Oh, dan spreek ik wel even 1 op 1 met hem afquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind je toezegging nogal bijzonder. Lettende op wat je van de week zei op WA.
Doe maar niet, aangezien ik het theekransje heb georganiseerd en ik eerst met Johannes heb afgesproken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh, dan spreek ik wel even 1 op 1 met hem af
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe maar niet, aangezien ik het theekransje heb georganiseerd en ik eerst met Johannes heb afgesproken.
Het was gewoon een ijzersterk filmpje.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Is dat filmpje heel FOK! over gegaan ofzo?
Bedankt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was gewoon een ijzersterk filmpje.
Als we zouden vechten, valt Pax binnen 5 seconden neer.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jongens niet vechten he, dat doen Groningers alleen tegen randstedelingen.
Dat slot bouwde de spanning flink op ja xDquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was gewoon een ijzersterk filmpje.
Aan de ene kant van die batterijen liepen ijsberen en aan de andere kant pinguïns xdquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat slot bouwde de spanning flink op ja xD
Ik vond vooral de 'dit is kaas'-opmerking erg nuttigquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat slot bouwde de spanning flink op ja xD
Ik ga even jouw pohi doorzoekenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hebben jullie ook al Nasi a la Johannes gemaakt? Het is de nieuwste rage in CUL
CUL / Nasi a la Johannesquote:
watt bedoel je? Zijn Europese Polen te min voor je, dat vind ik geen plus puntquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aan de ene kant van die batterijen liepen ijsberen en aan de andere kant pinguïns xd
omdat het koud is in een koelkast snapjeee <333quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
watt bedoel je? Zijn Europese Polen te min voor je, dat vind ik geen plus punt
haha.
Dit was wel heel slecht
Het ziet er goed uit, maar ditquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
CUL / Nasi a la Johannes
Houdt vooral de posts van mij en KnutdeIJsbeer in de gaten. Alhoewel Kanovinnie ook een zeer verdienstelijke poging gedaan heeft, helaas is hij wat van mijn recept afgeweken.
Eigenlijk heb ik wel zin om het ook eens te proberen. De boontjesvariant zag er ook wel aardig uit. Zonder ei dan.quote:
Kan jij überhaupt koken? Ik zou me er niet aan wagen als ik jou was.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het ziet er goed uit, maar dit
[..]
Eigenlijk heb ik wel zin om het ook eens te proberen. De boontjesvariant zag er ook wel aardig uit. Zonder ei dan.
Dat ei is optioneel, dat stond ook niet in mijn originele recept.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het ziet er goed uit, maar dit
[..]
Eigenlijk heb ik wel zin om het ook eens te proberen. De boontjesvariant zag er ook wel aardig uit. Zonder ei dan.
Natuurlijkquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan jij überhaupt koken? Ik zou me er niet aan wagen als ik jou was.
Als je klaar denkt te zijn voor de meer geavanceerde gerechten zoals mijn Nasi zou ik zeggen: ga je gang en maak vooral foto's!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
NatuurlijkIk heb een keer een heerlijke lasagne gemaakt (no kidding) en wat andere simpele gerechtjes (no hard feelings johannes) moeten ook wel lukkken
Ik ben verfent kijker van SBS6' Smaakpolitie dus dankzij Rob Geus kan ik je garanderen dat ik alle hygiëne- en zorgvuldigheidsnormen in acht zal nemen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat ei is optioneel, dat stond ook niet in mijn originele recept.
Let wel op de waarschuwing die ik onderaan in het topic heb gemaakt: je ziet op de foto's dat er op blote voeten wordt gekookt en zulk soort levensgevaarlijke situaties moet je echt zien te voorkomen.
Dit is als iemands hart eruit rukken, zijn familie te vermoorden en de dochter te verkrachten om af te sluiten met.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
NatuurlijkIk heb een keer een heerlijke lasagne gemaakt (no kidding) en wat andere simpele gerechtjes (no hard feelings johannes) moeten ook wel lukkken
Ik moet zeggen dat het zweet me op de rug begon te lopen toen ik die foto zag maar dat wilde ik liever niet toegevenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is als iemands hart eruit rukken, zijn familie te vermoorden en de dochter te verkrachten om af te sluiten met.
"Ja sorry, foutje moet kunnen"
Als jij dit gerecht daadwerkelijk zo licht opvat gaan er doden vallen, dat kan niet anders. 3! pannen tegelijkertijd bedienen is niet niks.
Ferventquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |