http://www.coversproject.com/artist/White+Stripesquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:10 schreef Moody het volgende:
[..]
Nou....een aantal van de eerste albums, maar niet super-veel toch?
B-kantjes en live-performances meegerekendquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://www.coversproject.com/artist/White+Stripes
25 covers tel ik.
Elliott. Tenzij iedereen dit cool vindt, dan heet mijn debuut Als/dan of Their/They're/There of Vindt/vindquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:13 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Loop je nou te haten op mij of op Elliott?
Either/Or is een meesterwerk en een indie-klassieker. Je bent behoorlijk aan het vloeken nuquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Elliott. Tenzij iedereen dit cool vindt, dan heet mijn debuut Als/dan of Their/They're/There of Vindt/vind
Ik zeg ook niets over de muziek, ik zeg dat ik het een slechte titel vind.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Either/Or is een meesterwerk en een indie-klassieker. Je bent behoorlijk aan het vloeken nu
Valt wel mee. Either/Or is een heel bekend werk uit de filosofie van Kierkegaard.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Elliott. Tenzij iedereen dit cool vindt, dan heet mijn debuut Als/dan of Their/They're/There of Vindt/vind
Oh, dan moet ik het toch iets nuanceren. Die kende ik niet. En je album noemen naar een invloedrijk filosofisch werk is bonuspunten in mijn boekje.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:16 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Valt wel mee. Either/Or is een heel bekend werk uit de filosofie van Kierkegaard.
Goede albumtitels zijn dan ook eerder een zeldzaamheid dan de norm, vind ik. Het ergste is als het album heet naar het nummer dat het is (ik kijk naar jullie, Bloc Party en Johan) of een self titled die niet het eerste album isquote:Op donderdag 20 maart 2014 23:18 schreef Moody het volgende:
Beetje zaniken over een album titel
Alsof Wilco (The Album) zo'n geniale titel is....of Illinois (lekker makkelijk)....of elke self titled album
Oh oké.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:16 schreef DO2 het volgende:
T moet op de strafbank. Hij mag de komende 10 minuten niet posten in deze reeks.
Minder mensen dan je denkt. De meeste gaan voor goede nummers.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt? Ik denk dat je de enige bent. Wie houdt er nou van goede albums.
Met ook mooie albumcovers.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:35 schreef Moody het volgende:
Andrew Bird heeft ook fijne albumtitels:
The Mysterious Production of Eggs
Armchair Apocrypha
Nobel Beast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |