Prima.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal het gewoon een beetje per week afwisselen. Deze week zal ik pro Den Haag modereren.
Riep daar iemand?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:38 schreef Grifte het volgende:
Prima dat ook FC Den Haag nu haar massale inbreng op dit forum gepaard ziet gaan met een moderator.
Als moderator mag je geen wedstrijden bezoeken. 24/7 dienst in de livetopics. Ik verwacht ook binnen een maand een einde aan mijn leven te maken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:39 schreef Helpmefok het volgende:
LR, was jij de ADO-supporter die geverfd in ADO-kleuren naast mij in het uitvak een ooievaar stond af te trekken?
LR is al 3 jaar onafgebroken aan het solliciteren, die standvastigheid wordt eindelijk beloondquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:45 schreef Heeinz het volgende:
Ik had toch wel verwacht dat ik gevraagd zou worden. Jammer weer.
Doe ik wel even per DM, anders naait een niet nader te noemen mod hier me toch wel weer een ban aan.quote:
Wel mooi om te zien dat het na al die jaren nog steeds diep zit.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien kan psv al dat gemeentegeld aanwenden om een mod te kopen
Eigenlijk wil ik die discussie aangaan, maar ik doe het toch maar niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien kan psv al dat gemeentegeld aanwenden om een mod te kopen
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:58 schreef Helpmefok het volgende:
Wel toevallig hoe het allemaal GGMM zijn billenmatties zijn die aan de macht komen. Ik ruik een coup.Tyron is de volgende, let maar op.
En Stinho dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:58 schreef Helpmefok het volgende:
Wel toevallig hoe het allemaal GGMM zijn billenmatties zijn die aan de macht komen. Ik ruik een coup.Tyron is de volgende, let maar op.
En ik dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:58 schreef Helpmefok het volgende:
Allemaal vrienden van de potten!!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:58 schreef Helpmefok het volgende:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:58 schreef Helpmefok het volgende:
Ik treed met trots in je voetsporen Happel. Hopelijk kan ik je onvoorwaardelijke steun verwachten zoals het echte online vrienden betaamdquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
LR is al 3 jaar onafgebroken aan het solliciteren, die standvastigheid wordt eindelijk beloond
Gratis entree bij de FOK!-sjoelmeets.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:49 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat is de hoogte van de vergoeding die je krijgt als moderator?
Dat is een beetje karig.. ik zie zoveel advertenties voorbij komen dat het erop lijkt dat Fok een commercieel groeibriljantje is.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gratis entree bij de FOK!-sjoelmeets.
lr krijgt toch gratis geld in het commiblock binnenkortquote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is een beetje karig.. ik zie zoveel advertenties voorbij komen dat het erop lijkt dat Fok een commercieel groeibriljantje is.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ok, succes dan maar. Gefeliciteerd.
Raar dat het weer een jood is, en geen Feyenoorder.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Doe ik wel even per DM, anders naait een niet nader te noemen mod hier me toch wel weer een ban aan.
Misschien zijn Feyenoorders niet geschikt voor het moderatorschapquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ok, succes dan maar. Gefeliciteerd.
Raar dat het weer een jood is, en geen Feyenoorder.
Ik vind het ook wel lachverwekkend dat C_A dat raar vindt. Jij selecteert een heel zooitje vriendjes om je heen. Jezelf onschendbaar makenquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel lachverwekkend dat C_A dat raar vindt. Jij selecteert een heel zooitje vriendjes om je heen. Jezelf onschendbaar maken. Fucking eindbaas die je der bent. Heerlijk lijkt me dat, als iedereen het met je eens is omdat ze bang voor je zijn.
GGMM, de Louis van Gaal van FOK!
Ik zou overigens echt exact hetzelfde doen.
Een man die gewoon niet chagrijnig of boos te krijgen is hé.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:01 schreef SjaakBauer het volgende:
De meest vriendelijke man van dit forum tegen zich krijgen, GGMM die eindbaas doet het gewoon
Geef boksquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Dit wordt echt een briljant topic zo.
Heb jij eigenlijk wel door dat je het over FOK! hebt? Hoe zie jij dit complot precies in. Ik ben wel geïnteresseerd eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel lachverwekkend dat C_A dat raar vindt. Jij selecteert een heel zooitje vriendjes om je heen. Jezelf onschendbaar maken. Fucking eindbaas die je der bent. Heerlijk lijkt me dat, als iedereen het met je eens is omdat ze bang voor je zijn.
GGMM, de Louis van Gaal van FOK!Ik zou overigens echt exact hetzelfde doen. Geef boks broer:
[ afbeelding ]
Lul niet, ik heb nog steeds 290 notes.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk wel door dat je het over FOK! hebt? Hoe zie jij dit complot precies in. Ik ben wel geïnteresseerd eigenlijk.![]()
GGMM stop met die DM's ik heb HMF al 4x voor je genote vandaag :s
Bek dicht.quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:01 schreef SjaakBauer het volgende:
De meest vriendelijke man van dit forum tegen zich krijgen, GGMM die eindbaas doet het gewoon
Weet jij eigenlijk wel wat voor een engerd die GGMM is?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk wel door dat je het over FOK! hebt? Hoe zie jij dit complot precies in. Ik ben wel geïnteresseerd eigenlijk.![]()
GGMM stop met die DM's ik heb HMF al 4x voor je genote vandaag :s
Niet te merken anders.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit komt alleen overtuigend over in het Feyenoordtopic.
Goede reactie. Drizzt vind je ook een mongool trouwens, maar die durft het niet tegen je te zeggen. Wat een godenstatus heb je tochquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:04 schreef Pistone het volgende:
Al een kopie van je id ingeleverd bij Danny ?
Dat is geheim.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:04 schreef Insomnia_ het volgende:
euh LR is gewoon een legia/fc den haag supporter?
*vindtquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:04 schreef SjaakBauer het volgende:
Drizzt vind je ook een mongool trouwens, maar die durft het niet tegen je te zeggen
Qua supporters, stad en uitstraling wel in ieder geval.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:04 schreef Insomnia_ het volgende:
euh LR is gewoon een legia/fc den haag supporter?
opgelost slotjequote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Qua supporters, stad en uitstraling wel in ieder geval.
Dat is zijn probleem, niet het mijne. (En een beetje dat van jou als jij je er echt aan kan storen op een openbaar forum)quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk wel wat voor een engerd die GGMM is?
Dat zijn twee tegenstellingen.quote:
GGMM heeft ook Adidas'jes. Zien er niet uit.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:06 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik ben aan het wachten op mijn nieuwe Adidas'jes. Dat jullie het even weten.
GGMM is jaloers op mijn mooie trui, die hebben ze nog niet in de provincie.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
GGMM heeft ook Adidas'jes. Zien er niet uit.
Pics van je mooie trui!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
GGMM is jaloers op mijn mooie trui, die hebben ze nog niet in de provincie.
Nee, dan gaat GGMM weer steigeren van jaloezie.quote:
DM!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, dan gaat GGMM weer steigeren van jaloezie.
Dat ga ik hem niet aandoen.
Ok.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
GGMM heeft ook Adidas'jes. Zien er niet uit.
okéquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik laat een links tegengeluid horen.
Oh. Niks mis mee. Ik wilde de spannende discussie hier enkel niet onderbreken. Niks zo spannend als volwassen mannen die online ruzie maken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:13 schreef Pistone het volgende:
Ik heb je dm ontvangen LR, kan als newbie nog niet reageren op dm's.
ik wist niet dat hij ze hadquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gras is groen
Vriendjes van GGMM wordt mod
Ja ik heb het broekje al half uit.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Niks mis mee. Ik wilde de spannende discussie hier enkel niet onderbreken. Niks zo spannend als volwassen mannen die online ruzie maken.
Kijk, de forumseniel / forumgek / forumdebiel is er ook weer. Topic is compleetquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:16 schreef tong80 het volgende:
Twee trollers als mod.
Happel eat your heart out in je eentje.
Jij bentquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kijk, de forumseniel / forumgek / forumdebiel is er ook weer. Topic is compleet
Hij heeft wel gelijk,quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kijk, de forumseniel / forumgek / forumdebiel is er ook weer. Topic is compleet
Dat is wat je er zelf in wil lezen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij heeft geen gelijk, hij noemt namelijk Happel een troll.
"Happel, eat your heart out in je eentje". Muts.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is wat je er zelf in wil lezen.
Hij noemt Littlerabbit en GGMM een troll, en dat feit is juist.
Happel is een toffe peer.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is wat je er zelf in wil lezen.
Hij noemt Littlerabbit en GGMM een troll, en dat feit is juist.
Happel is een toffe peer.
Verder een wijf als mod.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Happel, eat your heart out in je eentje". Muts.
Ze houdt ook van Free Fight,quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, ze gedraagt zich minder als wijf dan de meeste users hier.
Als we ze IRL niet kunnen pakken dan maar op een online internetforum.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:21 schreef RensAjacied het volgende:
De Feyenoorders worden langzaam weggejaagd.
Ik vergeet nooit meer ons gezamenlijke naaktloop over de maasboulevard.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Terwijl ik stiekem een verkapte Rotterdammer ben maar dat geheel terzijde.
Het is niet anders.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als we ze IRL niet kunnen pakken dan maar op een online internetforum.
Je kan niet zeggen dat ik dit de afgelopen dagen niet heb voorspeld.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:26 schreef Rodawa het volgende:
Hier kom ik speciaal even voor buurten. GZB steunt je ook buiten de eigen vertrouwde omgeving.
Veel succes de komende tijd. Toi toi toi
Ik herinner mij je woorden nog exact. Had je het toch weer bij het langste eind, Johannes.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan niet zeggen dat ik dit de afgelopen dagen niet heb voorspeld.
hi rodawawawawawadeasdaawdaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik herinner mij je woorden nog exact. Had je het toch weer bij het langste eind, Johannes.Volgende keer DM ik je wel even als ik bets plaats.
Heeheehehee lang niet gezien, ik mis je aanwezigheid in andere subfora.quote:
heb gister nog een topj aangemaakt in onz hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Heeheehehee lang niet gezien, ik mis je aanwezigheid in andere subfora.Even je laatste vlogtopic kicken.
Gebrek aan empathisch vermogen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een man die gewoon niet chagrijnig of boos te krijgen is hé..
.
Mooiquote:
Het zijn maar kutkakkerlakken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:21 schreef RensAjacied het volgende:
De Feyenoorders worden langzaam weggejaagd.
Een online internetforum nogwel, moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als we ze IRL niet kunnen pakken dan maar op een online internetforum.
Gaan we bijdehand lopen doen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:30 schreef Joeri. het volgende:
[..]
Een online internetforum nogwel, moet niet gekker worden
Jij mag pas weer topics openen als ze een bijdrage aan het VBL subforum zijn. Akkoord?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:52 schreef tong80 het volgende:
Rotterdammers krijgen een VBL-mod als Feyenoord kampioen is geworden. Akkoord ?
Beter bijdehand dan bijdevoet; anders moet je bukkenquote:
Akkoord. Morgen denk ik.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij mag pas weer topics openen als ze een bijdrage aan het VBL subforum zijn. Akkoord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
LR is natuurlijk gewoon PSV'er.Enkel op woensdagen. Mijn modschap gaat gecompliceerd worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor de onvoorwaardelijke steun.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:05 schreef Elan het volgende:
Niet meer dan terecht.
Gefeliciteerd, eindelijk LR.Ja over dat... Het is dat mijn snor geen Stalin-proporties heeft.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:26 schreef onlogisch het volgende:
Mijn campange heeft duidelijk zijn vruchten af geworpen. Als tegenprestatie verwacht ik dan ook volledige immuniteit.
Gefeliciteerd ouwe reus.
Jij die jankt over moderators op FOK!, je verwacht het niet.quote:Op zondag 23 maart 2014 01:25 schreef eight het volgende:
3 joden en 1 tukker...
Je zou verwachten dat dit het begin is van een slechte mop![]()
Gefeliciteerd LR
Van de huidige vbl mods heb ik alleen over of tegen GGMM geklaagd.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij die jankt over moderators op FOK!, je verwacht het niet.
xDquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:10 schreef Joeri. het volgende:
[..]
Beter bijdehand dan bijdevoet; anders moet je bukken
Ggmm maakt zich hier ook heel druk om.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:48 schreef eight het volgende:
[..]
Van de huidige vbl mods heb ik alleen over of tegen GGMM geklaagd.
Daar ben ik niet bepaald een uitzondering in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |