
TS is een vent, want die heeft die kerel meteen op zn muil gepeerd.
Goede actie TS en trek je niks aan van die huisvrouwen hier
thanks voor je reactie, leuk om te zien dat er ook mensen op dit forum zijn die niet grappig of populair proberen over te komen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Toch maar betalen. 300 euro valt nog mee voor een ziekenhuisbezoek. En je bent er dan ook vanaf.
Hij is trouwens niet schuldig.
thanks voor de reactie. Hij zit echt in een vaste vriendengroep dus totaal de rug toekeren kan eigenlijk niet. Ik denk dat ik toch maar ga betalen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Om te beginnen die vriendschap verbreken lijkt me zo.
Dat had ik al meteen op dat moment gedaan.
En verder bekijkt ie het maar met zn kosten.
Save it for the jury zouden ze in de VS zeggenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:59 schreef spaya het volgende:
ik raakte m amper, bij elk klein duwtje was hij al k.o. gegaan omdat hij er bijliep als een mongool die zichzelf bijna in een coma had gezopen
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:04 schreef Mord_Sith het volgende:
Godver wat een slappe lul ben je ook, watje
Leuk man die shaming tactics hier. Anders hou je het bij argumenten in plaats van een soort idee van "wat echte mannen zouden doen" te projecterenquote:
ja, zn vriendin wist het gelijk. Ze vond het terecht dat ik een mep had verkocht. Dat hij een dag later zo nodig naar het ziekenhuis moest omdat hij een beetje koppijn had (vermoedelijk van de drank), vond ze wel een beetje te ver gaan. Ik heb echt kippenarmpjes, als je mij zou zien zou je echt afvragen hoe ik in godsnaam iemand het ziekenhuis in heb geslagen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:09 schreef Piger het volgende:
Weet zijn vriendin hier van? Kan je anders zelf ook mee dreigen
thanks! Ben er niet trots op maar goed...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
TS is een vent, want die heeft die kerel meteen op zn muil gepeerd.
Goede actie TS en trek je niks aan van die huisvrouwen hier
Laf excuus? Ik wist ook niet dat het kon maar ik werd ineens zwart voor mn ogen en stijf van de adrenaline. Ik heb zelf nog nooit iemand pijn gedaan, alleen een paar keer geīncasseerd maar ik ben daar verder ook niet mee verder gegaan.quote:
Ha, daar is de echte man.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:11 schreef SpecialK het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Leuk man die shaming tactics hier. Anders hou je het bij argumenten in plaats van een soort idee van "wat echte mannen zouden doen" te projecteren
misschien omdat jij niet met mensen omgaat die een iq hebben die hoger is dan 80?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:14 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb nog nooit iemand met een IQ boven de 80 horen zeggen 'het werd zwart voor mijn ogen en toen sloeg ik hem'
Ik doe niet alsof ik wel weet wat een echte man zou moeten doen.quote:
Goed zo, er zit toch nog verstand in!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:10 schreef spaya het volgende:
[..]
thanks voor de reactie. Hij zit echt in een vaste vriendengroep dus totaal de rug toekeren kan eigenlijk niet. Ik denk dat ik toch maar ga betalen.
Echt enorm verhelderend.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:15 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik doe niet alsof ik wel weet wat een echte man zou moeten doen.
Speciaal voor jou een flowchart
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |