Wel mooi om te zien dat het na al die jaren nog steeds diep zit.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien kan psv al dat gemeentegeld aanwenden om een mod te kopen
Eigenlijk wil ik die discussie aangaan, maar ik doe het toch maar niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien kan psv al dat gemeentegeld aanwenden om een mod te kopen
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:58 schreef Helpmefok het volgende:
Wel toevallig hoe het allemaal GGMM zijn billenmatties zijn die aan de macht komen. Ik ruik een coup.Tyron is de volgende, let maar op.
En Stinho dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:58 schreef Helpmefok het volgende:
Wel toevallig hoe het allemaal GGMM zijn billenmatties zijn die aan de macht komen. Ik ruik een coup.Tyron is de volgende, let maar op.
En ik dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:58 schreef Helpmefok het volgende:
Allemaal vrienden van de potten!!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:58 schreef Helpmefok het volgende:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:58 schreef Helpmefok het volgende:
Ik treed met trots in je voetsporen Happel. Hopelijk kan ik je onvoorwaardelijke steun verwachten zoals het echte online vrienden betaamdquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
LR is al 3 jaar onafgebroken aan het solliciteren, die standvastigheid wordt eindelijk beloond
Gratis entree bij de FOK!-sjoelmeets.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:49 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat is de hoogte van de vergoeding die je krijgt als moderator?
Dat is een beetje karig.. ik zie zoveel advertenties voorbij komen dat het erop lijkt dat Fok een commercieel groeibriljantje is.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gratis entree bij de FOK!-sjoelmeets.
lr krijgt toch gratis geld in het commiblock binnenkortquote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is een beetje karig.. ik zie zoveel advertenties voorbij komen dat het erop lijkt dat Fok een commercieel groeibriljantje is.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ok, succes dan maar. Gefeliciteerd.
Raar dat het weer een jood is, en geen Feyenoorder.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Doe ik wel even per DM, anders naait een niet nader te noemen mod hier me toch wel weer een ban aan.
Misschien zijn Feyenoorders niet geschikt voor het moderatorschapquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ok, succes dan maar. Gefeliciteerd.
Raar dat het weer een jood is, en geen Feyenoorder.
Ik vind het ook wel lachverwekkend dat C_A dat raar vindt. Jij selecteert een heel zooitje vriendjes om je heen. Jezelf onschendbaar makenquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel lachverwekkend dat C_A dat raar vindt. Jij selecteert een heel zooitje vriendjes om je heen. Jezelf onschendbaar maken. Fucking eindbaas die je der bent. Heerlijk lijkt me dat, als iedereen het met je eens is omdat ze bang voor je zijn.
GGMM, de Louis van Gaal van FOK!
Ik zou overigens echt exact hetzelfde doen.
Een man die gewoon niet chagrijnig of boos te krijgen is hé.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:01 schreef SjaakBauer het volgende:
De meest vriendelijke man van dit forum tegen zich krijgen, GGMM die eindbaas doet het gewoon
Geef boksquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Dit wordt echt een briljant topic zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |